Guest Carina88

Carina & Nicolai 18 Juli 2009 billed

703 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg synes at det helt klart skal være kjole 1 uden halterneck af de 2 kjoler - Den sidder flot på dig og den klæder dig rigtig meget. Samtidig er den enkel og stadig meget romantisk.

Dog må jeg indrømme at jeg med lidt tilretning bedre kan lide tylkjolen til dig - med bånd om livet :cheerleader3:

Og hvor er det dejligt at se dig stå der. Er det ikke cool at være ude og prøve kjoler? Århhh, bare jeg havde en mor, jeg kunne tage med til sådan noget.

0

Del dette indlæg

Jeg synes at det helt klart skal være kjole 1 uden halterneck af de 2 kjoler - Den sidder flot på dig og den klæder dig rigtig meget. Samtidig er den enkel og stadig meget romantisk.

Dog må jeg indrømme at jeg med lidt tilretning bedre kan lide tylkjolen til dig - med bånd om livet :cheerleader3:

Og hvor er det dejligt at se dig stå der. Er det ikke cool at være ude og prøve kjoler? Århhh, bare jeg havde en mor, jeg kunne tage med til sådan noget.

jeg syntes ikke tylkjolen sad så pænt på mig, men det var bestemt også det jeg troede jeg skulle have.

det er også kjole nr 1 jeg sværmer mest til. dog med halterneck, da jeg ellers føler kjoen er ved at falde ned

men jo syntes det er en ok oplevelse, men ikke så godt som jeg troede det ville være, måske også fordi jeg stresser mig selv over det, det at jeg mangler en kjole stresser mig ufatteligt meget

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men kunne tylkjolen med tilretning ikke komme til at side perfekt?

Jeg ved ikke hvorfor jeg bedst kan lide uden halterneck til dig... Måske fordi den får dig til at virke bredere over skuldrene - men okay, det er jo heller ikke helt net at bedømme, når det nu bare er midlertidig strop. Men du skal i hvert fald have det rart i kjolen.

Synes det er synd du stresser sådan. Du skal nok få en kjole det er jeg sikker på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej søde...

jeg er til nr. 4 fra første kjole prøvning :griner:-

og nr. 1 fra 2. kjole prøvning...

Men ihhh, du er jo smuk smuk :griner:-:cheerleader3:

Bare min mening, men var der mavefornemmelse der bare gav *svuuuup* i maven :loveboard:

Tak ;) jamen fornemmelsen var der lidt ved begge kjoler jeg har prøvet idag, men føler ikke der har været den helt waw efekt

jeg tror jeg ringer i mogen og siger jeg gerne vil have kjolen nr 1

Men kunne tylkjolen med tilretning ikke komme til at side perfekt?

Jeg ved ikke hvorfor jeg bedst kan lide uden halterneck til dig... Måske fordi den får dig til at virke bredere over skuldrene - men okay, det er jo heller ikke helt net at bedømme, når det nu bare er midlertidig strop. Men du skal i hvert fald have det rart i kjolen.

Synes det er synd du stresser sådan. Du skal nok få en kjole det er jeg sikker på :cheerleader3:

det er jo det, men jeg taroe bare ikke jeg kan undvære den strop ;)

ja det ved jeg men drømmer om det, kan ikke sove, kjolerne er i mine tanker hele tiden og det stresser mig bare at jeg ikke har KJOLEN i hænderne endnu, jeg vil meget gerne have kontrol over tingende, og det føler jeg bare ikke jeg har nu

0

Del dette indlæg

Jeg synes kjole 1 er et rigtig godt valg - og halternecken er måske slet ikke så tosset igen (nu hvor jeg kigger billederne igen).

Må jeg spørge hvad du tror kjolerne mangler for at være 110% i stedet for 99,9%? For hvis det er sådan lidt anderledes detaljer kunne du jo på hoften sætte en blomst en smuk broche eller noget 3. og lade det gå igen ved sløret.

0

Del dette indlæg

Hey søde..

Synes kjole nr 2 er smuk og lige mig men nr 1 gør alt for dig med halsnick (staves), dog tror jeg nr 2 vil kunne sidde rigtigt flot på dig hvis den bliver tilrettet ved brystet så den sidder tæt. men hvis du synes det skal være den første så synes jeg du skal ringe. er du i tvivl synes jeg du skal prøve at ringe rundt og se om du kan prøve andre steder og evt spørge dem hvornår sidste frist er for at du kan nå den hvis du trækker tiden lidt. håber du forstår hvad jeg mener..

Knus

Redigeret af Karina/Peter
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad der er med nr 2.. jeg kan rigtig godt lide den til dig og alligevel syntes jeg den ser forkert ud, jeg tror hvis den blev rettet til ved brystet i siden og den var et nr større, så tror jeg den ville sidde lige i skabet.. jeg kan godt lide bæltet og pynten.. Men du skal følge din mave..

Jeg er glad for du havde en bedre kjoleprøvning idag..

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Først vil jeg starte med at sige du skal bruge din mavefornemmelse, og vælge ud fra hvad den siger.

Så vil jeg sige, at jeg også synes at kjole 1 er den bedste til dig ved den nye kjoleprøvning. Men skal jeg være helt ærlig, så stemmer jeg stadig mest på kjole nr 4 fra din første kjoleprøvning. Men igen det er jo kun set ud fra billeder, som sagtens kan snyde. Og kan ikke sige det for få gange, at brug din mavefornemmelse :-) Pøj pøj med kjolevalget

0

Del dette indlæg

Så har jeg købt kjolen!!!!

Det blev kjole nr 1

jeg skal til tilretning den 27, men nicolai skal til undersøgelse på Århus uni hospital den dag. så må nok lave tiden om.

vi har snakket om at lave nogle af blomterbroderierne i noget guldfarvet tyl eller lys mokka farvet, hun ville lige kigge efter nogle stof prøver så vi kan se hvad der bliver bedst. grunden til dette er at jeg jo var helt vild med kjole nr to, bla. pga farverne på kjolen, så nu vil vi lege lidt med nogle farvet blade, blomster eller begge dele.

så det bliver spændende hvad det ender med, for at gøre kjolen endnumere unike.

jeg vil også gerne have snørreryg i kjolen, og det troede hun også nemt kunne lade sig gøre

det er endnu ikke gået op for mig at jeg er blevet kjoleejer (af en kjole jeg kan passe ;))

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer