BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej søde..

Jeg er så ked af at læse at det bliver ved med at gå skidt.. Det fortjener du virkelig ikke...!!!

Uh,.... Hvor er familien nogen gange dejligst når de hænger på væggen...

Det STØRSTE knus til dig..

:cheerleader3: Helena

0

Del dette indlæg

Hej alle i søde dejlige zilla tøser!

Tusind tak for alle de dejlige hilsner... Jeg er ved at være lidt ovenpå, men har stadig en del der ikke er afklaret, men bare jeg når det inden brylluppet...

Tusind tak for blomsterne Christina... Dem skal I da lige se allesammen:

post-34654-1225299567.jpg

Ellers er en af de største beslutninger der fylder mig i øjeblikket, at jeg har fået lov til at holde pause næste semester... Dvs. jeg kun skal passe mit 37 timers job og ikke læse ved siden af... Det vil jo så betyde at min uddannelse i sidste ende bliver ½ år længere, hvilket jeg har lidt svært ved at acceptere... men men men... desværre er jeg langt fra okay oven på min stress... jeg er stadig ikke på fuld tid og syns slet ikke jeg kan overskue hvornår det skulle komme... så lige nu er jeg i tænkeboks... syns det er en svær beslutning...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I lørdags var jeg med nogle af zillatøserne til brunch hos Christina, desværre var der rigtig mange der havde meldt afbud, men heldigvis er vi nogen der kan finde ud af at hygge alligevel...

Det endte med jeg fik købt kagepyntnings bog... så nu skal jeg bare igang når tiden er der igen... nam nam...

Christina og Anne... sig endelig til når vi skal i sving...

Ellers har jeg været nede og prøve min kjole med mine nyindkøbte skørter, for at se om den skal ligges op...

Har desværre ingen billeder af skørterne, men der er da af kjoleprøvningen... Den passer super i længden... så det er bare skønt...

Her et bagfra af hvordan min mor havde tænkt hun lige ville sætte min slæb op... Det er selvfølgelig min mor på billedet...

post-34654-1225300153.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Værsgod søde... det var SÅ lidt... :heart:

Dejligt blomsterne kunne få dig til at smile...

Og igen - nu tuder jeg...

Du er SÅÅÅÅ smuk i din kjole!!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::boohoo:

NEJ søde...!!! du MÅ ikke tude... bare fokuser på mit mærkelige ansigtsudtryk...hehe! :)

Og de blomster... det er bare det sødeste!! Du er bare en skøn pige!!! :heart:

Redigeret af BiancaNavne
0

Del dette indlæg

Værsgod søde... det var SÅ lidt... :heart:

Dejligt blomsterne kunne få dig til at smile...

Og igen - nu tuder jeg...

Du er SÅÅÅÅ smuk i din kjole!!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::boohoo:

NEJ søde...!!! du MÅ ikke tude... bare fokuser på mit mærkelige ansigtsudtryk...hehe! :)

Og de blomster... det er bare det sødeste!! Du er bare en skøn pige!!! :heart:

b126.gif Der var ikke noget og gøre... jeg tudet over hvor smuk du er!!!

Det da et smukt udtryk... har da set et billede på FB i dag hvor du laver et endnu mere underligt et b103.gif

Smil v3.gif er jo bare MIG :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde..

Dejligt at du er frisk igen...

Dejligt at du har fået lov til at udsætte din uddannelse...Men er ked af at høre at du ikke helt er ovenpå endnu.

Og hvad betyder et halvt år, i forhold til den glæde det i sidste ende vil give at have taget en pause.. (og jeg ved godt at det er MEGET nemmere at skrive - tro mig, jeg er der faktisk selv lige nu! Men det gavner jo en selv i sidste ende)

Hun er bare skøn hende Christina ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Absolut intet er dit helbred værd, absolut intet. Fra en der har været bukket under pga. stressen og ved, hvordan den påvirker livet og alle omkring en selv og fra en, der har mistet veninder pga. af det - SUPER fornuftig beslutning at tage pause fra studiet. Du skal ned i gear, så din krop og sind kan følge med igen. Og et halvt år eller om det bliver et helt år - du har hele livet søde :heart:

Man kan vælge, om man vil arbejde for at leve eller leve for at arbejde. Det tænkte jeg meget over, især da min mor sagde til mig, "Pernille, det er jo bare et job". Der gik der et lys op for mig. Og jeg ændrede mit liv, så jeg ikke længere levede for at arbejde.

Og med tanken for øje om, at familien nogle gange er bedst på væggen, vil jeg bare sige, at det ikke kun er arbejde, der kan stresse. Sæt dig selv højest for du er den person, der kan passe allerbedst på dig selv. Tit har vi det jo desværre med at behandle os selv værre, end vi nogen sinde ville behandle en anden person. Og det er jo ikke fair over for os selv. Hvis det nu var din søster, der havde det som dig, hvad ville du så fortælle hende? Fortæl det til dig selv i stedet for, for du har fortjent at behandle dig selv godt.

Jeg vil egentlig bare sige, at det er rart, at du har det lidt bedre. Der er lang vej, men et skridt i den rigtige retning er stadig et skridt i den rigtige retning og så er det ligemeget, hvor stort skridtet er. Dejligt at høre fra dig :heart::):)

Du ser virkelig smuk ud i din kjole :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::boohoo:

0

Del dette indlæg

Så er det sket... 4 gæster mindre til brylluppet...

Min gudfar, som er min mors lillebror og kun var 13 år da jeg blev født, har betydet utroligt meget for mig som barn.

Hans kæreste var noget af det bedste, da vi var små (min søs og jeg), vi elskede at komme hos dem og lege. Desværre efter de fik børn er det kun hende, børnene og hendes familie der dur. Det har resulteret i at jeg aldrig har set særlig meget til mine små kusiner og her da jeg flyttede til Odense nærmest opgav.

Min tante har i de sidste par år gjort det til en sport at købe det der ikke stod på vores ønskesedler og helst noget vi ikke aner hvad vi skal bruge til og det har ikke kunnet byttes. Samtidig har de aldrig besøgt mig efter jeg er flyttet hjemmefra, hvilket jeg gjorde for 6½ år siden.

Her til min fødseldag bad de om en ønskeseddel, hvilket jeg havde skrevet i invitationen og igen giver de noget (som min mormor og morfar havde med for dem kom jo ikke), der ikke står på den, som de udemærket ved jeg ikke kan bruge til en skid... Jeg skriver til dem at jeg da er ked af at jeg igen får noget der bare skal ind bagerst i skabet og da hellere end en gave ville have at de kom til min fødselsdag.

Igår modtog jeg så et brev, hvori der blandt andet står at de ikke synes vi skal bruge mere tid og penge på hinanden. Det er hende der har skrevet det (kan jeg se på håndskriften), så ved ikke hvor meget min morbror ved. Men har sendt en besked hvor der står følgende:

Hej. Jeg er ked af I har det sådan, m er også ked af at have skrevet ønskesedler og aldrig få noget der stod på dem. Mht. den tid I bruger, så er det jo ikke mig I bruger tid på. I har jo ikke været til en eneste af mine fødselsdage siden jeg flyttede hjemmefra. Det er nok det jeg er mest ked af.

Har sendt beskeden til dem begge, så han også ved hvad der foregår, men har intet svar fået og ved også at jeg heller ikke får det. Som I kan læse har de egentlig bare sat ord på den opførsel de har lavet overfor mig de sidste mange år og derfor kan og vil jeg intet gøre ved det. Men det gør ondt at få sådan et brev. Så mit humør er ikke særlig godt, men nu kan jeg da få lagt det bag mig.

0

Del dette indlæg

Undskyld sproget, men sikke en/nogle kegler :)

Det er altid ærgeligt når der ikke er det bedste sammenhold i familien som er tilfældet her. Selvom det ikke er den fedeste situation at stå i lige nu, så tror jeg måske at det er en god løsning at de ikke skal med til brylluppet. Ville de komme tror du?

Sender dig i hvert fald en masse af disse :rolleyes::rolleyes::hug: og håber at du ikke lader dig præge for meget af situationen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først lige et stort :rolleyes: til dig og Rasmus... Jeg kan ikke forstå når nogle mennesker opfører sig så undeligt. Jeg er glad for at høre, at du har sendt beskeden til dem begge - og hvad er det for noget FIS at de ikke svarer!

Jeg har desværre også problemet lige nu - det er så til gengæld med en af dem der skulle forestille at være en af mine bedste veninder. Jeg håber du kan få ro i sjælen og ligge det her væk nu - og så fokusere på Rasmus og resten af (den forhåbentlig dejlige) familien! :rolleyes:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Hej Skønne Bianca

Sikke en hyggelig familie du har, de forstår da virkelig at værdsætte dig :hug: Fatter ikke hvad de laver, de skulle da være lykkelig for at være i familie med en dejlig pige som dig :rolleyes:

Må nu endnu en gang sige, at du er bare så flot i den kjole post-29544-1225636302.gif

Med hensyn til bagekagehygge, så siger du bare til, for jeg kan næsten altid (i hvert fald i øjeblikket) så det skal være når det passer dig og Christina :rolleyes:

Masser af :)

0

Del dette indlæg

Absolut intet er dit helbred værd, absolut intet. Fra en der har været bukket under pga. stressen og ved, hvordan den påvirker livet og alle omkring en selv og fra en, der har mistet veninder pga. af det - SUPER fornuftig beslutning at tage pause fra studiet. Du skal ned i gear, så din krop og sind kan følge med igen. Og et halvt år eller om det bliver et helt år - du har hele livet søde :)

Man kan vælge, om man vil arbejde for at leve eller leve for at arbejde. Det tænkte jeg meget over, især da min mor sagde til mig, "Pernille, det er jo bare et job". Der gik der et lys op for mig. Og jeg ændrede mit liv, så jeg ikke længere levede for at arbejde.

Og med tanken for øje om, at familien nogle gange er bedst på væggen, vil jeg bare sige, at det ikke kun er arbejde, der kan stresse. Sæt dig selv højest for du er den person, der kan passe allerbedst på dig selv. Tit har vi det jo desværre med at behandle os selv værre, end vi nogen sinde ville behandle en anden person. Og det er jo ikke fair over for os selv. Hvis det nu var din søster, der havde det som dig, hvad ville du så fortælle hende? Fortæl det til dig selv i stedet for, for du har fortjent at behandle dig selv godt.

Jeg vil egentlig bare sige, at det er rart, at du har det lidt bedre. Der er lang vej, men et skridt i den rigtige retning er stadig et skridt i den rigtige retning og så er det ligemeget, hvor stort skridtet er. Dejligt at høre fra dig :loveflag::loveflag::badgirl:

Du ser virkelig smuk ud i din kjole :rolleyes::rolleyes::hug:

Tak for dit lange svar søde!

Det varmer altid at høre fra dig... Jeg kan godt se din mors pointe, men må indrømme jeg er ved at nå det punkt hvor jeg føler, jeg slet ikke kan kende den person jeg er ved at blive.... men må jo bare acceptere at mine prioiteter er ved at ændre sig...

Heldigvis går det super skønt med mig og Rasmus, så han ar mit store lyspunkt når jeg ikke rigtigt føler jeg kan finde mig selv...

Håber det går bedre med dig... Har ikke nået forbi din tråd endnu, men lover at finde vejen snart... :)

0

Del dette indlæg

DE er nogle fjolser.. og har dummet sig - for de har mistet noget meget værdifuldt i deres liv - DIG :loveflag:

Tænker på dig smukke

:)

Tak søde!!!

Altid dejligt at høre fra dig!

:hug:

Først lige et stort :) til dig og Rasmus... Jeg kan ikke forstå når nogle mennesker opfører sig så undeligt. Jeg er glad for at høre, at du har sendt beskeden til dem begge - og hvad er det for noget FIS at de ikke svarer!

Jeg har desværre også problemet lige nu - det er så til gengæld med en af dem der skulle forestille at være en af mine bedste veninder. Jeg håber du kan få ro i sjælen og ligge det her væk nu - og så fokusere på Rasmus og resten af (den forhåbentlig dejlige) familien! :rolleyes:

Kram Heidi

Tak søde!

Rasmus er virkelig mit lyspunkt i øjeblikket, så der er intet der kan ødelægge det for os!

Er ked af at høre det driller med veninden... Håber I får det løst, det er aldrig sjovt...

Hej Skønne Bianca

Sikke en hyggelig familie du har, de forstår da virkelig at værdsætte dig :badgirl: Fatter ikke hvad de laver, de skulle da være lykkelig for at være i familie med en dejlig pige som dig :loveflag:

Må nu endnu en gang sige, at du er bare så flot i den kjole post-29544-1225636302.gif

Med hensyn til bagekagehygge, så siger du bare til, for jeg kan næsten altid (i hvert fald i øjeblikket) så det skal være når det passer dig og Christina :rolleyes:

Masser af :)

Dejligt at høre fra dig søde!

Ja kagebagning er godt... har desværre nok den mest pressede kalender i øjeblikket, men lover at sige til... det kunne bare være super hyggeligt!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer