Guest louih02

maleri i morgengave?

12 indlæg i dette emne

hej Piger jeg har nu kastet mig over at give kæresten (til den tid manden) et maleri i morgengave - sammen med et navneskilt og så 12 små gaver til det kommende år (som jeg også mangler lidt hjælp til - hjælp mig her :thumbsupsmileyanim: )

Men jeg vil lige have jeres ærlige mening om jeg kan give ham dette billede ? Kan sige så meget at vi har billede 2 hængende i stuen og det kan han godt lide!

Og jeg bliver altså ikke ked af det hvis I skriver I ikke kan lide det :-) jeg vil meget gerne høre jeres ærlige mening om hvad i synes om billedet!!! så jeg kan beslutte om det er en god ide :-)

Håber I kan hjælpe mig!

Louise

post-28283-1210284477.jpg

Redigeret af louih02
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er rigtig pænt, og da også meget gaveværdigt.. og selv om min kæreste også godt kan lide de ting jeg laver af malerier til vores hus, så tror jeg at han "hellere" vil have noget mere personligt.. Jeg mener at maleri til jeres hus er vel mere en fælles gave.. Hvis jeg skulle give manden et maleri, så skulle det være noget specielt til f.eks. hans garage, det er hans værksted, så er gaven lidt mere hans en en fælles gave..

Men så på den anden side.. Jeg giver jo højtaler, hvilke også er en slags fælles gave da det jo er til stuen... Så.. Det er nok bare mig der ikke kan se det med billedet.. Jeg har det altid bedst hvis jeg giver en alt for dyr gave.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må altså lige tilstå at det anden billede - fra vores stue - altså er et vi har købt! :thumbsupsmileyanim: så gode evner har jeg ikke :thumbsupsmileyanim:

Jeg har aldrig prøvet at male før, så efter en lille prøve på et lille lærred malede jeg billedet som jeg overvejer at bruge til morgengave (altså det første billede).

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også tidligere givet manden et billede. Det var så med teksten fra den sang der spillede da vi kyssede første gang. Han blev vildt glad for det og insistere på at have det hængende oppe...Og så det jo ret personligt pga relationen til teksten -HAHA-

Syntes det er rigtig pænt billede du har fået lavet :biggrin: Han skal da nok blive glad for det.

0

Del dette indlæg

Jeg syntes dit billede er rigtig flot!!! og så af en første gang.. super!!

Min personlige mening er nok at jeg føler der mangler lidt.. altså som om du ikke er færdig!! (ved jeg jo så heller ikke om du er)

Jeg vil syntes at du skulle over den et par gange mere!! lidt mere liv og struktur på (evt. med noget spartel-halløj) .. men du er klart på rette spor.. :biggrin:

Flot arbejde.. og super ide

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

måske der mangler lidt i det, men jeg har desværre "sendt" det afsted nu, så det kan blive fragtet til Sjælland hvor brylluppet står uden kærestens viden om dette, så det er for sent :-(

Men så må jeg jo tilbyde at "uddybe" det lidt siden hen :-)

Men tak for indputtet

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer