BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 posts in this topic

Annonce ♥

Billeder af foreløbig invitation:

post-34654-1215696174.jpg

Da vi har bogstaverne R og B har jeg sat dem sammen, så R'et er forsiden og B'et bagsiden. I hjertet skal selve invitationen og de praktiske oplysninger så stå, så det virker som om det er en lille folder de læser i. Syns selv det er blevet okay.

Nu mangler jeg dog at få noget tekst ind og så at finde ud af hvad jeg gør med forsiden, så den ikke virker så lys.

Gode ideer modtages gerne. :griner:-

Sikke en god idé, det har jeg ikke set før :cheerleader3:

Har desværre ikk enogle idéer til hvad du kunne komme på forsiden, men er enig med dig i, at der skal være noget, eller virker det for bart. Prøv at lege lidt med det, der er heldigvis stadig masser af tid :griner:-

Ej en fin ide, med at bruge jeres for bokstaver i invitationen :bearhug:

Det skal nok blive super flot. :griner:-

Tak...

Ja har heldigvis masser af tid til at arbejde lidt mere med det... Håber også at få den lilla ind i hjerterne i stedet for lyserød, men skal lige finde lilla papir først...

Må jeg også have lov at sige:

VELKOMMEN TIL BK

Tak!

0

Hej Bianca

Først, vil jeg lige sige velkommen til BK !!! - den fedeste site for ZILLA'er !!!!

Dernæst; Jeg syntes virkelig, at det er en god ide med de invitationer - det har jeg ikke set før.

Glæder mig til at se det færdige resultat.

Nu har jeg ikke set efter hvor du er fra, men hvis du vil have ideer til dekoration af forside m.m., kan jeg klart anbefale at besøge en hobbybutik, eller tage på kræmmermarked og snakke med en af de mange "hobby-kræmmere" der er. De har virkelig mange gode ideer !! (især hende der hedder Lailas Hobby !!- som vist også er hende der har butik i Roskilde)

Maya

0

Annonce ♥

Ej hvor er det bare en super invitation !!1

den er bare genial og super unik! :cheerleader3:

hvad med et billede af jer to sammen på forsiden, hvor i kigger på hinanden, og på bagsiden kommer der et lille kys ;)

Det var da en god ide... så kunne jeg lave det ligesom om at billederne sidder i de huller der normalt er i et R og øverst i B'et....

0

Hej Bianca

Først, vil jeg lige sige velkommen til BK !!! - den fedeste site for ZILLA'er !!!!

Dernæst; Jeg syntes virkelig, at det er en god ide med de invitationer - det har jeg ikke set før.

Glæder mig til at se det færdige resultat.

Nu har jeg ikke set efter hvor du er fra, men hvis du vil have ideer til dekoration af forside m.m., kan jeg klart anbefale at besøge en hobbybutik, eller tage på kræmmermarked og snakke med en af de mange "hobby-kræmmere" der er. De har virkelig mange gode ideer !! (især hende der hedder Lailas Hobby !!- som vist også er hende der har butik i Roskilde)

Maya

Tak!

Har allerede fået en masse rigtigt gode input... har den både liggende her og hos pigerne, der skal hjælpe mig med at få det hele til at klappe...

dejligt der er nogen der kommer med gode råd... :cheerleader3:

0

Ej hvor er det bare en super invitation !!1

den er bare genial og super unik! :cheerleader3:

hvad med et billede af jer to sammen på forsiden, hvor i kigger på hinanden, og på bagsiden kommer der et lille kys ;)

Det var da en god ide... så kunne jeg lave det ligesom om at billederne sidder i de huller der normalt er i et R og øverst i B'et....

Ja det ville da være super

0

Velkommen til BK :griner:-

Der dukker mange nye tråd op for tiden og når man selv er ved enden af sin planlægning er det hyggeligt at følge med i nogle nye der netop er begyndt. :cheerleader3:

Utrolig unik invitation I har gang i....Super god ide. :bearhug: Kan ikke mindes at have set noget ligende, så det bliver spændende at se det færdig resultat.

Håber du får lige så mange hyggelige timer på BK som jeg har haft.

:griner:-

Anne

0

Annonce ♥

Slemme slemme mig.. Jeg må da hellere skynde mig at smide en besked her i din fine lille tråd...

Som jeg sagde til dig i dag - så er dine invitationer sååå fantastisk kreative... Jeg syntes de er ÜBER fede :cheerleader3:

Og når de blir færdige med papir, og billeder.. ja så glæææder jeg mig til at se dem igen. :bearhug:

Glæder mig til at følge dig fremover.. og ja så må vi snart finde ud af noget igen :griner:- det kan da kun blive hyggeligt :griner:-

Nååå ja forresten - smid endelig inspiration til mig i min tråd - med mit "tema".. så er du en sveske...

Og ja.. har lige nogle spørgsmål:

* Hvad hedder den fantaaaastiske lim pen?

* Hvad koster det og leje de smukke lokaler?

* Hvor mange er der plads til? :griner:-

Knuuuuuus

Christina

0

Hejsa

Lige et forsinket velkommen til BK..:balloons: super skønt med endnu en 2009 brud. dejligt.

skal selv giftes 9. maj 2009... og glæder mig sindsygt meget... :):loveboard:

du har rigtig meget styr på en masse allerede.. dejligt og se. og en rigtig go ide med invitationen.. :biggrin:()()

glæder mig til og følge med i din planlægning... :balloons:

knus Tina.

0

Heeh det var da dejligt du også lige kiggede retur heeh :loveboard::biggrin:

Heeh mange takker.. :balloons: ja og min far har også købt kjolen heeh med slør og tilpasning til den tid.. han kunne ikke stå for den heeh som mig heeh.

så farmand betalte det hele. heeh skønt... ()():)

knus

0

Velkommen til BK :)

Der dukker mange nye tråd op for tiden og når man selv er ved enden af sin planlægning er det hyggeligt at følge med i nogle nye der netop er begyndt. :biggrin:

Utrolig unik invitation I har gang i....Super god ide. ()() Kan ikke mindes at have set noget ligende, så det bliver spændende at se det færdig resultat.

Håber du får lige så mange hyggelige timer på BK som jeg har haft.

:loveboard:

Anne

Tak... ja det bliver hurtigt til mange timer når man bare lige skal ind og kigge... he he....

0

Annonce ♥

Slemme slemme mig.. Jeg må da hellere skynde mig at smide en besked her i din fine lille tråd...

Som jeg sagde til dig i dag - så er dine invitationer sååå fantastisk kreative... Jeg syntes de er ÜBER fede :biggrin:

Og når de blir færdige med papir, og billeder.. ja så glæææder jeg mig til at se dem igen. ()()

Glæder mig til at følge dig fremover.. og ja så må vi snart finde ud af noget igen :) det kan da kun blive hyggeligt :loveboard:

Nååå ja forresten - smid endelig inspiration til mig i min tråd - med mit "tema".. så er du en sveske...

* Hvor mange er der plads til? :balloons:

Knuuuuuus

Christina

Hey søde...

Jeg vender stærkt tilbage med svar senere... er gået kold på sofaen...

0

Heeh det var da dejligt du også lige kiggede retur heeh :balloons::biggrin:

Heeh mange takker.. :balloons: ja og min far har også købt kjolen heeh med slør og tilpasning til den tid.. han kunne ikke stå for den heeh som mig heeh.

så farmand betalte det hele. heeh skønt... ()():)

knus

det er jo med at snuse lidt rundt... he he...

Tak for velkomsten...

Super med sådan en dejlig far... kunne jeg da godt bruge ind imellem.... :loveboard:

0

Som jeg sagde til dig i dag - så er dine invitationer sååå fantastisk kreative... Jeg syntes de er ÜBER fede :biggrin:

Og når de blir færdige med papir, og billeder.. ja så glæææder jeg mig til at se dem igen. ()()

Glæder mig til at følge dig fremover.. og ja så må vi snart finde ud af noget igen :) det kan da kun blive hyggeligt :loveboard:

* Hvor mange er der plads til? :balloons:

Knuuuuuus

Christina

Endelig et svar fra mig... gik vist lidt kold igår... he he...

Men her kommer et billede af vidunder limpinden:

post-34654-1215935595.jpg

Mht Skovkanten... jeg sender dig lige en pm... ved ikke hvor officielle priserne er, da de ikke ligger på deres hjemmeside...

Glæder mig til vi ses igen...

Knus

0

Har helt glemt at fortælle....

Da jeg kom hjem fra zillamøde i fredags havde kæresten fundet det grønne karton jeg manglede... ()()

Så han havde købt alt det forretningen havde... :biggrin:

Så nu mangler jeg kun lilla papir, det ser desværre bare ud til at det er en af de farver, der bare ikke kan fås i papir.... :)

0

Annonce ♥

Heeh det var da dejligt du også lige kiggede retur heeh :):biggrin:

Heeh mange takker.. :bestwishes: ja og min far har også købt kjolen heeh med slør og tilpasning til den tid.. han kunne ikke stå for den heeh som mig heeh.

så farmand betalte det hele. heeh skønt... :):loveboard:

knus

det er jo med at snuse lidt rundt... he he...

Tak for velkomsten...

Super med sådan en dejlig far... kunne jeg da godt bruge ind imellem.... :balloons:

Heeh ja det er rart. man kan snuse rundt herinde og få nogen gode inspirationer heeh..

Såå lidt da heeh ()()

Ja det er super skønt og have sådan en far manner. heh :balloons:

0

Hey søde...

Åh dit bette pus.. håber du fik hvilet dig lidt :balloons:

Mht Skovkanten... jeg sender dig lige en pm... ved ikke hvor officielle priserne er, da de ikke ligger på deres hjemmeside...

Knus

Ihh den må da kunne findes... :) Tesa er da et ret almindeligt mærke... - må straks igang med at søge...

TAK søde... :) Os tak for Pm'en.

Jaaaa glæder mig os til vi ses igen.. for vi 3 tøser kan da ihvertfald finde ud af og sludre og hygge må man sige.

KNUSER

Da jeg kom hjem fra zillamøde i fredags havde kæresten fundet det grønne karton jeg manglede... :loveboard:

Så nu mangler jeg kun lilla papir, det ser desværre bare ud til at det er en af de farver, der bare ikke kan fås i papir.... :balloons:

Ihhhhhh en dejlig Rasmus du har dig der... ()()

Så nu er du ejer af 1-2 ton grøn karton? eller... ? hehe

Jeg skal nok stadig holde øje med det der papir... hvad hedder farven forresten?

0

Da jeg kom hjem fra zillamøde i fredags havde kæresten fundet det grønne karton jeg manglede... :balloons:

Så nu mangler jeg kun lilla papir, det ser desværre bare ud til at det er en af de farver, der bare ikke kan fås i papir.... :)

Det er bare det, man har en kæreste til - rigtigt sødt gjort :balloons:

Dernæst er det vidst første gang, jeg er i din tråd....

Tillykke med det forestående bryllup og god fornøjelse med planlægningen!

Deusuden synes jeg, at det er en rigtig god ide med farvevalget ()():):loveboard:

0

Hey søde...

Åh dit bette pus.. håber du fik hvilet dig lidt :)

Knus

Ihh den må da kunne findes... :loveboard: Tesa er da et ret almindeligt mærke... - må straks igang med at søge...

TAK søde... :bestwishes: Os tak for Pm'en.

Jaaaa glæder mig os til vi ses igen.. for vi 3 tøser kan da ihvertfald finde ud af og sludre og hygge må man sige.

KNUSER

Da jeg kom hjem fra zillamøde i fredags havde kæresten fundet det grønne karton jeg manglede... :balloons:

Så nu mangler jeg kun lilla papir, det ser desværre bare ud til at det er en af de farver, der bare ikke kan fås i papir.... :balloons:

Ihhhhhh en dejlig Rasmus du har dig der... ()()

Så nu er du ejer af 1-2 ton grøn karton? eller... ? hehe

Jeg skal nok stadig holde øje med det der papir... hvad hedder farven forresten?

Ja det er lige før jeg har et helt ton karton... he he... ej, der skulle vist kun være en 50 stykker, men skal også bruge det og nok også mere, så må lige kigge videre...

i morn smutter vi lige forbi den butik han har fundet det i og kigger... så må vi se om de også har papiret i lilla....

Farven hedder forresten bare mørk lilla i Tukan karton, så det er vist et vidt begreb... he he...

Ja vi må da lige finde et tidspunkt og mødes igen... det var jo hyggeligt... :)

Har forresten kigget på dit link, men den lilla.. skal lige forbi butikken, så kigger jeg på linket... tak!!

0

Annonce ♥

Så nu mangler jeg kun lilla papir, det ser desværre bare ud til at det er en af de farver, der bare ikke kan fås i papir.... :bestwishes:

Det er bare det, man har en kæreste til - rigtigt sødt gjort :)

Dernæst er det vidst første gang, jeg er i din tråd....

Tillykke med det forestående bryllup og god fornøjelse med planlægningen!

Deusuden synes jeg, at det er en rigtig god ide med farvevalget ()():):loveboard:

tak.... ja han er bare super god når det er sådan noget det drejer sig om.... :balloons:

0

Ja det er lige før jeg har et helt ton karton... he he... ej, der skulle vist kun være en 50 stykker, men skal også bruge det og nok også mere, så må lige kigge videre...

i morn smutter vi lige forbi den butik han har fundet det i og kigger... så må vi se om de også har papiret i lilla....

Farven hedder forresten bare mørk lilla i Tukan karton, så det er vist et vidt begreb... he he...

Ja vi må da lige finde et tidspunkt og mødes igen... det var jo hyggeligt... :biggrin:

Har forresten kigget på dit link, men den lilla.. skal lige forbi butikken, så kigger jeg på linket... tak!!

Hehe - ja oki 50 stk er nok ikke i nærheden af et ton ;) - men lyder som en god ide... hvad er det for en butik? elsker jo "krea" butikker... hehe

Jeps jeps.. håber du finder dit papir ()()

Forresten så har jeg et "sygeplejerske" kostume ;) hvis du skal have taget billeder.. hehe - (onesize) som jeg måtte skaffe til min model da jeg skulle tage et billede til en kampagne vi var med i....

Du sir bare til ;)

0

Ja vi må da lige finde et tidspunkt og mødes igen... det var jo hyggeligt... :biggrin:

Hehe - ja oki 50 stk er nok ikke i nærheden af et ton ;) - men lyder som en god ide... hvad er det for en butik? elsker jo "krea" butikker... hehe

Jeps jeps.. håber du finder dit papir :)

Forresten så har jeg et "sygeplejerske" kostume ;) hvis du skal have taget billeder.. hehe - (onesize) som jeg måtte skaffe til min model da jeg skulle tage et billede til en kampagne vi var med i....

Du sir bare til ;)

Det er en print/kopi forretning, der ligger midt i Odense centrum. Lige omkring det kryds hvor gågaderne går sammen og Jyske Bank... ved ikke hvor meget hobby de har ud over papir, men må se imorn...

He he... må lige se med det kostume... er MEGET genert... ()()

Men ved kæresten ville elske det, så må se om jeg kan få overtalt mig selv...

0

Du sir bare til ;)

Det er en print/kopi forretning, der ligger midt i Odense centrum. Lige omkring det kryds hvor gågaderne går sammen og Jyske Bank... ved ikke hvor meget hobby de har ud over papir, men må se imorn...

Jeg hjælper dig gerne :loveboard: MIg skal du ikke være genert over for... :P

0

Du sir bare til ;)

Jeg hjælper dig gerne :loveboard: MIg skal du ikke være genert over for... :P

Tak søde!!!!!

0