BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 posts in this topic

Annonce ♥

Hej Skønne Bianca,

Der er IKKE længe til nu.................

Dejligt at hår og makeup er kommet på plads. Et flueben mere!! Glæder mig til at du og din mand på dagen!!!!

Søndagsknus til dig.

0

Hej smukke!

Hvor bliver den bare smuk din brudefrisure. :denmarkflag:

Dejligt at du vandt kampen over "de onde gaveæsker" - slut prut og væk med dem og videre til næste projekt! :thumbsupsmileyanim:

Kassen til jeres hilsener er blevet rigtig fin. :)

Hej søde!

Tak!!!

Oh my god sødeste, hvor bliver du bare smuk :-)

Tak... Håber også det bliver rigtigt fint... men mon ikke det gør det...

Altså, du får lavet meget :griner:-

Dejligt at du er færdig med gaveæskerne igen..... og at de er gemt væk :cheerleader3:

Dit hår er super flot og kan godt forstå du vil have pandehåret op, det giver et rigtig friskt udtryk :)

Du er bare så SMÅÅÅK :denmarkflag:

Hey søde!

Tak! Altid dejligt at høre din mening!

Knus

0

Jeg er ikke tit herinde men må bare udbryde: Din håropsætning er virkelig smuk!!

Takker!

Super flot hår og jeg tror også, du har valgt rigtigt med pandehåret, da det andet nok bare bliver for varmt og irriterende på dagen :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag:

Lækkert med det kreative, så er der styr på næsten det hele. Kokken får lige en spænd-hjelmen-og-kom-ind-i-kampen tanke, håber den hjælper :griner:-

Tak...

og ja... kokken er vist et kapitel for sig selv... men det kan du læse om i min næste fællesindlæg...

Håber det går godt med dig?! Får desværre ikke læst i så mange andre tråde, da jeg syns jeg har lidt meget om ørerne...

Knus

0

Annonce ♥

Waauw super smukt hår :thumbsupsmileyanim:

syntes det er rigtig sødt både med pandehåret oppe og nede....men det er nok mest praktisk oppe :denmarkflag:

Tak... Ja tror også oppe er det der bliver bedst for mig på dagen...

Måtte lige kommentere: Wow, flot frisure! Jeg synes bedst om det, når du har pandehåret oppe, så god beslutning :cheerleader3:

TAK!

Hej Skønne Bianca,

Der er IKKE længe til nu.................

Dejligt at hår og makeup er kommet på plads. Et flueben mere!! Glæder mig til at du og din mand på dagen!!!!

Søndagsknus til dig.

Tak... men nu er der bare rod i noget andet... men det kan du læse længere nede...

Håber du har det godt...

Tak for knus... er der vist brug for lige nu...

knus til dig...

0

Er bare vildt gal og ked af det!!!

Kokken er jo min stedfars barndomsveninde... Da vi snakkede med hende i april ville hun intet have for at hjælpe os, men så det som en vennetjeneste (vi har så hele tiden villet give hende en gave som tak)... Samtidig ville hun klare både fest og reception, for det kunne hun sagtens... (har hele tiden selv villet stå for receptionen)...

Har så lige siden gået og ventet på svar mht. den endelige menu, da hun har fået frie hænder med noget af tilbehøret... + besked om hvad hun har af ideér til receptionen....

Har skrevet til hende og rykket flere gange og har endda fået min stedfar til at høre hvad der sker... Endelig kommer der svar... men nu vil hun pludselig ikke stå for receptionen alligevel... 13 dage før!!

er bare skide gal og ked af det... Har jo ikke en chance for at gøre klar til den så sent, når jeg også skal lave min egen kage....

0

Annonce ♥

Kokken er jo min stedfars barndomsveninde... Da vi snakkede med hende i april ville hun intet have for at hjælpe os, men så det som en vennetjeneste (vi har så hele tiden villet give hende en gave som tak)... Samtidig ville hun klare både fest og reception, for det kunne hun sagtens... (har hele tiden selv villet stå for receptionen)...

Har så lige siden gået og ventet på svar mht. den endelige menu, da hun har fået frie hænder med noget af tilbehøret... + besked om hvad hun har af ideér til receptionen....

Har skrevet til hende og rykket flere gange og har endda fået min stedfar til at høre hvad der sker... Endelig kommer der svar... men nu vil hun pludselig ikke stå for receptionen alligevel... 13 dage før!!

er bare skide gal og ked af det... Har jo ikke en chance for at gøre klar til den så sent, når jeg også skal lave min egen kage....

Det kan man sq da ikke.... :thumbsupsmileyanim:

0

ej det kan hun simpelthen ikke være bekendt. Det synes jeg også i skal få din far til at sige til hende, da det er hans veninde. Nåh men der er jo ikke noget at gøre ved det. Er der noget specielt i ønsker jer til denne reception? for ellers stiller jeg mig gerne til rådighed og laver gerne en masse forskellige sandwich klar, hvis du får brug for det :-)

0

Annonce ♥

Hej Bianca!

Hvor er det bare strengt! Du har klart min medfølelse!

Jeg kan forestille mig, at det må være svært at brokke sig, når nu hun er en ven af familien og stadig skal stå for festen!

Jeg håber, at I snart finder en løsning, så det ikke får lov at lægge en sky over den sidste forberedelsestid, og så dagen går godt, uden at I skal bekymre jer om det!

Et kram til dig fra mig :thumbsupsmileyanim:

Kærlig hilsen

Line

0

Jeg forstår simpelthen ikke folk, der er så respektløse at melde fra i sidste øjeblik, når det er så vigtig en ting, de står for. :ban: :ban:

Jeg synes, det er direkte uartigt og jeg er tosset på dine vegne. Var det mig, der fik den besked, ville jeg skælde og smælde, derefter tage mig en stor tudetur og så til sidst finde en løsning.

Måske din søster har ret i, at hun og nogle af de andre kan nå at tage sig af receptionsmaden og måske Gitte (Vanni) kan hjælpe?

Husk på, at det på trods af blod, sved og tårer er bedre, det går galt i dagene op til frem for på dagen. Det må være en generalprøve :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag:

0

Sådan noget tis. . . . . . . .

det er sq da tarveligt

Op med humøret i finder nok en løsning.

Tak... er også bare vildt skuffet og kan slet ikke se nogen løsning lige nu... Så sætter min lid til familien lige nu...

HUSK NU vi er der... vi knokler røven ud af bukserne hele fredagen, så skal det nok nås...

:cheerleader3:

Tak søs... Tror det er godt du kommer over inden så jeg kan få lidt ro...

:denmarkflag:

Det kan man sq da ikke.... :denmarkflag:

Det troede jeg heller ikke man kunne...

Hvor grovt og så lige 13 dage før.....

:) det er meget hesynsløs af hende

ja syns jeg også...

HOLD da op!! Sikke en :thumbsupsmileyanim: !!

Det er lige før jeg selv ville tilbyde at stå for det, hvis ikke jeg havde været på job :griner:- Sikke en %&&¤&¤%¤%#¤!!

Tak... det er tanken der tæller... ;)

0

ej det kan hun simpelthen ikke være bekendt. Det synes jeg også i skal få din far til at sige til hende, da det er hans veninde. Nåh men der er jo ikke noget at gøre ved det. Er der noget specielt i ønsker jer til denne reception? for ellers stiller jeg mig gerne til rådighed og laver gerne en masse forskellige sandwich klar, hvis du får brug for det :-)

Tak søde...

Håber der kommer en løsning snart...

Hej Bianca!

Hvor er det bare strengt! Du har klart min medfølelse!

Jeg kan forestille mig, at det må være svært at brokke sig, når nu hun er en ven af familien og stadig skal stå for festen!

Jeg håber, at I snart finder en løsning, så det ikke får lov at lægge en sky over den sidste forberedelsestid, og så dagen går godt, uden at I skal bekymre jer om det!

Et kram til dig fra mig :griner:-

Kærlig hilsen

Line

Lige nøjagtigt... det er en rigtig dum situation fordi det er en ven af familien og hun samtidig stadig har med festen at gøre...

Håber også der kommer en løsning på det...

Jeg forstår simpelthen ikke folk, der er så respektløse at melde fra i sidste øjeblik, når det er så vigtig en ting, de står for. :ban: :ban:

Jeg synes, det er direkte uartigt og jeg er tosset på dine vegne. Var det mig, der fik den besked, ville jeg skælde og smælde, derefter tage mig en stor tudetur og så til sidst finde en løsning.

Måske din søster har ret i, at hun og nogle af de andre kan nå at tage sig af receptionsmaden og måske Gitte (Vanni) kan hjælpe?

Husk på, at det på trods af blod, sved og tårer er bedre, det går galt i dagene op til frem for på dagen. Det må være en generalprøve :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag:

Har skam skældt og smældt... men deet hjælper vist intet lige nu... håber der kommer en løsning... men kan ikke rigtigt overskue det lige nu... skal jo også have styr på kagen...

Det må virkelig blive en god dag sådan som vi er forfulgt af uheld...

0

Annonce ♥

Hej piger...

Tak for opbakning... Kan desværre ikke overskue det til at finde en løsning lige nu, så håber bare der sker et eller andet...

er i fuld gang med at bage prøve kage til vores bryllupskage, da vi endnu ikke har nået at smage den kombination før... og det driller selvfølgelig også... selvom jeg har lavet mud cake masser af gange før, skvattede den bare fuldstændig sammen... er vist bare ikke min dag idag....

0

Annonce ♥

Hey søde...

Det er da pisse irriterende med hende kokken.. hvis vi ikk havde været på bryllupsrejse kunne vi sagtens have haft hjulpet jer..

Men er sikker på at der er en zilla eller to der gerne stiller op hvis du får behov for det..

MEN... hvad med kagen? hvordan gik det? smagte den godt? skal vi ikke se billeder? hehe.. :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Hej piger...

Tak for opbakning... Kan desværre ikke overskue det til at finde en løsning lige nu, så håber bare der sker et eller andet...

er i fuld gang med at bage prøve kage til vores bryllupskage, da vi endnu ikke har nået at smage den kombination før... og det driller selvfølgelig også... selvom jeg har lavet mud cake masser af gange før, skvattede den bare fuldstændig sammen... er vist bare ikke min dag idag....

Sådan er det tit, når man følelsesmæssigt er lidt ude i torvene. Stress helt ned søde. Der skal nok komme en løsning :thumbsupsmileyanim:

0

Tak for opbakning og knus piger! Dejligt at komme ind og se, der er nogen der føler med mig...

Har fået styr på receptionen, men har først har fået menuen fra hende her til aften og den lever slet ikke op til det lovede... (skulle have mere detaljer på det hun havde frie hænder til og det er der slet ikke... :thumbsupsmileyanim: )... har bare ondt i maven og føler slet ikke jeg kan regne med hende... det har desværre resulteret I en ordenlig nedtur og jeg får slet ikke taget mig sammen til noget... Det går desværre ud over at jeg heller ikke får spist eller når det jeg egentlig skulle...

Ved godt selv det ikke er særlig sundt, men kan slet ikke hive mig selv op.. Så lige nu tar jeg dagene time for time...

For mig er det bare en meget vigtig del, at maden er i orden og jeg kan regne med at det kører... og det føler jeg slet ikke at jeg kan...

Mine forældre gør alt hvad de kan og er lige så kede af det som mig... Det er jo et kæmpe svigt fra en ven af deres... så lige nu har jeg lagt det hele i deres hænder, for kan bare ikke mere selv...

Edited by BiancaNavne
0

Tak for opbakning og knus piger! Dejligt at komme ind og se, der er nogen der føler med mig...

Har fået styr på receptionen, men har først har fået menuen fra hende her til aften og den lever slet ikke op til det lovede... (skulle have mere detaljer på det hun havde frie hænder til og det er der slet ikke... :cheerleader3: )... har bare ondt i maven og føler slet ikke jeg kan regne med hende... det har desværre resulteret I en ordenlig nedtur og jeg får slet ikke taget mig sammen til noget... Det går desværre ud over at jeg heller ikke får spist eller når det jeg egentlig skulle...

Ved godt selv det ikke er særlig sundt, men kan slet ikke hive mig selv op.. Så lige nu tar jeg dagene time for time...

For mig er det bare en meget vigtig del, at maden er i orden og jeg kan regne med at det kører... og det føler jeg slet ikke at jeg kan...

Mine forældre gør alt hvad de kan og er lige så kede af det som mig... Det er jo et kæmpe svigt fra en ven af deres... så lige nu har jeg lagt det hele i deres hænder, for kan bare ikke mere selv...

Søde!

Pas nu på dig selv. Du må ikke gå ned igen, det har du ikke brug for lige nu. Det er super træls og møg-hammerende irriterende at hun kommer med en masse kævl og ævl når hun ikke kan følge det op. Håber at dine forældre kan få snakket lidt ordentligt med hende, så det bliver mere som i gerne ville have. Men ja, det må heller ikke være sjovt for dem, når det er en af deres veninder. Se om du ikke kan lade dine forældre overtage de bekymringer. Jeg er sikker på at de nok skal klare det :bearhug:

Uha, er så ked af at det hele ikke bare kører på skinner for dig...

:thumbsupsmileyanim: Helena

0