Guest Carina88

Carina & Nicolai 18 Juli 2009 billed

703 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig sødt strømpebånd, jeg kan godt lide, at det er personalized :cheerleader3:

Corsagen er super sexet. Den bliver helt sikkert et hit :bearhug::lol:

Skoene er søde, så dem må du bare sætte til salg igen

tak , ja er også helt vil med et hele ;)

det er stært at finde under tøj i store str. men fandt denne også til 435 kr !!

super lækkert og billigt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super strømpebånd det er bare for genialt! :cheerleader3:

lingeri wauuu og til den pris - sidder den godt uden stropper? Mit problem er at når jeg tager stropperne af havner de igen ved knæene ha ha :lol::bearhug:

Kender jeg alt for godt, men har ikke lige fået prøvet den, kæresten har farie så har ikke lige haft en ledigt stund, men der er gennemsigtige stropper med til, og de kkan krydses som man vil, men vil da lige gå ind og prøve den ;)

0

Del dette indlæg

Hejsa

Velkommen til BK, sikke en masse du allerede har styr på da. heeh :cheerleader3::bearhug:

dejligt med endnu en 2009 brud manner. heeh :lol::kiss:

sikke nogen flotte kjoler, og et sødt strømpebånd.. og en mums lækker kage heeh

knussss

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Carina....

Der sker da godt nok lidt her, hva..... :thumbsupsmileyanim:

Super super sødt strømpebånd.....er jeg faktisk lidt vild med....synes det er genialt at man kan gøre dem så personlige :cheerleader3:

Søde sko og super lækkert corsage......håber du kan passe det.... :cheerleader3:

Også rigtig søde STD-kort...... :blush:

0

Del dette indlæg

Hej Carina....

Der sker da godt nok lidt her, hva..... :thumbsupsmileyanim:

Super super sødt strømpebånd.....er jeg faktisk lidt vild med....synes det er genialt at man kan gøre dem så personlige :cheerleader3:

Søde sko og super lækkert corsage......håber du kan passe det.... :denmarkflag:

Også rigtig søde STD-kort...... :blush:

Hehe ja, noget skal man jo bruge tiden på smil;)

jeg er også vild med ideen med strømpebåndet, det er bare super personligt, og et godt minde

der var en lille fejl i corsagen så den skal sendes retur, dette her heldigvis ikke noget problem for sælger, og de betaler enda også porto ;) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er jeg spændt, jeg går med den vildeste kriller i maven!

hele vores familier og størstedelen af vennerne ved ikke at vi skal giftes, vi har ikke fortalt dette endnu;)

vi forlovede os som før skrevet den 4 juni, og har holdt det hemligt siden, der er kun brudepigen (min bedste veninde) og to hold venner ( forloveren og tostmasteren) som ved dette...

grunden til de ikke ved det er, at jeg havde fødselsdag i maj månede, hvor jeg blev rund, jeg holdte ikke det store, og derfor besluttede vi at vi ville invitere vores forældre ud af spise et år før vi skulle giftes, og fortælle dem det der!!

Så derfor er jeg spændt, idag er der kun 6 dage og et år til vi skal giftes. og vi skal ud og spise med dem på fredag, den 18. her vil vi så sige, at vi syntes endelig det er ærgeligt vi ikke er ude at spise noget oftre, og om de så ikke ville være int. i af spise sammen med os om præsis et år igen, bare til en anden anledning, nemlig vores BRYLLUP!!

Resten af familien, finder så ud af det når postmand-per kommer ;) hvis vi da ikke ringer rundt ;)

uhh glæder mig sådan til at se hvordan de reagere ;)

Redigeret af Carina88
0

Del dette indlæg

hele vores familier og størstedelen af vennerne ved ikke at vi skal giftes, vi har ikke fortalt dette endnu;)

vi forlovede os som før skrevet den 4 juni, og har holdt det hemligt siden, der er kun brudepigen (min bedste veninde) og to hold venner ( forloveren og tostmasteren) som ved dette...

grunden til de ikke ved det er, at jeg havde fødselsdag i maj månede, hvor jeg blev rund, jeg holdte ikke det store, og derfor besluttede vi at vi ville invitere vores forældre ud af spise et år før vi skulle giftes, og fortælle dem det der!!

Så derfor er jeg spændt, idag er der kun 6 dage og et år til vi skal giftes. og vi skal ud og spise med dem på fredag, den 18. her vil vi så sige, at vi syntes endelig det er ærgeligt vi ikke er ude at spise noget oftre, og om de så ikke ville være int. i af spise sammen med os om præsis et år igen, bare til en anden anledning, nemlig vores BRYLLUP!!

Resten af familien, finder så ud af det når postmand-per kommer ;) hvis vi da ikke ringer rundt ;)

Det lyder spændende... pøj pøj med det!!!

0

Del dette indlæg

Det lyder spændende... pøj pøj med det!!!

Tak skal du ha' er også vild nervøs for det knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer