BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 posts in this topic

Hvordan går det Bianca?? Er der styr på det?? Synes godt nok det bliver en smule uvirkeligt nu tættere vi kommer på, kan huske da der var over 300 dage tilbage...

Jeg har set din fotomontage, jeg blev helt rørt, den er da bare så fin..

Håber du har ro på

0

Annonce ♥

Uha... så nærmer tiden sig... 6 dage til...

Den næste uge skal bruges fornuftigt så imorgen skal jeg igang med at forsøge mig med mud cake bundene igen...

og tada!... Har endelig fået en menu jeg kan bruge til noget... Så nu skal jeg bare i sving med menukortene...

0

Hvordan går det Bianca?? Er der styr på det?? Synes godt nok det bliver en smule uvirkeligt nu tættere vi kommer på, kan huske da der var over 300 dage tilbage...

Jeg har set din fotomontage, jeg blev helt rørt, den er da bare så fin..

Håber du har ro på

Hejsa Mette

Jamen det går heldigvis fremad... Der er ved at være styr på det meste... Har endda fået menuen nu...

Hvordan med dig? Går det fremad med foden? og er du ved at være klar...

Ja syns også det kommer meget uvirkeligt tæt på... puha...

Tak for ros af montage... håber han bliver glad for den...

0

Den næste uge skal bruges fornuftigt så imorgen skal jeg igang med at forsøge mig med mud cake bundene igen...

og tada!... Har endelig fået en menu jeg kan bruge til noget... Så nu skal jeg bare i sving med menukortene...

ej hvor er det dejligt at høre, at menuen nu er på plads :-)

0

Annonce ♥

ej hvor er det dejligt at høre, at menuen nu er på plads :-)

Ja det er altså rart!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Åhhh - hvor er det spændende! Det er så snart! :thumbsupsmileyanim:

Håber det går godt med kagebundene! Og at du ikke stresser for meget over de ting, der mangler... :)

0

Så er der styr på det meste af det der skulle nås idag...

Dvs... Der er bagt mud cake bunde, eller jeg er igang... De driller stadig lidt, men har forsøgt at bage dem på en anden måde... så håber det gør det bedre... Må hellere vente med at pille ved dem til de er kølet af...

Menukortene er prøveprintet og jeg kan nu få i sving med de rigtige kort... Så nu sker der noget!!! :thumbsupsmileyanim:

Ellers tror jeg lige, jeg vil få styr på pynten til kagen i aften... Men må lige se hvor langt jeg er...

5 dage tilbage!!!

0

Annonce ♥

Puha det blev sent idag... (kan se tiden er en time bagud herinde... klokken er altså 23.30 hos mig...)

Alle menukortene er printet og samlet...

Jeg er lige blevet færdig med pynten til kagen... Så nu skulle der gerne være roser og blade nok...

Så er ganske godt tilfreds med resultatet for idag...

Edited by BiancaNavne
0

Så begynder der ellers at ske noget!!

Idag er mit pas ankommet, så jeg kan komme afsted på bryllupsrejse!!! Fantastisk at de har kunnet gøre det så hurtigt!

Mud cake bundene er skåret til og det ser ud til at lykkes!!

Har været oppe i kirken og tale med en af korsangerne... og hun vil gerne synge vores sang på lørdag!! SÅ dejligt...

Fik også lige snakket med hende, der vil kigge på pynten i kirken, så det er også på plads...

Begynder at syns det ligner vi får vores perfekte dag!! :thumbsupsmileyanim:

0

Skønt! Det er så dejligt når alle brikkerne begynder at falde på plads - så er det lidt nemmere bare at slappe af og glæde sig.

Det lyder til at du har været god til at håndtere alt den planlægning med op-og nedture. Det kræver sin kvinde :thumbsupsmileyanim:

Forstår nu godt hvis det kribler lidt i maven når det nu er så tæt på...

0

Annonce ♥

Skønt! Det er så dejligt når alle brikkerne begynder at falde på plads - så er det lidt nemmere bare at slappe af og glæde sig.

Det lyder til at du har været god til at håndtere alt den planlægning med op-og nedture. Det kræver sin kvinde :sm:

Forstår nu godt hvis det kribler lidt i maven når det nu er så tæt på...

Tak... Syns ikke selv jeg har været den bedste til at håndtere tingene, men har da heller ikke været blandt de værste... ;) Har heldigvis en dejligt familie og nogle gode venner der bakker op... Så det gør det jo helt sikkert nemmere...

Ja det begynder at give lidt overordnet nervøsitet... Bl.a. fordi vejret slet ikke ser godt ud...

Hvor er det dejligt at der endelig sker noget dejligt for dig Bianca!! :thumbsupsmileyanim::)

Det er simpelthen utroligt, så meget du har måtte slåds med!!

Tak søde!

Ja syns det har været lige rigeligt nok... og nu lover de også dårligt vejr... altså... :)

Vil bare lige sende et kram til dig søde...

:) Helena

Tak søde!!

Du skal da lige have et retur:

:tunge:

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVNER dig... :)

Er du godt klar over hvor længe siden det er vi har set hinanden :) ???

GLÆDER mig såå meget til at være en del af din dag smukke. Og glæder mig til at se dig i morgen :)

Looooove U :sm:

Du er helt sikkert også savnet søde!!!

Har jo slet ikke set dig siden jeres bryllupsdag...!

Glæder mig til vi ses imorn!!!

KNUS!!!! :):)

0

Så er det 3 dage i dag...

Kan godt forstå at det hele er ved at rykke! ;) - Og det er rigtigt skönt at läse at det går bedre nu for du har jo haft nogle kedelige nedture - men det går vel kun op og op de sidste dage og kulminerer på lördag ikk? :)

Jeg har også selv travl med mit eget om et par dage (se evt min tråd) men vil i hvert fald meget gerne önske dig en riiiigtig god dag med fantastisk vejr, fantastiske gäster og ja, det hele hvad du drömmer om! :thumbsupsmileyanim:

Edited by Helena&Jakob
0

Annonce ♥

Sødeste Bianca,

Kan du nu nyde dagene op til dit bryllup med besøg af miss...

Ønsker jer al mulig held og lykke på lørdag, og jeg vil sende jer mange tanker!

Glæder mig til at se og høre om dagen.

Knus :thumbsupsmileyanim::):)

0

Hvor lyder det bare dejligt, at tingene falder på plads! Jeg krydser fingre for, at det kommer til at gå, som det skal, og at I får en dejlig dag!

Knus

0

Så er det 3 dage i dag...

Kan godt forstå at det hele er ved at rykke! ;) - Og det er rigtigt skönt at läse at det går bedre nu for du har jo haft nogle kedelige nedture - men det går vel kun op og op de sidste dage og kulminerer på lördag ikk? :kiss:

Jeg har også selv travl med mit eget om et par dage (se evt min tråd) men vil i hvert fald meget gerne önske dig en riiiigtig god dag med fantastisk vejr, fantastiske gäster og ja, det hele hvad du drömmer om! :cheerleader3:

Hejsa!

Tusind tak for din hilsen!

Håber det bliver en rigtig dejlig dag for jer imorn!!

:cheerleader3:

3 dage :cheerleader3::biggrin::thanks:

2 dage nu... uh....

Sødeste Bianca,

Kan du nu nyde dagene op til dit bryllup med besøg af miss...

Ønsker jer al mulig held og lykke på lørdag, og jeg vil sende jer mange tanker!

Glæder mig til at se og høre om dagen.

Knus :super::toot:-HAHA-

Takker...

Knokler rundt, men sådan er det jo lige op til... ;)

Knus

Hvor lyder det bare dejligt, at tingene falder på plads! Jeg krydser fingre for, at det kommer til at gå, som det skal, og at I får en dejlig dag!

Knus

Takker!!

Knus

Edited by BiancaNavne
0

Annonce ♥

Så er det i overmorgen... Dvs... der er kun 2 dage til... :cheerleader3:

Jeg har idag fået lavet bryllupskagen næsten færdig... Den skal bare pyntes imorn... Var så heldig at Anne-pigen kom ud og hjalp mig... SUPER dejligt!! :cheerleader3:

Ellers mangler der kun at blive pakket tasker til dvs. steder vi skal overnatte... Men lige nu skal jeg have mig en lur... for skal nemlig se Harry Potter i aften/nat...

0

Hejsa søde Bianca

Det er godt nok længe siden jeg har skrevet i din tråd, men du kan tro jeg har fulgt det hele - både op og ned ture - og har nydt hvert et øjeblik.

Så står den store dag lige for døren og du kan tro jeg krydser fingre for at vejret vil hold sig ordentligt på Fyn i morgen. Jeg vil ønske dig og Rasmus en absolut fantastisk dag og jeg håber den bliver som du har drømt om og planlagt den til at være...

Mange gange tillykke med jeres bryllupsdag smukke og tak for en super dejlig planlægningstråd :cheerleader3:

Kram Agnethe

0