BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 posts in this topic

Fine kjoler du har prøvet. Jeg kan nu bedst li nr 5. syns den klær dig bedst :cheerleader3: Men du har jo masser af tid og der er jo løbende udsalg i butikkerne på skift, så mon ikke du finder en billig én? ellers er ebay jo også en mulighed som tRex også forreslår, der kan du få rigtig billige skrædersyet kjoler, jeg ved der er flere herinder der har købt deres kjoler der...

held og lykke :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Wow nogle kjoler du har prøvet...

Bortset fra nr. 1 er de rigtig fine til dig...

Du kan jo kigge på ebay, om der er en sælger med din kjole, så er der en del penge at spare...

Hvor var du henne for at prøve?

Tak... Har ikke rigtigt fået rodet med ebay endnu... ved ikke rigtigt om jeg tør...

Jeg har været i Panayotis i Odense og prøve...

0

Hey kære B....

puha så fik jeg læst hele listen igennem... synes det hele går så stærkt kan slet ikke følge med... man får da en del mere med når man læser med herinde :-)

Kan altså bedst lide kjole 5 eller 3, men mest 5, men det har jeg jo sagt i dag :-)

Kanon flot invitation, skal nok prøve at høre vores papiransvarlige om det er helt umuligt med det lilla papir når hun kommer tilbage der går bare lige et par uger endnu.... håber du kan vente :-) og tør slet ikke love noget... ville selv kigge i mappen men kunne ikke hitte den haha... sådan er det når man ikke har styr på den del... :-)

Min Rasmus er i fuld gang med at jeres billede, synes det ser super ud... men i kan jo altid smutte forbi i morgen og kigge bare send ham en sms så han er hjemme :-)

Glæder mig da til at følge videre med, selv om det jo desværre ikke lige er min tur endnu...

vi ses i morgen kære twin...

kram Micha

Hej søs...

Tak for hilsnen... Ja der kommer lidt mere på her, når nu Rasmus ikke kan kigge med... :loveboard:

Vi må lige se med det papir... Har næsten opgivet... :unsure:

Er glad for din rasmus kan hjælpe os med billedet... så har man jo lidt flere muligheder... :thumbsupsmileyanim:

Ses i aften... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej og velkommen til :loveboard:

Du har godt nok nået meget allerede synes jeg....du skal giftes en måned efter mig og jeg er ikke rigtig kommet i gang endnu :boohoo:

Det er nogle super flotte invitationer og monogrammer du har fået lavet :thumbsupsmileyanim:

Og det er nogle super flotte kjoler du har fået prøvet. Som et par stykker allerede har sagt så synes jeg også at kjole 3 og 5 er dem der klæder dig bedst....

God fornøjelse med den fortsatte planlægning

Tak for velkomsten... og i lige måde!

Jeg må lige forbi din tråd og kigge lidt... (hvis du har fået lavet en, fik jeg selvfølgelig ikke tjekket...)... :unsure:

Er glad for I allesammen synes det samme som mig mht kjolerne, så er jeg da på vej den rigtige vej... :cheerleader3:

Mht. planlægning, så skal du nu nok nå det... der er jo tid nok endnu...

0

Fine kjoler du har prøvet. Jeg kan nu bedst li nr 5. syns den klær dig bedst :loveboard: Men du har jo masser af tid og der er jo løbende udsalg i butikkerne på skift, så mon ikke du finder en billig én? ellers er ebay jo også en mulighed som tRex også forreslår, der kan du få rigtig billige skrædersyet kjoler, jeg ved der er flere herinder der har købt deres kjoler der...

held og lykke :cheerleader3:

Tak...

Ja, det er nemlig derfor jeg er gået i gang så tidligt, så kan det være man er heldig at finde en til lidt billige penge... det ville jo ikke være dårligt... :thumbsupsmileyanim:

0

quote]

Har kigget billeder fra din mail... hvor er de gode... :thumbsupsmileyanim:

Har absolut ingen undskyldninger mere... men skal lige se om der ikke kan tabes et par kilo mere...

Hvordan det er lykkedes: Jamen har egentlig bare ændret min kost og så træner jeg stort set hver dag (til hjemme video, så er lidt nørd..), men det virker... pga. stressen har jeg det aller bedst når jeg har fået trænet, og det giver bare bonus...

Tak for de søde ord mht kjolerne... Fik en på der var lige op og ned, hvor stoffet sidder meget tæt til kroppen... der er det ikke godt at have top mave... den blev der ikke taget billeder af... he he... :loveboard:

Hehe ja der er nogle gode imellem er der ikke ;) ? Syntes ihvertfald det kan blive varieret :unsure:

Du sir bare til så finder vi en dag... kg el. ej du er skide smuk - men kender godt det der med man gerne liige vil vente til det er helt rigtigt :boohoo:

Hvilke videoer er det så? ()()

Jeg har Carmen Electras dvd'er ;) hehe - de skulle os være goe.. måske jeg sku prøve det...

Kunne godt forestille mig det er godt mod stressen..

Jamen du er bare sååå fin i kjolerne.... og det er da godt du har fundet hvilken "stil" du går efter... Glæder mig til at se flere..

hmm.. fik da vist aldrig svaret dig her... kan jo blive helt væk i min egen tråd... (syns altså det er lidt for tidligt...)

Jamen jeg træner til sådan nogle dvd'er fra iform... De er super gode, syns jeg selv...

Skal nok lige overveje det med billederne, men der er jo også lang tid til at nå det endnu... :cheerleader3:

Er godt nok lidt genert...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: må da vist også lige sige tillykke glemte jeg vist ude hos mormor og morfar.. kram

Tak søs... :cheerleader3:

Har lige fundet en hjemmeside hvor man kan se billeder af den der bryllups planlægningsbog...

Hvor meget koster den? den vil jeg da gerne have...

0

Annonce ♥

kan ikke lige huske det, men skal nok kigge mandag... tror det er omkring de 350, men er ikke sikker, men vi finder ud af det :-)

Okay... du kigger bare og så må vi lige snakke sammen...

Tak for en dejlig dag i bon bon land...

:bearhug:

0

Hey smukke...

Kan ikke huske om i har en topfigur??

Men har fundet en som er den perfekte til jeres tema ;) Kig HER!

:bearhug:

Tak søde!

Hvor er de bare fine... de skal helt sikkert med i overvejelserne... (og så er det en danske hjemmeside... det kan jeg da finde ud af.... he he) :biggrin:

0

Iiiihhhhh 1 år tilbage.,.... :unsure::bearhug: TILLYKKE :bearhug::biggrin:

Tak!!! Nu nærmer det sig... Nu kan man ikke længere sige at der er over et år til... skræmmende...

Jahh, tiden ska nok FLYVE afsted :blink: bare vent..

er du kommet nærmere med invitationen?? er så spændt på at se den færdige version..

0