Guest Carina88

Carina & Nicolai 18 Juli 2009 billed

703 indlæg i dette emne

Der er ikke andet for, end du må prøve den på ...

HUSK BILLEDER TIL OS :griner:-

Hehe det skal jeg nok ;)

men det bliver nok ikke nu her...

Ja, der er jo lige et par måneder eller 11 endnu !!

Hehe ja 45 uger smil...

Ja, men hvem tæller .......... :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er ikke andet for, end du må prøve den på ...

HUSK BILLEDER TIL OS :griner:-

Hehe det skal jeg nok ;)

men det bliver nok ikke nu her...

Ja, der er jo lige et par måneder eller 11 endnu !!

Hehe ja 45 uger smil...

Ja, men hvem tæller .......... :hug:

Hej ja det er jo lige det... jeg gør hvertfald ikk :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wau en flot kjole!!

Altså nu skal jeg jo giftes samme dag som dig... og og og... har allerede fundet 2 kjoler, jeg skal vælge imellem... så du er bestemt ikke tidligt ude! :cheerleader3:

Ihh tak ;)

trør bare ikke tage ud og prøve den, for sys det er lidt tideligt, skulle også gerne nå at tabe min smil

men kender det godt har da også kig på nogle andre :)

Men nu tror jeg at jeg vil ind og lure i din tråd, det er vist et stykke tid siden :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh tak ;)

trør bare ikke tage ud og prøve den, for sys det er lidt tideligt, skulle også gerne nå at tabe min smil

men kender det godt har da også kig på nogle andre :bearhug:

Men nu tror jeg at jeg vil ind og lure i din tråd, det er vist et stykke tid siden :bearhug:

Det var også bare for at være nysgerrig, at jeg tog afsted... men har så allerede fundet to kjoler, der lige er mig... så kan jo håbe de kommer på udsalg... det ville jo ikke være dårligt... :bearhug: har heldigvis også fundet nogle modeller med snørre i ryggen, så kan jeg både tillade mig at tabe mig lidt og tage lidt på... har heldigvis set ud som jeg gør i mange år, så mon dog, der sker den store ændring...

0

Del dette indlæg

Ihh tak ;)

men kender det godt har da også kig på nogle andre :bearhug:

Men nu tror jeg at jeg vil ind og lure i din tråd, det er vist et stykke tid siden :bearhug:

Det var også bare for at være nysgerrig, at jeg tog afsted... men har så allerede fundet to kjoler, der lige er mig... så kan jo håbe de kommer på udsalg... det ville jo ikke være dårligt... :bearhug: har heldigvis også fundet nogle modeller med snørre i ryggen, så kan jeg både tillade mig at tabe mig lidt og tage lidt på... har heldigvis set ud som jeg gør i mange år, så mon dog, der sker den store ændring...

Håå ja det kunne man jo, altså købe en kjole med snørre ryg ;)

ihh du frister mig smil

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hår inspiration

post-22211-1220207771.jpg

post-22211-1220207812.jpg

post-22211-1220207843.jpg

Da jeg er så forfattelig nerig hvad frisør angår (ligger nok til familien, da min mor altid har klippet os) så har jeg bestemt at jeg ikke vil have det sat op ved frisøren, pga prisen, sys det er vildt at giver 600-700 kr minimum for en opsætning...

nå men derfor vil jeg selv sætte det, med vejledning fra en veninde, derfor skal det også være rimlig simpel...

0

Del dette indlæg

Carina Carina... dig der ikke engang ville ud og prøve kjole allerede... wauw hvor er den flot!!! :shooter:

Ja ved det smil... aner ikke hvad der gik af mig smil... meget impulsiv...

jeg har kigget på denne kjole i 1½ mdr nu, og får den samme sug i maven hver gang..

så nu måtte det ske smil

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer