shiba

Iben og Brians bryllupsfest d.7.6.08

99 posts in this topic

Tak for en skøn beretning. Det er sjældent jeg får tårer i øjnene når jeg læser herinde men den sang fra din papdatter det var lige ved at sætte gang i vandværket hvor var den rørende :cheerleader3: . Det ser ud til I har haft en skøn dag og godt at du sluttede mens festen endnu var god for dig :cheerleader3: . Held og lykke til jer fremover.

Så skulle du høre den...den er simpelthen så sødt sunget også. Det er ærgerligt at man ikke kan ligge lydfiler ind.

Tusind tak for dine ord.

0

Annonce ♥

Efter forretten, var det min tur til at holde tale. Jeg var ellers lige ved at trække i land, efter Brians, for det ville jeg ikke kunne leve op til, men besluttede mig så alligevel for at gennemføre, for ikke at fortryde det senere. Og det var godt jeg gjorde det, for det gik godt.

post-29393-1213252938.jpg

Den er her (har skåret det fra som jeg sagde til andre):

Kære Brian

Jeg fik jo at vide, at hvis jeg ikke holdt tale, så ville jeg heller ikke få nogen. Så her står jeg så.

Men rent faktisk vil jeg gerne sige et par ord i dag, for jeg havde regnet ud, at din tale ville komme før min, så jeg ville i teorien kunne have ladet være, for du kan ikke tage de søde ord i dig igen, som du har sagt.

Men først vil jeg lige takke nogle andre, så du må lige vente lidt endnu.

(.....)

Og nu tilbage til dig, skat.

I dag har vi givet vores ja til, at vi vil leve sammen i medgang og modgang. Det havde vi nu ikke behøvet at love hinanden, for sådan er det bare for os. Jeg vil gøre alt for at hjælpe dig igennem de svære tider, og jeg ved at du vil gøre det samme for mig. Det har du allerede vist flere gange, og jeg har fuld tillid til, at det fortsætter sådan.

Dette lille digt illustrerer hvad jeg mener:

Når du ser tilbage på vores liv sammen

vil du se fodspor.

Gennem gode tider, vil du se to sæt

og gennem de svære tider ét

Måske vil du sprøge, hvorfor jeg forlod dig i de svære tider

og jeg vil svare

I de de gode tider gik jeg ved din side

I de svære tider bar jeg dig.

Jeg er klar over, at som det gigtsvin jeg er, ville det aldrig kunne lade sig gøre i praksis, men symbolikken i det holder.

Jeg elsker at være sammen ed dig, og savner dig så snart vi ikke er det. Men selvom vi elsker blot at være os to sammen, så griber vi enhver lejlighed for at være sammen med andre. Vi er så heldige, at have et helt fantastisk netværk af venner, som heldigvis gerne vil lege med os i tide og utide. Og når jeg ser mig omkring i dag, glædes jeg over at se, at disse venner er så rigt repræsenteret. Du er en god kammerat, både overfor dine venner, men også for mig. Der er ikke noget jeg ikke kan snakke med dig om og dele med dig, og det er super vigtigt for mig.

Jeg er også så heldig at have fået lille Tut med i tilgift, og jeg håber, at vi to kan få et ligeså smukt og dejligt barn, selvom det bliver noegt af en udfordring. Jeg nyder at se jer sammen og jeg kan se, at jeg har valgt den bedste far i verden, som min mand, og det er fantastisk.

Du er manden i mit liv, og det har jeg endnu engang i dag bekræftet officielt. Da jeg var på Polterabend, blev det nødvendigt at ringe efter falck da en psykisk syg mand, havde brug for hjælp. Efterfølgende snakkede de andre tøser livligt om, hvor lækker falckmanden havde været. Men jeg kunne ikke snakke med, for jeg havde ikke bemærket det. For jeg har dig, og så behøver jeg ikke at kikke efter andre. At du så drejer hovedet af led efter enhver kvinde vi kommer forbi er så en anden sag. Men det er så bogstaveligt enhver kvinde uanset alder og udseenende, så det kan der ikke være noget lusket ved. Det udgør højest en fare for trafiksikkerheden.

Vi supplere hinanden godt.

Jeg er økonomiminister og den fornuftige, der vil være sikret i fremtiden og gemme til dårlige tider.

Du er den udforskende eventyrlystne, med en holdning om, at leve i nuet og udleve vores drømme.

Du sørger for, at der er gang i drømmene og forsøger at overbevise mig om, at vi ikke kan leve uden en båd for eksempel.

Jeg sidder på pengekassen og sørger for, at det ikke løber løbsk.

Men vi skændes aldrig om det, for vi ved godt begge to, at det er en kvalitet hos den anden. Men du skal nok få din båd....når jeg synes vi har råd. Så bare rolig skat.

Vores viden tilsammen...hmm...sær er nok det rigtige ord.

Du har lært at ordet "vitterlig" vitterligt stadig bruges, at der godt kan "gå en prås op for én". Du har også lært ordet "Didaktik", selvom du godt nok kalder det "dikkedik".

Og jeg har lært ordet "fitting", hvad en !arkordian" er og hvordan man kan folde en tommestok sammen, i kun 3 bevægelser.

Alt i alt, så har jeg det godt når jeg er sammen med dig. Du får det bedste frem i mig, og det elsker jeg dig for.

Du er manden for mig mig, og jeg har valgt at sige ja til dig i dag igen, ikke kun fordi jeg gerne vil leve med dig, men fordi jeg ikke vil leve uden dig.

Det var en lang tale, men det føltes ikke sådan. Der blev grinet en del, især da jeg sagde gigtsvin om mig selv for det kalder han mig. Men også fx da jeg snakkede om alle de kvinder han kikker efter og om trafiksikkerheden. Det gik rigtig godt, og jeg fik meget ros for den efterfølgende, så jeg kan kun opfordrer alle til at få sagt noget. Det er jeg i hvert fald glad for at jeg gjorde.

Kære dejlige Iben

Så så man lige mig græde som pisket :cheerleader3:

Synes bare din tale er så sød... og da jeg nåede til det lille digt/vers blev jeg ikke bare rørt, men tårerne sprang vitterligt ud af øjnene på mig :cheerleader3:

Hvor smukt altså....

Og sikke du stråler på din dejlige dag.

Dejlig beretning - og sikke mange dejlige billeder.

Merr mer :cheerleader3:

0

Efter forretten, var det min tur til at holde tale. Jeg var ellers lige ved at trække i land, efter Brians, for det ville jeg ikke kunne leve op til, men besluttede mig så alligevel for at gennemføre, for ikke at fortryde det senere. Og det var godt jeg gjorde det, for det gik godt.

post-29393-1213252938.jpg

Den er her (har skåret det fra som jeg sagde til andre):

Kære Brian

Jeg fik jo at vide, at hvis jeg ikke holdt tale, så ville jeg heller ikke få nogen. Så her står jeg så.

Men rent faktisk vil jeg gerne sige et par ord i dag, for jeg havde regnet ud, at din tale ville komme før min, så jeg ville i teorien kunne have ladet være, for du kan ikke tage de søde ord i dig igen, som du har sagt.

Men først vil jeg lige takke nogle andre, så du må lige vente lidt endnu.

(.....)

Og nu tilbage til dig, skat.

I dag har vi givet vores ja til, at vi vil leve sammen i medgang og modgang. Det havde vi nu ikke behøvet at love hinanden, for sådan er det bare for os. Jeg vil gøre alt for at hjælpe dig igennem de svære tider, og jeg ved at du vil gøre det samme for mig. Det har du allerede vist flere gange, og jeg har fuld tillid til, at det fortsætter sådan.

Dette lille digt illustrerer hvad jeg mener:

Når du ser tilbage på vores liv sammen

vil du se fodspor.

Gennem gode tider, vil du se to sæt

og gennem de svære tider ét

Måske vil du sprøge, hvorfor jeg forlod dig i de svære tider

og jeg vil svare

I de de gode tider gik jeg ved din side

I de svære tider bar jeg dig.

Jeg er klar over, at som det gigtsvin jeg er, ville det aldrig kunne lade sig gøre i praksis, men symbolikken i det holder.

Jeg elsker at være sammen ed dig, og savner dig så snart vi ikke er det. Men selvom vi elsker blot at være os to sammen, så griber vi enhver lejlighed for at være sammen med andre. Vi er så heldige, at have et helt fantastisk netværk af venner, som heldigvis gerne vil lege med os i tide og utide. Og når jeg ser mig omkring i dag, glædes jeg over at se, at disse venner er så rigt repræsenteret. Du er en god kammerat, både overfor dine venner, men også for mig. Der er ikke noget jeg ikke kan snakke med dig om og dele med dig, og det er super vigtigt for mig.

Jeg er også så heldig at have fået lille Tut med i tilgift, og jeg håber, at vi to kan få et ligeså smukt og dejligt barn, selvom det bliver noegt af en udfordring. Jeg nyder at se jer sammen og jeg kan se, at jeg har valgt den bedste far i verden, som min mand, og det er fantastisk.

Du er manden i mit liv, og det har jeg endnu engang i dag bekræftet officielt. Da jeg var på Polterabend, blev det nødvendigt at ringe efter falck da en psykisk syg mand, havde brug for hjælp. Efterfølgende snakkede de andre tøser livligt om, hvor lækker falckmanden havde været. Men jeg kunne ikke snakke med, for jeg havde ikke bemærket det. For jeg har dig, og så behøver jeg ikke at kikke efter andre. At du så drejer hovedet af led efter enhver kvinde vi kommer forbi er så en anden sag. Men det er så bogstaveligt enhver kvinde uanset alder og udseenende, så det kan der ikke være noget lusket ved. Det udgør højest en fare for trafiksikkerheden.

Vi supplere hinanden godt.

Jeg er økonomiminister og den fornuftige, der vil være sikret i fremtiden og gemme til dårlige tider.

Du er den udforskende eventyrlystne, med en holdning om, at leve i nuet og udleve vores drømme.

Du sørger for, at der er gang i drømmene og forsøger at overbevise mig om, at vi ikke kan leve uden en båd for eksempel.

Jeg sidder på pengekassen og sørger for, at det ikke løber løbsk.

Men vi skændes aldrig om det, for vi ved godt begge to, at det er en kvalitet hos den anden. Men du skal nok få din båd....når jeg synes vi har råd. Så bare rolig skat.

Vores viden tilsammen...hmm...sær er nok det rigtige ord.

Du har lært at ordet "vitterlig" vitterligt stadig bruges, at der godt kan "gå en prås op for én". Du har også lært ordet "Didaktik", selvom du godt nok kalder det "dikkedik".

Og jeg har lært ordet "fitting", hvad en !arkordian" er og hvordan man kan folde en tommestok sammen, i kun 3 bevægelser.

Alt i alt, så har jeg det godt når jeg er sammen med dig. Du får det bedste frem i mig, og det elsker jeg dig for.

Du er manden for mig mig, og jeg har valgt at sige ja til dig i dag igen, ikke kun fordi jeg gerne vil leve med dig, men fordi jeg ikke vil leve uden dig.

Det var en lang tale, men det føltes ikke sådan. Der blev grinet en del, især da jeg sagde gigtsvin om mig selv for det kalder han mig. Men også fx da jeg snakkede om alle de kvinder han kikker efter og om trafiksikkerheden. Det gik rigtig godt, og jeg fik meget ros for den efterfølgende, så jeg kan kun opfordrer alle til at få sagt noget. Det er jeg i hvert fald glad for at jeg gjorde.

Kære dejlige Iben

Så så man lige mig græde som pisket :cheerleader3:

Synes bare din tale er så sød... og da jeg nåede til det lille digt/vers blev jeg ikke bare rørt, men tårerne sprang vitterligt ud af øjnene på mig :cheerleader3:

Hvor smukt altså....

Og sikke du stråler på din dejlige dag.

Dejlig beretning - og sikke mange dejlige billeder.

Merr mer :cheerleader3:

:cheerleader3: vitterligt :cheerleader3: Det er dejligt når man kan rører nogle. Brian og mange andre blev det også.

0

Sikke dog en god beretning.

Og hvor er Brians datter bare sød, sød, sød at lave sådan en sang, det er da lige til at tude over :cheerleader3:

jeg bliver også meget rørt over at du tager din krop alvorligt og tager hjem når du mærker at den ikke kan klare mere, super meget respekt til dig :cheerleader3:

Må I leve lykkeligt resten af jeres liv (og få en rødhåret unge med måne og høje tindinger, grinede såååå højt da jeg læste det :cheerleader3: )

0

Annonce ♥

Hej Iben....

Det er bare en fantastisk bryllupsberetning med smil og tårer.

Det er bare de sødeste tale dig og Brian holdt for hinanden.

Jeg synes bestemt ikke, at din ikke var mindst lige så god som Brians...

Meget morsomt med det med brandmanden - det kunne jeg relatere til.

Jeg har heller ikke øjne for nogen andre end Erik, mens han gerne kigge men selvfølgelig ikke rører....

Det er vist bare en mandeting.

Jeg blev bare så trist over at du får det så skidt at du blev nødt til at tage hjem.

Det er sku ikke fair at ens krop ikke vil som man vil.

Respekt for at du tog det hårde valg..

Knus

0

Kære Iben & Brian

Endnu en gang tillykke med dagen - og tak fordi i vil dele dagen med os herinde :cheerleader3:

Jeg må indrømme, at det er sjældent at jeg ligefrem VRÆLER, når jeg læser beretninger herinde.... - men i din beretning gjorde jeg det faktisk 2 gange !!!!

For det første, syntes jeg det er dejligt, at i har et godt forhold til Brians X - og i kunne invitere hende med. Det var nu ikke dette jeg vrælede over !

Nej, men sangen fra hans datter..... - for hulan da !!!

Altså, jeg har en datter på 4 - og hende kunne jeg da ikke lære sådan en sang udenad !! - derfor: :biggrin: til hende !!! :cheerleader3:

Også supersejt, at du fik sunget en sang for Brian :)

Så kommer vi jo til din afsked.... - altså.. - Michael sidder og glor på mig, som om jeg er åndssvag !!! - "hvad vræler du nu af"..`??? - Hihi, heldigvis kender han mig godt nok til, at der ikke altid skal så meget til... - men dette her trækker altså VANDFALD til !!! :cheerleader3:

Du har min dybeste respekt for, at du tør, kan og VIL sige fra - især på en dag som denne... - og også for, at du lader Brian feste videre...

Jeg ved, at der er mange der vil syntes dette måske er mærkeligt, men jeg ville gøre nøjagtigt det samme !!!!!

Det eneste du havde brug for var jo, at ligge ned og slappe af... !!

Du kan nu se og tænke tilbage på jeres bryllupsdag, som en dag fyldt med kærlighed, din dejlige mand, fest og dejlige gæster - ikke på fysisk og psykisk smerte...

Fedt, at du lige tog din mand med ud inden du meldte pas - bare jer 2 - helt alene !!

1000 :cheerleader3: herfra

Maya

0

Sikke dog en god beretning.

Og hvor er Brians datter bare sød, sød, sød at lave sådan en sang, det er da lige til at tude over :cheerleader3:

jeg bliver også meget rørt over at du tager din krop alvorligt og tager hjem når du mærker at den ikke kan klare mere, super meget respekt til dig :cheerleader3:

Må I leve lykkeligt resten af jeres liv (og få en rødhåret unge med måne og høje tindinger, grinede såååå højt da jeg læste det :) )

Tak for det.

Vi har hørt hans datters sang flere gange efterfølgende og bliver lige rørte hver gang. Der er ikke noget skønnere.

Jeg er glad for at jeg tog hjem, men samtidig også stadig trist over, at kroppen bestemmer på den måde. Heldigvis er der blevet videofilmet en masse fra efter jeg tog afsted, så jeg kan se hvor meget hygge der var.

Tro mig, hele salen grinede helt vildt da han sagde det. Det var så godt. Og vi håber, at storken snart kommer med sådan en lille en...hihi...

Hej Iben....

Det er bare en fantastisk bryllupsberetning med smil og tårer.

Det er bare de sødeste tale dig og Brian holdt for hinanden.

Jeg synes bestemt ikke, at din ikke var mindst lige så god som Brians...

Meget morsomt med det med brandmanden - det kunne jeg relatere til.

Jeg har heller ikke øjne for nogen andre end Erik, mens han gerne kigge men selvfølgelig ikke rører....

Det er vist bare en mandeting.

Jeg blev bare så trist over at du får det så skidt at du blev nødt til at tage hjem.

Det er sku ikke fair at ens krop ikke vil som man vil.

Respekt for at du tog det hårde valg..

Knus

Tak for det.

Ja det er vist en mandeting, men det er nu sjovt alligevel. Han lægger ikke selv mærke til at han gør det. Er de ekstra fine, følger han dem med øjene, og bagefter bruger han spejlene. Det er simpelthen for sjovt.

Ja det var hårdt, men nødvendigt at tage hjem.

0

Kære Iben & Brian

Endnu en gang tillykke med dagen - og tak fordi i vil dele dagen med os herinde :cheerleader3:

Jeg må indrømme, at det er sjældent at jeg ligefrem VRÆLER, når jeg læser beretninger herinde.... - men i din beretning gjorde jeg det faktisk 2 gange !!!!

For det første, syntes jeg det er dejligt, at i har et godt forhold til Brians X - og i kunne invitere hende med. Det var nu ikke dette jeg vrælede over !

Nej, men sangen fra hans datter..... - for hulan da !!!

Altså, jeg har en datter på 4 - og hende kunne jeg da ikke lære sådan en sang udenad !! - derfor: :biggrin: til hende !!! :cheerleader3:

Også supersejt, at du fik sunget en sang for Brian :)

Så kommer vi jo til din afsked.... - altså.. - Michael sidder og glor på mig, som om jeg er åndssvag !!! - "hvad vræler du nu af"..`??? - Hihi, heldigvis kender han mig godt nok til, at der ikke altid skal så meget til... - men dette her trækker altså VANDFALD til !!! :cheerleader3:

Du har min dybeste respekt for, at du tør, kan og VIL sige fra - især på en dag som denne... - og også for, at du lader Brian feste videre...

Jeg ved, at der er mange der vil syntes dette måske er mærkeligt, men jeg ville gøre nøjagtigt det samme !!!!!

Det eneste du havde brug for var jo, at ligge ned og slappe af... !!

Du kan nu se og tænke tilbage på jeres bryllupsdag, som en dag fyldt med kærlighed, din dejlige mand, fest og dejlige gæster - ikke på fysisk og psykisk smerte...

Fedt, at du lige tog din mand med ud inden du meldte pas - bare jer 2 - helt alene !!

1000 :cheerleader3: herfra

Maya

Hehe...vi græd også nogle gange i løbet af dagen.

Der var nogle stykker, der syntes det var mæærkeligt, at han ikke tog med mig hjem, men jeg tror min veninde fik dem overbevist om, at det var aftalt sådan. Jeg har respekt for at Bri gifter sig med en som har gigt, og vil under ingen omstændigheder have, at han begrænses mere af det, end det er højest nødvendigt. Det fungere for os på den måde, og så må folk tænke hvad de vil.

0

Annonce ♥

Så er der kommet nogle billeder fra vores fotograf Kim Nørgaard, som er Brian bror. I får lige et par smagsprøver. Han er fandme dygtig.

Det første er det vi indtil videre har planer om at bruge til vores takkekort.

post-29393-1213615336.jpg

Edited by shiba
0

Ihhhhhhhhhh endnu flere billeder og mere beretning. Det er skønt, smukt, rørende og romantisk.

Det er utrolig flot, at din krop først sagde fra omkring midnat. Det bliver min største prøvelse på dagen. Rigtig flot, at du lyttede til den. Det koster dyrt ikke at gøre det.

Din beretning med taler og sange fik også mine vandkanaler til at fyldes gentagne gange. Tusind tak fordi du delte jeres dag med os andre :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhh din beretning kan altså næsten lave vandskader!! Hvor er det bare super at i har så godt et forhold til Brians ex, og at hun har hjulpet Mia "Tut" med at lave en sang - respekt for det! Og sangen... jaaaah den er bare så sød, måtte da liiiige tørre øjnene et par gange, og hvor smukt at du sang for ham - jeg ville ønske jeg selv havde den gave!!

Sejt gået at du lyttede til din krop, det tror jeg ikke der er mange der ville have gjort, men på den måde sluttede festen værdigt for dig og du har superdejlige minder :cheerleader3:

Det er nogle hamrende gode billeder fotografen har taget! Ja alle billederne fra festen/kirken er jo dejlige for de viser virkelig kærlighed mellem jer.

Og ved godt jeg har skrevet det før... men du er virkelig fantastisk smuk i den kjole!

/Chalotte

0

Uhh din beretning kan altså næsten lave vandskader!! Hvor er det bare super at i har så godt et forhold til Brians ex, og at hun har hjulpet Mia "Tut" med at lave en sang - respekt for det! Og sangen... jaaaah den er bare så sød, måtte da liiiige tørre øjnene et par gange, og hvor smukt at du sang for ham - jeg ville ønske jeg selv havde den gave!!

Sejt gået at du lyttede til din krop, det tror jeg ikke der er mange der ville have gjort, men på den måde sluttede festen værdigt for dig og du har superdejlige minder :cheerleader3:

Det er nogle hamrende gode billeder fotografen har taget! Ja alle billederne fra festen/kirken er jo dejlige for de viser virkelig kærlighed mellem jer.

Og ved godt jeg har skrevet det før... men du er virkelig fantastisk smuk i den kjole!

/Chalotte

Ih mange tak for de søde ord.

Hun hedder rent faktisk Mia Tut, altså uden Gåseøjne...hehe...det startede som et kælenavn, men nu er det en del af hendes navn, via navneændring.

Jeg glæder mig meget til at se resten af billederne han tog. Jeg ved, at der er mange gode imellem, for vi fik lige et hurtigt smugkik ddagen efter. Men han skal til eksamen snart, så det bliver først efter d.20.6.

0

Så er der kommet nogle billeder fra vores fotograf Kim Nørgaard, som er Brian bror. I får lige et par smagsprøver. Han er fandme dygtig.

:) Det her er da bare et totalt GULD billede :thumbsupsmileyanim: 1.præmie for fedeste ansigtsudtryk hos jer begge :cheerleader3:

Dejlige billeder, og ja, som alle andre, blev jeg da også bare vildt rørt over sangen til jer fra Brians datter - hihii, tænk, når hun bliver teenager, og i stadig ÆÆlsker sangen, men hun bare vil føle det er det pinligste i hele verden (husk lige det, når i spiller den igen til jeres kobberbryllup ;) )

krammer

0

Annonce ♥

:( Det her er da bare et totalt GULD billede :thumbsupsmileyanim: 1.præmie for fedeste ansigtsudtryk hos jer begge :)

Dejlige billeder, og ja, som alle andre, blev jeg da også bare vildt rørt over sangen til jer fra Brians datter - hihii, tænk, når hun bliver teenager, og i stadig ÆÆlsker sangen, men hun bare vil føle det er det pinligste i hele verden (husk lige det, når i spiller den igen til jeres kobberbryllup ;) )

krammer

hehe...ja eller værre endnu: til hendes konfirmation.

Tak for rosen till billedet. Vi er også selv helt vilde med det. Overvejer dog at sende et "pænt opstillet bryllupsbillede" til de få ældre gæster der var med.

Stort tillykke med den dejlige dag Iben.

Sikke et kanon billede til takkekort :cheerleader3::)

Tak for det. Og selv tillykke til dig.

0

Jeg har nu hentet min kjole fra rens og har med blødende hjerte sat den til salg her på BK. :cheerleader3:

UHH, kan du godtnok nænne at sælge den sådan helt med det samme?

Pyh, jeg har godtnok også været nede og kikke ind i posen til min, ind imellem, og tænker at det da godtnok er mange penge, der bare hænger der! Men nu har jeg lige solgt mit kæreste eje (min hest). Så må det næstkæreste (kjolen :cheerleader3: ) lige vente til en anden gang.

krammer.

0

Jeg har nu hentet min kjole fra rens og har med blødende hjerte sat den til salg her på BK. :cheerleader3:

UHH, kan du godtnok nænne at sælge den sådan helt med det samme?

Pyh, jeg har godtnok også været nede og kikke ind i posen til min, ind imellem, og tænker at det da godtnok er mange penge, der bare hænger der! Men nu har jeg lige solgt mit kæreste eje (min hest). Så må det næstkæreste (kjolen :cheerleader3: ) lige vente til en anden gang.

krammer.

Jeg har hele tiden vidst at den skulle sælges, og den kan jo ligeså godt blive sat til salg med det samme, for det kan vist godt tage tid med at få solgt en kjole. Billederne lever jo slet ikke op til virkeligheden, så tror bare, at det er bedst at sætte den til salg med. Den ligger lige nu på Tuts seng, og den er altså bare så fin...*SUK*

0