BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 indlæg i dette emne

Folk er mærkelige :rolleyes:

Jeg kan godt forstå, at det har gjort ondt og nok stadig gør det. Jeg forstår, hvis du føler dig fravalgt men du må ikke tage det personligt. Det er bestemt ikke dig, den er gal med og siden du ikke har set dem i 6½ år, er det på tide, at de åbnede munden og fik sagt det, de tydeligvis har levet efter i mange år. Umodent ikke at reagere på din besked.

For mig ser det ud som om, du har åbnet døren hvert år og de lukker den i igen. Denne gang har de så valgt at hamre store bjælker over døren også og du skal ikke bruge tid eller energi på at åbne den for dem igen. De må ud af dit liv for de har ikke fortjent at være i det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DE er nogle fjolser.. og har dummet sig - for de har mistet noget meget værdifuldt i deres liv - DIG :rolleyes:

Tænker på dig smukke

:rolleyes:

Ja - Måske har de dummet sig ved at reagere så hårdt, men man skal måske også prøve at vende tingene på hovedet; Hvordan ville man selv reagere hvis man havde givet en fødselsdagsgave, og troeligt har gjort det de sidste mange år, hvorefter man så modtager et "takkebrev" med den besked.

Ikke at man ikke skal sige tingene som de er, og ikke at det ikke er berettiget, Det er da fuldt forståeligt at du siger at du hellere så at de kom til fødselsdagen(e), end at de kom med en gave. Men det er måske bare ikke så smart at skrive til dem, fremfor at ringe til dem. Jeg syntes da du skal prøve at ringe til din morbror og tale med ham om det. Det er jo ikke en situation du har ønsket og det samme gælder formentlig ham.

0

Del dette indlæg

DE er nogle fjolser.. og har dummet sig - for de har mistet noget meget værdifuldt i deres liv - DIG :rolleyes:

Tænker på dig smukke

Ja - Måske har de dummet sig ved at reagere så hårdt, men man skal måske også prøve at vende tingene på hovedet; Hvordan ville man selv reagere hvis man havde givet en fødselsdagsgave, og troeligt har gjort det de sidste mange år, hvorefter man så modtager et "takkebrev" med den besked.

Ikke at man ikke skal sige tingene som de er, og ikke at det ikke er berettiget, Det er da fuldt forståeligt at du siger at du hellere så at de kom til fødselsdagen(e), end at de kom med en gave. Men det er måske bare ikke så smart at skrive til dem, fremfor at ringe til dem. Jeg syntes da du skal prøve at ringe til din morbror og tale med ham om det. Det er jo ikke en situation du har ønsket og det samme gælder formentlig ham.

Det er ikke muligt at tale med min morbror, da det er min tante der styrer det hele derhjemme og han hverken siger eller gør noget...! så jeg har gjort det eneste jeg kunne, da han ikke har ført en normal samtale med mig siden de fik børn...

mht. mit "takkebrev", så har jeg snakket med dem om det ved tidligere lejligheder, men bliver bare viftet af, så kan jo kun sige det ærligt når de spørger om man er glad for gaven...

Redigeret af BiancaNavne
0

Del dette indlæg

Øv sq da Bianca, at din onkels kone er sådan en tegning!!! Ærgeligt hvis det er hende der formår at splitte familien ad :rolleyes:

Tak for opbakning!

Folk er mærkelige :rolleyes:

Jeg kan godt forstå, at det har gjort ondt og nok stadig gør det. Jeg forstår, hvis du føler dig fravalgt men du må ikke tage det personligt. Det er bestemt ikke dig, den er gal med og siden du ikke har set dem i 6½ år, er det på tide, at de åbnede munden og fik sagt det, de tydeligvis har levet efter i mange år. Umodent ikke at reagere på din besked.

For mig ser det ud som om, du har åbnet døren hvert år og de lukker den i igen. Denne gang har de så valgt at hamre store bjælker over døren også og du skal ikke bruge tid eller energi på at åbne den for dem igen. De må ud af dit liv for de har ikke fortjent at være i det.

Tak søde... Det er bare den mest perfekte beskrivelse af hvordan jeg har det... især fordi de godt kan besøge min tvilling fordi hun bor i samme by som dem... føler mig virkelig sat fuldstændig udenfor familien bare pga. dem... heldigvis skal jeg til mors fødselsdag i weekenden, så får jeg da set dem der er tættest på mig... men frygter det også lidt... vil jo gerne have at de allesammen er som de plejer...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker på dig smukke

Det er ikke muligt at tale med min morbror, da det er min tante der styrer det hele derhjemme og han hverken siger eller gør noget...! så jeg har gjort det eneste jeg kunne, da han ikke har ført en normal samtale med mig siden de fik børn...

mht. mit "takkebrev", så har jeg snakket med dem om det ved tidligere lejligheder, men bliver bare viftet af, så kan jo kun sige det ærligt når de spørger om man er glad for gaven...

Helt enig - Så kan du ikke gøre meget andet end det du har gjort.

0

Del dette indlæg

Ikke så meget nyt på bryllupsfronten her... Har lige pakket min taske til et lille weekendkursus om stress...

Syns den her uge har været hård... har været på arb fuld tid mandag, tirsdag og onsdag... Igår havde jeg fri til projektskrivning, hvilket tog 10 timer... puha for en omgang... og så op og på arb 4 timer idag...

Så glæder mig virkelig til at jeg har ferie i næste uge!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Bianca

Jeg synes at du har gjort hvad du kunne hvad angår din onkel og tante. Du har kastet bolden over på deres side og så må det ligesom være deres beslutning hvad de vil.

Og gider de ikke at kaste bolden tilbage, jamen så er sagen afgjort og du har gjort det bedste for dig selv.

Det er bare ærgeligt, at din onkel ikke er stærk nok til at styre lidt selv i stedet for din tante styrer tingene..

Håber at du får et godt kursus.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op der er sket meget i din tråd siden jeg har været her sidst.

Først vil jeg sige WAU til dine super flotte gaveæsker. De er så smukke, måske jeg bruger skabelonen til mine i stedet for den jeg ellers har valgt. Nu ser vi :lol:

KJOLEN - det tør nok siges at den bare er smuk og du er smuk i den. Man kan bare se hvor glad du er for den. Håber jeg selv får det lige sådan når jeg får min kjole på igen.

Mht. morbror og hans familie - se på det som "their loss" - det er dem som går glip af en stor begivenhed i dit liv.

Det er hårdt når noget af ens familie vælger at "melde sig ud", så du får lige en masse:

:thumbsupsmileyanim::denmarkflag::bearhug::heart::b223::bearhug:

Håber at du snart er helt fit-for-fight igen. HUSK nu også at slappe af indimellem. Det har du fortjent med alt det du knokler på med.

Fortsat god fornøjelse med planlægningen.

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kan jeg godt forstå, at du ser frem til ferie! :heart:

Håber, at det er et godt kursus - så du rigtig kan slappe af bagefter

Hejsa!

Det var et super kursus, men har været noget bombet mentalt siden... det fik virkelig sat nogle tanker igang...

Hej Bianca

Jeg synes at du har gjort hvad du kunne hvad angår din onkel og tante. Du har kastet bolden over på deres side og så må det ligesom være deres beslutning hvad de vil.

Og gider de ikke at kaste bolden tilbage, jamen så er sagen afgjort og du har gjort det bedste for dig selv.

Det er bare ærgeligt, at din onkel ikke er stærk nok til at styre lidt selv i stedet for din tante styrer tingene..

Håber at du får et godt kursus.

Tal for opbakning, desværre ser det ikke ud til de mener de vil gøre mere ved sagen...

Hold da op der er sket meget i din tråd siden jeg har været her sidst.

Først vil jeg sige WAU til dine super flotte gaveæsker. De er så smukke, måske jeg bruger skabelonen til mine i stedet for den jeg ellers har valgt. Nu ser vi

KJOLEN - det tør nok siges at den bare er smuk og du er smuk i den. Man kan bare se hvor glad du er for den. Håber jeg selv får det lige sådan når jeg får min kjole på igen.

Mht. morbror og hans familie - se på det som "their loss" - det er dem som går glip af en stor begivenhed i dit liv.

Det er hårdt når noget af ens familie vælger at "melde sig ud", så du får lige en masse:

Håber at du snart er helt fit-for-fight igen. HUSK nu også at slappe af indimellem. Det har du fortjent med alt det du knokler på med.

Fortsat god fornøjelse med planlægningen.

Knus

Hejsa!

Tak for alle de dejlige ord og opbakning! Dejligt at komme tilbage til sin tråd til sådan en hilsen...

Lige nu nyder jeg ferien i stor stil, eller dvs jeg prøver på det... Har haft rimelig meget med vores projekt, da det skal afleveres i næste uge og jeg lige havde et skole hold igår aftes... øv øv...

TAK fordi du tog med mig idag smukke :bearhug: Det er jeg rigtig rigtig glad for...

Og tusind tak for en super hyggelig jule-kage-bage-date i går... Dig og Anne er nu nogle tossede dejlige tøser... Og et par englebasser :b223:

Selv tak søde! Vil være der for dig lige så meget som jeg kan!

Selv tak for bage hygge... det var bare en super eftermiddag...

Tula er ovenpå igen og lige så fræk som hun plejer at være... Hun tygger godt nok noget rundt i elastikbindet, men sådan går det når hun ikke kan lade de sting være...

Pas på dig selv til vi ses igen! KRAM

TILLYKKE med milepælen 8 Måndeder TILBAGE!!!!

Tak og i lige måde!!! :denmarkflag:

TILLYKKE med milepælen - 8 måneder

Tak! :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med milepælen i går

Tak! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Deeeejligt og vide du altid er der.. :thumbsupsmileyanim:

Nå nu fik jeg så bagt pebernødder.. :P Billede følger.. (var dog ved og brænde dem på - da jeg jeg lige fik et mindre "svimmel-heds" anfald.. :S

Og ja fedtebrødskagerne har jeg osse bagt - og så ligger der en dobbelt portion til jødekager i køleskabet :bearhug: De andre er allerede pist væk.. hehe

Kæmpe kram til dig smukke

Og et forsinket-forsnket tillykke med milepælen :denmarkflag: Men hver dag er jo en milepæl ;) Én dag tættere på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

5p0q9s.gif Heeeeej Smukke!

Du er savnet her inde i din tråd.. :cheerleader3: Og ja os IRL.. :) Det er ikke sådan med den travleste måned på året.

Ville bare lige sige jeg tænker på dig...

2iqg2ub.gif

Knuuuuuus

Hej søde!

Hvor er du bare dejlig... Du er skam også savnet!...

Det har desværre ikke så meget med måneden at gøre, men vi er ramt af sygdom på arbejde, så jeg har kassen en stor del af tiden og så når folk får løn skal de allesammen hæve samme dag, så jeg har bare intet overskud når jeg kommer hjem om aftenen...

Så den lille uges ferie jeg havde kunne jeg allerede godt bruge igen... jeg orker ikke engang msn når jeg kommer hjem... så min comp er meget stille i øjeblikket... men giver lyd når jeg er klar igen!

Håber ellers du har det godt!!! Og glæder mig til der kommer godt nyt fra dig! :cheerleader3:

Knus og :loveboard:

0

Del dette indlæg

5p0q9s.gif Heeeeej Smukke!

Du er savnet her inde i din tråd.. :cheerleader3: Og ja os IRL.. :) Det er ikke sådan med den travleste måned på året.

Ville bare lige sige jeg tænker på dig...

2iqg2ub.gif

Knuuuuuus

Hej søde!

Hvor er du bare dejlig... Du er skam også savnet!...

Det har desværre ikke så meget med måneden at gøre, men vi er ramt af sygdom på arbejde, så jeg har kassen en stor del af tiden og så når folk får løn skal de allesammen hæve samme dag, så jeg har bare intet overskud når jeg kommer hjem om aftenen...

Så den lille uges ferie jeg havde kunne jeg allerede godt bruge igen... jeg orker ikke engang msn når jeg kommer hjem... så min comp er meget stille i øjeblikket... men giver lyd når jeg er klar igen!

Håber ellers du har det godt!!! Og glæder mig til der kommer godt nyt fra dig! :cheerleader3:

Knus og :)

:cheerleader3: Åhh søde... du knokler osse bare derud af... nu husker du og passe på dig selv ik? For ellers ved du jeg kommer med den store løftede pegefinger! :loveboard:

Det bare typisk med sygdom... det hele kommer på en gang.

Kom forresten til at tænke på om du kender Marie Louise Tinsfeldt? Ved hun er ansat i samme bank-firma som dig.. men hvor i dk hun gemmer sig henne efterhånden aner jeg ikke.. smil

Jeps håber på og kunne komme med godt nyt snart.. det vælter jo ind med nyheder af den art rundt omkring!

KRAAAAAAm

0

Del dette indlæg

Er simpelthen nødt til at dele det her med jer... Er så STOLT af mig selv... På trods af at jeg er meget presset i øjeblikket har jeg klaret at træne en lille smule og har stort set ikke spist slik... det har resulteret i at her til morgen sagde vægten......... 69,5 kg!!!! og fedt% 27,4... (den har bare ligget på omkring de 28 det sidste halve år)!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hov... kom også til at tænke på....

Har I nogensinde hørt mere om hvad der skete med Rasmus' job?!

Gider ikke gå tilbage og tjekke... men kan oplyse at han er startet nyt job som butikschef på sin egen tank i Svendborg... Jeg ser godt nok ikke meget til ham i øjeblikket (han startede i søndags), da tanken skal renoveres helt... det er en YX tank der skal laves om til en Shell/7Eleven... Men han er super glad for det, så jeg kan jo kun være glad og stolt over det arbejde han laver...

Bare lige lidt godt nyt fra mig!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer