BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak for husly i det slemme slemme uvejr her til aften :cheerleader3:

Det har været hylende morsomt.. og hyggeligt - som altid!

Håber Tula putter sødt ved dig og lader dig slappe af...

Vi snakkes smukke!

:cheerleader3:

Tak søde!

det var bare super hyggeligt.. både Tula og jeg gik kold på sofaen da I var kørt...

Håber du kom godt hjem!

Knus

Hey Beauty!

Tusinde tak for i aften... håber det fik dig lidt op med humøret!

Jeg havde en skide hyggelig aften - som en mormor nu har, he he.

Hej søde!

Selv tak... super hyggeligt... og sjovt at se dig lidt mere end 1½ time... :7himmel:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for husly i det slemme slemme uvejr her til aften :cheerleader3:

Det har været hylende morsomt.. og hyggeligt - som altid!

Håber Tula putter sødt ved dig og lader dig slappe af...

Vi snakkes smukke!

Tak søde!

det var bare super hyggeligt.. både Tula og jeg gik kold på sofaen da I var kørt...

Håber du kom godt hjem!

Knus

Jaaa det var - det ses vidst osse på billederne ;) Gider du ikke sende dine til mig? :cheerleader3:

Nååå hun var os træt den lille mis - det var hårdt at have gæster.. hihi

Jeps - jeg kørte pænt og var hjemme lige omkring kl 23.. :7himmel: Har 16½ km tror jeg.. så ca 33 km i alt!

KNUS

0

Del dette indlæg

Så blev der bagt småkager hjemme hos mig igår:

post-34654-1218220602.jpg

Thea:

post-34654-1218220625.jpg

Christina

post-34654-1218220648.jpg

Julie, med småkage overblikket... eller... :7himmel::

post-34654-1218220773.jpg

Jaaaa de billeder er bar gode :cheerleader3:

Osse et forsinket tak for igår... kan mærke stressen overvælde mig endnu engang: får ikk læst alle de tråde jeg gerne vil.... :cheerleader3::blink:

Vi ses måske kort imorgen, ellers en dags tid i næste uge ()()

:cheerleader3: til dig søde.. knus

0

Del dette indlæg

Osse et forsinket tak for igår... kan mærke stressen overvælde mig endnu engang: får ikk læst alle de tråde jeg gerne vil.... :7himmel::blink:

Selv tak!

Uh søde ikke stresse...

Du skal passe på dig selv... husk du når det du når... nyd din egen bryllupsforberedelse, så kan du altid følge med i vores andres bagefter...

Hvis du ikke når det imorn går det nok... det haster ikke... tror ikke engang jeg ville opdage den manglede hvis vi glemmer det... :cheerleader3:

Redigeret af BiancaNavne
0

Del dette indlæg

Osse et forsinket tak for igår... kan mærke stressen overvælde mig endnu engang: får ikk læst alle de tråde jeg gerne vil.... :7himmel::blink:

Selv tak!

Uh søde ikke stresse...

Du skal passe på dig selv... husk du når det du når... nyd din egen bryllupsforberedelse, så kan du altid følge med i vores andres bagefter...

Hvis du ikke når det imorn går det nok... det haster ikke... tror ikke engang jeg ville opdage den manglede hvis vi glemmer det... :cheerleader3:

Jamen JEG glemmer ikk ;) hehehe.... men ok, ser hva jeg når smukke...

Og ja ska nok huske at pas på mig selv... i know... men det er liiidt svært midt i alt det her bryllupshalløj oz.. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kiggede jeg lidt rundt i gemmerne, og se hvad jeg fandt:

post-34654-1218312958.jpg

Det er et lommetørklæde jeg fik til min konfirmation. Kan selvfølgelig ikke huske af hvem, men det skal da helt sikkert med i tasken på bryllupsdagen.

Hvor er den smuk... Det var da en dejlig ide og "genbruge" den til brylluppet ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er et lommetørklæde jeg fik til min konfirmation. Kan selvfølgelig ikke huske af hvem, men det skal da helt sikkert med i tasken på bryllupsdagen.

er ret sikker på det er et du har fået af Lykke... har også et magen til... altså med M :-)

0

Del dette indlæg

Hvor er den smuk... Det var da en dejlig ide og "genbruge" den til brylluppet ;)
Ej hvor er det bare smukt... sød tanke :cheerleader3:
Sikke et fint tørklæde, det kan jeg godt forstå at du gerne vil have med, så har du også noget gammelt :cheerleader3:
SUPER flot - og en rigtig sød tanke og "genbruge" det til brylluppet... :cheerleader3:

Tak piger...

Syns også det er rigtigt fint og personligt... Som I nok kan se på billedet ligger det stadig i plastikken (som er det blå)... Jeg har sikkert ikke anet, hvad jeg skulle med det :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde.

jeg skal også have et lommetørklæde i min taske, det er et jeg låner af min mormor, som gammelt. hehe... og det er også helt fra hendes konfirmation, så det er fra ca. 1940.. hihi. :griner:-:kiss:

knus

0

Del dette indlæg

Super fed gave fra tante Lykke, he he.

Det er jo gennemført med det blå på det også.

Gid jeg også havde sådan et...

:griner:-

Tak søde...

Ja det er en rigtig tante Lykke gave... men der er desværre ikke noget blåt tilbage når jeg tar plastikken af... men fint er det... :super:

Hej søde.

jeg skal også have et lommetørklæde i min taske, det er et jeg låner af min mormor, som gammelt. hehe... og det er også helt fra hendes konfirmation, så det er fra ca. 1940.. hihi. :kiss::hug:

knus

Okay... det er jo godt nok du kan låne der...!

0

Del dette indlæg

Så har jeg været lidt kreativ igen... (til ære for Christina er de lavet i de rigtige farver, i stedet for brøndby farverne hun så da hun var på besøg :griner:- )

Til dem der kender TP: Det er meningen de skal minde om de der hvor spørgsmålskortene er i. Så skal der i stedet for spørgsmål være kort med forskellige børnecitater på. De skal bare stå på bordene som pynt, sådan at folk har lidt at snakke om hvis samtalerne går i stå.

post-34654-1218553911.jpg

0

Del dette indlæg

sikke en god ide :-) Jeg har lidt af børnecitater i de der hans og grete var de første mennesker på jorden hvis du mangler... men ellers har mor jo :-)

Har forresten afleveret buketten jeg tegnede for blomsterdekoratøren i dag... hun blev rigtig glad så det er jo bare kanon... du kan jo lige sige hvis du vil se den, den er ikke på min HP endnu :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sikke en god ide :-) Jeg har lidt af børnecitater i de der hans og grete var de første mennesker på jorden hvis du mangler... men ellers har mor jo :-)

Har forresten afleveret buketten jeg tegnede for blomsterdekoratøren i dag... hun blev rigtig glad så det er jo bare kanon... du kan jo lige sige hvis du vil se den, den er ikke på min HP endnu :-)

Tak! Syns selv den er blevet lige som jeg vil have... Skal nok sige til hvis jeg kommer til at mangle citater... har fået en masse link herinde også, så det er bare super... :griner:- Men jeg skal lige have blæk på min printer før jeg kan kommer videre...

Uh vil gerne se buket... Ville jo rigtigt gerne at du tegnede min brudebuket når vi når dertil... :kiss:

0

Del dette indlæg

Så har jeg været lidt kreativ igen... (til ære for Christina er de lavet i de rigtige farver, i stedet for brøndby farverne hun så da hun var på besøg :kiss: )

Til dem der kender TP: Det er meningen de skal minde om de der hvor spørgsmålskortene er i. Så skal der i stedet for spørgsmål være kort med forskellige børnecitater på. De skal bare stå på bordene som pynt, sådan at folk har lidt at snakke om hvis samtalerne går i stå.

post-34654-1218553911.jpg

Se du er en sand veninde ;)

Sikke fin den blev når den kom af med de GRIMME farver :griner:-

0

Del dette indlæg

Tak! Syns selv den er blevet lige som jeg vil have... Skal nok sige til hvis jeg kommer til at mangle citater... har fået en masse link herinde også, så det er bare super... :griner:- Men jeg skal lige have blæk på min printer før jeg kan kommer videre...

Uh vil gerne se buket... Ville jo rigtigt gerne at du tegnede min brudebuket når vi når dertil... :kiss:

haha havde faktisk godt tænkt på at du nok gerne ville have at jeg tegnede den :-)

her er lige et billede af den anden, hvis altså jeg kan finde ud af det :-) håber ikke det gør noget jeg poster den her, når nu min msn virker nada.... ellers må du lige skrive så sletter jeg den igen...

1218381814.jpg

Redigeret af Micha
0

Del dette indlæg

Det er helt okay!

Hvor er den bare blevet flot! :griner:-

hmm havde lige skrevet en masse men mit net røg igen øv...

Tak :-) er også meget tilfreds med den, synes faktisk det er hyggeligt med alle de blomster :-)

synes du når en hel masse i øjeblikket... glæder mig til vi snart ses... har jo også bogen med til dig :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer