BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 indlæg i dette emne

Ups.... kom til... altså... ved godt det er meget tidligt, men har altså fundet mine sko... har store problemer med dårligt knæ, der ikke kan lide høje sko og da jeg skal holde sommerbryllup kom jeg til at gå på udsalg...

Så kom hjem med disse skønne Esprit sandaler:

post-34654-1217680898.jpg

De er da bare for ultimative fede - total sommeragtige :cheerleader3:

Og nej det er aldrig for tidligt!

Tak... ja man blærer sig jo lidt når man kan... :loveboard:

Det er da det man skal :D

Og så er jeg jo helt vild med sommerfugle, men har dog måttet bøje mig for manden, da han bestemt ikke ville have sommerfugle tema til brylluppet... men vi skal til housewarming i aften og der skulle jeg jo lige være lidt kreativ og lave kort til.

post-34654-1217681199.jpg

Du er bare allllt for dygtig.. har lige mindet min mor om hun skal gemme når hun drikker the ;P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er for tøset haha... ej kan godt forstå ham... vi sætter ham af i en eller anden fotoforretning imens... :-)

He he... tænkte jeg nok...

Jeg har fået en tid til os... om lørdagen kl 10... så har I også resten af dagen til at hygge... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

super flotte sko :cheerleader3::loveboard:

TAK!!! ()()

De er da bare for ultimative fede - total sommeragtige ()()

Du er bare allllt for dygtig.. har lige mindet min mor om hun skal gemme når hun drikker the ;P

TAK! Blir bare mere og mere glad for dem... er slet ikke i tvivl om de nok skal blive super at have på på dagen... :loveflag:

Tak for ros for kortet... Syns bare det er super hyggeligt at sidde og nusse med sådan noget... (har bare for lidt muligheder og tid til at lave en masse... :bunny_4: )

Rigtig fine sandaler du har fået købt...

Fint kort du fik lavet til housewarmingen... Hygger selv lidt med theposer ind imellem...

Tak og tak... altid dejligt med ros! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Waw rigtig flotte sko søde. :cheerleader3: :cheerleader3:

de er rigtig flotte..

ej jeg elsker også bare og være kreativ hihi. og lave sommerfugle af teposer. heeh :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: det er super hyggeligt..

knus

0

Del dette indlæg

De er da bare for ultimative fede - total sommeragtige :thumbsupsmileyanim:

TAK! Blir bare mere og mere glad for dem... er slet ikke i tvivl om de nok skal blive super at have på på dagen... :thumbsupsmileyanim:

Tak for ros for kortet... Syns bare det er super hyggeligt at sidde og nusse med sådan noget... (har bare for lidt muligheder og tid til at lave en masse... :cheerleader3: )

Ihh min "tråd - frem hiver" ;) Håber os du har haft en deeeejlig weekend.. ?

Jeg syntes helt sikkert de er fede... og hvis du bare har det rart i dem så er det jo FEDT :cheerleader3:

Jamen man skal jo have ros når man er dygtig og pisk... eller nej.. øhm ris når man ikke er.. ;) Kender godt det med alllt for lidt tid - men sådan er det jo engang imellem...

Hvordan har første dag på arbejdet været?

Har du forresten fundet ud af noget med dans? :griner:-

KNUUUUS

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes helt sikkert de er fede... og hvis du bare har det rart i dem så er det jo FEDT :thumbsupsmileyanim:

Jamen man skal jo have ros når man er dygtig og pisk... eller nej.. øhm ris når man ikke er.. ;) Kender godt det med alllt for lidt tid - men sådan er det jo engang imellem...

Har du forresten fundet ud af noget med dans? :thumbsupsmileyanim:

KNUUUUS

He he... dejligt at høre fra dig...

Er haft en lidt øv dag og så alligevel ikke... Det var bare super hårdt at komme på arb... går virkelig rundt og småsover og er helt i min egen verden... føler mig ked og så alligevel ikke... (ved godt det lyder underligt)...

Min weekend var faktisk okay god... blev alt for stiv til den der housewarming... og har krammet en masse mennesker i byen... puha... og har mistet mit dankort... (er så nervøs for at se hvor meget der er hævet på det imorn... opdagede det selvfølgelig først søndag middag,da jeg skulle have tømmermændsmad på macD... )

Dansen har jeg slet ikke kigget på endnu... var virkelig ikke i stand til andet end at ligge på min seng igår (da jeg først blev ædru... hvilket gik rimelig hurtigt da jeg opdagede mit dankort var væk... he he)... plejer bare ikke at blive så fuld... altså... Men kigger på det snart... men idag er min verden vist bare lidt grå... (passer perfekt til vejret)...

Knus

0

Del dette indlæg

Jeg syntes helt sikkert de er fede... og hvis du bare har det rart i dem så er det jo FEDT :thumbsupsmileyanim:

Har du forresten fundet ud af noget med dans? :biggrin:

KNUUUUS

Er haft en lidt øv dag og så alligevel ikke... Det var bare super hårdt at komme på arb... går virkelig rundt og småsover og er helt i min egen verden... føler mig ked og så alligevel ikke... (ved godt det lyder underligt)...

Min weekend var faktisk okay god... blev alt for stiv til den der housewarming... og har krammet en masse mennesker i byen... puha... og har mistet mit dankort... (er så nervøs for at se hvor meget der er hævet på det imorn... opdagede det selvfølgelig først søndag middag,da jeg skulle have tømmermændsmad på macD... )

Dansen har jeg slet ikke kigget på endnu... var virkelig ikke i stand til andet end at ligge på min seng igår (da jeg først blev ædru... hvilket gik rimelig hurtigt da jeg opdagede mit dankort var væk... he he)... plejer bare ikke at blive så fuld... altså... Men kigger på det snart... men idag er min verden vist bare lidt grå... (passer perfekt til vejret)...

Knus

Åhhh er ked af du har haft en øv dag :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3:

Kan godt forestille mig det er hårdt.. og jeg ville selv blive trist og ked - specielt hvis din chef jo nærmest skældte dig ud i sidste uge ang hvornår du sku starte. Håber det hurtigt blir bedre - LOV mig du sir stop før det går galt... Vil ikke ha du render rundt og går ned med flaget!!!!

Dejligt med en hyggelig fest, kram osv.. ;) hehe - men det er da bare TOTAL øv du har mistet dit dankort... tror ikke du skal være så bange for om der er hævet noget - for de skal vel bruge din kode os jo?!

Du kigger bare på dansen når du har tid og overskud.. for engang imellem skal man have sine grå - dage - kender det jo desværre ALT for godt...

Sender dig en masse glade tanker og solskins kram

:griner:-

0

Del dette indlæg

Åhhh er ked af du har haft en øv dag :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :cheerleader3:

Kan godt forestille mig det er hårdt.. og jeg ville selv blive trist og ked - specielt hvis din chef jo nærmest skældte dig ud i sidste uge ang hvornår du sku starte. Håber det hurtigt blir bedre - LOV mig du sir stop før det går galt... Vil ikke ha du render rundt og går ned med flaget!!!!

Dejligt med en hyggelig fest, kram osv.. ;) hehe - men det er da bare TOTAL øv du har mistet dit dankort... tror ikke du skal være så bange for om der er hævet noget - for de skal vel bruge din kode os jo?!

Du kigger bare på dansen når du har tid og overskud.. for engang imellem skal man have sine grå - dage - kender det jo desværre ALT for godt...

:cheerleader3:

Tak søde... havde bare lige brug for at læsse af... du er den eneste ud over Rasmus der lige har spurgt til dagen og arb, så det skulle vist bare ud...

min chef var faktisk okay... men det er bare pisse svært at sidde og sige højt at man ikke magter det man har drømt om... øv øv øv... men han tog det pænt... så nu skal jeg bare lige igang...

der er startet en ung pige idag, som jeg kender i forvejen... så hun prøvede alt hvad hun kunne for at muntre mig op... dejligt...

tror nu heller ikke der er hævet noget... det er bare det der med huller i hukommelsen og så lige med sådan noget... har tjekket mit kamera for billeder... og føler mig sgu noget blank... men se ud som om jeg har det sjovt... he he...

kram!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh er ked af du har haft en øv dag :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :cheerleader3:

:cheerleader3:

Tak søde... havde bare lige brug for at læsse af... du er den eneste ud over Rasmus der lige har spurgt til dagen og arb, så det skulle vist bare ud...

min chef var faktisk okay... men det er bare pisse svært at sidde og sige højt at man ikke magter det man har drømt om... øv øv øv... men han tog det pænt... så nu skal jeg bare lige igang...

der er startet en ung pige idag, som jeg kender i forvejen... så hun prøvede alt hvad hun kunne for at muntre mig op... dejligt...

tror nu heller ikke der er hævet noget... det er bare det der med huller i hukommelsen og så lige med sådan noget... har tjekket mit kamera for billeder... og føler mig sgu noget blank... men se ud som om jeg har det sjovt... he he...

kram!

Det er da det jeg er her for :griner:- LIGE her... du læsser bare alt af du vil.... (du kan os smide mig på msn hvis du vil - mit brugernavn her og så hotmail :biggrin:)

Engang imellem skal tingene bare lige ud - inden man eksplodere.

Gu fanden ja - selvfølgelig er det svært og sige man ikke kan det man vil - ofte kan folk slet ikke følge/forstå en :hug: Og så skal man høre for det. Men jeg syntes du er SEJ du fik det sagt - og så komme igang med noget andet - så vender du jo bare tilbage til det du "drømmer" om når du engang magter det :biggrin: sådan er det bare.. vi må jo tage en dag af gangen.

Dejligt med den nye pige der forsøgte at opmuntre dig :biggrin: dejligt med sådanne mennesker.

Åhh huller i hukommelsen er der værste.. men gudskelov så sker det (7-9-13) næsten aldrig for mig. Men ja bare du morede dig ;) så er det jo sagen.

KNUS

0

Del dette indlæg

Det er da det jeg er her for :thumbsupsmileyanim: LIGE her... du læsser bare alt af du vil.... (du kan os smide mig på msn hvis du vil - mit brugernavn her og så hotmail :cheerleader3:)

Gu fanden ja - selvfølgelig er det svært og sige man ikke kan det man vil - ofte kan folk slet ikke følge/forstå en :biggrin: Og så skal man høre for det. Men jeg syntes du er SEJ du fik det sagt - og så komme igang med noget andet - så vender du jo bare tilbage til det du "drømmer" om når du engang magter det :cheerleader3: sådan er det bare.. vi må jo tage en dag af gangen.

Dejligt med den nye pige der forsøgte at opmuntre dig :griner:- dejligt med sådanne mennesker.

Åhh huller i hukommelsen er der værste.. men gudskelov så sker det (7-9-13) næsten aldrig for mig. Men ja bare du morede dig ;) så er det jo sagen.

KNUS

har sat dig på msn... ved dog ikke om jeg har gjort det rigtigt, men det finder jeg jo ud af... :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak fordi du gider lytte!

Knus

0

Del dette indlæg

Det er da det jeg er her for :cheerleader3: LIGE her... du læsser bare alt af du vil.... (du kan os smide mig på msn hvis du vil - mit brugernavn her og så hotmail :cheerleader3:)

Gu fanden ja - selvfølgelig er det svært og sige man ikke kan det man vil - ofte kan folk slet ikke følge/forstå en :biggrin: Og så skal man høre for det. Men jeg syntes du er SEJ du fik det sagt - og så komme igang med noget andet - så vender du jo bare tilbage til det du "drømmer" om når du engang magter det :griner:- sådan er det bare.. vi må jo tage en dag af gangen.

Dejligt med den nye pige der forsøgte at opmuntre dig :biggrin: dejligt med sådanne mennesker.

KNUS

har sat dig på msn... ved dog ikke om jeg har gjort det rigtigt, men det finder jeg jo ud af... :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak fordi du gider lytte!

Knus

Det virker :thumbsupsmileyanim:

Og selvfølgelig gider jeg lytte :biggrin: Sådan en sød pige skal man værne om....

KNUS

0

Del dette indlæg

Knus

Øv hvor træls at høre du havde en dum dag søde.. Er dagen idag gået lidt bedre så??

De sjove fester er altid dem hvor man gir flest kram :thumbsupsmileyanim: hehe...

Og håber sørme du har fået spærret dit kort og der ikk er brugt for mange penge ;) hehe...

kram!

Skønt med lidt opmuntring lige på arbejdet.. det hjælper dagen til at vær nemmere at komme igennem...

Søde, KÆMPE kram til dig!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg bager småkager imorgen regner jeg med.. skal vi lave kaffedate op hos dig? Har du lys og overskud til det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor træls at høre du havde en dum dag søde.. Er dagen idag gået lidt bedre så??

De sjove fester er altid dem hvor man gir flest kram :thumbsupsmileyanim: hehe...

Og håber sørme du har fået spærret dit kort og der ikk er brugt for mange penge ;) hehe...

Skønt med lidt opmuntring lige på arbejdet.. det hjælper dagen til at vær nemmere at komme igennem...

Søde, KÆMPE kram til dig!! :cheerleader3:

Jeg bager småkager imorgen regner jeg med.. skal vi lave kaffedate op hos dig? Har du lys og overskud til det?

Hej søde!

Dejligt der bliver tænkt på én...! :thumbsupsmileyanim:

Dagen idag har været lige så øv... er bare mega træt når jeg kommer hjem... øv... og så har jeg fået et eller andet lorte brev fra kommunen med jeg skal møde op på jobcentret... så skal lige ringe om brokke mig imorn...

kaffedate lyder hyggeligt... hvis det er okay jeg er lidt træt og her roder, så er jeg klar... men er jo først hjemme fra arb kl 14... hvornår på dagen havde du tænkt på? Overskuddet er ikke det store, men så kan jeg jo altid brokke mig lidt... :cheerleader3:

Er du ellers ved at have styr på det hele?

0

Del dette indlæg

Hey smukke.. :cheerleader3:

Hvordan har dagen idag været?? Har sendt dig en masse "god-energi-og-glæde" tanker :thumbsupsmileyanim:

Knus

Tak for de dejlige tanker søde!

Som du kan læse har dagen idag heller ikke været vildt god... men tror også bare der i øjeblikket skal meget lidt til at jeg bliver lidt gnaven... men Rasmus er bare dejlig og bakker mig op! :thumbsupsmileyanim:

Gik det godt med fotograferingen idag?

Knus

0

Del dette indlæg

Så kom jeg gennem de sidste sider i din tråd...

Jeg bliver nødt til at spørge:

Er Micha din tvillingesøster?

Har I begge en kæreste, der hedder Rasmus?

Min tvillingesøster huserer også herinde.... :thumbsupsmileyanim:

Bianca, det ser bare supergodt ud, det du har gang i! Jeg er stadig vild med dit fede og anderledes farvevalg - i øvrigt fedt med ideen med billedet til invitationerne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg gennem de sidste sider i din tråd...

Jeg bliver nødt til at spørge:

Er Micha din tvillingesøster?

Har I begge en kæreste, der hedder Rasmus?

Min tvillingesøster huserer også herinde.... :thumbsupsmileyanim:

Bianca, det ser bare supergodt ud, det du har gang i! Jeg er stadig vild med dit fede og anderledes farvevalg - i øvrigt fedt med ideen med billedet til invitationerne :thumbsupsmileyanim:

Det er helt i orden du spørger...

har faktisk været inde og kigge på din søsters bryllupsberetning... det så bare ud til at være en super dag... syns det er dejligt I sådan kan hjælpes ad... Min søs bor desværre 2½ time væk, så hun hjælper på lang afstand... (også derfor hun er kommet herind), så det er jo bare dejligt der findes noget hvor hun kan deltage lidt mere...

Jep... begge vores kærester hedder Rasmus og er for øvrigt lige gamle, men der hører ligheden vist også op... har fundet to fyre med meget forskellig personlighed, så helt ens skal det da ikke være... :cheerleader3:

Tak for ros! det tages der altid imod med kyshånd! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hey smukke.. :cheerleader3:

Hvordan har dagen idag været?? Har sendt dig en masse "god-energi-og-glæde" tanker :thumbsupsmileyanim:

Knus

Tak for de dejlige tanker søde!

Som du kan læse har dagen idag heller ikke været vildt god... men tror også bare der i øjeblikket skal meget lidt til at jeg bliver lidt gnaven... men Rasmus er bare dejlig og bakker mig op! :thumbsupsmileyanim:

Gik det godt med fotograferingen idag?

Knus

Jamen det var da så lidt... er ked af du render rundt og er halv ked..

Er rigtig glad for og høre at Rasmus er der for dig - det betyder bare alverden :cheerleader3:

Jo tak det gik fint.. som du kan se på billederne i min tråd.. Men det var jo os nemt med en sød og rar model - hehe

KNUUUS

0

Del dette indlæg

Er rigtig glad for og høre at Rasmus er der for dig - det betyder bare alverden :thumbsupsmileyanim:

Jo tak det gik fint.. som du kan se på billederne i min tråd.. Men det var jo os nemt med en sød og rar model - hehe

KNUUUS

Ja de er jo dejlige og slet ikke til at undvære de mænd...

Det er bare nogle rigtigt fine billeder... det er så fedt med effekten af vejret (altså at det ikke bare er typisk solskin)...

Er super glad for støtten herinde! I er nogle rigtigt dejlige tøser... kan jo kun blive i bedre humør når man lige får snakket med jer... :thumbsupsmileyanim:

Forresten... min comp er blevet meget hurtigere! He he... blev jo helt computer smart... tak for hjælpen!

Kram!

0

Del dette indlæg

Er rigtig glad for og høre at Rasmus er der for dig - det betyder bare alverden :cheerleader3:

KNUUUS

Ja de er jo dejlige og slet ikke til at undvære de mænd...

Det er bare nogle rigtigt fine billeder... det er så fedt med effekten af vejret (altså at det ikke bare er typisk solskin)...

Er super glad for støtten herinde! I er nogle rigtigt dejlige tøser... kan jo kun blive i bedre humør når man lige får snakket med jer... :thumbsupsmileyanim:

Forresten... min comp er blevet meget hurtigere! He he... blev jo helt computer smart... tak for hjælpen!

Kram!

Nope det er nemmerlig lige det.. Mon ikke os det er derfor vi gifter os med dem ;)

Tak... ja syntes os det gir en super fed effekt med den "anerledes" himmel :thumbsupsmileyanim:

Jamen for pokker søde - det er da det vi er her for - for at støtte, råde, grine og græde sammen :griner:- Og du er velkommen til altid og skrive - her, sms eller andet - er altid klar på en opkvikkende sms!

hehe Det var jo det jeg sagde.. selvfølgelig kunne du finde ud af og defragmentere den - :cheerleader3: Så nu har du bare en lyn computer ;P

Knus

0

Del dette indlæg

Hejsa og velkommen til dette dejlige forum..

Kan se at du allerede er godt i gang..

Synes det er en super fin ide med invitationen..., hvis du synes at forsiden er for lys... så kunne en mulighed være at bytte rundt så at forsiden havde en af dine farver..

Glæder mig til at se hvad du kommer frem til..

Malene

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer