Guest Carina88

Carina & Nicolai 18 Juli 2009 billed

703 indlæg i dette emne

En lille præsentation:

Jeg hedder Carina og er 21 år. min Forlovede hedder Nicolai og er 27.

han faldt på knæ den 4 juni, og der bestemte vi datoen for bryllupet ;9

vi har været kærester i snart 5 år og boet sammen i godt 4 år.

____________________________________________________________________________________________________

Alt det praktiske

py der er meget, men de ting der er styr på kommer her:

- Feststedet klik Harrebjerg lejerskole

- Kirken klik Durup Kirke

- Forlover bliver Nicolais bedste kammerat Jesper

- Brudepiger bliver: Min kusine Lærke (7 år) Nicolais niece Emma (6 år) og min kusine Rebekka (11 år)

- Toastmaster bliver en rigtig god kammerat Brian

- Gave kordinator bliver vores fælles veninde Gitte

- Band her

- Fotograf bliver Nicolai's arbejds kammerat, som er fantastisk til at tage billeder

- Gæstelidste er lavet

- Budgettet er også lavet og godkendt af manden;)

- serverings personale Bliver to gamle veninder fra handelsskolen

- Bordplanen her

- Vores ringe her

Det kreative:

- Farverne (Guld, Crem og brun)

- STD kort lavet klik og sendt ud

- Indbydelser er indspireret her inde fra, Lavet og sendt ud her

- Gaveæsker skal vi have, de er klippet ud og parat til at blive foldet ;)

- Inspiration af borddekoration her Her

- Bryllupshjemmeside er under opbygning

- Topfigur her

Bruden :

- Hår ins. her

- Strømpebånd er købt ;) klik og her

- Jeg har en del ideer til kjolen, bla. her og her

MIN KJOLE

- Slør - skal jeg have her og her

- Corage klik og her MIT undertøj

- Taken bliver skræddersyet

- Paraply Lisbet Dahl ;)

- Sko bliver sikkert disse

- Hårpynt her

Tror det var det for nu, men der kommer mere bare vent !

Redigeret af Carina88
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

fest stedet

Vi har valgt Harrebjerg lejerskole da vi ikke vil have et super fornemt bryllup, men lidt afslappet også vil vi gerne gæsterne kunne sove der, og være sammen med os dagen efter. jeg vil bare rigtig geren kunne dekorere vægende lidt inde i salen, da det virkelig bærere præg af lejerskole, med lejerbåls billeder malet på vægende og lilla "kasser" malet på vægende

post-22211-1214059535.jpg

post-22211-1214059544.jpg

Redigeret af Carina88
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med planlægningstråden :cheerleader3:

Er altid dejligt at få samlet sine tanker et sted!

Og tillykke med frieriet! :respekt:

Mht om du kan bruge slør til den kjole, ja så synes jeg bestemt godt du kan! :thumbsupsmileyanim: Måske et ikke for langt tylslør?

:)

0

Del dette indlæg

Tillykke med planlægningstråden :cheerleader3:

Er altid dejligt at få samlet sine tanker et sted!

Og tillykke med frieriet! :respekt:

Mht om du kan bruge slør til den kjole, ja så synes jeg bestemt godt du kan! :thumbsupsmileyanim: Måske et ikke for langt tylslør?

:)

Tak for velkomsten ;)

dejligt der endelig er en som ser i tråden smil

rigtig nok det er bare dejligt at få det hele ned og få feetback tilbage,,

vil bare så gerne have slør på men det skal jo heller ikke blive for meget ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg læste din anden tråd og skyndte mig lige ind for at se, om jeg havde skrevet i din tråd - og det havde jeg ikke :cheerleader3:

Velkommen til og tillykke med din planlægningstråd!

Fin kjole og rigtigt sødt strømpebånd.

Du kunne måske "øge" besøgstallet ved at lægge et link til din planlægningstråd i din signatur. Hvis du ikke ved, hvordan man gør, så spørger du bare :respekt:

:thumbsupsmileyanim: Anja

0

Del dette indlæg

Jeg læste din anden tråd og skyndte mig lige ind for at se, om jeg havde skrevet i din tråd - og det havde jeg ikke :respekt:

Du kunne måske "øge" besøgstallet ved at lægge et link til din planlægningstråd i din signatur. Hvis du ikke ved, hvordan man gør, så spørger du bare :)

:cheerleader3: Anja

Ej tak Anja, det var nu ikke det der var min mening med det andet indlæg, men det varmer da ;)

nej det ved jeg desvære ikke, men vil da gerne have hjælp til det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg læste din anden tråd og skyndte mig lige ind for at se, om jeg havde skrevet i din tråd - og det havde jeg ikke :respekt:

Du kunne måske "øge" besøgstallet ved at lægge et link til din planlægningstråd i din signatur. Hvis du ikke ved, hvordan man gør, så spørger du bare :)

Ej tak Anja, det var nu ikke det der var min mening med det andet indlæg, men det varmer da ;)

nej det ved jeg desvære ikke, men vil da gerne have hjælp til det :thumbsupsmileyanim:

Okay:

Du går ind i dit kontrolpanel og vælger "Redigér signatur".

Nu skal du have indsat linket til din planlægningstråd.

Det gør du ved, at du åbner et vindue mere, går på bryllupsklar og finder din tråd og klikker ind på den.

Nu kopierer du adressen.

Så klikker du tilbage til "redigeringssiden" og klikker på den grønne knap lige ved siden af smileyen.

Der kommer nu en kasse frem. I den indsætter du adressen på din planlægningstråd og klikker på OK.

Nu skal du skrive den tekst, som kommer til at "ligge ovenpå" linket - det kunne være "min planlægningstråd". Klik derefter OK.

Til sidst klikker du på "Opdatér min signatur".

Nu skulle du gerne have et link i din signatur.

Håber forklaringen giver mening.

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay:

Det gør du ved, at du åbner et vindue mere, går på bryllupsklar og finder din tråd og klikker ind på den.

Nu kopierer du adressen.

Så klikker du tilbage til "redigeringssiden" og klikker på den grønne knap lige ved siden af smileyen.

Der kommer nu en kasse frem. I den indsætter du adressen på din planlægningstråd og klikker på OK.

Nu skal du skrive den tekst, som kommer til at "ligge ovenpå" linket - det kunne være "min planlægningstråd". Klik derefter OK.

wee ja tak det virkede ;)

men hvad så når der skal et link i emne, gør jeg set så bare på samme måde, bare i tråden ?

0

Del dette indlæg

Tillykke med det forestående bryllup og din egen tråd :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning. Jeg er selv 2009-brud.

Du kan nemt indsætte et link til din planlægningstråd i din signatur (samme sted som du indsatte din nedtællingboks) :thumbsupsmileyanim:

hehe ja det fandt jeg ud af smil

tak for hjælpen, ;)

0

Del dette indlæg

Jeg læste din anden tråd og skyndte mig lige ind for at se, om jeg havde skrevet i din tråd - og det havde jeg ikke :)

:respekt: Anja

Okay:

Nu kopierer du adressen.

men hvad så når der skal et link i emne, gør jeg set så bare på samme måde, bare i tråden ?

Ja, det er på nøjagtig samme måde. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg læste din anden tråd og skyndte mig lige ind for at se, om jeg havde skrevet i din tråd - og det havde jeg ikke :)

Du kunne måske "øge" besøgstallet ved at lægge et link til din planlægningstråd i din signatur. Hvis du ikke ved, hvordan man gør, så spørger du bare :thumbsupsmileyanim:

:) Anja

Okay:

Nu kopierer du adressen.

Ja, det er på nøjagtig samme måde. :cheerleader3:

Tak for hjælpen Anja, du er en engel :respekt:

0

Del dette indlæg

WEE

så har jeg lavet min første prøve kage ;)

lavede den godt nok i lørdags, men har først fået billederne ind på computeren nu ;)

post-22211-1214297301.jpg

så er kagen lagt sammen, og mmf er kommet på, det er utrolig så nemt det er at arbejde med ;)

jeg har lavet nogle tynde lagkage bunde med nødder og chokolade i, fandt så ud af de skal være tyggere ;)

så lavede jeg et lag med jordbær

og et lag med chokolade/nugat fyld

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev den pyntet

post-22211-1214297665.jpg

post-22211-1214297625.jpg

Og den smagte rigtig godt ;)

fik dog ikke billeder af den da der var taget af den ;)

vi tog den med ud til nogle venner, forloveren, og fortalte dem vi skulle giftes, og om han ville være the best mann ;)

er det marcipan eller fondant du har brugt til kagen?

Hej det er sugar paste

0

Del dette indlæg

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :cheerleader3::)

Feststedet ser hyggeligt ud og jeg kan rigtig godt lide idéen med, at gæsterne har mulighed for at overnatte.

nam nam til kagen :cheerleader3:

Tak skal du have ;)

vi vil gerne tilbringe søndagen sammen med alle vores gæster, da bryllupsdagen nok kommer til at gå hurtig ;)

tak for komplimenten om min kage;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer