BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 posts in this topic

Så er der sket lidt igen... Kunne ikke sove da manden min var taget på arb kl 5.30... Så stod op og gik igang med at printe cd-rom lommer kl 6... hehe...

Da han kom tidligere hjem fra arb igår, havde han allerede godkendt den prototype jeg fik lavet igår... Så nu er der lavet 20 cd-rom lommer... Har selv printet og limet, da jeg VILLE have dem i limegrøn... Så nu mangler jeg kun at få cd-rommerne i.. de ligger nemlig inde på R's værelse og der tør jeg slet slet ikke gå ind... :)

Kl 9.30 smuttede jeg op og tankede bilen, så jeg kunne komme op med prøvelsesattesten på kirkekontoret... Fik at vide at vi kan hente 28 reagensglas et par dage før, så vi kan få pyntet kirken, så det er jo bare super...

Men her kommer lige billeder af cd-rom lommerne:

post-34654-1243505955.jpg

post-34654-1243505968.jpg

hvor er de super flotte søde :boohoo: WAW:..

nu er der start din tur søde..

under 50 dage nu.. jubiiiiiiiiiiiiiiii

Jah... Det er ved at være tæt på...

0

Annonce ♥

Så blev Christina ellers poltet i lørdags... Men det vil jeg lade hende selv fortælle om... ;)

Så er det ved at være tid til at kigge på denne uges to-do:

- CD-rom lommer (er lavet, mangler bare at lægge cd-rommerne i)

- Teposer (har idag puttet hjerteteen i theposer og så mangler kun at printe omslag mm)

- Købe hovedpinepiller

- Lave TP-børnectitat æsker + kort

Ud over det har jeg jo fået den store ære at være med til at lave Christinas bryllupskage... Så imorgen kommer hun og Anne forbi og så skal vi lige have lavet bunde og fyld... Onsdag skal vi så samle den og pynte og så ned til C og H og smage... Er spændt på hvordan det bliver...

Skal også lige se på en kage til på lørdag hvor jeg skal til housewarming.. Har en plan om at lave en haffalaf... Så ugen står i kagernes tegn...

0

Så blev Christina ellers poltet i lørdags... Men det vil jeg lade hende selv fortælle om... ;)

Så er det ved at være tid til at kigge på denne uges to-do:

- CD-rom lommer (er lavet, mangler bare at lægge cd-rommerne i)

- Teposer (har idag puttet hjerteteen i theposer og så mangler kun at printe omslag mm)

- Købe hovedpinepiller

- Lave TP-børnectitat æsker + kort

Ud over det har jeg jo fået den store ære at være med til at lave Christinas bryllupskage... Så imorgen kommer hun og Anne forbi og så skal vi lige have lavet bunde og fyld... Onsdag skal vi så samle den og pynte og så ned til C og H og smage... Er spændt på hvordan det bliver...

Skal også lige se på en kage til på lørdag hvor jeg skal til housewarming.. Har en plan om at lave en haffalaf... Så ugen står i kagernes tegn...

Nej hvor jeg glæder mig til at høre om Christinas polter, om hvor sjovt det var.

Og så glæder jeg mig til at se, hvor flot i laver hendes kage

0

Annonce ♥

Nej hvor jeg glæder mig til at høre om Christinas polter, om hvor sjovt det var.

Og så glæder jeg mig til at se, hvor flot i laver hendes kage

JA det var super skæg... Men hun har vist lidt meget at se til, så der går lidt inden der kommer beretning...

Det ser rigtig flot ud med de lilla omslag til kameraerne og cd-omslagene er en super godt idé :):boohoo:

Takker!! :cheerleader3:

0

og her teatags sat fast på posen...

post-34654-1243972172.jpg

Anne var ude og hjælpe mig med at bage bunde og lave fyld til Christinas prøvekage... og hun hjalp mig med at putte teposen i omslaget bagefter... Super hygge!

Christina kiggede også forbi... Så vi har rigtigt fået hygget... Dejligt...

0

Annonce ♥

De er blevet rigtig flotte og sikke nogle dejlige effektive dage, du har for tiden. :) Skønt at der var tid og plads til tøsehygge også :boohoo:

Takker... Ja må hellere holde mig igang så jeg ikke pludselig bliver bagud... Syns jeg har mange planer fra nu og indtil brylluppet... Så det er dejligt når man kan sætte hak ved noget af det på to-do listen... :cheerleader3:

0

Altså... Vil lige have lov at være lidt stolt af mig selv...

Er simpelthen blevet færdig med TP holdere + børnecitat kortene...

Dvs. det eneste jeg mangler på denne uges to-do liste er at købe hovedpine piller... og det kræver jo ikke det vilde... og kan sagtens vente til næste uge...

Så resten af denne uge vil jeg lade stå i kagebagningens tegn... Anne kommer forbi om en times tid og så skal vi have samlet Christinas prøvekage...

Imorgen går jeg så i sving med at handle og bage det meste til haffelaf kagen til lørdag og den bliver pyntet fredag...

Uh.. er total selvtilfreds lige nu...

Er dog lidt stresset over jeg ikke rigtigt ved hvad jeg stiller op med tøj osv til Kreta... men hva.. det må blive næste uges spekulation....

Samtidig har det været lidt af et gaveræs denne uge...

Imorn har min veninde jeg skal til Kreta med fødselsdag, så i sidste uge købte jeg lidt små rejsespil sådan lidt for skæg... Men har først fået pakket dem ind idag...

Fredag er det jo fars dag, så var i Bilka for at finde 2 jombobøger... og tror I de har mere end en slags... nope... så den er jeg slet ikke færdig med endnu...

Lørdag skal jeg jo til housewarming med haffelaffen... og der skulle da også lige en gave til, men det er noget jeg ikke kunne finde ud af at købe selv (er ikke den største haj til teknik), så havde brug for mandens hjælp... og han arbejder selvfølgelig sent denne uge, så det passede slet ikke med åbningstiderne... men det lykkedes... han mødte lidt senere her til morgen, så nu er den købt...

Så imorn skal jeg lige have pakket gaver ind og lavet/skrevet kort... Men når det jo nok...

0

Annonce ♥

Så har jeg forsøgt mig med en Haffelaf kage... Er slet slet ikke tilfreds... Men de 3D kager er altså også svære syns jeg...

Som I kan se er fondanten krakeleret for mig... Men forsøgte også at overtrække både hoved og krop samtidig... Det skal vist gøres hver for sig i stedet...

Han ligner nu meget godt, men syns bare der er for mange fejl der springer i øjnene...

post-34654-1244190144.jpg

0

Annonce ♥

Hold da op søde - hvor er ham Hafferlaffen nuser. Og så skidt med at der er småfejl - det er bestemt ikke det man ser. WHAU hvor har du ramt farverne godt. Hvad farver har du brugt?

Kram Heidi

Tak søde...

Altid dejligt at få ros fra dig... Du er jo selv super skrap til det der...

Havde en violet pastafarve jeg nøjedes med at bruge meget lidt af og det lykkedes bare at ramme den lyselilla perfekt... det mørke lilla har jeg så bare brugt lidt mere farve til... Så det er jeg rigtig godt tilfreds med... Den lyserøde til ørerne er bare lidt rød i fondanten...

Er meget kritisk utilfreds lige nu... men tror bare han kun skal være en forfra kage... numsen er alt for grim... men hva.. hvem gider kigge på elefant numser... :balloons:

0

Annonce ♥

Synes altså den er super super god :):)

at den er krakeleret det er jo et uheld, der skal jo en masse øvelse til :td: synes i hvert fald den er super sød.... :balloons:

og farverne de er da bare super gode... :)

hvor er teposerne også bare blevet så flotte... det må da godt nok havde taget lang tid...

Håber i får en rigtig god dag i morgen hos Maria og er sikker på hun nok skal blive glad for sin housewarming haffelaf, synes altså han er skøn :td:

:)

Edited by Micha
0

Synes altså den er super super god :):)

at den er krakeleret det er jo et uheld, der skal jo en masse øvelse til GP synes i hvert fald den er super sød.... :balloons:

og farverne de er da bare super gode... :)

hvor er teposerne også bare blevet så flotte... det må da godt nok havde taget lang tid...

Håber i får en rigtig god dag i morgen hos Maria og er sikker på hun nok skal blive glad for sin housewarming haffelaf, synes altså han er skøn :loveflag:

:td:

Jamen fik bare rullet fondanten super godt ud og lige og alt muligt... men kunne bare ikke lægge det ordentligt på... øv altså... og ja... farverne blev perfekte... den er jeg da glad for...

tak... ja teposerne tog et par dage... men da Anne hjalp mig med at pakke dem, tog det heldigvis ikke så lang tid som jeg havde frygtet... havde egentlig overvejet at droppe tags'ne... men syns de skulle med til ære for dig... ;)

Ja håber også hun bliver glad...

:td:

Syntes osse den er vildt kær... :)

det da godt gået....selvom jeg laver kager har jeg sq ik "n*sser" nok til at prøve i 3d

Tak...

overvejer til tider også om det virkelig er besværet værd... og var ved at smide den her ud en del gange... men stædig er man vel...

Edited by BiancaNavne
0

Hey sødeste Bianca.. GP

Hvor er det nogen fine teposer ud har fået lavet manner.. :balloons::)

Neeeej hvor er han cute manner.. kæft hvor er den søøød man. det er da helt vildt..

godt lavet man... :) :) :)

den lille haffelaf. :loveflag:

nu er det også snart fin tur søde... snart er der kun 1 mdr tilbage.. :td: :td:

mange krammer Tina. :loveflag:

0