BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 posts in this topic

Så har jeg ellers fået smugkigget en del herinde, og synes det var ved at være på tide at jeg fik lavet min egen tråd.

Et billede af os: her #176

Farvetema: Lilla og limegrøn. her #154

Vores planlægning:

Dato: 18. juli 2009

Kirke: Vor Frue Kirke i Odense

Lokale: Skovkanten i Hjallese (se skovkanten.com), se evt. billeder: her

Vigtige personer, der skal hjælpe os:

Blomster: Det står morfar for. Er praktisk talt vokset op i hans blomsterforretning, så det er jo det eneste rigtige.

Fotograf: Rasmus Boldt - (se rasmusboldt.dk), han er min svoger og kan varmt anbefales!

Minde om brudebuketten: Søs skal tegne den. Hun er bare super dygtig!(se galleri-micha.dk) og se Marys blomst her #255

- billede af søs og hendes Rasmus: her #175

KREATIVE INDSLAG:

- Foreløbigt udkast til invitation: her #21

- tatty teddy /me to you med rigtige farver: her #23

- billede til invitationerne: her #133

- monogrammer: her #294

- tatty teddy: her #138

- TP børnecitater: her #342

-- børnecitatkortene: her #343

- topfigur: fundet men ikke købt endnu: her #95

- gaveæskerne: her #439

- digt til "gæstebog" / bordkort: her#795

- GAVEÆSKERNE færdige: her#1037-1038

- INVITATIONER: her #914-917

- Frøposer: her#880

- Receptionsinvitationer: her#1003

- Engangskamera'er: her#1117

- Cd-rom lommer: her#1122-1124

- Postkasse til bordkort/gæstebogshilsner: her#1245

Andre indkøb:

- lys og servietter: her #155

- servietter til gaveæskerne: her#1054

TØJ MM. BRUDEN:

- Lilly kjoler: her #142

-- Kjolen! her #465

---Kjolen med skørter under: her#566-567

- sko: her #195

-- Nye sko: her#892

- serviet til tasken: her #240

- taske: her#1117

- undertøj: her#1014

- slør: her#1015-1016

ANDET:

- "min baby": her #103 og #104

- kort til housewarming: her #197

- Zilla småkagebagning den 7. aug 08: her #234 og 235

- Julies bryllup den 16. aug. 08: her #283 og 284

- Min første prøvekage: her #533-536

- Min anden prøvekage: her#631-633

- Min tredje prøvekage: her#668-669

- Indkøb hos kagebutikken og kagekompagniet: her#746-753

- Fastelavnskager mm.:her#779-785

- Min tredje prøvekage: her#803 og 804

- Kage til mine bedsteforældres guldbryllup: her#931-933

- Kage til min svogers konfirmation, dragen Nobert: her#970-971

- Takkekort: her#1014

Vores historie:

Min forlovede og jeg mødte hinanden for ca 4½ år siden, da han flyttede ind på det samme kollegie som jeg. Da jeg havde boet der længe og vi allerede havde et super sammenhold på kollegiet, kom vi selvfølgelig til at snakke sammen, men på det tidspunkt havde jeg meget travlt med bare at være single.

Vi endte dog med at være sammen til en fest, som blev holdt hos ham og jeg for øvrigt bare var smuttet forbi fordi de larmede og jeg var syg, men når jeg alligevel ikke kunne sove for larmen kunne jeg jo lige så godt deltage. :cheerleader3:

Dette var dog ikke nok til at jeg ville opgive single tilværelsen helt så nemt, så på trods af vi i en længere periode altid gik sammen hjem fra byen, var jeg slet ikke interesseret i mere.

Så kom tiden og jeg blev student og det skulle selvfølgelig fejres (det skal dertil siges at jeg på det tidspunkt allerede havde besluttet til at tage springet og flytte fra lille Falster til Fyn), men til studenterfesten tog han for jeg ved ikke hvilken gang chancen og spurgte om vi ikke snart bare skulle være kærester og så sagde jeg sgu ja... ikke særlig praktisk med flytning osv, men som I jo nok kan regne ud er det endt meget godt.

Vi bor begge to på Fyn og flyttede i februar ind i eget hus, så selvom det ikke er den sædvanlige kærlighedshistorie fandt vi ud af det til sidst.

Frieriet:

Nu er jeg en af de heldige piger, der er har fanget mig en meget romantisk kæreste. Vi holder som regel ferie den uge hvor vi har årsdag, da det ligger i juni måned og derfor passer perfekt med vi laver noget ferie-kæreste-hygge ting. I år havde kæresten så sagt at han ville bestemme over 3 af dagene. Det lykkedes mig ikke at få noget som helst ud af ham, så han måtte jo hjælpe med at pakke kufferten og så måtte jeg pænt sidde på passagersædet og lade mig fragte. Vi ankom i Viborg hvor han havde lejet en suite på hotel palads med kæmpe badeværelse. Der var både spa, sauna og dampbad. Lækkert lækkert.

Vi var efter ankomsten ude og sejle på søerne og om aftenen havde han sørget for vi skulle ud og bowle og spise. Normalt er jeg en klovn til at bowle, men når det for en gang skyld bare var os to, fik han brugt lidt tid på at lære mig lidt tricks, så blev ret god hvis jeg selv skal sige det. :unsure:

Dagen efter var det vores 4-års dag, hvor han havde booket tid til ansigtsmassage til mig og bagefter en tur i svømmehallen. Dejligt. Så var det egentlig meningen vi skulle have været ude og ro i kano, da jeg har snakket om det rigtigt længe, men vejret var bare ikke med os, så i stedet blev der slappet af i spaen. Om aftenen skulle vi så ud og spise, på noget der hedder Brygger Bauers kælder. Super hyggeligt sted. Vi kom ind i en kælder, hvor man gik igennem en gang oplyst med sterinlys og der løb en underjordisk kilde. Rigtigt hyggeligt. Han havde sørget for at vi skulle sidde inde i en sidefløj, sådan meget privat med samme romantiske stemning. Efter forretten, friede han så, med ring og det hele. Det havde jeg bare ikke regnet med. Havde da godt tænkt på det var ved at være på tide vi skulle gøre noget ved det, men han havde jo holdt mine tanker fuldt beskæftiget hele tiden, så havde ikke opfattet noget. Selvfølgelig sagde jeg ja!

Edited by BiancaNavne
0

Annonce ♥

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Pas på man bliver hurtig afhængig af det herinde :unsure::cheerleader3: Men der er rigtig mange søde Zilla'er der er rigtig gode til at hjælpe :cheerleader3:

Man kan altid gå tilbage i sin indholdsfortegnelse og redigere. Du finder bare indlægget og så trykker du på rediger :cheerleader3: Og for at ændre din emne overskrift og beskrivelse, skal du bare vælge fuld redigering :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup. Glæder mig til at se mere til din planlægning.

Knus

Louise

Velkommen til :cheerleader3:

Pas på man bliver hurtig afhængig af det herinde :unsure::cheerleader3: Men der er rigtig mange søde Zilla'er der er rigtig gode til at hjælpe :bearhug:

Man kan altid gå tilbage i sin indholdsfortegnelse og redigere. Du finder bare indlægget og så trykker du på rediger :bearhug: Og for at ændre din emne overskrift og beskrivelse, skal du bare vælge fuld redigering :bearhug:

Velkommen til BK :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Marie

Velkommen til... :cheerleader3:

Glæder mig til at følge din planlægning...

Tak for hilsnerne...

Glæder mig til at komme rigtigt igang, men da jeg er en af de kreative typer skal jeg lige rode lidt med det først... :cheerleader3:

Kom endelig med gode råd... Tager imod al den hjælp jeg kan få...

0

Annonce ♥

Hej Bianca.

Velkommen til......skønt med endnu et 2009-bryllup....... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge din tråd..... :unsure:

Tak... forsøger at finde overblikket i alle de tråde, men det kan jo tage timer bare at nå igennen 1 tråd... uh ha...

Tillykke med frieriet og velkommen til BK :cheerleader3:

Sikke et hyggeligt sted han valgte at fri, Brygger Bauers er et charmerende sted (jeg er selv fra Viborg) :cheerleader3:

Tak... Syns selv han havde klaret det super flot. Også taget i betragtning at han aldrig havde set stedet før...

0

Har fået en del hjælp til monogrammer herinde, men da R og B ikke lige er de nemmeste bogstaver at sætte sammen, har jeg heller ikke rigtigt kunne finde ud af det.

Men har forsøgt at sætte noget sammen selv, dog ikke et monogram, men en slags. Hvad syns I?

post-34654-1215540976.jpg

og

post-34654-1215541001.jpg

og

post-34654-1215547549.jpg

Edited by BiancaNavne
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Har brug for lidt farve hjælp!

Jeg søger karton i den grønne farve, som ses på billedet og papir i den lilla.

Jeg har været i Panduro i Odense og har købt lilla karton og grønt papir, men de havde bare ikke det andet.

Syns nemlig jeg vil lave invitationerne i de farver, når nu det er de farver, der bliver brugt i lokalet.

post-34654-1215617193.jpg

Edited by BiancaNavne
0

Velkommen til, er selv ny herinde (og en 2009-brud) - men er allerede dybt afhængig af sitet :)
Sikke et smukt frierri :bearhug:

dejlig kæreste, eller må hellere sige forlovede du har ;)

pas på med at blive afhænig her inde, dat kan man meget nemt blive :denmarkflag:

knus Carina

Tak begge to!

Er allerede totalt afhængig... he he... :)

Lige en forsinket velkomst fra mig :unsure:

Glæder mig til at se mere til jeres planlægning :cheerleader3:

Wow hvor ser det godt ud :pokey::kiss::)

Tak tak!! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Billeder af foreløbig invitation:

post-34654-1215696174.jpg

Da vi har bogstaverne R og B har jeg sat dem sammen, så R'et er forsiden og B'et bagsiden. I hjertet skal selve invitationen og de praktiske oplysninger så stå, så det virker som om det er en lille folder de læser i. Syns selv det er blevet okay.

Nu mangler jeg dog at få noget tekst ind og så at finde ud af hvad jeg gør med forsiden, så den ikke virker så lys.

Gode ideer modtages gerne. :cheerleader3:

0

Eej en go ide med jeres bogstaver i invitationen...

Tag den med imorgen, så ku vi evt kig på det?? :bearhug:

Vi ses

:cheerleader3:

Den er pakket ned. Det er vist også det eneste jeg sådan rigtigt kan tage med... he he...

Jeg har også fået farvelagt me to you bears til invitationen... Har en svoger der bare er super til det der...

så nu passer de også ind med farverne:

post-34654-1215712876.jpg

Edited by BiancaNavne
0

Billeder af foreløbig invitation:

post-34654-1215696174.jpg

Da vi har bogstaverne R og B har jeg sat dem sammen, så R'et er forsiden og B'et bagsiden. I hjertet skal selve invitationen og de praktiske oplysninger så stå, så det virker som om det er en lille folder de læser i. Syns selv det er blevet okay.

Nu mangler jeg dog at få noget tekst ind og så at finde ud af hvad jeg gør med forsiden, så den ikke virker så lys.

Gode ideer modtages gerne. :griner:-

Sikke en god idé, det har jeg ikke set før :cheerleader3:

Har desværre ikk enogle idéer til hvad du kunne komme på forsiden, men er enig med dig i, at der skal være noget, eller virker det for bart. Prøv at lege lidt med det, der er heldigvis stadig masser af tid :bearhug:

0