BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Biance.

Må da lige ligge en lille hilsen til endnu en 2009 brud :biggrin: skal selv giftes d. 4 april ()()

Skønt med en romantisk fyr, og hvor er det skønt at han blev ved med at 'kæmpe' for dig. Og sødt frieri :)

OG super kreativt med invitationen!! den holder nok bare ikke med alle boktsaver... hihi vi har M T. Og hvor det nogen

flotte monogrammer du har fået lavet, er især vild med det sidste. har du selv lavet det? og hvor?

glæder mig til at følge din planlægning :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej Biance.

Må da lige ligge en lille hilsen til endnu en 2009 brud :biggrin: skal selv giftes d. 4 april ()()

Skønt med en romantisk fyr, og hvor er det skønt at han blev ved med at 'kæmpe' for dig. Og sødt frieri :)

OG super kreativt med invitationen!! den holder nok bare ikke med alle boktsaver... hihi vi har M T. Og hvor det nogen

flotte monogrammer du har fået lavet, er især vild med det sidste. har du selv lavet det? og hvor?

glæder mig til at følge din planlægning :loveboard:

Hej!

Nej tror ikke invitationen holder med alle bogstaver... men det passede bare så fint...

Jeg har selv lavet monogrammerne i word... kan da godt rode lidt med et for dig, hvis det er... skal det være enkelt bogstaver eller som vores?

Må hellere få kigget forbi din planlægning også... lover jeg at gøre snarest... dejligt at have nogen man kan følge med hos...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde

Fandt du ud af noget med det bamse-brudepar??

Fandt noget lilla papir til dig:

hos Birgittes Hobby... scroll lidt lidt

Er det den farve ca??

knuser

Hey!!!

Jeg har slet ikke fået rodet mere med det efter... kæresten har ferie i næste uge, så er ved at planlægge hvad vi skal...

Mht papir... tror ikke det er helt den farve, men hvis jeg ikke finder andet kan det være den kan bruges, så linket er gemt... tak!

Knus

0

Del dette indlæg

Hej søde

Fandt du ud af noget med det bamse-brudepar??

Fandt noget lilla papir til dig:

hos Birgittes Hobby... scroll lidt lidt

Er det den farve ca??

knuser

Hey!!!

Jeg har slet ikke fået rodet mere med det efter... kæresten har ferie i næste uge, så er ved at planlægge hvad vi skal...

Mht papir... tror ikke det er helt den farve, men hvis jeg ikke finder andet kan det være den kan bruges, så linket er gemt... tak!

Knus

Var så lidt ;)

0

Del dette indlæg

Tak for velkomsten i min tråd...

Wow et lækkert feststed i har fundet jer. Superfed idé med jeres invitationer. Skal prøve at holde et vågent øje med det lilla karton du gerne vil have. Var i panduro i lørdags og hørte at de er ved at få nye farver hjem, skulle vist være i butikkerne i løbet af en uges tid, så der er håb forude. Ellers kan det jo være at du kan finde det på deres hjemmeside og bestille det hjem derfra, så du ikke beghøver at farer rundt i diverse hobby-butikker.

Glæder mig ellers til at følge din planlægning.

0

Del dette indlæg

Tak for velkomsten i min tråd...

Wow et lækkert feststed i har fundet jer. Superfed idé med jeres invitationer. Skal prøve at holde et vågent øje med det lilla karton du gerne vil have. Var i panduro i lørdags og hørte at de er ved at få nye farver hjem, skulle vist være i butikkerne i løbet af en uges tid, så der er håb forude. Ellers kan det jo være at du kan finde det på deres hjemmeside og bestille det hjem derfra, så du ikke beghøver at farer rundt i diverse hobby-butikker.

Glæder mig ellers til at følge din planlægning.

Hejsa...

Tak fordi du kiggede forbi...

Det er i Panduro jeg har fundet det lilla karton, men de får desværre ikke det hjem i papir... har forhørt mig... så jeg fortsætter min søgning... :shopping:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Bianca (og velkommen til)

Glæder mig til at følge dig.. TOTALT fede farver du har valgt!! Bliver SUPER godt!!'

Jeg er fra Viborg og kender godt Brygger Bauers, det er SÅÅÅ romantisk! Har selv siddet i en sådan et aflukke og troet at min daværende kæreste ville fri da han greb efter jakkelommen ( i min hvirvlende fantasi efter ringen) men ja det gjorde han jo så ikke ) men altså jeg kan SAGTENS sætte mig i dit sted at sidde der i det mørke aflukke og der er altså hyggeligt dernede og så at kæresten frier :shopping: ihhh altså!! Jeres feststed ser überlækkert ud!!!

Anna

0

Del dette indlæg

Hey Bianca (og velkommen til)

Glæder mig til at følge dig.. TOTALT fede farver du har valgt!! Bliver SUPER godt!!'

Jeg er fra Viborg og kender godt Brygger Bauers, det er SÅÅÅ romantisk! Har selv siddet i en sådan et aflukke og troet at min daværende kæreste ville fri da han greb efter jakkelommen ( i min hvirvlende fantasi efter ringen) men ja det gjorde han jo så ikke ) men altså jeg kan SAGTENS sætte mig i dit sted at sidde der i det mørke aflukke og der er altså hyggeligt dernede og så at kæresten frier :shopping: ihhh altså!! Jeres feststed ser überlækkert ud!!!

Anna

Hej...

Tak for velkomsten...

Ja Brygger Bauers var bare vildt romantisk... er helt sikkert et sted jeg skal hen igen...

0

Del dette indlæg

Hey smukke.. :shopping:

Jeg har idag lige købt 5 forskellige kostumer.. og ja har lidt andet i forvejen.. så hvis du er frisk ;) så tager vi de billeder... hehe

KNuuuus

Ps.. skal nok melde tilbage om jeg ku finde ud af den kære "sovs" ;)

he he... hvad har du så købt for nogen? Send en PM, hvis det bliver for kinky... ;)

Kan godt høre jeg skal tage mig sammen og få mig selv overtalt... men venter nu lidt endnu... er jo igang med lidt kur... har allerede tabt mig 3 kilo på 4 uger... (følger ikke noget 100%)... så skal lige give det en chance... :shopping:

Håber da det lykkes med maden... det er dejligt nemt at lave...

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag har jeg været med mor ude og prøve kjoler... Ved godt jeg er tidligt ude, men økonomien er ikke super, så vil prøve om jeg kan finde en billig en, måske en man er heldig kommer på tilbud...

Her er kjole 1... Den er slet ikke noget for mig... (syns jeg ser lille og bred ud):

post-34654-1216135899.jpg

Kjole 2 er bare super flot, men ikke helt den stil jeg er faldet for:

post-34654-1216135950.jpg

Kjole 3 er jeg helt vild med... får bare den fineste talje... og elsker mønstret på den og kan godt lide den er med halterneck:

post-34654-1216135998.jpg

0

Del dette indlæg

Kjole 4 er også super flot, men ikke lige den stil jeg er blevet glad for:

post-34654-1216136178.jpg

Kjole 5, er også super flot... Den er med noget større slæb og den falder bare super fint... den er desværre stropløs, hvilket jeg ikke vil have, men der skulle kunne sættes stropper på... (billederne er desværre ikke blevet så gode):

post-34654-1216136250.jpg

Det var det for denne gang, så nu går jeg bare og tænker....

0

Del dette indlæg

Hey smukke.. :shopping:

Jeg har idag lige købt 5 forskellige kostumer.. og ja har lidt andet i forvejen.. så hvis du er frisk ;) så tager vi de billeder... hehe

KNuuuus

Ps.. skal nok melde tilbage om jeg ku finde ud af den kære "sovs" ;)

he he... hvad har du så købt for nogen? Send en PM, hvis det bliver for kinky... ;)

Kan godt høre jeg skal tage mig sammen og få mig selv overtalt... men venter nu lidt endnu... er jo igang med lidt kur... har allerede tabt mig 3 kilo på 4 uger... (følger ikke noget 100%)... så skal lige give det en chance... :shopping:

Håber da det lykkes med maden... det er dejligt nemt at lave...

Knus

Jeg har sendt dig en mail med billederne ;) :shopping:

Ihh hvor flot... hvordan pokker har du tabt dem? :griner:- jeg vil os.. piiiv

Idag har jeg været med mor ude og prøve kjoler... Ved godt jeg er tidligt ude, men økonomien er ikke super, så vil prøve om jeg kan finde en billig en, måske en man er heldig kommer på tilbud...

Her er kjole 1... Den er slet ikke noget for mig... (syns jeg ser lille og bred ud):

post-34654-1216135899.jpg

Kjole 2 er bare super flot, men ikke helt den stil jeg er faldet for:

post-34654-1216135950.jpg

Kjole 3 er jeg helt vild med... får bare den fineste talje... og elsker mønstret på den og kan godt lide den er med halterneck:

post-34654-1216135998.jpg

Woooooooow Du er bare så smuk...

Men ja vil give dig ret... Nr. 1 får dig til at se ret lille ud... og 2 er pæn til dog men 3 er flottest :shopping: Helt sikker..

Whuuu huuu hvor jeg glæder mig til at se mere....

0

Del dette indlæg

Kjole 4 er også super flot, men ikke lige den stil jeg er blevet glad for:

post-34654-1216136178.jpg

Kjole 5, er også super flot... Den er med noget større slæb og den falder bare super fint... den er desværre stropløs, hvilket jeg ikke vil have, men der skulle kunne sættes stropper på... (billederne er desværre ikke blevet så gode):

post-34654-1216136250.jpg

Det var det for denne gang, så nu går jeg bare og tænker....

Du er bare sååååå fin søde.. :shopping:

Der er ingen tvivl om at uanset hvad du vælger så blir det hammer godt... :shopping:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

quote]

Du er bare sååååå fin søde.. :shopping:

Der er ingen tvivl om at uanset hvad du vælger så blir det hammer godt... :shopping:

Har kigget billeder fra din mail... hvor er de gode... :shopping:

Har absolut ingen undskyldninger mere... men skal lige se om der ikke kan tabes et par kilo mere...

Hvordan det er lykkedes: Jamen har egentlig bare ændret min kost og så træner jeg stort set hver dag (til hjemme video, så er lidt nørd..), men det virker... pga. stressen har jeg det aller bedst når jeg har fået trænet, og det giver bare bonus...

Tak for de søde ord mht kjolerne... Fik en på der var lige op og ned, hvor stoffet sidder meget tæt til kroppen... der er det ikke godt at have top mave... den blev der ikke taget billeder af... he he... :shopping:

0

Del dette indlæg

quote]

Har kigget billeder fra din mail... hvor er de gode... :shopping:

Har absolut ingen undskyldninger mere... men skal lige se om der ikke kan tabes et par kilo mere...

Hvordan det er lykkedes: Jamen har egentlig bare ændret min kost og så træner jeg stort set hver dag (til hjemme video, så er lidt nørd..), men det virker... pga. stressen har jeg det aller bedst når jeg har fået trænet, og det giver bare bonus...

Tak for de søde ord mht kjolerne... Fik en på der var lige op og ned, hvor stoffet sidder meget tæt til kroppen... der er det ikke godt at have top mave... den blev der ikke taget billeder af... he he... :shopping:

Hehe ja der er nogle gode imellem er der ikke ;) ? Syntes ihvertfald det kan blive varieret :shopping:

Du sir bare til så finder vi en dag... kg el. ej du er skide smuk - men kender godt det der med man gerne liige vil vente til det er helt rigtigt :shopping:

Hvilke videoer er det så? :griner:-

Jeg har Carmen Electras dvd'er ;) hehe - de skulle os være goe.. måske jeg sku prøve det...

Kunne godt forestille mig det er godt mod stressen..

Jamen du er bare sååå fin i kjolerne.... og det er da godt du har fundet hvilken "stil" du går efter... Glæder mig til at se flere..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ååårrrhhh søde, hvor er du bare SMUK!!!

Kjole 3 gør HELT BESTEMT SIT! WAUW....

Ihh altså, ku slet ikk huske du sku ud idag.... :cheerleader3:

var det ikk bar fantastisk?? :cheerleader3:

Hej søde...

tak... er også helt vild med kjole 3...

Kan egentlig godt forstå du ikke kan huske det, for har da vist slet ikke fået nævnt det... :cheerleader3:

Det var bare super... så nu ved jeg hvilken retning jeg vil gå, så er det bare med at have økonomien med...

knus

0

Del dette indlæg

Wow nogle kjoler du har prøvet...

Bortset fra nr. 1 er de rigtig fine til dig...

Du kan jo kigge på ebay, om der er en sælger med din kjole, så er der en del penge at spare...

Hvor var du henne for at prøve?

0

Del dette indlæg

Hey kære B....

puha så fik jeg læst hele listen igennem... synes det hele går så stærkt kan slet ikke følge med... man får da en del mere med når man læser med herinde :-)

Kan altså bedst lide kjole 5 eller 3, men mest 5, men det har jeg jo sagt i dag :-)

Kanon flot invitation, skal nok prøve at høre vores papiransvarlige om det er helt umuligt med det lilla papir når hun kommer tilbage der går bare lige et par uger endnu.... håber du kan vente :-) og tør slet ikke love noget... ville selv kigge i mappen men kunne ikke hitte den haha... sådan er det når man ikke har styr på den del... :-)

Min Rasmus er i fuld gang med at jeres billede, synes det ser super ud... men i kan jo altid smutte forbi i morgen og kigge bare send ham en sms så han er hjemme :-)

Glæder mig da til at følge videre med, selv om det jo desværre ikke lige er min tur endnu...

vi ses i morgen kære twin...

kram Micha

Redigeret af Micha
0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til :cheerleader3:

Du har godt nok nået meget allerede synes jeg....du skal giftes en måned efter mig og jeg er ikke rigtig kommet i gang endnu :loveboard:

Det er nogle super flotte invitationer og monogrammer du har fået lavet :thumbsupsmileyanim:

Og det er nogle super flotte kjoler du har fået prøvet. Som et par stykker allerede har sagt så synes jeg også at kjole 3 og 5 er dem der klæder dig bedst....

God fornøjelse med den fortsatte planlægning

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer