H&N

Prøvning af kjolen

21 indlæg i dette emne

Hej alle,

jeg ville bare lige høre hvem i tager med når i skal prøve kjoler første gang? jeg synes det er svært, for jeg kunne godt ænke mig min mor og svigermor, men jeg synes bare det er sjovere hvis de heller ikke har set den før selve brylluppet.... Så tænkte jeg mn veninder kunne kmme med, men jeg ved ikke rigtigt...hvad gør i? :smash:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg valgte kun at tage min mor med, netop fordi jeg synes kjolen skal være en overraskelse :thumbsupsmileyanim: men ville ikke skuffe min mor ved ikke at tage hende med, så hun fik med nød lov.

(har skuffet hende en gang ved at fortælle at hun IKKE skal følge mig op (min far døde for 1 1/2 år siden) men at jeg har valgt at gå med min søn som til den tid er 2 :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg regner med at tage min mor og min storesøster med (som skal være min "hjælper" på dagen). Det kunne selvfølgelig være hyggeligt hvis det var en overraskelse for alle hvilken kjole jeg ender i. Men selvom jeg ikke altid vil erkende det, så ved jeg at min mor har forstand på hvad der klæder mig - og ikke bare hvad der er smart og "in". Jeg tror måske at hvis det var veninder jeg skulle have med, ville de være mere påvirkede at hvad de selv kunne lide, end hvad der egentlig er godt til mig... :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af miles
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hey.....

Jeg vil ha min søster(som oz skal være brudepige), mor og svigermor, og ved at det ville være en kæmpe ære for min forlovedes mormor også at komme med :blush:

Men da jeg håber jeg skal prøve flere steder kan det måske være lidt svært at få alle med alle stederne, så måske deler jeg dem lidt op og så ku de evt alle 4 komme med til den sidste prøvning/tilretning :thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Del dette indlæg

Jeg skal have min mor, min lillesøster (som er min brudepige) og min svigermor med... Jeg ville gerne have haft min far med også, men han mente, at han og min kommende mand skulle finde en bar og sidde på -og jeg er faktisk vildt glad for, at min far har lyst til at tage sig af og være sammen med min forlovede, mens jeg prøver kjoler, så de får lov til at hygge sig, som de vil...

0

Del dette indlæg

Jeg skal have min søster med, som også er min brudepige. Hun er ærlig nok til at fortælle mig om noget klær mig eller ej :thumbsupsmileyanim:

Min mor skal ikke med. Det bliver for hårdt for hende, hvis dagen bliver lang og hun vil nok også synes, at det er for mange penge at bruge på en kjole. :blush: Men der er også sket noget siden hun blev gift for 38 år siden :cheerleader3:

Jeg kan godt se idéen i at holde kjolen hemmeligt for nogle, men på den anden side er det dejligt, at der er en tæt på, som man kan snakke med om kjolen. Så kan min søster også give hints til min kæreste om valg af blomster til brudebuketten.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle,

jeg ville bare lige høre hvem i tager med når i skal prøve kjoler første gang? jeg synes det er svært, for jeg kunne godt ænke mig min mor og svigermor, men jeg synes bare det er sjovere hvis de heller ikke har set den før selve brylluppet.... Så tænkte jeg mn veninder kunne kmme med, men jeg ved ikke rigtigt...hvad gør i? :smash:

Hej H&N

Mit råd til dig er at tage en person med, som kan sætte sig udover egne ønsker. Her mener jeg, at hun skal kunne se, hvad der klær dig efter din smag og ikke hvad, der klæder hende eller hvad hun selv kan lide have på.

Den fejl begik jeg.

0

Del dette indlæg

Jeg havde valgt min mor, min søster og to veninder til brudekjole-hjælpere. Så bestilte jeg tider og så måtte vi se hvem der kunne komme med. Første gang var det min mor og en veninde der var med og anden gang var det min søster og de to veninder. Det var rigtig godt.

Min mor og jeg er ikke altid enige om hvad der er pænt, så det var helt klart godt at ha nogle veninder med. Til gengæld tror jeg også det er vigtigt at man ikke har for mange hjælpere så det ender med at man ikke selv får en chance for at få sin egen mening igennem.

Da jeg prøvede kjoler anden gang med 3 hjælpere sagde alle deres mening om kjolerne og vi fik hængt nogle kjoler fra som helt-klart-en-mulighed. Så prøvede jeg de kjoler igen og denne gang med slør og til sidst stod valget mellem 2 kjoler. Og her var mine hjælpere faktisk rigtig gode til at holde deres mund. Så det endelige valg af kjole var mit helt eget. Det er jeg rigtig glad for.

Efterfølgende har en af mine veninder som var med dog sagt at hun synes jeg skulle have valgt den anden kjole. Det blev jeg faktisk rigtig ked af - specielt fordi jeg var meget i tvivl om hvilken af kjolerne jeg skulle vælge. Men nu er jeg bare begyndt at glæde mig til at skulle til tilretning, så jeg kan se kjolen på i den rigtige størrelse. For rent faktisk var kjolen to numre for stor og derfor var det svært at se at det var KJOLEN.

Nå hov - det var ikke meningen at det skulle handle om MIN kjole. Det var mere at man skal passe på at begrænse antallet af hjælpere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have min mor og far med ()() Og det glæder jeg mig til!! De siger deres ærlige mening. Og de kommer alligevel til at se kjolen inden kirken da de (sammen med dig ;) ) skal hjælpe mig i kjolen....

Så ud af dem der kommer (både til fest og i kirke) er det kun min mor, far og dig der kommer til at se den :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg havde min kommende mands brors kone (er hun også svigerinde for mig???) med. Min mor ville rigtig gerne have været med, men hun bor i Spanien, så det var lidt svært at få det til at hænge sammen med at finde en dag begge kunne og så samtidig få hende "hjem" dernede fra... Men jeg sendte min mor billeder af den kjole jeg havde valgt.

- Camilla

0

Del dette indlæg

Jeg havde min kommende mands brors kone (er hun også svigerinde for mig???) med. Min mor ville rigtig gerne have været med, men hun bor i Spanien, så det var lidt svært at få det til at hænge sammen med at finde en dag begge kunne og så samtidig få hende "hjem" dernede fra... Men jeg sendte min mor billeder af den kjole jeg havde valgt.

- Camilla

Hej camilla..

Nej, hun er ikke din svigerinde... hvis din kommende mand har en søster så er det hende der er din svigerinde. :shopping:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde et helt følge med.. :shopping:

Jeg havde min mor, min søster, min svigermor og min veninde med... :shopping: Det var rart at have alle de betydningsfulde med på den dag, og det bliver stadig en verraskelse hvordan jeg kommer til at se ud på dagen, da der jo bliver gjort en del ved mit hår, og jeg får makeup på.. :shopping:

Til tilretning havde jeg min mor og veninde med.

Og når jeg skal hente kjolen skal jeg have min søster med, da det er hende der skal hjælpe mig i kjolen.. :shopping:

Jeg synes det var rigtig dejligt at have nogen med, så man efterfølgende havde nogen at dele oplevelsen med.. :griner:-

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes til maj næste år og har allerede været ude og prøve kjoler i en butik der havde jeg min mor, søster og veninde med for det er ikke særlig sansynligt at man finder kjolen det første sted og selv om du gør det kan du jo bare sige til dem du har med at det ikke blev en af de kjoler samt når du så endelig vælger den kan du som så mange andre skriver nøjes med og tage dem med som skal hjælpe dig i kjolen.

jeg har desuden også lovet en veninde mere at hun godt må komme med ud op prøve kjoler, håber da jeg at finder en super kjole, men vil også gerne prøve mange kjoler da jeg er en plus pige jeg prøvede kjoler i lilly lige fra str. 48 til 54 og det ligger NOGET over det jeg normalt bruger.... sidespor....

0

Del dette indlæg

Hej alle,

Mine to søstre var med da jeg valgte kjole og min mor var med til tilretningerne (der var MANGE!). Svigermor ville gerne have været med (hørte jeg fra min tilkomne) da hun ikke har nogle døtre selv... men det ville jeg ikke bryde mig om. Det skal være de quinder der er nærmest mig, der er med til sådan noget.

Hvis du godt kunne tænke dig at have mor og svigermor med, synes jeg du skal gøre det. De vil sætte en kæmpestor ære i at være med, tro mig! Men veninderne er måske mere jævnaldrene med dig og kan bedre guide dig ift. din smag osv?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer