Bellis

Til min elsked datter

11 indlæg i dette emne

Kære Datter

Ved du har været en hård tid igennem, med mange tårer. Nu er tiden kommet hvor vi må se fremad. Jeg støtter dig 100% i dine beslutninger og jeg ved at

alting bliver godt igen.

Ønsker sådan du nu kan gå og glæde dig og have de største sommerfugle i maven. Jeg glæder mig helt vildt til jeres store dag, se min smukke pige sige ja til verdens dejligste svigersøn. Hvad mere kan man så forlange!!

Se og lyt til den smukkeste sang i verden og få sommerfuglene til at flyve. Til min elsked datter og svigersøn

Jeg elsker dig af hele mit hjerte.

Kærlig hilsen og mange kys fra

Din Moar. :cheerleader3::cheerleader3::)

Redigeret af Bellis
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ÅHR :cheerleader3:

Hvis mor er det?

Jeg tror det er Dortes mor.. (MissC) hendes kommende fik et hjerteanfald for ikke så længe siden!! hvis man ser fotomontagen, kommer billedet af de to hænder, som MissC har som profil billede, derfor tror jeg det er hende!! og hun har da i hvert fald om nogen,været igennem en svær tid!!

Redigeret af farmer
0

Del dette indlæg

Hvis mor er det?

Jeg tror det er Dortes mor.. (MissC) hendes kommende fik et hjerteanfald for ikke så længe siden!! hvis man ser fotomontagen, kommer billedet af de to hænder, som MissC har som profil billede, derfor tror jeg det er hende!! og hun har da i hvert fald om nogen,været igennem en svær tid!!

Gør mig ondt med Dorte( MissC) håber livet er god ved hende igen. :):biggrin::cheerleader3:

Så nej jeg er ikke mor til Dorte, men en anden skøn pige som har været tæt på at droppe sit bryllup pga. et følelsesmæssig problem.

Hun er en dejlig pige med et hjerte af guld :cheerleader3: , derfor fortjente hun lidt medgang, omsorg og bare det at få en flok sommerfugle i maven. Håber bare hun kigger forbi dette link.

Til alle jer kommende brude :respekt: , jeg vil ønske jer en dejlig dag og et langt og lykkelig liv. :cheerleader3::respekt:

Tak for de søde kommentar både her og over PB. :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For dælen da - jeg sidder her og tudbrøler.

Den sang og din tekst - det ville jeg gerne have haft fra min MOAR.

Det er kærlighed til den store guldmedalje.

Jeg tror, jeg ved hvem vedkommende er: pas godt på din moar - hun er guld værd.

Stort tillykke med jeres kommende bryllupsdag :cheerleader3:

Redigeret af HenrietteS
0

Del dette indlæg

For dælen da - jeg sidder her og tudbrøler.

Den sang og din tekst - det ville jeg gerne have haft fra min MOAR.

Det er kærlighed til den store guldmedalje.

Jeg tror hvem vedkommende er: pas godt på din moar - hun er guld værd.

Stort tillykke med jeres kommende bryllupsdag :cheerleader3:

Tak den besked varmer helt ned i stortåen, alt det bedste til dig også!!!!!!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Hvis mor er det?

Jeg kom lige tilfældigt forbi denne tråd og så mig nævnt....

Ja, sådan måtte min mor skam også gerne lave en kærlig hilsen til mig, men hun er altså en computer-analfabet... *gg*.

Tak for tanken, farmer - kan godt forstå, du fik den. :cheerleader3:

Dorte.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer