Camilla Brylle

Dilemma omkring blomster

12 indlæg i dette emne

Hej tøser!

Her er et dilemma jeg ikke er stødt på herinde - eller selv har tænkt over for den sags skyld.

Vores "blomster pusher" mener at brudebuketten og bordpynten skal hænge sammen/ indeholde de samme blomster. Vildt god idé - den er vi med på. Det er der virkelig stil over :hug:

MEN:

Hvis de buketter til bordet skal have det samme blomster i og samme "stemning"/ form/ farver som min buket - hvordan skal jeg så forblive uvidende om dens udseende?? :td:

Det har hele tiden være meningen at jeg ikke skulle vide noget om buketten - og det har jeg faktisk glædet mig til.

Men betyder det nu at jeg ikke må vide/være med til at bestemme hvordan blomsterne på bordet skal se ud?

Jeg har sådan set ikke noget imod at overlade det til min kæreste og den skønne "blomster mand", jeg stoler på dem. Men synes det er lidt mærkeligt ikke at kunne "se" bordet + blomster for mit indre blik eller være med til at bestemme indtrykket.

Hvad synes i?

Hvad gør i?

Tak på forhånd for jeres råd og vejledning

Knus

:)

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja vi har lige bestemt blomster til bordene i fælleskab idag... til manden har jeg udleveret en liste over blomster jeg godt kan lide, de fleste, passer i stil med dem vi har bestilt til bordene, mens der også er nogle "afvigere" jeg har sagt til ham, at han behøver tænke over bordpynten, men skal vælge udfra hvad han syntes jeg skal have

0

Del dette indlæg

Min mand var SKØN! Han lavede jo bare aftale med blomsterdamen, som sørgede for, at det hele passede sammen, og så sørgede han for, at pynten kom på plads på bordene lørdag middag, da jeg var taget afsted hjem til mine forældre :)

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Hej tøser!

Her er et dilemma jeg ikke er stødt på herinde - eller selv har tænkt over for den sags skyld.

Vores "blomster pusher" mener at brudebuketten og bordpynten skal hænge sammen/ indeholde de samme blomster. Vildt god idé - den er vi med på. Det er der virkelig stil over :td:

MEN:

Hvis de buketter til bordet skal have det samme blomster i og samme "stemning"/ form/ farver som min buket - hvordan skal jeg så forblive uvidende om dens udseende?? :)

Det har hele tiden være meningen at jeg ikke skulle vide noget om buketten - og det har jeg faktisk glædet mig til.

Men betyder det nu at jeg ikke må vide/være med til at bestemme hvordan blomsterne på bordet skal se ud?

Jeg har sådan set ikke noget imod at overlade det til min kæreste og den skønne "blomster mand", jeg stoler på dem. Men synes det er lidt mærkeligt ikke at kunne "se" bordet + blomster for mit indre blik eller være med til at bestemme indtrykket.

Hvad synes i?

Hvad gør i?

Tak på forhånd for jeres råd og vejledning

Knus

:hug:

Camilla

hejsa

Jeg vil nu også give manden en liste over ønsker og så også snakke med svigermor som sikkert skal hjælpe med buketten :)

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt røde roser som vores bordpynt, og så har jeg vist min kommende billeder af forskellige brudebuketter, jeg godt kan lide... Og så er det op til ham, om buketten skal passe sammen med bordpynten, eller den skal være helt forskellig fra... Så jeg har ikke sat som krav, at brudebuket og bordpynt skal passe sammen...

0

Del dette indlæg

Jamen der er jo MEGET forskel! Du kan sagtens være med til bordeko'erne - og så sige at du gerne vil have f.eks. roser i både deko og buket- men derfor kan der jo godt komme andet i, og "formen" på buketten skal han jo også bestemme etc.

0

Del dette indlæg

Min mand var SKØN! Han lavede jo bare aftale med blomsterdamen, som sørgede for, at det hele passede sammen, og så sørgede han for, at pynten kom på plads på bordene lørdag middag, da jeg var taget afsted hjem til mine forældre :hug:

Hej lii!

Forstår jeg det rigtigt at du så ikke var med til at bestemme bordpynten?

- og ja, han lyder jo skøn, ham din mand ;)

Tror også at jeg helst ikke vil se buketten og blomsterne før på dagen, så..

Alternativet er at vi - som Marie skriver - i fællesskab bestemmer nogenlunde hvor dan det skal se ud og så klarer manden resten med buketten.

Tak, piger

:)

Redigeret af Camilla Brylle
0

Del dette indlæg

Jeps, jeg var ikke med til at bestemme noget som helst :) Det ordnede han lige :)

Jeg havde lige været omkring med lidt ønsker til blomster, men det var også alt. Så han pyntede selv, og fik også lavet en sønderjysk blomsterranke, som han og svigers lige fik lavet til et hjerte, som vi stod i under vielsen i kirken :hug:

Og jeg fortrød absolut intet! :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand stod også 100 % for både brudebuket og bordpynt. Han var hos blomsterhandleren sammen med sin mor hvor han valgte blomster, farver udformning osv. til buketten. Og så gav han en liste med blomsterne til min mor som så lavede bordpynten.

Så nej jeg anede heller intet om hvordan noget ville se ud, men så blev jeg så meget desto mere overrasket og glad da jeg så resultatet:

post-31236-1214471131.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg overlod ALT hvad der havde med blomster at gøre til manden. Det eneste jeg gav udtryk for, var at jeg ikke ønskede stærke farver og allerhelst holdt i hvid. Og det blev bare helt perfekt. Kirkepynt, borddekorationer og brudebuket og bryst- og brudepigeblomster passede sammen.

0

Del dette indlæg

Jeg sørger selv for brudebuket, borddekorationer, knaphulsblomster og kirkepynt. Min kommende mand gør sig simpelthen ikke særlig godt med blomster! Så det har jeg erkendt, og sørger selv for det. Dagen vil være fuld af andre dejlige overraskelser end min brudebukets udseende! Han sørger dog for at hente den til mig! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer