Guest Carina88

Carina & Nicolai 18 Juli 2009 billed

703 indlæg i dette emne

Hey Søde

Puha så kom jeg genne hele din tråd.

Og hvor er du KREATIV det da helt vildt må man låne lidt af det :-)

Det er nogen rigtig flotte ting du har lavet det total tommel op..

Og det er en rigtig flot kjole men havde du ikke købt to ??

*Knus Karina

Du låner bare alt det du har lyst til ;)

jo jeg købte to kjoler, for jeg var blevet forelsket i dem begge også var det kun 3500 kr for begge kjoler

men nu er den anden solgt..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Søde

Puha så kom jeg genne hele din tråd.

Og hvor er du KREATIV det da helt vildt må man låne lidt af det :-)

Det er nogen rigtig flotte ting du har lavet det total tommel op..

Og det er en rigtig flot kjole men havde du ikke købt to ??

*Knus Karina

Du låner bare alt det du har lyst til ;)

jo jeg købte to kjoler, for jeg var blevet forelsket i dem begge også var det kun 3500 kr for begge kjoler

men nu er den anden solgt..

puha kan ikke nå at låne mere synes jeg stresser nok i forvejen oooo0000(kommer nok til det alligevel)

øv vil se dig i den ande også :-)

er altisd så laaangsom.. gg

Knuser

0

Del dette indlæg

De billeder skal nok komme smil ;) jeg håber på mor vil tage nogle billeder af mig i kjolen snart.

hvorfor er du dog stresset?

glæææder mig til at se billed.. er det så den der er billeder af du har solgt?

jamen det jo lige omlidt det er min dag og synes jeg mangler meget og nu har jeg barn syg og den lille nægter at tage en flaske med modermælkserstatning og hun tager ikke nok på :-( så¨synes der er for meget lige nu men er begndt at lave gaveæskerne men kan ike lave alle skal ud og jate 4 poser dronninge mandler da de er ude af produktion :-(..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De billeder skal nok komme smil ;) jeg håber på mor vil tage nogle billeder af mig i kjolen snart.

hvorfor er du dog stresset?

glæææder mig til at se billed.. er det så den der er billeder af du har solgt?

jamen det jo lige omlidt det er min dag og synes jeg mangler meget og nu har jeg barn syg og den lille nægter at tage en flaske med modermælkserstatning og hun tager ikke nok på :-( så¨synes der er for meget lige nu men er begndt at lave gaveæskerne men kan ike lave alle skal ud og jate 4 poser dronninge mandler da de er ude af produktion :-(..

jeg er lige kommet hjem fra min mor af.. kunne ikke venta med at komme i kjolen ;) så der er nye billeder af kjolen jeg skal have på..

der er ikke rigtig nogle gode billeder af den anden kjole, de blev meget sløret..

Py det er da godt nok noget af en mundfuld.

er der noget jag kan hjælpe med? som kan sendes til dig eller??

Redigeret af Carina88
0

Del dette indlæg

Py det er da godt nok noget af en mundfuld..

Ja synes også der er for meget lige nu... hvis du kan skaffe 4 poser dronninge mandler ville det være knaont så slipper jeg for at styrte hele sjælland rundt betaler selvfølgelig portoen hvis du finder nogen. har bestilt jes kjole i går aften den fra villa så nu håber jeg snart jeg får den. ved hun får den hjem d 25 og så skal den lige her til :-) er så nervøs det lige pt den vigtigste ting jes vil blive så ulykkelig hvis vi ikke når at få den krydser fingre for den ikke skal byttes.

0

Del dette indlæg

Ja synes også der er for meget lige nu... hvis du kan skaffe 4 poser dronninge mandler ville det være knaont så slipper jeg for at styrte hele sjælland rundt betaler selvfølgelig portoen hvis du finder nogen. har bestilt jes kjole i går aften den fra villa så nu håber jeg snart jeg får den. ved hun får den hjem d 25 og så skal den lige her til :-) er så nervøs det lige pt den vigtigste ting jes vil blive så ulykkelig hvis vi ikke når at få den krydser fingre for den ikke skal byttes.

Jeg vil forsøge ;) håber virkelig jeg kan finde dem så jeg kan hjælpe dig er det toms dronninge mandler du magler eller?

åhh hvor lækkert, håber virkelig for jes af hun kan passe den og at i når at få den hjem.. har du fåat fat på hende?

Redigeret af Carina88
0

Del dette indlæg

Jeg vil forsøge ;) håber virkelig jeg kan finde dem så jeg kan hjælpe dig er det toms dronninge mandler du magler eller?

åhh hvor lækkert, håber virkelig for jes af hun kan passe den og at i når at få den hjem.. har du fåat fat på hende?

Tak søde du er bare en skat.. ja det er fra toms dem i lyserød pose:-)

jeg skrev til hende og fik svar men så blev hun tavs og jeg fik en del sved på panden men så skrev hun igen, hun ville ha vi skulle tage en str 8 år men hun er kun 5 men bruger str 6 så frygtede lidt str 8 ville blive alt for stor så håber den passer ellers skal den sendes retur og vi skal have en større men bilder mig selv ind den passer ellers stresser jeg alt for meget..

i dag skal min søster og jeg ned til en skrædder for der skal laves en "kile" i hendes kjole i ryggen og så håber jeg vi kan fremskaffe den farvebånd jeg mangler til min kjole og dåbskjolen og så skal der købes tyl, og når kl er 14 skal jeg ned og skrive jes op til skole det bliver spændende :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak søde du er bare en skat.. ja det er fra toms dem i lyserød pose:-)

jeg skrev til hende og fik svar men så blev hun tavs og jeg fik en del sved på panden men så skrev hun igen, hun ville ha vi skulle tage en str 8 år men hun er kun 5 men bruger str 6 så frygtede lidt str 8 ville blive alt for stor så håber den passer ellers skal den sendes retur og vi skal have en større men bilder mig selv ind den passer ellers stresser jeg alt for meget..

i dag skal min søster og jeg ned til en skrædder for der skal laves en "kile" i hendes kjole i ryggen og så håber jeg vi kan fremskaffe den farvebånd jeg mangler til min kjole og dåbskjolen og så skal der købes tyl, og når kl er 14 skal jeg ned og skrive jes op til skole det bliver spændende :-)

Ej hvor lyder det bare spændende det hele, tror nu nok en str 8 år kommer til at passe meget fint, det krydser jeg hvertfald fingre for ;)

uhh husk nu at tage billeder, glæder mig så meget til at se kjolen...

skal nok lige ligge billeder ind også ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du smuk! :cheerleader3:

Virkelig flot kjole, den ser super behagelig ud. Kan rigtig godt lide perlerne og de små ærmer. :thumbsupsmileyanim:

Mender du virkelig det? jeg er bare ikke tilfreds med de ærmer, så håber på skræderen kan hjælpe mig. men den er bare super behagelig at have på, og føler mig så godt tilpas i den

Hvor er du dog umådelig smuk og ser så strålende ud i den kjole!!

Nuuuj!!!

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag:

Tusind tak, det var sødt sagt ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja gu mener jeg det!!!! Du stråler!!!

Synes ærmerne er super søde. Ville også selv have haft ærmer, men det passede bare ikke til kjolen, fordi de bliver meget lange...

Tusind tak hvor er du sød ..

tror måske også hvis kjolen bliver rettet til, så kommer ærmerne til at sidde bedre, så kann det være de sidder pænere, men ellers ja så må jeg se om skræderen har nogle ideer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey smukke

hvor er det bare en rigtig flot kjole den kan du sagtens være stole af, får såen lyst til at ligge min kjole her ind er bare bange for at der sidder noget familie her inde :-(

Du er sååå SMUK :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Ej det kan jeg godt se, ville ellers gerne se din kjole ;)

tusind tak er bare så dejligt med nogle rosende ord

knuser

Rigtig smuk kjole. Er vild med de ærmer dér :cheerleader3:

Hmm må vist heller overveje de ærmer noget mere, der er jo flere og flere der siger de er flotte,.... men tusind tak

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer