Guest Carina88

Carina & Nicolai 18 Juli 2009 billed

703 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Godt at høre du skal prøve kjole den 20 maj hvor skal du prøve henne.. Jeg lvoer dig for det er en fantastisk oplevelse..

Kh

Anette

Tak, glæder mig også helt vild ;)

det er ved Humlum kjoler ved skjern

Krydser fingre..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wee brudekjole prøvning er rygget frem til på mandag,

så der er kun 3 dage til jeg skal prøve kjoler ihhh altså....

kæresten har nemlig inviteret mig til pokal finale i kbh den 20, så vi får lige en weekend i storbyen, kun for hinanden... hvor jeg dog glæder mig :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Havde ikke set i havde skrevet

Ej hvor træls de har lavet den for lille :rolleyes:

Håber du finder KJOLEN d. 20....

Glæd dig til at prøve kjoler, det er super oplevelse... :rolleyes:

tak søde, glæder mig også helt vild.

Er du kommet i bedre humør efter skuffelsen over den lille kjole? Og har du hørt fra hende sælgeren på Ebay?

Klem Lena

ja meget, jeg er kommet helt på toppen, og glæder mig så meget til på mandag !!

nej ikke en eneste mail. hun vil bare ikke svare mig, så nu har jeg kontaktet paypal. håber de vil hjælpe mig så

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kæresten har nemlig inviteret mig til pokal finale i kbh den 20, så vi får lige en weekend i storbyen, kun for hinanden... hvor jeg dog glæder mig :rolleyes:

Hvor dejligt, håber at du snart finder DIN kjole. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Øv søde hvor er jeg ked af med den kjole håber du er okey. Glæder mig på dine vegne til på mandag håber så meget du finder kjolen.

nøj kbh siger du ærgeligt jeg ikke lige kommer ind fordi så jeg kunne sige hej dav :-)

Stort knus til dig søde, du er i mine tanker..

0

Del dette indlæg

Hvor dejligt, håber at du snart finder DIN kjole. :rolleyes:

tak glæder mig også

Jubiiii glæder mig til at høre om din kjole-prøvning på mandag..

Kh

Anette

Tak, i snak nok få en beretning

Øv søde hvor er jeg ked af med den kjole håber du er okey. Glæder mig på dine vegne til på mandag håber så meget du finder kjolen.

nøj kbh siger du ærgeligt jeg ikke lige kommer ind fordi så jeg kunne sige hej dav :-)

Stort knus til dig søde, du er i mine tanker..

Tak søde, nej hvor er det dejligt at høre fra dig igen..

ej ja det kunne da være lækkert, at sige hej til dig, nu har vi skrevet så meget sammen.

du er skam også i mine tanker

knuser til dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

70 dage

eller

10 uger!!!!!!!!!!!!

ihh tsk, og i lige måde ;)

Ihhh, hvor jeg glæder mig til at høre mere - og se. HÅBER du må tage billeder :rolleyes:

tak glæder mig også sååå sindsygt meget... og håber virkelig også jeg må tage billeder knuser

også skal i nok komme til at se

0

Del dette indlæg

Jeg skal vist have opdateret her inde

vielseattest og naveændring

vi har for små 3 måneder siden underskrevet vielseattest og naveændring, kommunene ringede så for 14 dage siden og sagde at det var blevet behandelet, og det så fint ud, og at de ville sænde det hele til præsten, så dette skulle vi ikke tænke på... super lækkert

Brudekjole

Brudekhjolen fra kina, passede ikke, skræderen har lavet den 2 nr for lille, så den er nu sat til salg.. jeg har ikke kunne få fat på sælgeren, siden, hun svare ikke pr mail. så det er bare rigtig øv.

jeg skal til humlum kjoler i morgen d. 11 maj, og se om jeg ikke kan finde kjolen!, min mor og min gode veninde/brudepige skal med så glæder mig meget til denne oplevelse

Bordplan

Jeg har malet et baggrundes maleri, dette skal jeg bruge som bordplan, med ins. her inde fra, lige et lille billede

post-22211-1241985162.jpg

så skal det sidste kreativ så bare laves og sættes på. men vil vente lidt.

Undertøj

Jeg har købt en stroplød hb fra bravisimo.com, og hofteholder dertil, mangler bare trusserne ;)

post-22211-1241985374.jpg

jeg har også denne corage, men ved ikke rigtig om den bliver brugt

post-22211-1241985437.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjole prøvning:

Ja så kom dagen.. vi kørte afsted lidt i otte (vi= mor, veninde og mig)

vi var i humlum kl 9, også var det ellers i kjolerne, jeg havde den sødeste hjælper, hun fandt en del kjoler og så var det ellers at spring ud i det.

her kommer kjolerne, vil meget gerne høre jeres kommentar, for er virkelig i syv sind...

kjole 1...

post-22211-1242051310.jpg

post-22211-1242051351.jpg

post-22211-1242051373.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov hov: Du fik lige tilføjet "er der en af kjolerne der er pæne på mig?" /bonk!! Stort FY!! Brudekjoler er TIL ENHVER TID pænere på piger med former end uden og du er SMUK i dem!! Fyyyyyh! ;)

And here's the vote from the Oldie jury *g*

2 og 5 !! 5'eren er egentlig SUPER både med blonden og uden, så det skal følelsen evt. afgøre hvis du skulle vælge den ;)

Selvf. skal den kjole du vælger rettes til - nr. 2 ser en kende stor ud i barmen *s*

Hvad siger mavsefølelsen? :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Oldie
0

Del dette indlæg

Du ser skøn ud i dem allesammen. Lyder som om du har haft en super dag :D

Jeg syntes personligt at nr.1 og 5 er dem der flottest, men som der også er blevet sagt, så er det vigtigste hvad din mavefornemmelse fortæller :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

Held og lykke med valget

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer