BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 posts in this topic

Hold da op for et fantastisk billede :thumbsupsmileyanim: i stråler jo nærmest om kap med solen. I er virkelig smukke. :cheerleader3:

Stort TILLYKKE med dagen.

Tusind tak...

Håber i har en fantastisk tur.... savner dig... :cheerleader3:

Det var bare et super dejligt bryllup, og tak fordi jeg ikke "bare" skulle være gæst, føler virkelig jeg har kunnet hjælpe med at det blev en fantastisk dag for jer....

:):(

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Du er skam også savnet... Må lige se om vi ikke kan komme til falster snart... Er bare bange for vi skal til at se på sept før tiden er der... træls...

Er glad for du gad være lidt ekstra... Dejligt hele tiden at have en hjælpende hånd... og du var da bare en fantastisk fotograf assistent... Det kan I sagtens køre som et team! :thumbsupsmileyanim:

Håber det lykkes at vi snart ses...

Knus

0

Annonce ♥

Tusind tak for alle de dejlige hilsner piger!

Det er da bare rigtig dejligt at komme herind og se så mange har tænkt på en! :thumbsupsmileyanim:

Vi kom hjem fra bryllupsrejse igår... Den har været okay... Kan ikke anbefale at tage til Cairo på bryllupsrejse, da det simpelthen er umuligt at få lov at gå i fred og nyde hinanden... Man føler sig lidt som et dyr i zoo... Så vi tog nogle aftener hvor vi bestilte roomservice i stedet... Men vi fik oplevet en del, så lidt kom der da ud af turen...

Ellers starter jeg nyt arb på mandag, så resten af ugen står på udpakning og oprydning efter bryllupsræset... Så der bliver masser at se til...

Så heldigvis er der noget at lave, mens man venter på billeder fra gæsterne... Glæder mig rigtig meget til at se mere fra dagen... Den gik alt alt for stærkt...

Håber det går godt med alle jer andres planlægning og håber at nå ind og kigge løbende... Men tror det nye arbejder kommer til at tage rigtig meget af min tid...

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej Bianca

Endnu engang tilykke med brylluppet. Hvor er det bare et super godt billede du har lagt ind - det er da kærlighed :iloveyou:

Smuk buket og også en fin tanke at roserne har dit navn!

Glæder mig til at læse din beretning.

Kram

PS. Held og lykke med det nye arbejde.

0

Hmm... ved det godt... der er ikke kommet nogen beretning endnu... men men men.... jeg har ikke rigtigt nogen billeder at vise endnu, så vil hellere vente til jeg modtager nogle flere...

Men det er nu heller ikke fordi jeg har alt for meget tid i øjeblikket... Startede jo nyt job i mandags og det går bare rigtigt godt... Men er meget træt når jeg kommer hjem om aftenen...

Har lagt et billede ind af min bryllupskage... og syns da også den skal herind og ligge i min tråd...

post-34654-1249498959.jpg

0

Hey min dejlige :griner:-

Ihhh hvor jeg kender det.... men mon ikke vi når at skrive en beretning før årets udgang ;)

For ja tid er ikke det jeg har mest af denne mdr... og heller ikke dig - nu når jeg har sat dig (OG Anne) i sving med at bage og tage mænnerne med til overraskelse lørdag morgen :thumbsupsmileyanim:

SUPER smuk kage.. og så smagte den fantastisk.. MUUUUMS!

0

Annonce ♥

Så har vi været gift i to måneder... Det er slet ikke til at forstå... Syns tiden går SÅ stærkt...

Vi begynder efterhånden at have samlet de fleste billeder ind... Mine svigerforældre vil stadig ikke sende deres til os, selvom vi har givet dem en cd-rom, så det er lidt træls... Så må se hvornår vi når forbi dem... For ærlig talt ja... Vi har slet ikke været forbi Falster siden brylluppet...

Jeg skal lige et kort smut derned imorgen og hjem igen søndag, da min søs og jeg fylder 25 år på tirsdag, og jeg derfor gerne lige vil ned og sige tillykke til hende... Men der bliver heller ikke tid til at se andre dernede... Så som I nok kan regne ud går tiden rigtigt stærkt her...

Jeg er kommet igang med jobbet og dermed også en masse nyt, da jeg jo har måttet skifte spor... Samtidig er læsningen også ved at komme rigtigt godt igang og de fleste af aftenerne går med det.... Så lige nu glæder mig jeg vist bare til en weekend, hvor der bliver tid til lidt afslapning...

Kigger stadig lidt med herinde... Får ikke lagt så mange kommentarer, hvilket irriterer mit kreative gen lidt... Ville jo gerne nå lidt mere...

Men hva... takkekortene er lavet herhjemme (mangler vist kun 1 jeg troede, jeg havde lavet, men som er smuttet i mængden)... så nu skal de bare lige sendes ud, så vi kan komme igang med at se lidt mere på selve dagen...

Jeg håber I har det godt piger!

0