BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 indlæg i dette emne

Så kom mine tatty teddy med posten...

først var jeg sådan lidt... øv... ville egentlig gerne have haft dem med manden i smoking, men efter lidt overvejelse, tænkte jeg: "nej... de er sgu søde"... (det er det der når man har sat sig noget andet i hovedet), så her er et billede af min gave til Rasmus, som han skal have på en eller anden måde når jeg holder tale:

post-34654-1216990932.jpg

Ej hvor er det længe sden jeg har været forbi...

Hvor er de søøøøøde de bamser :):cheerleader3:

Blir da super sjovt at give ham dem ;)

så har jeg været ude og prøve kjoler igen...

Denne gang havde jeg fået mig en tid i Lilly... Prøvede 3 kjoler.. og helt vildt med dem alle 3, men men men... lige nu står jeg helt sikkert og skal vælge mellem de to første... de er bare lige mig...

Første kjole:

post-34654-1217095109.jpg

Kjole nr. 2: (den har også snøre ryg)

post-34654-1217095118.jpg

Den sidste kjole. grunden til at jeg ikke lige har den med på valg, er at den ikke kan ændres i størrelsen hvis jeg skulle ende med at tage lidt på eller tabe mig... så det ville ikke være så smart... (når nu jeg er lidt tidligt ude)...

post-34654-1217095124.jpg

Kunne også se om der er nogen tilbage når Lilly holder udsalg i oktober, men det er noget af en chance at tage, da jeg bruger str. 40, hvilket de siger er den mest solgte størrelse... så nu skal jeg bare tænke tænke tænke...

KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 :cheerleader3::loveflag::bearhug::blush: ;)

Den er VIRKELIG VIRKELIG smuk på dig søde!! HELT KLART nr 2!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Synes kjole nr 2 gør mest for dig, den er smuk. Nummer 3 er virkelig ikke dig.

Du bliver såååå smuk

Tak... nr. 3 har jeg efterhånden også valgt helt fra... syns slet ikke den sidder ordentligt....

Super flot billede, svogeren har lavet. Glæder mig til at se det i brug

Kjole nr. 1 og 2 fremhæver din krop bedst og kjole nr. 1 fremhæver din barm mere end kjole nr. 2. Jeg er mest til kjole nr. 1 til dig, men de er begge to flotte og giver en timeglasfigur :cheerleader3::cheerleader3:

Ja jeg skal også bare se og videre med de invitationer, men er gået lidt i stå pga det gode vejr... he he...

Syns også begge kjoler sidder rigtigt godt... så den er s.. svær....

Ej hvor er det længe sden jeg har været forbi...

Hvor er de søøøøøde de bamser :cheerleader3::loveflag:

Blir da super sjovt at give ham dem ;)

KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 KJOLE NR 2 :bearhug::blush::):) ;)

Den er VIRKELIG VIRKELIG smuk på dig søde!! HELT KLART nr 2!!!

Ja syns også bamserne er rigtigt søde og passer så godt til vores tema... så måtte bare have dem, så nu ligger de godt gemt herhjemme...

Mht. kjolerne... syns s... det er svært... for de var bare så gode at have på begge to...

Nr. 2 er den fineste til dig, synes jeg :) Smukt!

TAK!

0

Del dette indlæg

Har jo efterhånden erfaret at I herinde elsker billeder... så her kommer lidt af det der er blevet købt de sidste 14 dage...

Var på Falster hos familien da jeg fandt satinbånd i lige de rigtige farver... Så der blev lige købt en masse grøn, da jeg regner med det skal bruges til invitationerne og så lige lidt i den lilla også, da jeg sikkert nok skal finde på noget at bruge den til. Mormor og søs har heldigvis lovet at hente mere, hvis det bliver brug for det, så har gemt farvekoderne jeg fik at ekspedienten...

Rigtig pang farver:

post-34654-1217359066.jpg

og så fik jeg købt papir i lilla (den lyse farve), den er mere over i rød-lilla, men nu må jeg se om det kan bruges. Som I kan se på billedet matcher det okay... syns jeg....

post-34654-1217359209.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag var kæresten og jeg så i Bilka... og så var der lige servietterne i den rigtige farve... så de er hermed købt ind... og lidt bloklys også... (regner med vi køber lys til bordene af feststedet, men så er der hvis vi syns der skal være lidt mere...) er ikke helt tilfreds med farven, så må se om vi finder andre... ellers må det være fint...

Servietterne er meget mere limegrønne end på billedet...

post-34654-1217359503.jpg

post-34654-1217359508.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Bianca.

Så nåede jeg også igennem din tråd :bearhug:

Det tog dog ikke 2 timer, som omvendt, he he.

Du er dælme allerede godt igang med alle forberedelserne, så jeg håber ALLE mine bryllupsblade kan hjælpe dig og Rasmus lidt på vej.

Hvor er Tula bare rigtig sød, dejligt at se hende på billeder, når man har hørt om hende...

Glæder mig til at følge med i din planlægning!

:super:

Og tak for idag!

Tak... hun er bare super dejlig... men også p.. irriterende... he he...

Det var hyggeligt lige at møde dig og få sat ansigt på dig... (det er jo altid noget andet end billeder)... Håber da vi ses igen... (nok først efter brylluppet... smil)...

Tak for bladende... sorterede lidt så Helena også fik lidt med hjem... så det var bare perfekt... altid godt med inspiration! :cheerleader3:

Du bliver bare så fin i din kjole! Er super glad for du fandt en løsning! :lol::bearhug::lol::bearhug:

0

Del dette indlæg

åårrhh du får da købt lidt søde!!! :lol:

Tak for idag.. igen: SUPER hyggeligt!! :cheerleader3:

Ja der sker lidt hele tiden...

Selv tak.. rigtigt hyggeligt... glæder mig allerede til vi ses igen... Dejlig dreng ham Elias... så skal vi bare se Olivia... :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wooooow du har jo shoppet lys og servietter os :cheerleader3: Hvor det fint... Og ja båndene har vi jo set.. de er bare såå fede i farverne og ser godt ud med papiret.

Hehe havde hun raseret det hele misse-pigen eller?

Det var rigtig dejligt og se dig igen... vi må helt sikkert finde ud af noget med en beretning-date og noget med noget dans ;)

KNUS

0

Del dette indlæg

Wooooow du har jo shoppet lys og servietter os :lol: Hvor det fint... Og ja båndene har vi jo set.. de er bare såå fede i farverne og ser godt ud med papiret.

Det var rigtig dejligt og se dig igen... vi må helt sikkert finde ud af noget med en beretning-date og noget med noget dans ;)

KNUS

Tror Tula har sovet hele dagen... alt ser fint ud... men mon ikke man opdager et eller andet senere... he he....

Jeg er helt klar på beretnings-date... Så må Thea og Julie igang... :lol:

Kigger lige på det med dansen... det kunne altså bare være skæg.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Wooooow du har jo shoppet lys og servietter os :super: Hvor det fint... Og ja båndene har vi jo set.. de er bare såå fede i farverne og ser godt ud med papiret.

KNUS

Tror Tula har sovet hele dagen... alt ser fint ud... men mon ikke man opdager et eller andet senere... he he....

Kigger lige på det med dansen... det kunne altså bare være skæg.... :cheerleader3:

Kan lissom forstå at det forpligter....................... :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wooooow du har jo shoppet lys og servietter os :bearhug: Hvor det fint... Og ja båndene har vi jo set.. de er bare såå fede i farverne og ser godt ud med papiret.

KNUS

Kan lissom forstå at det forpligter....................... :super:

SELVFØLGELIG!!! :lol:

0

Del dette indlæg

Wooooow du har jo shoppet lys og servietter os :bearhug: Hvor det fint... Og ja båndene har vi jo set.. de er bare såå fede i farverne og ser godt ud med papiret.

KNUS

Hehe jow før du forventer det falder du over noget som Tula lige har haft gang i ;) hehe.. Du ved når moar er ude - danser missen på bordet ;) eller noget. haha

Ja HELT sikkert. Julie og Thea - har en lille opgave der ;) For JA det forpligter :bearhug:

0

Del dette indlæg

KNUS

hmmm... så må jeg hellere forberede svoger på DOKUMENTATION PÅ ALT-billeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bearhug: hehe..

0

Del dette indlæg

KNUS

Jeg er helt klar på beretnings-date... Så må Thea og Julie igang... :super:

Kan lissom forstå at det forpligter....................... :bearhug:

hmmm... så må jeg hellere forberede svoger på DOKUMENTATION PÅ ALT-billeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bearhug: hehe..

Godt... DYGTIG pige :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wooooow du har jo shoppet lys og servietter os :cheerleader3: Hvor det fint... Og ja båndene har vi jo set.. de er bare såå fede i farverne og ser godt ud med papiret.

KNUS

Jeg er helt klar på beretnings-date... Så må Thea og Julie igang... :cheerleader3:

Kan lissom forstå at det forpligter....................... :cheerleader3:

hmmm... så må jeg hellere forberede svoger på DOKUMENTATION PÅ ALT-billeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cheerleader3: hehe..

Godt... DYGTIG pige :lol:

:super::bearhug::bearhug::cheerleader3::bearhug::cheerleader3:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Flotte kjoler du har prøvet :cheerleader3::lol::lol:

Umiddelbart stemmer jeg på 2'eren fordi du får en fin talje og den sidder kanon godt over din barm. :super::bearhug:

Knus Nathasia

Tak... tankerne er også mere og mere på 2'eren... er bare blevet vild med de detaljer... men må jo bare afsted og prøve igen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej B...

regner med at være i odense i weekenden d. 16-17 aug.. bare hvis du skulle reservere tid til kjoler igen.. :-)

Knus

øv... havde slet ikke set du havde skrevet...

Jeg skal lige tjekke med den weekend, for det er der vi tar afsted til Grækenland (skulle gerne være lørdag) og Rasmus har billetterne på sin comp, så kan ikke lige se hvad tid vi skal mod Kastrup før han kommer hjem... så giver lige lyd fra mig!!!

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer