Guest Carina88

Carina & Nicolai 18 Juli 2009 billed

703 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhhh jeg kender godt den følelse du har lige nu. :shopping:

Jeg var også meget nervøs for reaktionen da vi fortalte at vi var blevet forlovet, men selvfølgelig blev alle vildt glade! Og jeg er sikker på at jeres familier også bliver rigtig glade!!!! :shopping:

0

Del dette indlæg

Uhhh jeg kender godt den følelse du har lige nu. :cheerleader3:

Jeg var også meget nervøs for reaktionen da vi fortalte at vi var blevet forlovet, men selvfølgelig blev alle vildt glade! Og jeg er sikker på at jeres familier også bliver rigtig glade!!!! :cheerleader3:

Ja det er altså en god føelse ;)

jeg glæder mig også utrolig meget, men det er vist ved at gå op for jer ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

TILLYKKE MED MILEPÆLEN!

1 ÅR!!!

Pøj pøj med at få fortalt familien det!!!

:thumbsupsmileyanim::blink::):cheerleader3::denmarkflag:

:denmarkflag::heart: Tillykke med en stor milepæl i dag :blush::)

Tusind tak piger ;)

Familien blev naturligvis rigtig glade, min mor havde lugtet lunten smil, men sådan er det jo med mødre ;)

jeg har ikke været så aktiv her inde, aften hvor familien fik det afvide, kørte mine brødre galt i bilen.

så har været lidt chokeret..

0

Del dette indlæg

I går da jeg kom hjem fra arbejde, fik jeg lige ringet til præsten ( kæresten lovede at gøre det, men det er nu en mdr siden jeg bad ham om dette og der kom undskyldninger hele tiden;), så gad ikke vente længere)

så nu er kirekn reseveret til os

så det er helt officielt at vi skal vies i Durup kirke lødrag den 18 juli 2009 kl 16

0

Del dette indlæg

Ej, altså, hvordan går det med dine brødre? Det er en slem overraskelse at få, så der er da ikke noget at sige til, at du ikke er så aktiv herinde! Håber da, det ikke er gået alt for galt med dem...

Men dejligt I trods alt lige har fået kirken på plads! Det er så dejligt at være sikker på, at kirken og tidspunktet er JERES!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ups, har vist ikke været herinde før :lol: nå, men det kom jeg så nu. Håber dine brødre har det godt, det er sgu ikke en rar nyhed at få, og slet ikke på sådan en dag.

Kunne lige nikke genkendende til det med kirken. Måtte også selv ordne den del efter alt for lang tid og alt for mange undskylninger, men sådan er det jo engang imellem med de kære mænd. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Undskyld mange gange havde ikke set det var skrevet her inde ;)

ja det er bare en lettelse at få kirken på plads.. så må tiden jo vise om han bliver mere int i tingene smil..

mine brødre har det heldigvis fint nu

den ælste som kørte bilen, ( han har haft kortet i 3 mdr) fik en hjerne rystelse, da hans sele ikke var på, han blev kylet op i forruden og smadret den med hovedet, så heldigvis skete der ikke mere med ham..

den mindste på 15 slap med ømme muskler og forskrækkelsen, han sad og spiste pizza, mens de kørte, og det resulterede så i at bilen var smurt ind i pizza da de kom ud smil...

bilen er total smadret, så de får han ikke igen. håber han har lært lidt ved det, for han køre godt nok stærkt nogle gange :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Undskyld mange gange havde ikke set det var skrevet her inde ;)

ja det er bare en lettelse at få kirken på plads.. så må tiden jo vise om han bliver mere int i tingene smil..

mine brødre har det heldigvis fint nu

den ælste som kørte bilen, ( han har haft kortet i 3 mdr) fik en hjerne rystelse, da hans sele ikke var på, han blev kylet op i forruden og smadret den med hovedet, så heldigvis skete der ikke mere med ham..

den mindste på 15 slap med ømme muskler og forskrækkelsen, han sad og spiste pizza, mens de kørte, og det resulterede så i at bilen var smurt ind i pizza da de kom ud smil...

bilen er total smadret, så de får han ikke igen. håber han har lært lidt ved det, for han køre godt nok stærkt nogle gange :cheerleader3:

Puuh det er da noget af en omgang alligevel... man må jo håbe at de har lært lidt og er taknemmelige for at der trods alt ikke skete så meget skade på nær på bilen - det kunne jo have været gået grueligt galt !

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer