wickypuck

Borde - hvad er bedst?

12 indlæg i dette emne

Hej...

Jeg er lige en hel del i tvivl.... Hvad er den bedste måde at stille bordene og skal de være runde eller firkantede??

Har hørt fra nogle, at hestesko er noget rigtigt møg, fordi dem ved hovedbordet (inkl os selv) er ret forladt...

Runde borde har jeg hørt er noget hø, hvis de er for store - så kan man ikke snakke på tværs...

Vi bliver ca. 56 gæster, og vi gider ikke det traditionelle med forældre på begge sider etc. Vi vil sidde med vores venner og søskende, men hvordan pokker skal de s**** borde stå og hvad skal man vælge???

Erfaringer modtages MEGET gerne!!! Og jeg vil også gerne høre hvad i andre har planer om.

Vh, WIcky

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi (læs vist mest mig) har også valgt, at vi ikke vil sidde traditionelt sammen med vores forældre.

Vi skal sidde ved runde borde, hvor der kan sidde 10 om hvert. Det ville jo så betyde, at kun fire søskende eller venner/veninder kunne sniges ind ved hovedbordet - hvilket jeg synes ville være trist.

I stedet skal vi sidde sammen med forloveren, toast-masteren og brudepigen + deres respektive mænd, koner og kærester. Så er der plads til to ekstra - men dem er der ikke sat navne på.

Vores forældre bliver så placeret sammen med nogle af deres venner eller anden familie - så får både vi og de uden tvivl en meget sjovere fest, og det er jo vigtigt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt at sidde i et E

Her er højbordet med os og vores forældre. Den midterste gren er med venner og de to yderste familie. På den måde har vi vores venner tættest.

Vi synes runde borde kan give ne fare for en mere lukket fest, hvor man hygger sig ved det bord men ikke mærker resten af stemningen

0

Del dette indlæg

Det kommer også an på det sted I holder det. Måske de kun har en type borde?

Til vores bryllup er der kun runde borde, så der er ikke så meget at tage stilling til. Det er kun bordplanen der skal arbejdes på. Jeg kan godt lide ideén om at sidde sammen med venner, men det skal lige diskuteres med min kæreste og forældre først :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal også have runde borde. 6 stk. i alt. De 5 er med plads til 8 personer og ved det sidste er der plads til 10 personer (for at det kan gå op med bordplanen). Vi overvejer også at sidde enten sammen med vores søskende eller vores venner ved det ene bord - men det er også stadig en mulighed at vi sidder sammen med vores forældre, mine bedsteforældre og min oldemor. Jeg har lavet 4 forskellige udkast til bordplanen, så vi bestemmer os nok i sidste øjeblik.

Vi sætter vores bord i midten så alle kan se os.

0

Del dette indlæg

Vi skal have to ovale borde og fire runde borde.... det ene ovale er så hovedbordet hvor vi skal sidde 10 personer...det andet ovale skal der sidde 12 personer ved, og de runde skal der sidde 8 personer ved hver......

Vi havde egentlig regnet med at det kun skulle være runde borde, men så foreslog kroen denne løsning....og den var bare perfekt for os...vi fik pludseligt fikset vores bordplan, og placeret folk på 10 minutter...og det er bare blevet super godt!

0

Del dette indlæg

Vi skal have to ovale borde og fire runde borde.... det ene ovale er så hovedbordet hvor vi skal sidde 10 personer...det andet ovale skal der sidde 12 personer ved, og de runde skal der sidde 8 personer ved hver......

Vi havde egentlig regnet med at det kun skulle være runde borde, men så foreslog kroen denne løsning....og den var bare perfekt for os...vi fik pludseligt fikset vores bordplan, og placeret folk på 10 minutter...og det er bare blevet super godt!

Vildt. Jeg har sammenlagt brugt henad 6 timer på bordplanen indtil videre (fordelt over flere gange, fordi jeg løb helt surt i det og ikke kunne se ret mange løsningsmodeller), og jeg skal ærligt indrømme, at jeg har haft vildt ondt af mig selv :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Langt de fleste i dag sidder ved runde borde, eller flere borde. Det tager mere plads op, men er til gengæld mere ideelt end langborde/hestesko, hvis der er tale om buffet. Det samme i forhold til rygepauser m.v. .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer