Fjord-Pedersen

Fjord-Pedersens bryllupsplanlægning.

29 indlæg i dette emne

Velkommen til Fjord – Pedersens panlægningstråd…

2 x vielser - 2 x kærlighed.

Godt nok er der ca. 1 år til vores (rigtige) bryllup, men har længe været herinde og kigge, så oprettede jeg mig og skrev lidt her og der…

Men altså, det kribler jo i fingrene når man ser/læser om alle de dejlige bryllupper og planer i hver især har…

Så derfor operetter jeg nu en tråd.

Godt nok har jeg flere mapper, med bryllups indhold og inspiration liggende på cd skiver,

da de til sidst ikke kunne være på min pc mere 

Men nu vil jeg have mine ideer ud og samlet på 1 sted…

I skal være rigtig velkomne til og skrive til mig/os…

Knus Fjord-Pedersen

Hvem er vi?

Carina: 20 årrig førtidspensionist.

Brian: 26. årrig, uddannet brandmand og samarit hos redningsberedskabet i 2000, uddannet butiksslagter i 2002, uddannet prof. soldat ved forsvaret som kampvogns skytte, kampvogns kører og sygehjælper fra 2003-2007. Han er ved forsvaret endnu og har ingen planer om at stoppe…

Han skal til Afganistan fra midt i August 08 - februar 09.

Hvordan mødtes vi?

Da vi begge to har en stor interesse i førstehjælp og andre rednings opgaver,

var vi faktisk kollegaer på redningsberedskabet.

Men vi havde aldrig lagt mærke til hinanden.

D. 29. November 2003. Holdte Redningsberedskabet deres årlige julefrokost, og der kom vi i snak,

og det endte med jeg gik med ham hjem, men tog dog hjem et par timer senere.

Mine forældre ville hente mig kl. 3. Jeg var jo også kun 16, og han 22…

Vi havde så aftalt at jeg skulle skrive til ham dagen efter, og da jeg havde sovet lidt så skrev jeg til ham,

og 2 timer efter svarede han så igen, at han var vågen… Fint tænkte jeg og skrev om han havde lyst til morgenmad?

Og det havde han…. Så jeg blev kørt ud til ham og så var jeg der ellers hele dagen.

Så d. 30. November 2003, begyndte vi vores forhold.

Vores forlovelse:

Da jeg blev 18, i sommeren 2005, blev vi forlovet, det hele kom som en stor overraskelse for vores familier, som var inviteret på morgenkaffe og rundstykker kl. 9.30. Jeg skulle holde stor fødselsdags (og forlovelses) fest om aftenen, så det var kun den nærmeste familie som var samlet om morgenen.

Der fik alle så nyheden, og de skulle lige tygge lidt på den, så bagefter smilede de og sagde tillykke.

Om aftenen viste alle sjovt nok pludselig at vi var forlovet, så vi fik mange knus og tillykker…

Ja min svigerfar rejste sig endda og holdt en tale, med tåre i øjnene og sagde bla.

”velkommen i familien Carina”

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvorfor vil vi giftes?

Mange kommer med kommentaren om at jeg (Carina) er for ung, og hvorfor jeg vil binde mig allerede…. Jeg føler dette er det helt rigtige, vi mærker ikke den alders forskel, jeg er 20 år, men lever som en på 25-30 år… Jeg laver mad, vasker tøj, har et godt og stabilt forhold.

Vi tror på at det skal være os to for livet, vi har været igennem meget, sammen, og det har gjort os meget stærkere… At blive gift, er for os et symbol overfor gud, os selv og menneskerne omkring os, for at vise dem at det skal være os to for altid… Jeg (Carina) vil heller ikke have børn før jeg er gift, så derfor vil vi selvf. også giftes, så vi på et tidspunkt kan få børn sammen…

Frieriet:

Min kæreste har ikke friet til mig, selvom vi er forlovet, vi aftalte at vi skulle forloves, til min 18 års fødselsdag, men at han når vores bryllup engang nærmede os, skulle han ned på knæ…

Nu går jeg jo så bare og venter på hvornår det kan ske 

Datoen?

Datoen har været sat flere gange…

Da min kæreste er prof. soldat har vi måtte flytte datoen et par gange…

Vi havde først sat datoen for 7. Juli 2007, men måtte flytte den pga. hans arbejde.

Så snakkede vi om 2008. Men for 2-3 mdr. siden måtte den igen flyttes pga. hans job.

Så nu har vi altså flyttet den til 2009, hvor han er færdig med beredskabsperiode hos militæret. Det ville jo ikke være så fedt hvis han pludselig skulle udsendes og jeg så stod der og måtte aflyse det hele… Så i 2009, skal vi giftes, og chancerne for at det bliver aflyst er næsten lig 0….

Det kræver sin kvinde og være kæreste med en prof. soldat…. *LOL*

Den endelige dato for rådhuset:

4. juli 2008.

Den endelige dato for bryllup:

8. august 2009.

Borgerlig eller kirkelig vielse:

Vi skal vies på rådhuset første gang, men når vi kommer til august 2009, skal vi giftes i Kirken,

da vi begge er troende, dog er jeg buddhist,

men det er så romantisk og blive viet i en kirke…

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg lider af en psykisk lidelse, magter jeg ikke det vilde og har derfor fået lov til at bestemme/planlægge min polterabend lidt,

min veninde som holder den ved også godt hvordan jeg har det, så glæder mig vildt til jeg skal poltes!

_______________________________________________________________________________________________

Carinas ønsker og forslag samt navne til polterabend 2009:

Hej,

Jeg ønsker mig en polterabend som jeg kan huske glad tilbage på…

Derfor ønsker jeg at den bliver hyggelig, og ikke vild og helst ikke med for

mange mennesker og der skal være tid til at jeg kan hvile mig…

Og ville være glad for hvis det blev holdt 1-3 uger før mit bryllup.

Så jeg undgår stress! Det kunne være meget smart hvis det kunne planlægges

samtidig med Brians polterabend, så vi evt. kunne have vores hus for os selv… hehe.

Ting som jeg godt kunne tænke mig:

(find selv på andre rolige ting)

- Indspilning af cd (3-4 sange) i lyd studie.

- Ansigts behandling, massage, make up osv…

- Lækker små retter og champagne med mine venner/veninder.

- Pakke/gave leg. (omhandler hvor hver gave bruden får, er der en historie til om/fra ven/veninden)

- Home party med sexlegetøj. (evt. Joybox)

- Sensuelle fotos.

- Mandestrip. (gerne noget uniform politi, militær, falckredder osv)

De personer som betyder meget for mig/som jeg gerne vil have med:

Min veninde Sandra (som står for min polterabend)

Min veninde Anja

Min veninde Trine.

Husk endelig jeres kameraer og at tage en masse billeder på dagen!

Redigeret af Fjord-Pedersen
0

Del dette indlæg

Planlægning:

Dato:

8. August 09.

Tid:

Vielsen kl. 15.30

Reception ca. kl. 16.15.

Festmiddagen kl. 17.30.

Kirke:

Rindum kirke.

6950 Ringkøbing

Feststed:

Velling forsamlingshus.

2.000 kr. for hele huset.

Mad:

Velling forsamlingshus

Ca. 300-400 kr. pr. kuvert.

Ringe:

http://www.chanti.dk/

Videooptagelser og fotograf:

Fotograf: Trio foto.

Kørsel til og fra Kirke:

- Hestevogn.

- Veteranbil.

Bryllupsrejse:

- Ved ikke endnu!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med planlægningstråden. :biggrin:

Dejligt med endnu en ung brud. :blush:

Vi er også unge, 22 og 24 til brylluppet, men har dog ikke oplevet modgang, blot kommentarer om at vi da ikke er særlig gamle... Men det preller af på os, for vi ved at vi gør det rigtige!

Dejligt at se hvor meget du har styr på, så kan du rigtig hygge dig med detaljerne. :cheerleader3:

:blink: Marie

0

Del dette indlæg

Hej med dig :blush:

Og velkommen til. Glæder mig til at følge med i jeres planlægning.

Håber ikke at bryllupsplanlægningen er alt for uoverskuelig med din sygdom, men ellers er der altid meget hjælp at hente herinde :cheerleader3:

Jeg synes personligt at man bliver glad og får overskud at at være herinde fordi man får sommerfugle i maven. Så mon ikke det er godt du har fået din egen planlægningstråd :biggrin: Det kan være det kan hjælpe lidt at tale med nogle søde folk når man går i stå med planlægningen.

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer