Guest Carina88

Carina & Nicolai 18 Juli 2009 billed

703 indlæg i dette emne

Undskyld mange gange havde ikke set det var skrevet her inde ;)

ja det er bare en lettelse at få kirken på plads.. så må tiden jo vise om han bliver mere int i tingene smil..

mine brødre har det heldigvis fint nu

den ælste som kørte bilen, ( han har haft kortet i 3 mdr) fik en hjerne rystelse, da hans sele ikke var på, han blev kylet op i forruden og smadret den med hovedet, så heldigvis skete der ikke mere med ham..

den mindste på 15 slap med ømme muskler og forskrækkelsen, han sad og spiste pizza, mens de kørte, og det resulterede så i at bilen var smurt ind i pizza da de kom ud smil...

bilen er total smadret, så de får han ikke igen. håber han har lært lidt ved det, for han køre godt nok stærkt nogle gange :cheerleader3:

Godt der ikke skete mere med dem...

Desværre tager det noget tid før de drenge lærer at en bil ikke er legetøj...

Håber også din bror har lært det med at huske selen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det er bare en lettelse at få kirken på plads.. så må tiden jo vise om han bliver mere int i tingene smil..

den ælste som kørte bilen, ( han har haft kortet i 3 mdr) fik en hjerne rystelse, da hans sele ikke var på, han blev kylet op i forruden og smadret den med hovedet, så heldigvis skete der ikke mere med ham..

den mindste på 15 slap med ømme muskler og forskrækkelsen, han sad og spiste pizza, mens de kørte, og det resulterede så i at bilen var smurt ind i pizza da de kom ud smil...

bilen er total smadret, så de får han ikke igen. håber han har lært lidt ved det, for han køre godt nok stærkt nogle gange :cheerleader3:

Puuh det er da noget af en omgang alligevel... man må jo håbe at de har lært lidt og er taknemmelige for at der trods alt ikke skete så meget skade på nær på bilen - det kunne jo have været gået grueligt galt !

/Chalotte

bilen er total smadret, så de får han ikke igen. håber han har lært lidt ved det, for han køre godt nok stærkt nogle gange :lol:

Godt der ikke skete mere med dem...

Desværre tager det noget tid før de drenge lærer at en bil ikke er legetøj...

Håber også din bror har lært det med at huske selen...

Er skam også glad for der ikke skete mere, han har "heldigvis" ikke råd til en ny bil lige foreløbelig, så det er da posetivt;)

ang det med selen, så ligger der en ting bag, vi er oplært hjemmefra at man altid tager selen på i bilen.

men klovnen til lille bror kørte galt 3 uger inden han smadrede bilen, han kørte ind i (hmm hvad hedder det nu, dem der er ved siden af vejen, som sørger foa man ikke kører ud over en høj kant og falder ned?) og der gik hans sele i stykker, så han har ikke fået det lavet, men det er naturligvis ikke en undskyldning for ikke at køre med sele..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak piger, ja det er skønt at være på forkant...

men syntes dog ikke mit rim på frøposerner er helt tilfredsstillende...

mine servietter har jeg købt på qxl, kan ikke lige huske hvad brugeren hedder men kan da finde ud af det, ellers søg på servietter der inde, så kommer hun...

jeg har tilfældivis fundet nogle søde solsikke, de har den flotteste farve :thumbsupsmileyanim: derfor står der så rød og fin smil

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til :loveboard: Du har godt nok styr på tingene :thumbsupsmileyanim: Jeres STD kort er rigtig flotte, dit strømpebånd er WAOW.

Og kagen!!! Hvorfor sætter du sådan nogle slemme billeder ind, når der er nogen der er på skrump??? ;)

Ej, den ser bare lækker ud... og næste gang er bundende perfekte er jeg sikker på :heart:

Har altså :) for jer zillaer, der går i krig med bagning af bryllupskage selv... jeg er fuldstændig :) til sådan noget...

Glæder mig til at følge din videre planlægning af :cheerleader3:

Redigeret af AnneM
0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til :cheerleader3: Du har godt nok styr på tingene :cheerleader3: Jeres STD kort er rigtig flotte, dit strømpebånd er WAOW.

Og kagen!!! Hvorfor sætter du sådan nogle slemme billeder ind, når der er nogen der er på skrump??? ;)

Ej, den ser bare lækker ud... og næste gang er bundende perfekte er jeg sikker på :cheerleader3:

Har altså :7himmel: for jer zillaer, der går i krig med bagning af bryllupskage selv... jeg er fuldstændig ()() til sådan noget...

Glæder mig til at følge din videre planlægning af :blink:

Mange tak, sys også jeg er godt med ;)

ang kagen så er jeg kommet på andre ideer, ej jeg vil stadig gerne selv bage men, da vi har en veninde der er kok og selv spugte om hun ikke skulle lave bryllupskagen, så takker man da ikke nej smil... hun kan låne et stativ fra sit arbejde så det er bare alletideres

smil

0

Del dette indlæg

Strømpebånd

Også har jeg jo købt det første bryllups tøj ;)

vil i se

Hej Carina.

Sikke en sød ide med navn og dato på strømpebåndet - virkelig.

Må jeg "genbruge" den? Har du selv lavet det eller købt det sådan? i så fald hvor henne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Strømpebånd

vil i se

Hej Carina.

Må jeg "genbruge" den? Har du selv lavet det eller købt det sådan? i så fald hvor henne?

Ja naturligvis må du det, åhh hvad hed hjemmesiden nu, jeg har ikke selv lavet det det er købt ved en som laver den selv, for 150 kr, så det er jo billigt

hmm jeg prøver lgie at finde et link

knuser

0

Del dette indlæg

Strømpebånd

vil i se

Hej Carina.

Ja naturligvis må du det, åhh hvad hed hjemmesiden nu, jeg har ikke selv lavet det det er købt ved en som laver den selv, for 150 kr, så det er jo billigt

hmm jeg prøver lgie at finde et link

knuser

Hej her der det

wunder design

0

Del dette indlæg

Uha... havde slet ikke set der var sket nyt herinde...

flotte æsker og blomsterfrø poser... hvordan laver du dem? tænkte om du evt havde nogle skabeloner man måtte låne? :cheerleader3:

Super flotte servietter... Har selv siddet og luret på dem på qxl, men skal slet ikke bruge flere... øv...

0

Del dette indlæg

Uha... havde slet ikke set der var sket nyt herinde...

flotte æsker og blomsterfrø poser... hvordan laver du dem? tænkte om du evt havde nogle skabeloner man måtte låne? :cheerleader3:

Super flotte servietter... Har selv siddet og luret på dem på qxl, men skal slet ikke bruge flere... øv...

Det kan du da tro du må ;)

send mig lige en pm med din email også sender jeg den til dig der ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror jeg har fundet KJOLEN!

Blev smask forelsket da jeg så denne, men nu er der jo længe til, men jahh man ved jo aldrig ;)

der kommer lige et billede eller 3 ;)

Forfra

post-22211-1218384737.jpg

Bagfra

post-22211-1218384720.jpg

Tæt på kjolen

post-22211-1218384757.jpg

Kom med jeres mening, kan den bruges som brudekjole, for i princippet er det bare en gallakjole

Redigeret af Carina88
0

Del dette indlæg

Blev smask forelsket da jeg så denne, men nu er der jo længe til, men jahh man ved jo aldrig ;)

Kom med jeres mening, kan den bruges som brudekjole, for i princippet er det bare en gallakjole

Kan den fås i andre farver?

Jeg synes bestemt godt at du kan bruge den som brudekjole...

0

Del dette indlæg

Rigtig flot kjole du har fundet :cheerleader3:

Hvis ikke du havde skrevet det, så ville jeg have troet det var en brudekjole.

Synes da også man kan blive lige vel meget brudeagtig, hvis man tager den på som gallakjole :cheerleader3:

Den er i hvert fald super flot!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan den fås i andre farver?

Jeg synes bestemt godt at du kan bruge den som brudekjole...

Meget meget smuk kjole og helt bestemt en mulig brudekjole. Jeg troede, det var en brudekjole, det ligner ikke en gallakjole efter min mening :griner:-:kiss:
Rigtig flot kjole du har fundet :hug:

Hvis ikke du havde skrevet det, så ville jeg have troet det var en brudekjole.

Synes da også man kan blive lige vel meget brudeagtig, hvis man tager den på som gallakjole :super:

Den er i hvert fald super flot!

Tak piger ;)

ja jeg troede også det var en brude kjole, men det er det ikke, jeg syntes bare den er så fin, det eneste jeg kunne savne var lidt slæb, men mon ikke det kan fikses

jeg ved ikke om den kan fås i andre farver, men da vores farver er crem, guld (brun) så passer den jo perfekt, har altid sagt jeg ikke vil være heltv hvid brud ;)

Redigeret af Carina88
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer