BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 indlæg i dette emne

WOW - det var dog en fantastisk smuk prøvekage :rolleyes::shooter::cheerleader3::cheerleader3: sløjfen ser fantastisk ud, var den svær at lave?

Syns slet ikke den var svær, men har også fået købt mig en god bog med skabeloner...

Det der nok driller mig mest er mmf'en, den stivner for mig, men er igang med at undersøge om den kan laves anderledes...

milep_l1.gif 28 uger milep_l1.gif

Jubii!!! :ilovebryllupsklar:

Det er selvfølgelig helt ok - jeg afventer spændt svar fra dem :cheerleader3:

Fin prøvekage du har lavet - har du evt. overvejet at sætte en anden salgs bord på forneden på kagen? F.eks. en perlerække etc. Tror det ville give kagen det aller sidste "touch of perfection" :cheerleader3:

Har du set vi prøver at mødes her i januar måned? Kan ses under "skal vi mødes" emnet. Jeg bor nemlig ikke særlig langt fra stedet, så hvis du kommer kan vi jo tage ud og kigge ind af vinduerne... hehe...

har overvejet en anden bord, men ved den her kage drillede mmf'en så meget, så jeg faktisk gav op til sidst. Så ud fra det er jeg meget godt tilfreds med den. Jeg skal se, om jeg ikke kan lave overtrækket på en anden måde, men det er stadig i eksperiment fasen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha... den næste uge og de her dage skal bare overstås...

Mit skema ser ud som følger:

Idag: lave ny vinkel til min eksamen, læse op på noter til finansiel kommunikation, læse op på metode: herunder hvad kvalitativ og kvantitativ analyse betyder og fordele og ulemper (fatter det stadig ikke, på trods af jeg har fået mange gode forklaringer...hehe)

Imorgen: øve præsentation så meget som muligt. kigge på stikord til intern markedsføring. læse vores løsningsdel.

Lave e-learning til kursus mandag og tirsdag. (der intet har med eksamen at gøre)

Mandag og tirsdag: kursus. Om aftenen: øve øve øve ny vinkel.

onsdag: det der mangler (har taget fri). Prøve at få styr på mine nerver! HADER mundtlige eksamener!!!!

Torsdag eftermiddag: eksamen

Har intet med bryllup at gøre, men nu har jeg da et overblik...

Desværre er jeg kun lige blevet færdig med den nye vinkel, så mangler stadig meget for at være færdig idag... men trænger virkelig til en pause...

0

Del dette indlæg

WOW - det var dog en fantastisk smuk prøvekage :shooter::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: sløjfen ser fantastisk ud, var den svær at lave?

Syns slet ikke den var svær, men har også fået købt mig en god bog med skabeloner...

Det der nok driller mig mest er mmf'en, den stivner for mig, men er igang med at undersøge om den kan laves anderledes...

milep_l1.gif 28 uger milep_l1.gif

Jubii!!! :ilovebryllupsklar:

Det er selvfølgelig helt ok - jeg afventer spændt svar fra dem :cheerleader3:

Fin prøvekage du har lavet - har du evt. overvejet at sætte en anden salgs bord på forneden på kagen? F.eks. en perlerække etc. Tror det ville give kagen det aller sidste "touch of perfection" :)

Har du set vi prøver at mødes her i januar måned? Kan ses under "skal vi mødes" emnet. Jeg bor nemlig ikke særlig langt fra stedet, så hvis du kommer kan vi jo tage ud og kigge ind af vinduerne... hehe...

har overvejet en anden bord, men ved den her kage drillede mmf'en så meget, så jeg faktisk gav op til sidst. Så ud fra det er jeg meget godt tilfreds med den. Jeg skal se, om jeg ikke kan lave overtrækket på en anden måde, men det er stadig i eksperiment fasen...

Kender godt hvor meget det kan drille :wacko: Har du prøvet med fondant? Det synes jeg personligt et lettere at arbejde med, men det smager også mere sødt. Jeg har en form til en perlebord hvis du vil afprøve den. Vi må bo ret tæt på hinanden, da jeg også bor 5 minutters gang fra Skovkanten... og jeg kan forstå at du også læser, hvilket jeg også selv gør, så mon ikke vi kunne finde ud af mødes på uni f.eks.... let me know.

Tak for info omkring mødet, jeg tror at jeg springer over i denne omgang da vores bryllupsplaner har laaaaange udsigter... regner først med at det bliver i 2011 - så jeg er bare ude i riiiiiigtig god tid :rolleyes:

Nå sidder pt på uni, så må hellere få udrettet noget :boohoo: Held og lykke med dit læsning!

0

Del dette indlæg

Kender godt hvor meget det kan drille :wacko: Har du prøvet med fondant? Det synes jeg personligt et lettere at arbejde med, men det smager også mere sødt. Jeg har en form til en perlebord hvis du vil afprøve den. Vi må bo ret tæt på hinanden, da jeg også bor 5 minutters gang fra Skovkanten... og jeg kan forstå at du også læser, hvilket jeg også selv gør, så mon ikke vi kunne finde ud af mødes på uni f.eks.... let me know.

Tak for info omkring mødet, jeg tror at jeg springer over i denne omgang da vores bryllupsplaner har laaaaange udsigter... regner først med at det bliver i 2011 - så jeg er bare ude i riiiiiigtig god tid :ilovebryllupsklar:

Nå sidder pt på uni, så må hellere få udrettet noget :cheerleader3: Held og lykke med dit læsning!

Jeg har netop ikke prøvet fondant fordi jeg har hørt det smager meget sødt... Vil meget gerne prøve at se din perlebord på et tidspunkt... eksperiementerer du meget med kager?

Man behøver nu ikke skulle giftes lige om hjørnet for at deltage... vi snakker om alt mellem himmel og jord og hygger os bare... bl.a. er vi nogle tøser der har mødtes efterfølgende og bagt småkager sammen bare for hyggens skyld...

Da jeg ikke er fra Odense oprindeligt har jeg bare syntes det var super skønt at være med og lære nogle nye mennesker at kende...

Læser ikke på uni, da jeg arbejder fuldtid og det er i forbindelse med mit arbejde jeg læser... så det er en masse intern undervisning i stedet...

Kunne da ellers være hyggeligt lige at mødes...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for info omkring mødet, jeg tror at jeg springer over i denne omgang da vores bryllupsplaner har laaaaange udsigter... regner først med at det bliver i 2011 - så jeg er bare ude i riiiiiigtig god tid :cheerleader3:

Nå sidder pt på uni, så må hellere få udrettet noget :shooter: Held og lykke med dit læsning!

Jeg har netop ikke prøvet fondant fordi jeg har hørt det smager meget sødt... Vil meget gerne prøve at se din perlebord på et tidspunkt... eksperiementerer du meget med kager?

Man behøver nu ikke skulle giftes lige om hjørnet for at deltage... vi snakker om alt mellem himmel og jord og hygger os bare... bl.a. er vi nogle tøser der har mødtes efterfølgende og bagt småkager sammen bare for hyggens skyld...

Da jeg ikke er fra Odense oprindeligt har jeg bare syntes det var super skønt at være med og lære nogle nye mennesker at kende...

Læser ikke på uni, da jeg arbejder fuldtid og det er i forbindelse med mit arbejde jeg læser... så det er en masse intern undervisning i stedet...

Kunne da ellers være hyggeligt lige at mødes...

Ja jeg har lavet ret mange kager - har du tjekket Kagekonen ud? Hun er virkelig dygtig og kommer med mange gode tips, selvom det ikke lige er bryllupskager hun laver. Man kan jo altid lade sig inspirere :ilovebryllupsklar:

Jeg synes også at fondanten er temmelig sød, til gengæld får man et meget pænere resultat, synes jeg. Meget mere glat overflade, der ikke afslører små humbler i kagen. Du er velkommen til at kigge forbi mig hvis du vil prøve min bord - så giver jeg en kop kaffe og så kan jeg buste dig for alle dine bedste planlægningsfif.... :rolleyes:

Nå men så kunne det da godt være at jeg skulle deltage - har nogle eksamner rundt om hjørnet, så må lige se hvad jeg har tid til.

0

Del dette indlæg

Uha... den næste uge og de her dage skal bare overstås...

Mit skema ser ud som følger:

Idag: lave ny vinkel til min eksamen, læse op på noter til finansiel kommunikation, læse op på metode: herunder hvad kvalitativ og kvantitativ analyse betyder og fordele og ulemper (fatter det stadig ikke, på trods af jeg har fået mange gode forklaringer...hehe)

Imorgen: øve præsentation så meget som muligt. kigge på stikord til intern markedsføring. læse vores løsningsdel.

Lave e-learning til kursus mandag og tirsdag. (der intet har med eksamen at gøre)

Mandag og tirsdag: kursus. Om aftenen: øve øve øve ny vinkel.

onsdag: det der mangler (har taget fri). Prøve at få styr på mine nerver! HADER mundtlige eksamener!!!!

Torsdag eftermiddag: eksamen

Har intet med bryllup at gøre, men nu har jeg da et overblik...

Desværre er jeg kun lige blevet færdig med den nye vinkel, så mangler stadig meget for at være færdig idag... men trænger virkelig til en pause...

Hmmmm kvanti og kvalitativ metode, det er sgu heller ikke det fedeste at bruge energien på - fattede aldrig selv entusiasmen over videnskabsteori og metode, mener lidt, at livet er for kort til at bruge alt for megen energi på det :ilovebryllupsklar::):cheerleader3::)

Superfin kage - er meget imponeret over din sløjfe!!! Skal selv snart igang med eksperimentering med firkantede kager - kan bare ikke lige overskue det nu, vil lige have invitationerne afsted først...!!!

0

Del dette indlæg

Ja jeg har lavet ret mange kager - har du tjekket Kagekonen ud? Hun er virkelig dygtig og kommer med mange gode tips, selvom det ikke lige er bryllupskager hun laver. Man kan jo altid lade sig inspirere :ilovebryllupsklar:

Jeg synes også at fondanten er temmelig sød, til gengæld får man et meget pænere resultat, synes jeg. Meget mere glat overflade, der ikke afslører små humbler i kagen. Du er velkommen til at kigge forbi mig hvis du vil prøve min bord - så giver jeg en kop kaffe og så kan jeg buste dig for alle dine bedste planlægningsfif.... :cheerleader3:

Nå men så kunne det da godt være at jeg skulle deltage - har nogle eksamner rundt om hjørnet, så må lige se hvad jeg har tid til.

Der må jeg ind og kigge! Tak for tippet... Jeg er begyndt at rode lidt rundt inde på kageportalen... men må hellere vente med at gå rigtigt igang til min eksamen er overstået på torsdag... hehe...

Tager et semester fri, så jeg kun har arbejdet... så mon ikke jeg får tid til at komme rigtigt igang her i løbet af foråret...

Laver du selv fondanten?

Hehe er ikke så meget til kaffe, men deler gerne ud af de få ting jeg ved... ;)

Du må se hvad kalenderen siger... ku være sjov hvis du ku være med... det er altid super hyggeligt...

Hvad læser du? og hvornår er eksamenerne?

0

Del dette indlæg

Hmmmm kvanti og kvalitativ metode, det er sgu heller ikke det fedeste at bruge energien på - fattede aldrig selv entusiasmen over videnskabsteori og metode, mener lidt, at livet er for kort til at bruge alt for megen energi på det :cheerleader3::):rolleyes::)

Superfin kage - er meget imponeret over din sløjfe!!! Skal selv snart igang med eksperimentering med firkantede kager - kan bare ikke lige overskue det nu, vil lige have invitationerne afsted først...!!!

Hehe... er også rimelig sikker på jeg kun kan huske det indtil torsdag når eksamen er overstået... syns ikke lige det er noget der er det store behov for i hverdagen... men har da endelig fattet det... så det går fremad...

Nåe ja.. du ville lave eiffel tårnet, ikk? det bliver spændende at se... :ilovebryllupsklar:

Uh ja... invitationer... er gået lidt i stå på den front, men må igang igen når eksamen er overstået... har da heldigvis kun den ene...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også at fondanten er temmelig sød, til gengæld får man et meget pænere resultat, synes jeg. Meget mere glat overflade, der ikke afslører små humbler i kagen. Du er velkommen til at kigge forbi mig hvis du vil prøve min bord - så giver jeg en kop kaffe og så kan jeg buste dig for alle dine bedste planlægningsfif.... :shooter:

Der må jeg ind og kigge! Tak for tippet... Jeg er begyndt at rode lidt rundt inde på kageportalen... men må hellere vente med at gå rigtigt igang til min eksamen er overstået på torsdag... hehe...

Tager et semester fri, så jeg kun har arbejdet... så mon ikke jeg får tid til at komme rigtigt igang her i løbet af foråret...

Laver du selv fondanten?

Hehe er ikke så meget til kaffe, men deler gerne ud af de få ting jeg ved... ;)

Du må se hvad kalenderen siger... ku være sjov hvis du ku være med... det er altid super hyggeligt...

Hvad læser du? og hvornår er eksamenerne?

Jamen der er ingen smalle steder her - du kan både få the, sodavand, saft, vand - ja you name it :cheerleader3:

Jeg laver ikke selv fondanten - køber den hos www.kagebutikken.dk - det er helt sikkert dyrere, men der skal altså ikke bruges så meget til en 4 lags kage. Men det er en tidsrøver det dér, men det er helt sikkert sjovt at pusle med.

Jeg læser statskundskab - dette er mit første (7*9*13*) overståede semester på kandidatdelen, så jeg har 1½ år igen - phew. OG SÅ SKAL DER DÆLME FESTES... :cheerleader3: tror brylluppet bliver min motivationsgulerod :cheerleader3:

Og ja når du så lige nævner kvantitative og kvalitative analyser - så er det mit speciale :rolleyes: så hvis der er noget jeg kan hjælpe med, så bare sig til.

Mine eksamner ligger på torsdag, d. 13-15. og d. 26 :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jamen der er ingen smalle steder her - du kan både få the, sodavand, saft, vand - ja you name it :cheerleader3:

Jeg laver ikke selv fondanten - køber den hos www.kagebutikken.dk - det er helt sikkert dyrere, men der skal altså ikke bruges så meget til en 4 lags kage. Men det er en tidsrøver det dér, men det er helt sikkert sjovt at pusle med.

Jeg læser statskundskab - dette er mit første (7*9*13*) overståede semester på kandidatdelen, så jeg har 1½ år igen - phew. OG SÅ SKAL DER DÆLME FESTES... :ilovebryllupsklar: tror brylluppet bliver min motivationsgulerod :cheerleader3:

Og ja når du så lige nævner kvantitative og kvalitative analyser - så er det mit speciale :shooter: så hvis der er noget jeg kan hjælpe med, så bare sig til.

He he det lyder bare super... :cheerleader3:

ja det er virkelig en tidsrøver... men det er nu skæg... så håber jeg kan lære en masse, så jeg er klar til at lave den endelige kage til brylluppet...

Uha kandidatdelen... så har du da ikke så langt igen... cool! syns det er en god idé at bruge brylluppet som gulerod... hehe... det kan da kun være motiverende! :rolleyes:

det lykkedes mig faktisk at fatte forskellen igår... så nu er jeg bare i fuld sving med næste del... holder min plan sådan rimeligt, så det er jo godt nok... ikke noget med at få nerver på over det... er rigeligt med præstationsangsten...

du skal også op torsdag... puha... så kan vi "svede" sammen...! Pøj pøj med læsningen idag...

Kan godt se vores mødedato så kommer til at ramme lige midt i din læsning, da vi har sat det til den 24 jan fordi der er bryllupsmesse i congress centret den 25... men håber da du kan komme med...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg læser statskundskab - dette er mit første (7*9*13*) overståede semester på kandidatdelen, så jeg har 1½ år igen - phew. OG SÅ SKAL DER DÆLME FESTES... :ilovebryllupsklar: tror brylluppet bliver min motivationsgulerod :cheerleader3:

Og ja når du så lige nævner kvantitative og kvalitative analyser - så er det mit speciale :shooter: så hvis der er noget jeg kan hjælpe med, så bare sig til.

He he det lyder bare super... :cheerleader3:

ja det er virkelig en tidsrøver... men det er nu skæg... så håber jeg kan lære en masse, så jeg er klar til at lave den endelige kage til brylluppet...

Uha kandidatdelen... så har du da ikke så langt igen... cool! syns det er en god idé at bruge brylluppet som gulerod... hehe... det kan da kun være motiverende! :rolleyes:

det lykkedes mig faktisk at fatte forskellen igår... så nu er jeg bare i fuld sving med næste del... holder min plan sådan rimeligt, så det er jo godt nok... ikke noget med at få nerver på over det... er rigeligt med præstationsangsten...

du skal også op torsdag... puha... så kan vi "svede" sammen...! Pøj pøj med læsningen idag...

Kan godt se vores mødedato så kommer til at ramme lige midt i din læsning, da vi har sat det til den 24 jan fordi der er bryllupsmesse i congress centret den 25... men håber da du kan komme med...

Årh ja den læsning - min plan holder vist desværre ikke, men mon ikke det går alligevel... sjovt at vi skal op samme dag - det skal nok gå. Det værste er bare at det kun er den første i rækken, så der er ingen kære mor her....

Ja den ligger lidt dumt den dato i forhold til mig, men det kan være at jeg kan nå det alligevel, nu må vi se. Jeg vidste faktisk slet ikke at der var bryllupsmesse her i byen d. 25. det er da helt sikkert et must see....

Forresten har jeg været på jagt efter det magasin der hedder Bryllup, men har kun kunne finde et eksemplar (i kvickly) og der var forsiden halvt revet af, så det gad jeg ikke at købe. Har du det og i så fald, hvor har du fået fingre i det?

0

Del dette indlæg

Årh ja den læsning - min plan holder vist desværre ikke, men mon ikke det går alligevel... sjovt at vi skal op samme dag - det skal nok gå. Det værste er bare at det kun er den første i rækken, så der er ingen kære mor her....

Ja den ligger lidt dumt den dato i forhold til mig, men det kan være at jeg kan nå det alligevel, nu må vi se. Jeg vidste faktisk slet ikke at der var bryllupsmesse her i byen d. 25. det er da helt sikkert et must see....

Forresten har jeg været på jagt efter det magasin der hedder Bryllup, men har kun kunne finde et eksemplar (i kvickly) og der var forsiden halvt revet af, så det gad jeg ikke at købe. Har du det og i så fald, hvor har du fået fingre i det?

Er godt nok også glad for det kun er den ene jeg skal tage mig af, men har også kun 1 fag af gangen...

syns ikke det er så svært at holde planerne de weekender hvor jeg er alene hjemme, så det er godt det er denne weekend... hehe...

Ja du skal da ud og kigge på messen... det skal da bare ses...

Magasinet Bryllup... hmm... prøv at tjekke bladkiosken på banen... der er de en del forskelligt...

fandt lige ud af at det e-learningskursus jeg tage til det interne kursus man-tirs tager 2½ time... der røg lige noget af min læsningstid... møg...

0

Del dette indlæg

Er godt nok også glad for det kun er den ene jeg skal tage mig af, men har også kun 1 fag af gangen...

syns ikke det er så svært at holde planerne de weekender hvor jeg er alene hjemme, så det er godt det er denne weekend... hehe...

Ja du skal da ud og kigge på messen... det skal da bare ses...

Magasinet Bryllup... hmm... prøv at tjekke bladkiosken på banen... der er de en del forskelligt...

fandt lige ud af at det e-learningskursus jeg tage til det interne kursus man-tirs tager 2½ time... der røg lige noget af min læsningstid... møg...

Hmm har faktisk tjekket bladkiosken, men de skal have 42 kr for at sende det - dér bliver jeg lige liiiidt nærrig :ilovebryllupsklar:

Ååååh har jo både barn, mand og hunde herhjemme, så jeg er forvist til universitetet hvis jeg skal have noget ud af mine weekender... fandt forøvrigt ligeud af at jeg IKKE er skrevet på eksamens-lokale-listerne :rolleyes: men har da heldigvis bevis for at jeg ER tilmeldt... men så er der bare en ting mere jeg skal fedte rundt med imorgen :cheerleader3:

Hmm - jeg benytter noget igennem uni der kaldes e-learn, men det er jeg aldrig blevet "oplært" i - hvad går det ud på det kursus du skal til?

0

Del dette indlæg

Hmm har faktisk tjekket bladkiosken, men de skal have 42 kr for at sende det - dér bliver jeg lige liiiidt nærrig :ilovebryllupsklar:

Ååååh har jo både barn, mand og hunde herhjemme, så jeg er forvist til universitetet hvis jeg skal have noget ud af mine weekender... fandt forøvrigt ligeud af at jeg IKKE er skrevet på eksamens-lokale-listerne :rolleyes: men har da heldigvis bevis for at jeg ER tilmeldt... men så er der bare en ting mere jeg skal fedte rundt med imorgen :cheerleader3:

Hmm - jeg benytter noget igennem uni der kaldes e-learn, men det er jeg aldrig blevet "oplært" i - hvad går det ud på det kursus du skal til?

jeg har købt bladet bryllupsmagasinet og det koster 89 kr, men det udkommer så også kun hvert halve år... ved lilly samarbejder med nogle hvor du kan få deres katalog og et blad sammen med, men kan ikke lige huske hvad det hedder...

ja kan godt se at det er på uni du skal finde ro så... hehe... har godt nok fundet manden, men børnene er det ikke blevet til endnu..

jeg er bankrådgiver og skal på et kursus i noget intern systembehandling...

har du fået læst noget mere?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm har faktisk tjekket bladkiosken, men de skal have 42 kr for at sende det - dér bliver jeg lige liiiidt nærrig :cheerleader3:

Ååååh har jo både barn, mand og hunde herhjemme, så jeg er forvist til universitetet hvis jeg skal have noget ud af mine weekender... fandt forøvrigt ligeud af at jeg IKKE er skrevet på eksamens-lokale-listerne :cheerleader3: men har da heldigvis bevis for at jeg ER tilmeldt... men så er der bare en ting mere jeg skal fedte rundt med imorgen :rolleyes:

jeg har købt bladet bryllupsmagasinet og det koster 89 kr, men det udkommer så også kun hvert halve år... ved lilly samarbejder med nogle hvor du kan få deres katalog og et blad sammen med, men kan ikke lige huske hvad det hedder...

ja kan godt se at det er på uni du skal finde ro så... hehe... har godt nok fundet manden, men børnene er det ikke blevet til endnu..

jeg er bankrådgiver og skal på et kursus i noget intern systembehandling...

har du fået læst noget mere?

Hvor pudsigt - min kæreste er også bankansat :ilovebryllupsklar:

Nej det gik også stærkt for os - vi mødte hinanden i sommeren 2004 og her sidder vi idag med hus på 3. år og barn på 2½ :shooter: Men det skal så retfærdigvis også siges at min kæreste er en del ældre end mig, så vi skulle til at igang med at få børn, hvis vi ville have mere end et. Havde M været på alder med mig, havde jeg nok også liiiige ventet et par år mere med at få børn.

0

Del dette indlæg

Nej det gik også stærkt for os - vi mødte hinanden i sommeren 2004 og her sidder vi idag med hus på 3. år og barn på 2½ :rolleyes: Men det skal så retfærdigvis også siges at min kæreste er en del ældre end mig, så vi skulle til at igang med at få børn, hvis vi ville have mere end et. Havde M været på alder med mig, havde jeg nok også liiiige ventet et par år mere med at få børn.

Ej hvor skægt at han også er i bank... Sidder han i en afdeling eller har han anden funktion?

Ja jeg kan læse i din tråd at det er gået lidt stærkt med jer, men syns virkelig I har valgt fornuftigt ved at vælge at blive hemmeligt gift, så I begge og jeres søn er sikret... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Håber du husker at forkæle dig selv her i eksamenslæsningen. Tænd lidt stearinlys, lav en lækker frokost, hyg med varme drikke og evt. et dejlig langt bad. Tænker på dig Bianca, pøj pøj på torsdag :cheerleader3:

Tak søde... uh glæder mig til at kunne slappe af og hygge... men desværre er jeg på kursus og læser til eksamen om aftenen... så det er der ikke meget tid til... men har ferie på fredag!!! :ilovebryllupsklar:

Håber ellers du har det godt?!

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det gik også stærkt for os - vi mødte hinanden i sommeren 2004 og her sidder vi idag med hus på 3. år og barn på 2½ :shooter: Men det skal så retfærdigvis også siges at min kæreste er en del ældre end mig, så vi skulle til at igang med at få børn, hvis vi ville have mere end et. Havde M været på alder med mig, havde jeg nok også liiiige ventet et par år mere med at få børn.

Ej hvor skægt at han også er i bank... Sidder han i en afdeling eller har han anden funktion?

Ja jeg kan læse i din tråd at det er gået lidt stærkt med jer, men syns virkelig I har valgt fornuftigt ved at vælge at blive hemmeligt gift, så I begge og jeres søn er sikret... :cheerleader3:

Ja han er ansat i Danske Bank og har været det i de sidste 12½ år - man er vel firmaets mand :rolleyes: Han er ansat i DB´s landbrugscenter i Dalum og arbejder med store landbrugskunder.

Ja vi vidste jo godt hvor det bar henad med barn og hus så vi besluttede os for at gifte os, så var der ligesom rene linjer.

0

Del dette indlæg

En lille hilsen til dig :denmarkflag:

Glæder mig til vi ses den 24. januar :cheerleader3:

Tak søde!

Glæder mig også til vi ses... tænkte på om du skal noget i næste uge? Har ferie.... skal vi finde på noget?

Knus

Håber at det gik godt med dig idag - er selv lige kommet hjem og min fornemmelse er ret blandet :balloons:

Det gik SUPER!

Jeg fik 10!!!! :unsure:

Hvornår får du svar på din?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer