BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ihhhh. den er jo magen til min kjole... :bearhug:

Er den brugt?? siden den er på udsalg?...kunne være lidt sjovt hvis det er min kjole du får, jeg lejede jo kun min kjole...så den skulle jo sælges nu her på udsalg... :-)

Den klæder dig super flot.....Fantastisk kjole...glæd dig - du vil komme til at føle dig som en prinsesse.

Redigeret af ninaschmidt
0

Del dette indlæg

Sikken en smuk kjole! Den klæder dig rigtig godt! Tillykke med købet! :bearhug:

Tak! :bearhug:

Tillykke med den SMUKKE kjole søde! Hvor er den bare fantastisk til dig - er total vild med udskæringen!

Kram Heidi

Tak! Ville faktisk helst have v-udskæring, men den her sad bare perfekt, så det måtte bare være den!

Tillykke med kjolekøbet... Du er rigtig smuk i kjolen... :(

Synes det er cool at du havde nok is i maven til at vente til udsalget...

Tak... syns også selv jeg har været ret sej... men har også virkelig holdt meget øje med Lillys hjemmeside om der var noget nyt... ;)

Tillykke med det nyt indkøb.. Du bliver bare sååååå smuk ;)

Tak søde!

Tillykke med den flotte kjole. Den klæder virkelig din lange tynde krop! :bearhug:

Er det ikke vildt at have en brudekjole? Jeg synes det er en fantastisk følelse.

Jeg har ikke helt fattet det endnu... Glæder mig for vildt til den kommer med posten og jeg kan prøve den igen...!!!

Synes forresten også lige at din twin skal have et stort kram :cheerleader3: Det virker som om I er store støtter for hinanden :)

post-29544-1222772709.jpg

Tak søde Anne!

Hun har nemlig bare været fantastisk for mig med alt det her bryllupshalløj! Skal nok lige give besked at hun skal kigge i min tråd...

ej hvor dejligt du fik kjolen- Ja jeg skal først afsted på torsdag og håber da også at få købt en kjole der. :)

tillykke med kjolen- den er altså også bare flot på dig.

/ Tina

Uh... håber du finder kjolen så... der er ikke noget bedre en udsalg... ;)

Ihhhh. den er jo magen til min kjole... :cheerleader3:

Er den brugt?? siden den er på udsalg?...kunne være lidt sjovt hvis det er min kjole du får, jeg lejede jo kun min kjole...så den skulle jo sælges nu her på udsalg... :-)

Den klæder dig super flot.....Fantastisk kjole...glæd dig - du vil komme til at føle dig som en prinsesse.

Ja det er lige netop den du havde... Var jo faldet helt for den...

Men det er ikke din jeg får... Jeg har nemlig købt den via deres hjemmeside, så det er en helt ny... Så jeg måtte af med 3.700 i stedet for de 1.000 kr. jeg kunne have sluppet med til lagersalget... Havde bare ikke nerver til at vente... :)

Super flot kjole :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Tak!

Redigeret af BiancaNavne
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den bare smuk - og du stråler jo på billedet - der der slet ingen tvivl om at du har den der berømte Wauw-føelelse :bearhug:

Nemlig... mit problem var nok mest at jeg havde den der wauw følelse med både nr 1 og nr 2 lilly model jeg prøvede... men det blev altså nr. 2... den har sine egne specielle detaljer som bare lige giver det der tvist jeg godt kan li...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu trak de jo først pengene på min konto igår, så havde regnet med kjolen kom idag eller imorn, men den kom allerede igår aftes... så der stod jeg... alene hjemme i træningstøj og helt oppe og køre for den skulle altså bare ud af pakken NU...

Men da kæresten ikke må se den havde jeg et lille problem... den skal nemlig ned til min mor og hænge og hun var på arbejde og den kan ikke komme derned før starten af næste uge... så mig i panik, for ud af pakken sku den altså.... ringer til min bedste veninde, som beordrer mig i bad og så ville maden være klar når jeg kom... så det er nok det hurtigste bad jeg nogensinde har taget... hehe...

men kom afsted og fik prøvet kjolen på igen... og det var bare fantastisk... ingen tvivl om at det er KJOLEN! :bearhug:

og der blev selvfølgelig taget masser af billeder... men skal lige på arb, så de kommer i eftermiddag...

0

Del dette indlæg

Nu trak de jo først pengene på min konto igår, så havde regnet med kjolen kom idag eller imorn, men den kom allerede igår aftes... så der stod jeg... alene hjemme i træningstøj og helt oppe og køre for den skulle altså bare ud af pakken NU...

Men da kæresten ikke må se den havde jeg et lille problem... den skal nemlig ned til min mor og hænge og hun var på arbejde og den kan ikke komme derned før starten af næste uge... så mig i panik, for ud af pakken sku den altså.... ringer til min bedste veninde, som beordrer mig i bad og så ville maden være klar når jeg kom... så det er nok det hurtigste bad jeg nogensinde har taget... hehe...

men kom afsted og fik prøvet kjolen på igen... og det var bare fantastisk... ingen tvivl om at det er KJOLEN! :loveboard:

og der blev selvfølgelig taget masser af billeder... men skal lige på arb, så de kommer i eftermiddag...

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii billeder. Glæder mig til at se dem og hvor hyggeligt med veninden to the rescue :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer