siggaard-rasmussen

vinkeflæsk, mormorarme, bessebøffer osv...

15 indlæg i dette emne

Ja, har jo ikke flotte slanke faste arme, men ville heller ikke undvære dem jeg har :cheerleader3:

:cheerleader3: hvordan dækker man dem på en flot og stilfuld måde..... De kjoler jeg har set på er jeg bare overhovedet ikke hooked på?? Er der nogen gode ideer (GERNE billeder) til at gemme "flapperne" :cheerleader3:

Eller skal man bare være ligeglad og ta en kjole man falder for ?? (men armene er der jo stadig og vil jo så nok ikke føle mig godt tilpas ???)

Hjælp...... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, har jo ikke flotte slanke faste arme, men ville heller ikke undvære dem jeg har :cheerleader3:

:cheerleader3: hvordan dækker man dem på en flot og stilfuld måde..... De kjoler jeg har set på er jeg bare overhovedet ikke hooked på?? Er der nogen gode ideer (GERNE billeder) til at gemme "flapperne" :)

Eller skal man bare være ligeglad og ta en kjole man falder for ?? (men armene er der jo stadig og vil jo så nok ikke føle mig godt tilpas ???)

du tager en vand flaske og holder den i stræk arm over hoved og bøjer så armen ned mod ryggen.og op igen. sådanne gør du et par gange dagligt. (efter hånden lidt tungere selvfølgelig)

og på den måde for du stremmet armene op bag på. (lille tick fra min fitness træner. :cheerleader3: )

håber det kan bruges.

Redigeret af miafalck
0

Del dette indlæg

:cheerleader3: hvordan dækker man dem på en flot og stilfuld måde..... De kjoler jeg har set på er jeg bare overhovedet ikke hooked på?? Er der nogen gode ideer (GERNE billeder) til at gemme "flapperne" :cheerleader3:

Kender situationen og var selv ude for at finde "kjolen" der passede til mig. Havde bestemt ikke regnet med en langærmet model (chiffonærmer, men det blev det! Der findes et utal af yndige kjoler med ærmer. Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke om du er til det store skrud, eller du som jeg er mere til de enkle kjoler, men er det det sidste er dette måske et forslag. (ja min kjole er så hvid, men kunne kun finde et billede af kjolen i rød)

Lateda

post-26513-1213480010.jpg

Redigeret af lateda
0

Del dette indlæg

jeg har det vvildeste flæsk på armene på grund af vægttab, men jeg skal ikke have noget med ærmer på... jeg vælger bare at lade være med at stå og vinke med armene helt ude fra kroppen, og dæmper mine arm bevægelser når jeg skal headbange ude på dansegulvet, med fingrene som djævletegn :cheerleader3: ej... det jeg bare vil sige er at du jo kan gøre tingene moderat som mig for eksempel når man skal vinke... ellers står jeg/vi vil ikke med armene på en måde som det kan ses?? og hvis... ja hvad så :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Selvfølgelig skal du da vælge den kjole du bedst kan lide og som der passer bedst til dig - mormor arme eller ej!

MEN: Tænker også at det er noget der kan gøres noget ved med træning. Nu kan jeg ikke se hvor længe der er til dit bryllup, men det er noget der relativt hurtigt kan afhjælpes med styrketræning. Idéen med vandflasken er god - jeg har selv to med sand i, det vejer lidt mere. Du kan også købe nogle "rigtige" vægte - 2/3. kg er det jeg selv tæner med i centeret.

Svømning er også rigtig godt for armene.

:cheerleader3:

Så i gang med træningen og ud og find din drømme kjole!

Mange knus

Camilla

0

Del dette indlæg

Ja, jeg synes så IKKE at der findes et utal af kjoler med ærmer.... jo, måske blondeærmer eller chiffonærmer men men men..... de fremhæver jo mere end de skjuler er så bare min personlige mening!

Da jeg var ude for at prøve kjoler var alle jeg prøvede ærmeløse pga ovenstående dilemma (se evt billedet ude til venstre) og selvom ekspedienterne (drømmetyderne) sagde at det kunne jeg sagtens bære og min altid ærlige veninde sagde at de var helt ok -så vidste både hun og jeg bare at jeg aldrig ville være tilfreds -måske kunne jeg "glemme" det i få øjeblikke på dagen pga de lykkelige omstændigheder MEN jeg ville aldrig tilgive mig selv når jeg siden hen skulle kigge på billederne fra dagen i mange år frem..............! Derfor får jeg syet min kjole så den har halv-lange og helt dækkende ærmer -som det nu passer mig bedst! :cheerleader3:

Tror altså det er noget man må gøre op med sig selv.... og kun stole på sig selv :cheerleader3: Det er trods alt dig der skal leve med beslutningen og det kan jo sagtens være det gir' helt sig selv når du er ude og prøve hvis du så finder en kjole uden ærmer som bare sir' spar to og som gør at du aldrig har følt dig smukkere.....Så er det jo det! :cheerleader3: -Det rigtige for DIG! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg vil give LuluAnne ret - uanset hvad ekspedienterne siger i kjoleforretningerne, så ændrer det ikke på, at nogle af os har en forbi med vores mormor arme.

I mit tilfælde så er mormorarmene måske ikke så udtalte, men jeg kunne ikke drømme om at vifte med dem på en så betydningsfuld dag.

Så mit råd er, hvis der er områder, som i selv ikke synes er særlig flaterede, så lad være med at vise dem frem. På bryllupsdagen skal i føle jer tilpas og skal kunne stråle, uden der er noget i synes i skal være flove over.

Der findes helt sikkert en kjole, der er helt perfekt til dig - også med ærmer.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter snart 16 kgs vægttab har jeg det egentlig ok med mine arme igen. Men jeg har bare ikke lyst til at være forbar alligevel, og skal ikke have et slør på, der kan tage lidt af det - det er jo en smagssag, hvad man er til!

Jeg har fået syet en kjole med meget tynde stropper. Dertil er jeg ved at strikke en meget fin lille sjældevarmer i noget tyndt garn med lidt guld i kanterne - det bliver så fint :cheerleader3:

Måske mestre du ikke strikningens kunst, men synes der er flere små jakker/sjælevarmere i butikkerne for tiden.

En anden mulighed er også et stort sjal/stykke stof (kan ikke huske, hvad man kalder det), som du kan lægge over armene eller tage over skuldrene. Da jeg arbejdede i Lilly havde de dem og de var meget populære.

0

Del dette indlæg

du skal vælge den kjole du aller bedst kan lide

man kunne så derfra se om man kunne finde et "sjal" der passede til eller en med chiffon ærmer

hvis du skal have slør på kunne man også købe et slør der er evt. gik ned forbi armene of så sørge for at det "hænger" løst ud over skulderne

bare lidt ide´er

held og lykke med det

knus herfra

0

Del dette indlæg

Jeg er gået i skarp træning for arme og det er altså ret effektivt og nu har jeg det fint med at min kjole er uden ærmer :cheerleader3: det skulle jeg ha gjort for længe siden... Hvis du gerne vil have en kjole uden ærmer synes jeg at du skal gøre det der er masser af godt øvelser for triceps!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er mange gode råd at tage af. :cheerleader3:

Jeg har købt en kjole med et lille ærme, de skjuler dog ikke helt "mormorbøfferne" ;) Men jeg har et par små håndvægte på 1,5 kg. Som jeg har plantet ved siden af computeren, det er jo trods alt der vi tilbringer ret meget tid...... :) !!! Men nu er der altså ingen undskyldning for ik at gøre noget ved det, og man kan jo sagtens læse samtidig med man træner :cheerleader3:

Knus Nymann

0

Del dette indlæg

Ja, har jo ikke flotte slanke faste arme, men ville heller ikke undvære dem jeg har :shopping:

:cheerleader3: hvordan dækker man dem på en flot og stilfuld måde..... De kjoler jeg har set på er jeg bare overhovedet ikke hooked på?? Er der nogen gode ideer (GERNE billeder) til at gemme "flapperne" :balloons:

Hej.. :balloon:

Jeg vil bare sige at jeg har tabt mig 40 kg på det sidste år og jeg har valgt en kjole uden ærmer ( skal giftes 12-juli- 08 ).. jeg har bestemt mig for at den kjole jeg skal ha på er min drømme kjole med el. uden mormor arme.. Jeg har klart tænkt over det men det er jo kun op at gulvet at alle ser på en og der har jeg slør der går ud over mine arme og de er jo godt ind til kroppen du har din far og brudebuket så der er nok ingen der ser dine arme.. Hvis du skal ha taget billeder bagefter så ha en veninde med som ikke er bange for at sige til hvis det ser dumt ud eller man kan se dem.. Min fotograf har jeg fortalt at de ikke skal kunne ses så han er indforstået med hvad jeg vil have og ikke have. Til festen tror jeg heller ikke at man gå så meget op i hvordan ens arme er ,, man drøner jo ikke rundt med dem oppe over hoved ;0)

Jeg tror ikke du skal tænke så meget over det , vælg den kjole du drømmer om evt. med en sjal el. en lille jakke det er også pænt..

Hilsen

Maysen

0

Del dette indlæg

Jeg har oz "mormor-bøffer" og har alligevel valgt en kjole der er "bar". Jeg træner, og har samtidig valgt, at få syet en "bolero/sjælevarmer", som jeg kan have på i kirken................og senere hvis jeg har lyst.

Det er en rigtig god løsning, som jeg har det godt med.

Uanset hvad du vælger, så gør det med hjertet, det er du bedst tjent med.

Din dag vil under alle omstændigheder blive den bedste i dit liv.

Knus fra Susanne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer