Sign in to follow this  
Followers 0
JaneDuedal

Arrgghhh

3 posts in this topic

Hej BK' ere

Puha sikke en aften. Min mor ringede for 30 min siden og sagde de havde fået en regning på 1100 kr for overnatning til vores feststed. Jeg var straks oppe i det røde felt :loveboard: da de havde informeret om at det kostede kr 600 for et dobb. værelse. Jeg havde endda ringet og tjekket inden jeg skrev indbydelser for at være sikker man ved jo aldrig med alle de prisstigninger der har været rundt omkring.

Nå men jeg måtte ringe og høre om det var en fejl el hvad. Jeg kunne selvfølgelig ikke få fat i dem, typisk. Jeg ringede for tjekke med min mor at hun nu havde set rigtigt på regningen. Hun sagde at hun ikke kunne snakke fordi min far havde fået det skidt og hun skulle have fat i en læge. Nå panik over det også. Min mor ringede senere og forklarede han havde trykket et par ribben da han var faldet ned af en maskine, så heldigvis var det ikke så slemt. Pyh lettet var jeg :loveboard: .

Jeg har lige haft fat i feststedet og først ævlede hun om at der jo var kommet prisstigninger, så var jeg ved at stjerne af. :loveboard: Jeg fortalte at på de papirer vi havde fået der stod en anden pris og jeg havde ikke fået information om nogle prisstigninger. Hun fandt så vores kontrakt og måtte give mig ret. Det viste sig at min mor var blevet booket som alm gæst og ikke som gæst til vores fest. Derfor den anderledes pris. Nu er fejlen blevet rettet og jeg kan køle ned og pakke zillamonsterhumøret væk igen :cheerleader3: .

Edited by JaneDuedal
0

Annonce ♥

Pyyyyh! Det var godt, at det slet ikke var så slemt!

Godt, at du gjorde noget ved det! :cheerleader3:

0

Det var da iøvrigt lige en prisstigning der ville noget (80%).

0