BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 indlæg i dette emne

Britt> den med skulle hendes Rasmus ikke se at komme i knæ også? hehe tror jeg du skal tage med ham, jeg har opgivet haha...

B> skal nok købe bogen, men venter nok til starten af næste måned du kan jo alligevel ikke få den før, håber jeg er ok... :-)

Regnede jo med at tage til odense på et tidspunkt i uge 33 el. 34... men vil ikke love noget...

Det er også helt i orden at du først venter til næste måned... jeg har nemlig ikke flere penge i denne måned... så det passer jo fint! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved godt det ikke har noget med brylluppet at gøre, men syns da lige I skulle se hvorfor jeg er så træt idag:

post-34654-1216635127.jpg

Det er min nye killing Tula... Hun kom til Fyn kl 23 igår, så der har slet ikke været ro siden... Hun sov ca. 3 timer i nat og ellers vil hun bare gerne lege...

Åhh hvor er hun sød - hun ligner osse min kat da hun var lille, det er dog 6 år siden og hun er langt fra lille mere.

Men dejlig det er hun, dit lille nye familiemedlem - og det er jo godt, for man kan godt blive lidt træt af alle deres narrestreger når de er så små.

0

Del dette indlæg

Britt> den med skulle hendes Rasmus ikke se at komme i knæ også? hehe tror jeg du skal tage med ham, jeg har opgivet haha... Griner det var derfor jeg tog affæren i egen hånd ;) Det må da vist snart være på tide, måske han bliver inspireret af svigerindens bryllup *krydse fingre*

det ville ikke hjælpe det store han vil ikke alligevel... vi har snakket om det...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved godt det ikke har noget med brylluppet at gøre, men syns da lige I skulle se hvorfor jeg er så træt idag:

post-34654-1216635127.jpg

Det er min nye killing Tula... Hun kom til Fyn kl 23 igår, så der har slet ikke været ro siden... Hun sov ca. 3 timer i nat og ellers vil hun bare gerne lege...

Åhh hvor er hun sød - hun ligner osse min kat da hun var lille, det er dog 6 år siden og hun er langt fra lille mere.

Men dejlig det er hun, dit lille nye familiemedlem - og det er jo godt, for man kan godt blive lidt træt af alle deres narrestreger når de er så små.

Ja det er da helt sikkert kun fordi man ikke kan stå for sådan en lille størrelse at man gider hende... for hun har da godt nok krudt i måsen... skal jo killingesikre ens hjem fuldstændig...

0

Del dette indlæg

så er bogen kommet hjem køber den efter d. 1... tror du så ikke jeg fandt en da jeg ryddede op i går så kunne du sagtens have set den,.... typsik... :-) så nu har vi i hvert fald nogle hjemme :-)

Det er da typisk... så kunne jeg godt have set det IRL... men mon ikke den helt klart lever op til forventningerne... ellers havde du jo ikke foreslået den... :bunny_4:

Se her hvad din Rasmus har sendt til mig: :bunny_4::cheerleader3::cheerleader3:

_________________________________________________________________________________________________

Er så heldig at være udstyret med en svoger, der er noget af et computergeni!

Han har hjulpet med billeder til invitaitonerne og det her hvad der kom ud af det:

post-34654-1216976876.jpg

Det skal være i "hullet" i R'et på forsiden... det er bare blevet så godt... så nu skal jeg bare igang med at rode lidt videre... (mangler en blækpatron, så jeg kan få printet det ud... typisk)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er bogen kommet hjem køber den efter d. 1... tror du så ikke jeg fandt en da jeg ryddede op i går så kunne du sagtens have set den,.... typsik... :-) så nu har vi i hvert fald nogle hjemme :-)

Det er da typisk... så kunne jeg godt have set det IRL... men mon ikke den helt klart lever op til forventningerne... ellers havde du jo ikke foreslået den... :bunny_4:

Se her hvad din Rasmus har sendt til mig: :cheerleader3::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

_________________________________________________________________________________________________

Er så heldig at være udstyret med en svoger, der er noget af et computergeni!

Han har hjulpet med billeder til invitaitonerne og det her hvad der kom ud af det:

post-34654-1216976876.jpg

Det skal være i "hullet" i R'et på forsiden... det er bare blevet så godt... så nu skal jeg bare igang med at rode lidt videre... (mangler en blækpatron, så jeg kan få printet det ud... typisk)

EEEEEJJJJJJ hvor er det godt gået!!!!!!!!!!!! :bunny_4: De blir bare SUPER DUPER FLOTTE søde.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom mine tatty teddy med posten...

først var jeg sådan lidt... øv... ville egentlig gerne have haft dem med manden i smoking, men efter lidt overvejelse, tænkte jeg: "nej... de er sgu søde"... (det er det der når man har sat sig noget andet i hovedet), så her er et billede af min gave til Rasmus, som han skal have på en eller anden måde når jeg holder tale:

post-34654-1216990932.jpg

0

Del dette indlæg

EEEEEJJJJJJ hvor er det godt gået!!!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim: De blir bare SUPER DUPER FLOTTE søde.. :heart:
Hvor er det bare blevet super godt... :blink::):cheerleader3:
Godt billede af jer...

Lidt ærgerligt at han holder på din hånd, så man ikke kan se din ring...

Men god ide... :denmarkflag:

Tak piger...

syns også selv det er et rigtigt godt billede, men ja det er lidt ærgeligt man kun kan se hans ring... men helt utroligt vi fik fat i et hvor vi ikke begge to skærer ansigt (eller den ene af hos... he he..)

og er bare rigtigt glad for min idé med at vi kigger ud af R'et kunne lade sig gøre! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

ja det er lidt ærgerligt med bogen, men er sikker på den er god nok :-)

ja han sagde godt han havde sendt det til dig :-) synes det er godt af jer :-)

mht. bamsen, vidste du ikke hvordan de så ud eller? ellers forstod jeg ikke helt det med manden i smoking...

kram

bamserne... det er fordi man ikke kan få dem i odense mere, men vidste de havde haft dem i ærlige bent. Så har jeg fået lidt hjælp af en herinde fra, der har hentet dem i salling til mig og sendt dem, så vidste kun det var brudepar... men syns nu altså de er søde... :thumbsupsmileyanim:

Har været med mor ude og prøve brudekjoler... men er meget i tvivl... se næste svar i tråden...

:blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så har jeg været ude og prøve kjoler igen...

Denne gang havde jeg fået mig en tid i Lilly... Prøvede 3 kjoler.. og helt vildt med dem alle 3, men men men... lige nu står jeg helt sikkert og skal vælge mellem de to første... de er bare lige mig...

Første kjole:

post-34654-1217095109.jpg

Kjole nr. 2: (den har også snøre ryg)

post-34654-1217095118.jpg

Den sidste kjole. grunden til at jeg ikke lige har den med på valg, er at den ikke kan ændres i størrelsen hvis jeg skulle ende med at tage lidt på eller tabe mig... så det ville ikke være så smart... (når nu jeg er lidt tidligt ude)...

post-34654-1217095124.jpg

Kunne også se om der er nogen tilbage når Lilly holder udsalg i oktober, men det er noget af en chance at tage, da jeg bruger str. 40, hvilket de siger er den mest solgte størrelse... så nu skal jeg bare tænke tænke tænke...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger...

Tvivlen er dog ikke blevet mindre. Umiddelbart er nr. 1, den kjole jeg normalt ville gå efter, men syns også der er et eller andet ved kjole 2... den har lige de detaljer mere, som jeg bare syns er vildt fine... men har da heldigvis tid til at overveje... he he...

ellers må jeg jo bare op og prøve dem igen... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Er helt vild med nr 2 søde! :cheerleader3:

Den udskæring er så pæn til dig, og super talje!!

Jeg har jo også netop købt bogen, og ville faktisk ønske jeg havde haft den fra start, den er :loveflag:

:icon_hug:

bogen ser også rigtig god ud... søs har jo også skaffet den, så nu skal vi bare have den til Fyn, men mon ikke også vi finder ud af det... Er rart med sådan en søster der bare kan det der.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer