BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 posts in this topic

Puha... Så er der under 3 uger til....

Synes allerede den næste uge er fyldt godt op....

Idag står den på arbejde, da jeg lige skal have arbejdet de sidste timer ind inden jeg stopper næste søndag...

Mandag: Have lavet prøveopsætning

Tirsdag: Hjælpe Anne med lidt til hendes bryllup

Onsdag: Til tyskland

Torsdag: Vise feststedet frem for min veninde, der er overhovedet på serveringen og lige øve brudevalsen med min gamle kollega om aftenen

Fredag: Arbejde...

Min to-do:

- Lave nye gaveæsker, istedet for dem der var blevet ødelagt

- Gå igang med at lave prøvekage (skal lige se hvordan det egentlig passer sammen med noget som helst. Skulle jo gerne have nogen til at spise den også)

- Have fat i kokken, så der kan komme styr på menu'en

- Gå igang med mine "menu hæfter"

- Kigge på "talen" til R

- Måske gå igang med at lave pynt til kagen

- Finde kurv til gæstebogshilsnerne fra receptionen

Ud over det bryllupsrelaterede skal jeg huske:

Mandag:

- Give besked til forsikringen om beskadiget bagage

- Forbi A-kassen og få skrevet under på feriekort og aflevere det på min gamle arbejdsplads

- Ringe til Skovkanten vedr. mulighed for at komme ud og kigge torsdag

Så kan vist kun blive enig om at det er slut med at sove længe og lege ferie...

Ellers blev R hentet i fredags... Så nu har han også været på PA... Det syntes han var rigtig sjovt... Så jeg er rigtig glad for jeg fik sparket lidt til hans brødre, så de kunne komme igang....

Er forresten helt færdig med bordkort (mangler dog svar fra nogle stykker, men snakkede lige med farmor i fredags, så har en idé om hvad de forskellige har tænkt sig) og har fået lavet en begyndende bordplan, som helt sikkert bliver lavet om igen...

Edited by BiancaNavne
0

Annonce ♥

sikke en masse du skal nå... troede efterhånden du havde fået svar fra alle... hmm...

utroligt der kun er 20 dage til :cheerleader3::cheerleader3:

Nope... gæt hvem jeg mangler.... Henrik og Louise... og Louise tog afsted på ferie idag... så hende får jeg nok aldrig svar fra...

0

sikke en masse du skal nå... troede efterhånden du havde fået svar fra alle... hmm...

utroligt der kun er 20 dage til :cheerleader3::cheerleader3:

Nope... gæt hvem jeg mangler.... Henrik og Louise... og Louise tog afsted på ferie idag... så hende får jeg nok aldrig svar fra...

ej hvor er det altså bare typisk, jamen så må du jo regne med hun ikke kommer, eller spørg mor hvad hun synes du skal gøre, synes altså det er for latterligt... jeg ville regne med de ikke kom hvis det var mig... må jeg jo indrømme...

0

Annonce ♥

Så er vi snart under 20 dage..

Det er helt ubeskriveligt synes jeg... Tiden flyver bare..

Hvor dejligt at han kom afsted på PA alligevel...

Jeg forstår godt gnisten kan mangle lidt med de gaveæsker, men er sikker på den nok skal komme igen, du virker til at være så aktiv, jeg er sikker på du når det..

0

Hvor herligt at gemalen kom afsted!!! For alle parter.

Jeg kan nu godt sætte mig ind i manglen på lyst til at lave gaveæskerne...når man lige har været så aktiv at knokle med dem....og iøvrigt vil der nok altid komme små perioder med manglende planlægningslyst.

Håber du har haft en dejlig weekend og er kommet på toppen igen.

Knus

0

Jeg var da lige kommet bagud med din tråd.

Hold da op du har rykket siden jeg har været her sidst :cheerleader3:

ELSKER hafferlaf kagen - den var da bare super sød

SMUK bryllupskage I fik lavet. Hvis den bare smagte halv så godt som den var fin - så kan det kun have været en succes.

Mega surt med gaveæskerne - men heldigt at du kunne få karton i den rigtige farve. Men forstår godt at motivationen med at få dem lavet er lille.

Skønt at der endelig kom styr på mandens PA - selvom familien er noget sløve i betrækket.

Og sidst men ikke mindst - velkommen hjem fra ferien på Kreta.

Glæder mig til at følge dig de sidste få dage frem til jeres STORE dag :cheerleader3:

0

Så er vi snart under 20 dage..

Det er helt ubeskriveligt synes jeg... Tiden flyver bare..

Hvor dejligt at han kom afsted på PA alligevel...

Jeg forstår godt gnisten kan mangle lidt med de gaveæsker, men er sikker på den nok skal komme igen, du virker til at være så aktiv, jeg er sikker på du når det..

Hey!

Altid dejligt med en hilsen fra dig... Følger med i din tråd så godt jeg kan.. Dejligt at have en at følges med...

Jeg er faktisk blevet færdig med gaveæskerne... Troede virkelig det var en af de ting jeg ville sidde med til aller sidst, men det er bare lykkes... SÅ dejligt...

Hvor herligt at gemalen kom afsted!!! For alle parter.

Jeg kan nu godt sætte mig ind i manglen på lyst til at lave gaveæskerne...når man lige har været så aktiv at knokle med dem....og iøvrigt vil der nok altid komme små perioder med manglende planlægningslyst.

Håber du har haft en dejlig weekend og er kommet på toppen igen.

Knus

Hey søde...

Min weekend har stået på arbejde, men har egentlig været rart at det ikke lige har handlet op bryllup... Turen til Kreta gav mig pust hjemmefra, men havde vist også brug for lige at lægge brylluppet lidt på hylden... Så lørdag inden jeg skulle møde lavede jeg en plan over denne uge og så lagde jeg den til side og sagde til mig selv der var styr på det... og gæt hvad.... det virkede...!

Hvordan er livet som gift kvinde?

Jeg var da lige kommet bagud med din tråd.

Hold da op du har rykket siden jeg har været her sidst :cheerleader3:

ELSKER hafferlaf kagen - den var da bare super sød

SMUK bryllupskage I fik lavet. Hvis den bare smagte halv så godt som den var fin - så kan det kun have været en succes.

Mega surt med gaveæskerne - men heldigt at du kunne få karton i den rigtige farve. Men forstår godt at motivationen med at få dem lavet er lille.

Skønt at der endelig kom styr på mandens PA - selvom familien er noget sløve i betrækket.

Og sidst men ikke mindst - velkommen hjem fra ferien på Kreta.

Glæder mig til at følge dig de sidste få dage frem til jeres STORE dag :cheerleader3:

Tak... Ja det kan godt gå lidt stærkt... Når jeg endelig kommer igang, vil jeg gerne nå det hele med det samme... hehe...

og takker for al rosen!

0

Annonce ♥

Så er der ellers sket lidt igen...

Har konfronteret hende der er sprunget fra mht sang i kirken og at hun ikke engang har gidet svare på min invitation... og meget mod forventning fik jeg faktisk en undskyldning... en dårlig en, men den var der... men har stadig ingen sanger i kirken... øv øv...

Ellers var jeg jo til prøveopsætning igår... og er bare super tilfreds..! har aftalt med hende, at hun kommer hjem til min veninde om morgenen og sætter hår på mig og min veninde og min søster... SÅ dejligt at det er på plads...

Ellers har jeg været igang med det kreative igen....

- Har fået købt kurv til receptionen... Skal nok lægge et billede ind, af hvad den skal bruges til, når jeg blir helt færdig...

- Er, suprise suprise, færdig med gaveæskerne IGEN! SÅ dejligt ikke at skulle tænke mere på dem... Så nu er de pakket forsvarligt væk og manden får besked på ikke at flytte på dem...

- Ellers har jeg lavet mit design til vores bryllupskage, så nu ved jeg hvordan den skal se ud.. Så skal den bare lige smages først...

- Har farvet fondant så jeg kan gå igang med at lege med at lave roser... Syns ikke selv jeg er særlig god til det, så dejligt at kunne gå igang i god tid...

- Har lavet alle omslagene til mine menuhæfter... Så mangler jeg bare bordplan og menuen... og er ved at være godt sur på kokken over jeg intet hører... Så imorn når jeg skal til tyskland med mine forældre, får min stedfar lov at kontakte hende, da det er hans barndomsveninde... Så må hun altså lige komme i sving... Vi har nemlig snakket den overordnede menu, men der er nogle steder hvor hun har fået frie hænder... Dvs. jeg slet ikke har den endelige menu endnu... og det er altså temmelig frustrerende...

Så snød jeg jer jo for billeder af mine "postkasse" til bordkortene/gæstebogs hjerterne... (på hjertet på den står det samme digt, som står på selve bordkortene...)

post-34654-1246357838.jpg

0

Så fik jeg svar fra den sidste... Så nu kan der rigtigt laves bordplan... :cheerleader3::cheerleader3::)

Så må kokken godt lige melde tilbage!

sikke dejligt, at der nu også er styr på det

0

Hvor dejligt at alle ting er ved at falde på plads. Det giver lidt ro og ikke mindst overblik.

Bare irriterende med kokken. Håber at hun "kommer ind i kampen"...så du kan få lavet dine menukort.

Åh...er så spændt på jeres vegne. Der er ikke længe til brylluppet. Håber at du fortsat tager vare på dig selv, så du ikke liver for stresset.

Knus :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Nogen gange overrasker manden mig virkelig...

Har sagt jeg synes han skal kigge på muligheder for bryllupsrejse... Noget der ikke er for dyrt, men alligevel kan give ro til os og lidt oplevelse med på vejen...

Så tada... Nu har han fundet et 5 stjernet hotel i Cairo... Det er nemlig ikke særlig dyrt dernede... og så syns han vi skal leje en bil, så vi kan komme ud og se pyramider... Det er da bare for skønt... Så nu skal vi bare have bestilt rejsen... :cheerleader3:

0

Var jo til prøveopsætning af mit hår i mandags... Så skulle I ikke se lidt billeder???

Slet ikke?

Okay da.... Det er ikke sikkert det kommer til at se helt sådan ud, da vi begge havde lidt småændringer til det...

Men først prøvede vi med pandehåret nede:

post-34654-1246519922.jpg

Så med pandehåret opppe... (som det er endt med at jeg skal have)

post-34654-1246519936.jpg

og sådan ser det ud bag til:

post-34654-1246519903.jpg

0

Samtidig har min stedfar nu snakket med kokken og så håber vi der sker lidt mere... men regner ikke med at høre noget i denne uge...

Igår aftes var vi i tyskland, så der blev ellers handlet drikkevarer og chokolade ind...

Mangler dog noget til velkomstdrinks... Min kære mand skulle jo stå for drikkevarerne, men det var da vist godt vi havde mor med, for han havde da vist kun et meget rodet overblik... :thumbsupsmileyanim:

Chokolade er jo selvfølgelig til bryllupskagen, som jeg skal lave en lille smagsprøve på i næste uge... og der blev selvfølgelig handlet rigeligt ind.... har desværre bare glemt nødder til mine småkager... men okay... var hjemme kl 0.30, så var temmelig træt til sidst....

0

Annonce ♥

Det ser bare flot ud - kan både lide det med pandehåret nede og oppe :thumbsupsmileyanim:

Tak! Er også rigtig glad for frisuren! :cheerleader3:

Ved bare jeg blir træt af at have det nede, så det er oplagt at bruge den anden...

Synes det ser rigtig godt ud med den frisure til dig, du blir så fin... :denmarkflag:

Hvordan står det ellers til??

Tak! Følte mig også MEGET fin!! :griner:-

Det hele forløber sådan stille og roligt... Det eneste der er lidt træls er at vi ikke har fået noget respons fra kokken, men det arbejder min stedfar heldigvis i...

Håber alt forløber som det skal hos jer...

Der er jo ikke længe til... ;)

Edited by BiancaNavne
0

Endnu en aktiv da, dog ikke en af de mest aktive, men har da nået det jeg ville...

Var med min veninde (den ene brudepige) og overtjeneren (endnu en veninde og min brudepiges lillesøster) ude og se Skovkanten... De havde ikke set den før og havde kun en masse ros, så det er jo dejligt!!

Ellers har vi været oppe og øve dans... Så brudevalsen er der snart helt styr på... Fik sangen med hjem, så nu skal der bare øves herhjemme...

Igår fik jeg lavet 5 roser på 1½ time... skulle lige være tilfreds og have teknikken... så nu skal jeg bare videre...

Men først skal der gøres klar til lidt småkager og igang med prøvekage bagning... men det bliver i weekenden...

0

Hej smukke!

Hvor bliver den bare smuk din brudefrisure. :cheerleader3:

Dejligt at du vandt kampen over "de onde gaveæsker" - slut prut og væk med dem og videre til næste projekt! :thumbsupsmileyanim:

Kassen til jeres hilsener er blevet rigtig fin. :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Var jo til prøveopsætning af mit hår i mandags... Så skulle I ikke se lidt billeder???

Slet ikke?

Okay da.... Det er ikke sikkert det kommer til at se helt sådan ud, da vi begge havde lidt småændringer til det...

Men først prøvede vi med pandehåret nede:

post-34654-1246519922.jpg

Så med pandehåret opppe... (som det er endt med at jeg skal have)

post-34654-1246519936.jpg

og sådan ser det ud bag til:

post-34654-1246519903.jpg

Oh my god sødeste, hvor bliver du bare smuk :-)

0

Altså, du får lavet meget :cheerleader3:

Dejligt at du er færdig med gaveæskerne igen..... og at de er gemt væk :thumbsupsmileyanim:

Dit hår er super flot og kan godt forstå du vil have pandehåret op, det giver et rigtig friskt udtryk :denmarkflag:

Du er bare så SMÅÅÅK :griner:-

Edited by AnneM
0

Super flot hår og jeg tror også, du har valgt rigtigt med pandehåret, da det andet nok bare bliver for varmt og irriterende på dagen :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag:

Lækkert med det kreative, så er der styr på næsten det hele. Kokken får lige en spænd-hjelmen-og-kom-ind-i-kampen tanke, håber den hjælper :griner:-

0