BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 indlæg i dette emne

Sikke nogle fine æsker og kort du har lavet...

Rigtig sød detalje...

Tak... er også selv ganske godt tilfreds med slutresultatet...

Sjov idé med børnecitaterne.

Flotte "æsker" du har fået lavet.

Samtidig lige et kram for den hårde tid du har været igennem :bearhug:

Anja

Tak.. både for rosen og for krammet... det varmer... :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har tidligere gennemlæst din tråd uden at skrive en hilsen, men bedre sent end aldring :bearhug: .

Jeg holder som mange af de andre på kjole nr. 2 (Fra lilly).

Jeg er superspændt på at se de færdige invitationer - er sikker på de bliver super flotte. Og ikke lige som gennemsnittet.

Fortsat god fornøjelse med planlægningen. Jeg glæder mig til at følge dig videre.

Knus Anja

:thumbsupsmileyanim:

He he... jamen så er det da også på tide du skriver lidt... :cheerleader3:

Er også ved at falde mest for kjole nr. 2, men venter og håber den er der til udsalget i oktober... tør ikke rigtigt gå så meget shop amok før vi har lidt mere styr på økonomien...

Er i fuld sving med idéer til invitationerne, så er selv lidt spændt på slut resultatet... :cheerleader3:

Tak for hilsnen! :7himmel:

0

Del dette indlæg

Hey smukke!

Hvordan gik din skole dag igår? Du var i mine tanker....

Puuhh har stadig av :cheerleader3: Vi er lige kommet hjem fra OUH endnu engang - H skulle jo lige aflevere noget derude ;)

Nå ville bare lige hurtigt fortælle du er savnet ;)

KNUS og KRAMMER

Hende - der NU har klippet den røde tråd af som Tula fanger efter :bearhug:

Hej søde..

Tak for din dejlige hilsen... har slet ikke haft overskud til min egen tråd det sidste stykke tid....

Det gik rigtigt godt med skolen... Jeg tror ikke den bliver så stort et problem... det skulle også være en af de "nemmere" semestre... :7himmel:

Håber snart du får det bedre! Glæder mig allerede til at få at vide der har været gevinst! ;)

Uha... så er du Tula sikret til næste gang... :thumbsupsmileyanim:

Vi må lige undersøge med pardans... Rasmus vil gerne give det en chance, når nu man kun betaler for 4 gange pr girokort...

Knus!!

0

Del dette indlæg

Hey smukke!

Hvordan gik din skole dag igår? Du var i mine tanker....

Puuhh har stadig av :cheerleader3: Vi er lige kommet hjem fra OUH endnu engang - H skulle jo lige aflevere noget derude ;)

Nå ville bare lige hurtigt fortælle du er savnet ;)

KNUS og KRAMMER

Hende - der NU har klippet den røde tråd af som Tula fanger efter :bearhug:

Hej søde..

Tak for din dejlige hilsen... har slet ikke haft overskud til min egen tråd det sidste stykke tid....

Det gik rigtigt godt med skolen... Jeg tror ikke den bliver så stort et problem... det skulle også være en af de "nemmere" semestre... :7himmel:

Håber snart du får det bedre! Glæder mig allerede til at få at vide der har været gevinst! ;)

Uha... så er du Tula sikret til næste gang... :thumbsupsmileyanim:

Vi må lige undersøge med pardans... Rasmus vil gerne give det en chance, når nu man kun betaler for 4 gange pr girokort...

Knus!!

Hey smukke..

Selvfølgelig skulle du da ha en dejlig hilsen.

Dejligt og høre skolen er "nem" nok.. du har bestemt ikke brug for mere stress.

Tak søde.. håber os snart det går lidt fremad med helbredet - det andet her i ski træls i længden. Og jaaa "mine tøser" får det seføli hurtigt og vide... :cheerleader3: yaaaay

Jeps.. lidt tula sikret er jeg da ihvertfald.. man kan jo aldrig sige aldrig med den bisse.

Supeeer... det må vi helt sikkert tjekke... :cheerleader3:

Kram

Ps.. virker msn heller ikke optimalt ved dig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey smukke..

Tak søde.. håber os snart det går lidt fremad med helbredet - det andet her i ski træls i længden. Og jaaa "mine tøser" får det seføli hurtigt og vide... :bearhug: yaaaay

Jeps.. lidt tula sikret er jeg da ihvertfald.. man kan jo aldrig sige aldrig med den bisse.

Supeeer... det må vi helt sikkert tjekke... :7himmel:

Kram

Nej kan godt mærke jeg skal passe på... der skal ikke meget til det vælter for mig... men begynder at kende min balance... så det hjælper lidt på det... :thumbsupsmileyanim:

Msn virker fint her, men har heller ikke været så meget hjemme her til aften... var lige ude og gå en tur, da vi begge er små irritable idag... så det blev til en "u"hyggelig tur i skoven i mørke...

Nej det er aldrig til at vide med Tula... hun er begyndt at rive mig i hovedet... tror hun keder sig de dage hvor vi begge er ude hele dagen... så næsten hele min tid går med hende og lektier... men sådan er det jo det næste stykke tid...

Knus

0

Del dette indlæg

Hey smukke..

Tak søde.. håber os snart det går lidt fremad med helbredet - det andet her i ski træls i længden. Og jaaa "mine tøser" får det seføli hurtigt og vide... :7himmel: yaaaay

Supeeer... det må vi helt sikkert tjekke... :thumbsupsmileyanim:

Kram

Nej kan godt mærke jeg skal passe på... der skal ikke meget til det vælter for mig... men begynder at kende min balance... så det hjælper lidt på det... :cheerleader3:

Msn virker fint her, men har heller ikke været så meget hjemme her til aften... var lige ude og gå en tur, da vi begge er små irritable idag... så det blev til en "u"hyggelig tur i skoven i mørke...

Nej det er aldrig til at vide med Tula... hun er begyndt at rive mig i hovedet... tror hun keder sig de dage hvor vi begge er ude hele dagen... så næsten hele min tid går med hende og lektier... men sådan er det jo det næste stykke tid...

Knus

Øv øv øv kan simpelthen ikke logge på :cheerleader3: det anden gang det sker her i aften... D*mme msn.

Det er godt søde.. du SKAL passe på dig selv... vil ikke ha du går ned med flaget igen. ellers kommer jeg og binder dig fast til sofaen... hehe ;)

Lyder meget fornuftigt med en gå tur... det er nok meget godt når man begge koger lidt. hehe - Her er det bare H der ikke kan ligge stille og se tv.. han ruller rundt i sofaen.. og ja jeg skal tis men gider ikke rejse mig ;) haha

Dejligt og vide du er trygt hjemme igen!!!

Ej hvad er hun for en bølle mis... hun skal da være sød ved sin mor... ellers kommer moster christina efter hende ;) :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Bianca

Ville lige skrive en hilsen i din tråd, hvor har du bare styr på meget, der er masser af inspiration at finde herinde :)

Hilsen Milena

Tak for din hilsen!

Hej Bianca

:) til mig for at forsømme din tråd...

Jeg håber, at du har det bedre. Husk at passe på dig selv, så du ikke bliver for stresset, for det er absolut nøglen til nedtur...

Jeg vender tilbage senere, med kommentarer, skal bare lige ha læst op i din tråd :)

Masser af :) og :thumbsupsmileyanim: herfra

Tak for din hilsen Anne... er blevet helt i Harry Potter humør af at læse din tråd... har endda købt et computerspil med Harry Potter... desværre er min computer lidt langsom, så den kan slet ikke trække det... øv øv...

Men elsker at besøge din tråd... du har bare nogle dejlige ideer...

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået lavet skabelonen til mine gaveæsker:

post-34654-1221237430.jpg

Jeg har ændret digtet på bagsiden af æskerne til det her:

En lille gave til dig som gæst,

der glæder os ved at være med til fest.

Plaster til de nye sko,

en serviet hvis du for meget lo.

En tandstik holder tanden sund,

en mintpastil giver frisk en mund.

En blomst så minderne spire kan,

samt chokolade til den søde tand.

Hovedpinepiller til dagen derpå,

og lidt varmt til halsen vi huske må.

Redigeret af BiancaNavne
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Plaster til de nye sko,

Hvordan har du lavet skabelonen?

Jeg er ikke ret kreativ med min PC'er men vi gerne lave gaveæsker med "love is...." på????

Knus Anja

0

Del dette indlæg

Hvordan har du lavet skabelonen?

Jeg er ikke ret kreativ med min PC'er men vi gerne lave gaveæsker med "love is...." på????

Knus Anja

Hej Anja

Grundideén til skabelonen har jeg fundet herinde ved at søge under skabeloner i kreativt forum. Så har jeg selv lavet hjerterne, da det er med i vores "monogram" og jeg derfor syntes der skulle være to. Du kan finde skabeloner herinde hvor der er ét hjerte.

Derefter har jeg scannet den ind og lagt den ind som et billede i word og så lagt de andre billeder ovenpå, så skabelonen lige er klar til at blive printet og skåret ud.

Der er sikkert en nemmere måde at gøre det med, med et billedprogram, men word bruger jeg til næsten alt, da jeg heller ikke er det store computer geni.

Håber det gav mening, ellers er du velkommen til at sende den skabelon du skal bruge, sammen med de billeder du vil have på, så skal jeg nok stille det op til dig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Plaster til de nye sko,

Hej piger

Kan virkelig ikke bestemme mig... Skal rammen uden om digtet med eller ej?

Gaveæskerne skal skæres ud så halvdelen er lysegrøn og den anden halvdel er lilla. Så skal jeg lige have fat i noget silkepapir i farverne også, som så skal ned i æskerne omvendt når de bliver pakket.

0

Del dette indlæg

Plaster til de nye sko,

Hej piger

Kan virkelig ikke bestemme mig... Skal rammen uden om digtet med eller ej?

Gaveæskerne skal skæres ud så halvdelen er lysegrøn og den anden halvdel er lilla. Så skal jeg lige have fat i noget silkepapir i farverne også, som så skal ned i æskerne omvendt når de bliver pakket.

Hej!

Jeg stemmer for digtet uden ramme. Synes at resten af æsken er holdt i nogle fine sarte farver og tror at rammen vil virke lidt voldsom. Men svært at bedømme kun ud fra skabelonen, kan du ikke lave en demo vi kan se IRL? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle stemmerne... :thumbsupsmileyanim:

Hælder også mest til uden ramme... bamsetegningen bliver mørkere senere, da det skal printes på mørk lilla karton og den derfor vil forsvinde... Så jeg har lokket min svoger til at arbejde med den...

Men kan godt høre jeg er nødt til at lave en prototype før jeg tar den endelige beslutning!

0

Del dette indlæg

Hej Bianca

:) til mig for at forsømme din tråd...

Jeg håber, at du har det bedre. Husk at passe på dig selv, så du ikke bliver for stresset, for det er absolut nøglen til nedtur...

Jeg vender tilbage senere, med kommentarer, skal bare lige ha læst op i din tråd :)

Masser af :) og :) herfra

Tak for din hilsen Anne... er blevet helt i Harry Potter humør af at læse din tråd... har endda købt et computerspil med Harry Potter... desværre er min computer lidt langsom, så den kan slet ikke trække det... øv øv...

Men elsker at besøge din tråd... du har bare nogle dejlige ideer...

Tak hvor er du sød :)

Har også selv HP spil min comp ikke kan trække... men så har jeg heldigvislov til at spille dem på kærestens nørd-computer... den er en stor del bedre end min :carrot:

Har læst din tråd igennem igen... ved ikke hvorfor, men den var forsvundet ud af mit hoved :)

Jeg kunne selvfølgelig genkende noget af det da jeg læste igen :) Men den var altså lige blevet væk oppe i mit dumme hoved :)

Men nu er jeg med igen :thumbsupsmileyanim:

Er vild med ideen med børnecitaterne i æskerne :) Det bliver helt sikkert et stort hit :)

Synes jeres Teddy tema er så sødt :)

Ved ikke om jeg har overset det, eller hvad, men hvad arbejder du med, og hvad er det for uddannelse du er i gang med?

Håber at du sørger for at passe på dig selv, og ikke stresse :)

Krydser fingre for, at din Rasmus finder nyt job, så økonomien ikke er så usikker :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer