BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 posts in this topic

Annonce ♥

Hey sødeste Bianca.. GP

Hvor er det nogen fine teposer ud har fået lavet manner.. :balloons::)

Neeeej hvor er han cute manner.. kæft hvor er den søøød man. det er da helt vildt..

godt lavet man... :) :) :)

den lille haffelaf. :loveflag:

nu er det også snart fin tur søde... snart er der kun 1 mdr tilbage.. :td: :td:

mange krammer Tina. :loveflag:

Tak søde...

Altid dejligt at høre fra dig!

Nu ikke stresse mig... Sidder på Kreta når vi har 5 års dag, hvilket vil sige når der er 1 måned til... Puha... Er ramt af lidt stress og nerver i øjeblikket...

Og tak for rosen!

Knus

0

Nååååårh :)

Kan godt se, at han ikke er så pæn bagfra, men hvem vil i det hele taget fotograferes bagfra?

Trods skønhedsfejlene er han VILDT sød!! Vildt godt kreeret! :D

Tak!

Jeres ros hjælper helt vildt på min lidt fiasko følelse... for ja helt ærligt... hvem vil fotograferes bagfra... hmm....

:balloons:

0

Annonce ♥

Hejsa søde...

Sikke som du da rykker herinde :balloons: Virkelig fine teposer og tags du har fået lavet og kan slet ikke stå for Haffalaffen.... Han er da bare noget at det sødeste! Husk al kagekreation tager tid og øvelse, så pyt da med at du ikke er helt tilfreds, det skal da nok komme - er jeg helt sikker på og jeg synes nu du kan være meget stolt af ham...

:)

0

JEG ÆÆÆÆÆLSKER ELEFANTDYRET!!!!!!

:):):):):td:

Og dit elefantdyr er virkelig blevet god! Den ligner, farverne er lige i øjet og detaljerne er blevet gode!! At du så har haft lidt trængsel med overtrækningen, det er en mindre detalje. Teknik og sans for lækerierne er der og det er dem man kommer langt med!! SUPER godt gået!!

En god og grundig opsmøring gør underværker, TYKT lag fondant/SP er et andet trick og ja, kan man, så overtræk i etaper, jeg gjorde det ikke med min frø og den krakeleret også en smule!

0

Annonce ♥

post-34654-1244190226.jpg

Hvor er han sød.... ME LIKE... :)

Tak! :balloons:

Nååååååååååååå hvor er "Laffe" bare søøøø' :td::):td::)

Måske det var sådan en bryllups-kage jeg sku ha i stedet ;)

Du er bare SÅ dygtig smuksak - og glææææder mig til den 13 -hvor alle mine gæster skal se hvor flot en kage du har lavet :loveflag:

Kisses

Tak skatter!

Lover at din kage bliver meget meget bedre!!!

Krammer!!

Hejsa søde...

Sikke som du da rykker herinde :) Virkelig fine teposer og tags du har fået lavet og kan slet ikke stå for Haffalaffen.... Han er da bare noget at det sødeste! Husk al kagekreation tager tid og øvelse, så pyt da med at du ikke er helt tilfreds, det skal da nok komme - er jeg helt sikker på og jeg synes nu du kan være meget stolt af ham...

GP

Tak søde... Er glad for jeg lagde ham herind... Det hjælper på humøret når man får jeres meninger...

Tak for rosen af teposerne... puha de tog lang tid... Men er glad for jeg lavede dem...

Knus

0

JEG ÆÆÆÆÆLSKER ELEFANTDYRET!!!!!!

:):):td::td:GP

Og dit elefantdyr er virkelig blevet god! Den ligner, farverne er lige i øjet og detaljerne er blevet gode!! At du så har haft lidt trængsel med overtrækningen, det er en mindre detalje. Teknik og sans for lækerierne er der og det er dem man kommer langt med!! SUPER godt gået!!

En god og grundig opsmøring gør underværker, TYKT lag fondant/SP er et andet trick og ja, kan man, så overtræk i etaper, jeg gjorde det ikke med min frø og den krakeleret også en smule!

Takker mange gange... Dejligt sådan at få ros fra endnu en krea kage bager!

Syns også jeg havde smurt den godt op med smørcreme, men den ville bare ikke rigtigt noget som helst... hmm... men bedre held næste gang...

Knus

Flotte teposer!!

Og seriøst fin og nuttet hafferlaf!!!! Den er simpelthen for kær!! Det kan godt være der er nogle skønhedsfejl, men den ligner!! og er virkelig kær! Man nænner da ikke af skære i den!

Takker... Er godt nok spændt på at se hvad veninden siger til den imorn... uh... :)

Hvor er han nuser, ham Haffelaffen....

Skidt med at han ser lidt skidt ud bagfra - vi er flere der ikk bryder sig om at blive fotograferet bagfra;-)

Du skal nok komme efter det - øvelse gør mester

Tak!

Elsker bare den med vinklen... ja for hvem vil dog fotograferes bagfra... man er vel forfængelig...

:)

0

For sørensen........jeg vil ikke gentage alle de andre tøser, men blot hoppe med på rose-vognen!

At være selvkritisk er godt - men husk nu...ikke for meget :)

Hvordan går det dig ellers?

Nu ikke stresse - jeg kan kun sige, at du skal huske at nyde det hele. Jeg tror snart, jeg er kommet til at gentage mig selv nogle gange herinde, men...tiden går alt alt for stærkt. Jeg syntes, jeg forsøgte at slappe af og nyde - men blev alligevel selv overrasket over, at tiden bare fløj.

Så derfor...........tro på at I nok skal nå det hele....og HUSK AT NYD!!!!!

Du har nået rigtigt mange ting. Det er reelt de små detaljer, I mangler og det skal nok komme!!

Jeg vil dog snige mig ind i din tråd i tide og utide, minde dig om, at du skal trække vejret helt ned i maven, tage din mand i hånden og sige til dig selv + manden, at alt kommer til at klappe....dagen bliver mere end fantastisk, og at I skal huske at nyde før, under og efter!!!!

Et forslag som min mand og jeg benyttede var, at holde et par dages fri sammen...her gjorde vi mere eller mindre INTET. Vi var så så heldige, at alt mere eller mindre var klart i ugen op til...men vi nød hinanden, holdt en "sidste kæresteaften", hvor vi sad og talte om, hvad vi "skulle lade være i kæresteforholdet", og hvad vi ville tage med i ægteskabet. Alt dette mens vi drak en god flaske vin og fik noget god mad!!!!!

DET KAN ANBEFALES!!!!!!!!!!!!

Edited by Lus
0

Annonce ♥

For sørensen........jeg vil ikke gentage alle de andre tøser, men blot hoppe med på rose-vognen!

At være selvkritisk er godt - men husk nu...ikke for meget :biggrin:

Hvordan går det dig ellers?

Nu ikke stresse - jeg kan kun sige, at du skal huske at nyde det hele. Jeg tror snart, jeg er kommet til at gentage mig selv nogle gange herinde, men...tiden går alt alt for stærkt. Jeg syntes, jeg forsøgte at slappe af og nyde - men blev alligevel selv overrasket over, at tiden bare fløj.

Så derfor...........tro på at I nok skal nå det hele....og HUSK AT NYD!!!!!

Du har nået rigtigt mange ting. Det er reelt de små detaljer, I mangler og det skal nok komme!!

Jeg vil dog snige mig ind i din tråd i tide og utide, minde dig om, at du skal trække vejret helt ned i maven, tage din mand i hånden og sige til dig selv + manden, at alt kommer til at klappe....dagen bliver mere end fantastisk, og at I skal huske at nyde før, under og efter!!!!

Et forslag som min mand og jeg benyttede var, at holde et par dages fri sammen...her gjorde vi mere eller mindre INTET. Vi var så så heldige, at alt mere eller mindre var klart i ugen op til...men vi nød hinanden, holdt en "sidste kæresteaften", hvor vi sad og talte om, hvad vi "skulle lade være i kæresteforholdet", og hvad vi ville tage med i ægteskabet. Alt dette mens vi drak en god flaske vin og fik noget god mad!!!!!

DET KAN ANBEFALES!!!!!!!!!!!!

Tak søde... Kunne også kun blive tilfreds efter jeg havde lagt den herind... Alle de dejlige kommentarer jeg har fået... :balloons:

Lige nu er jeg faktisk glad for, at jeg ikke har et fuldtidsjob, jeg skal bruge en masse energi på... For kan bare fokusere 100 % på brylluppet... det er nu skønt... At der så alligevel ikke er dage nok... det kan jo ske... ;)

Tak for de gode råd... Vi er selv rigtig gode til at tage aftner ud af kalenderen og nyde hinanden... Men har bare så meget i øjeblikket, så det bliver der først mulighed for om 14 dage... og vi er lige blevet enige om at vi faktisk savner hinanden.. selvom man går rundt herhjemme sammen og prøver at få hverdagen til at køre, føler vi slet ikke vi får brugt tid sammen... Så lige så snart jeg er retur fra Kreta skal der altså lige sættes stop for alt andet end os...

Håber du har det godt og nyder livet som gift frue!

Knus

0

Annonce ♥

Hej Søde Bianca

Har lige set inde på FB, at du er blevet poltet idag, uha det glæder jeg mig til at høre mere om :-)

Kram Gitte

Så er der beretning søde!

Håber du har haft en fantastisk polter.

Glæder mig til at høre mere om detn.

Knus

Jep... Beretning er lagt ind! :balloons:

0

Wuhuuuuuu 40 dage tilbage...

fedest, vi blev poltet samme dag.. :balloons:

JAH det går stærkt nu...

Hehe... tror det har været stor polter dag... Mine veninder VILLE bare have det skulle være noget tid inden brylluppet af frygt for at jeg var bryllupsstresset...

Hej, nu sidder jo jeg dagligt og kigger på Plys, Tigerdyret, Mickey, Anders mv. på arbejdet :biggrin: og Laffe 3D-kagen her altså blevet rigtig rigtig sød og fin. Jeg synes sgu det er godt gået :)

Takker... Dejligt at høre! :rolleyes:

0

Annonce ♥

Ud over jeg er blevet poltet i lørdags, har jeg faktisk også nået at lave en masse kreativt...

Så flasher lige lidt billeder af slutresultaterne...

Her min TP-æsker, har ikke lige billeder af kortene med børnecitater, men de kan ses tidligere i min tråd...

post-34654-1244533375.jpg

0

Så fik jeg lavet prøvebryllupskage til C og H's bryllup i sidste uge sammen med Anne-pigen...

Vi forsøgte os med den delt op med ½ alm. smørcreme og ½ chokolade smørcreme, da de ikke var sikre på hvilken de skulle have... Men det blev alm. smørcreme...

post-34654-1244533583.jpg

post-34654-1244533595.jpg

post-34654-1244533606.jpg

post-34654-1244533620.jpg

0