Guest Christina.kj

Christina & Søren 080808 :)

93 indlæg i dette emne

Nu vil jeg også lige prøve at lave sådan en fin planlægningstråd...håber det virker - så har jeg vist løst indexproblemet. -HAHA-

Index:

Kjolen!!

Mere kjole

Undertøjet på dagen

Hårinspiration

De fine sølvstiletter

Invitationer

Den frække undertøj

Nå men her er lige lidt os...

Jeg hedder Christina og er 22 år, læser jura på KU - laaang vej endnu! Jeg skal giftes med Søren på 26 år, som jeg har været sammen med i ca. 2½ år. Søren går på STX, hvor han endelig har taget sig sammen til at få taget den studentereksamen - han kan nemlig sagtens ;) Vi bor sammen i vores lejlighed på Frederiksberg - og er stadig helt tossede med hinanden.

Vi har en lidt speciel historie - Søren friede nemlig til mig allerede efter 3 måneder som kærester. Vi havde faktisk kendt hinanden i et års tid, men jeg kunne ikke rigtig tage mig sammen, så det blev ikke til noget. Men da jeg så havde fået købt rejse i usa i 1½ måned, så fandt vi pludselig ud af det, og blev kærester. "Desværre" skulle jeg så afsted til USA, hvor jeg rejste rundt med min bedste ven. Det var en super fed tur, meeeen så hårdt at undvære sin kæreste når man stadig er nyforelsket.

Turen gik ikke helt efter planen, for vi kørte galt med den minivan vi kørte rundt i med 11 andre backpackere. Bagdækket sprang pludselig på en fuldstændig lige og flad vej, og vi rullede rundt nogle gange. Jeg blev kastet ud i første omgang, og brækkede derved nakken, skulderen, albuen, halebenet og bækkenet 3 steder + diverse sår fra glas over hele kroppen. Heldigvis lander jeg på en sådan måde at jeg stadig har fuld førlighed. Desværre var min bedste ven ikke så heldig, han døde på stedet. Det var hårdt at kapere når man knapt selv var levende. Jeg blev fløjet til Salt lake City, Utah, hvor jeg blev opereret i nakke og albue og lå på neurologisk intensiv i en uges tid. Søren og mine forældre kom så hurtigt de kunne - hvilken lettelse :badgirl: Og så lige pludselig, mens jeg ligger dopet op på morfin og er fuldstændig mørbanket (og i øvrigt ikke specielt lækker at se på) så hiver han en ring op af lommen!!!! Stille og roligt spørger han om jeg vil gifte mig med ham, for han vil være der for mig resten af livet lige meget hvordan min fremtid ser ud - og hvad svarer man lige til det - JA! :biggrin:

Jeg har siden ulykken været gennem lang genoptræning, og har men jeg aldrig kommer af med - men jeg er i live, og har det generelt godt, selvom det ikke altid er nemt fysisk, men bestemt også psykisk! I min kamp for at blive "normal" igen har Søren været min trofaste støtte. Og det er hvad end vi taler om madning, bad, påklædning og endda toiletbesøg - alt det er jeg heldigvis i stand til at klare selv igen. Hvordan kan man andet end elske en mand, der bare er der når man har allermest brug for ham? Brylluppet har gennem de sidste par år simpelthen stået som det store vendepunkt og forløsningen på alle de her grimme ting der er sket. Fra den 8. august er jeg officielt Christina igen, og nu som Fru Søren :griner:-

Nå men vi skal altså giftes på Ribe Rådhus

Holde fest i Tobøl forsamlingshus (den lille by jeg er født i - i sydvestjylland)

Vi har inviteret 105 gæster!!

Kjolen er købt...og er så skøn!

Maden er bestilt - kogepunktet.dk

Dj'en er hyret - flashlightgruppen

IHHH jeg glæder mig...

Christina

Redigeret af Christina.kj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest tillykke med brylluppet :biggrin:

Det er vel nok en rørende historie.. :badgirl: Er frygtelig ked af at høre med din ven der ikke overlevede. Men er glad for at du er ved at være dig selv igen..

Glæder mig til at følge din planlægning -HAHA- Har du billeder af din kjole?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TILLYKKE med din helt egen planlægningstråd!

Hvor er det bare en helt vildt rørende historie... Han er da den største keeper jeg længe har hørt om! Er virkelig ked af at læse om din ven - aj hvor må det bare have været fuldstændig forfærdeligt!! Åhh altså!!! Masser af de her :biggrin:

Når det er sagt glæder jeg mig virkelig til at følge din tråd og ikke mindst se dig i kjolen! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der købt UNDERTØJ :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Har netop købt undertøj hos Victorias secret.... Er dybt afhængig efter jeg har været i USA, havde kufferten fyldt med lækkert undertøj :thumbsupsmileyanim:

Fandt den mest geniale BH, da min kjole jo kræver lidt snilde for at holde styr på sagerne.

Se lige her:

Sådan ser den ud - har jo altså købt en i hvid!

post-29017-1211264978.jpg

Sådan kan den:

post-29017-1211264993.jpg

Her er alle 100 mulige måder:

post-29017-1211265003.jpg

Og så til sidst hipsteren - selvfølgelig også købt i hvid:

post-29017-1211265015.jpg

Synes simpelthen det er så fancy! Håber den dur til kjolen... Fik det hele for 80 dollars incl forsendelse - men så ripper postdk mig jo nok lige for 150 kr for håndtering af pakken - det er godt nok en flabet måde at håndtere pakker på!!

Christina

Redigeret af Christina.kj
0

Del dette indlæg

Så er der købt UNDERTØJ :) :)

Har netop købt undertøj hos Victorias secret.... Er dybt afhængig efter jeg har været i USA, havde kufferten fyldt med lækkert undertøj :)

Fandt den mest geniale BH, da min kjole jo kræver lidt snilde for at holde styr på sagerne.

Se lige her:

Sådan kan den:

Synes simpelthen det er så fancy! Håber den dur til kjolen... Fik det hele for 80 dollars incl forsendelse - men så ripper postdk mig jo nok lige for 150 kr for håndtering af pakken - det er godt nok en flabet måde at håndtere pakker på!!

Christina

Vildt lækkert undertøj! :thumbsupsmileyanim: Og billigt synes jeg! :thumbsupsmileyanim:

MILEPÆL: 80 DAGE :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Så er der købt UNDERTØJ :) :)

Har netop købt undertøj hos Victorias secret.... Er dybt afhængig efter jeg har været i USA, havde kufferten fyldt med lækkert undertøj :)

Se lige her:

Sådan kan den:

Christina

Vildt lækkert undertøj! :thumbsupsmileyanim: Og billigt synes jeg! :thumbsupsmileyanim:

MILEPÆL: 80 DAGE :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Knus Nathasia

ja det er super billigt :) internettet er en skøn ting...

Orv ja 80 dage - havde jeg slet ikke set i min eksamensforvirring. Har p.t 48 timers hjemmeeksamen... ad... og har kun omtrent 24 timer tilbage lige nu! og så er jeg herinde og lure... fy christina.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

IHHHH hvordan ændrer jeg overskrifften i min planlægning? vil så gerne have besøg... men er jo kedeligt når det ikke ser ud som om der står noget spændende...

HJÆLP!

du går ind i dit første indlæg aller første og trykker EDIT fuld redigering og så kan du ændre den :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Yes det har jeg da :thumbsupsmileyanim: Man skal ikke spørge to gange om man må se den... Jeg elsker den kjole - den er alt for dyr, men det kunne bare ikke være anderledes :thumbsupsmileyanim: Jeg måtte have den. SKal prøve igen 10. juni, så håber jeg at have billeder med hjem med mig i den :cheerleader3:

post-29017-1210405109.jpg

Tillykke med det forestående bryllup!

Sikken en fantastisk kjole! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et forsinket men kæmpe stort velkommen hertil.

Øv at du mistede din bedste ven i ulykken og sikke en kamp du må have haft efterfølgende for at blive rask. Og en mand, der frier, når man er aller "grimmest" og hjælper en i tøjet og på toilettet, han er værd at kæmpe for. Tillykke med frieriet og det forestående bryllup.

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Rigtig smuk kjole og undertøj og ret smart det undertøj

Redigeret af Pernille §:)
0

Del dette indlæg

Et lidt forsinket VELKOMMEN til :thumbsupsmileyanim:

SIkke en rørende histore - han er værd at holde fast i!! Jeg er ked af at høre om din ven der desværre ikke overlevede :thumbsupsmileyanim: men godt DU er ved at være dig selv igen!

Tillykke med det forestående bryllup!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor har du købt de sko?? Det er sådan nogle jeg gerne vil have!!! :thumbsupsmileyanim:

Ja det kan jeg godt forstå du gerne vil :thumbsupsmileyanim: det var også præcis sådan nogle jeg havde ledt efter. Jeg fandt dem i Shoe by Shoe lige ved christians havns metro. De er fra mærket BDK. Ved ikke om hun har flere... Men det er da et forsøg værd :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så fandt jeg endelig herind!! :thumbsupsmileyanim:

bliver så hyggeligt at kunne følge med i jeres plamlægning!! sikke sød han er ham Søren hva´? sikke et frieri..

Må altså lige spørge: Hvordan hulen får i 105 mand stoppet ind i tobøl forsamlingshus?? :thumbsupsmileyanim:

(Christina og jeg er begge fra Tobøl) Vi er helt bekymret for hvordan vi få plads til vores 75 gæster ;)

Du må endelig sige til hvis der er noget jeg kan hjælpe med.. altså på dagen!! Kommer helt sikkert til Ribe og Kigger!!

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

Så fandt jeg endelig herind!! :thumbsupsmileyanim:

bliver så hyggeligt at kunne følge med i jeres plamlægning!! sikke sød han er ham Søren hva´? sikke et frieri..

Må altså lige spørge: Hvordan hulen får i 105 mand stoppet ind i tobøl forsamlingshus?? :thumbsupsmileyanim:

(Christina og jeg er begge fra Tobøl) Vi er helt bekymret for hvordan vi få plads til vores 75 gæster ;)

Du må endelig sige til hvis der er noget jeg kan hjælpe med.. altså på dagen!! Kommer helt sikkert til Ribe og Kigger!!

Knus Gitte

Ja han er sgu en keeper :cheerleader3:

Jamen med min flerårige erfaring som servetrice i forsamlingshuset har jeg erfaret at det ikke bliver noget problem. Har serveret til en fest hvor der var 110 (thea og leifs sølvbryllup bla.), og det var mange, men kunne godt lade sig gøre. Mener grænsen er omkring de 100 i den store sal - og vores gæsteliste er faktisk nede på 100 nu efter lidt regulering (folk der er gået fra hinanden). Så tror det nok skal lykkes :cheerleader3: ellers putter vi sgu bare børnebordet ind i den lille sal :cheerleader3: Don't worry 75 er der masser af plads til.. hæ hæ

Whiii så kommer der folk til globryllup ved rådhuset - fantastisk :):thumbsupsmileyanim: Det glæder jeg mig til :)

0

Del dette indlæg

Så er der bestilt tid hos frisøren til hår og makeup. Og prøveopsætning og farve en uge før. Så er der også styr på det :unsure: Og har fået sommerferie, så nu er jeg i totalt bryllupsmode de næste 2½ måned!!! Men arbejdet kalder også. Det er dog bare fantastisk befriende ikke at have universitetet i baghovedet og helt mærkeligt at den dårlige samvittighed er væk :pokey: Skønno... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer