Ebes

Alliancering som velsesring?

10 indlæg i dette emne

Hejsa :blush:

Min kommende mand og jeg, har kigget lidt på vielsesringe. Han er meget afklaret i hans valg, men det er jeg ikke. Dog er vi enige om, at de begge skal være i gul guld og matche hinanden.

Jeg er helt vild med allianceringe, har en med 3 * 0,02 carat, som jeg fik af min kæreste, da jeg fødte vores datter og nu er jeg faldet for en magen til, bare med større og flere sten i, som vielsesring (se billede).

Den ene ekspedient, syntes sagtens jeg kunne vælge en alliancering som vielsesring, men den anden (anden butik)syntes jeg skulle vælge en anden slags.

Den jeg så fandt i den butik, ved jeg ikke helt om jeg synes bliver "for meget" i længden. Den er super smuk, men jeg ved med sikkerhed, at jeg ikke bliver træf af allianceringen.... Den findes i flere varianter- har vedhæftet tre af dem, men de skal dog være i gul guld.

Nå, til mit spørgsmål- synes I godt man kan vælge en alliancering, som vielsesring, når man har en i forvejen? (har forresten også en Mary-ring, som ligner, men som er i hvidguld)

post-29728-1214897187.jpg

post-29728-1214897247.jpg

post-29728-1214897255.jpg

post-29728-1214897275.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo lidt en smags sag.....

Jeg har selv en alliancering som forlovelsesring og har valgt en helt anden type vielsesring. For mit vedkomne var det lidt for meget med bling i begge ring og da der jo kommer flere sten i min alliancering med åren er det fint til mig.

Så jeg vil nok sige det er en smagsag.... hvis du er til meget bling bling, så vælge en alliancering og iøvrigt synes de ser pæne ud sammen.

Var det mig der skulle have med bling bling i begge ringe ville jeg nok vælge en alliancering og en solitær ring.

Ved ikke om det var til nogen stor hjælp :blush:

post-23617-1214899103.jpg

post-23617-1214899116.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer