BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 posts in this topic

Hej søde pigen,

Hvordan har du det? Du får da arbejdet dig nogle timer....pas nu på dig selv.

Jeg har vist ikke været helt så god til at opdatere mig herinde, men sådan er det. Tiden har været knap - lysten lille...men nuj hvor er der sket meget!

Hvad har du bedrevet i weekenden ellers? Har den været forrygende trods vejret?

Knus L

Hej søde

Dejligt at se dig her i min tråd... Tror da vist heller ikke jeg er nået forbi dig fornylig...

Arbejder slet ikke så meget som jeg har gjort... men det er weekend arb, så ender som regel med jeg skal 1.000 andre ting samtidig... Ellers træder jeg til når der er brug for det... Måtte dog melde mig syg sidste weekend pga. hold i ryggen... Troede jeg havde det bedre efter at have holdt mig i ro, men næ nej... denne weekends arbejde har været noget af det mest smertefulde... Så nu har jeg fået en tid hos lægen, så må de godt tage og trylle lidt...

Så denne weekend er gået med arb og ellers liggende pga smerter... ikke det fedeste... Håber du har haft en dejlig weekend?!

Knus!

Hej hej,

Din stakkel....håber virkeligt at det går fremad med ryggen - det er et skidt sted at have smerter. Jeg kan ikke sætte mig helt ind i, hvordan du må have det, men har haft træt lænd efter min træning...og DET er irriterende.

Håber du ikke arbejder for hårdt - og godt at dine kolleger hjælper dig med at løfte!!

Hvor har du efterhånden bare styr på mangt og meget - WOW!!! Jeg har godt nok ikke været herinde længe - og får næsten helt dårlig samvittighed, men sådan er det jo engang imellem!!

Man kan ikke nå det hele.

Hvad skal din weekend ellers gå med? Og helligdag? Vejret her hvor jeg er, er indtil videre fantastisk....håber det holder ved.

Mange solskinsknus fra mig til dig. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej søde pigen,

Hvordan har du det? Du får da arbejdet dig nogle timer....pas nu på dig selv.

Jeg har vist ikke været helt så god til at opdatere mig herinde, men sådan er det. Tiden har været knap - lysten lille...men nuj hvor er der sket meget!

Hvad har du bedrevet i weekenden ellers? Har den været forrygende trods vejret?

Knus L

Hej søde

Dejligt at se dig her i min tråd... Tror da vist heller ikke jeg er nået forbi dig fornylig...

Arbejder slet ikke så meget som jeg har gjort... men det er weekend arb, så ender som regel med jeg skal 1.000 andre ting samtidig... Ellers træder jeg til når der er brug for det... Måtte dog melde mig syg sidste weekend pga. hold i ryggen... Troede jeg havde det bedre efter at have holdt mig i ro, men næ nej... denne weekends arbejde har været noget af det mest smertefulde... Så nu har jeg fået en tid hos lægen, så må de godt tage og trylle lidt...

Så denne weekend er gået med arb og ellers liggende pga smerter... ikke det fedeste... Håber du har haft en dejlig weekend?!

Knus!

Hej hej,

Din stakkel....håber virkeligt at det går fremad med ryggen - det er et skidt sted at have smerter. Jeg kan ikke sætte mig helt ind i, hvordan du må have det, men har haft træt lænd efter min træning...og DET er irriterende.

Håber du ikke arbejder for hårdt - og godt at dine kolleger hjælper dig med at løfte!!

Hvor har du efterhånden bare styr på mangt og meget - WOW!!! Jeg har godt nok ikke været herinde længe - og får næsten helt dårlig samvittighed, men sådan er det jo engang imellem!!

Man kan ikke nå det hele.

Hvad skal din weekend ellers gå med? Og helligdag? Vejret her hvor jeg er, er indtil videre fantastisk....håber det holder ved.

Mange solskinsknus fra mig til dig. :cheerleader3::cheerleader3:

Hey girl!

Det går desværre ikke bedre med ryggen... Har været til lægen og hun lettede lidt på den trykken der var, der gør jeg har så stærke smerter... Det hjalp desværre kun ½ time... Så nu skal jeg lige havde fat i hende mandag og så må jeg igang med noget fysioterapi... Hun mener det er to led i min rygsøjle, der ligger skævt i forhold til hinanden siden det er hele højre side af ryggen, der giver smerter... Lyder slet slet ikke godt...

Er desværre nødt til at tage de vagter jeg kan få, da jeg er deltidsansat og derfor ingen penge tjener hvis jeg er sygemeldt... Så må tage det som det kommer... Men den 9 timers vagt jeg havde i torsdags var virkelig et helvede...

Når heller ikke forbi herinde hele tiden... Men hva... man kan jo ikke nå alt...

Helligdag var der ikke meget af, da jeg arbejdede... Kom så hjem og troede jeg skulle have en dejlig kæresteaften, men en af hans ansatte var taget på ferie med sine forældre og havde glemt han skulle arbejde... Så stakkels manden min måtte på arb igen efter en vagt på 9 timer selv, hvor han havde mødt kl 5.30... og så skulle han op igen kl 5 fredag også... + jeg var skide sur fordi jeg skulle ned til familien, men havde ventet med at tage afsted til fredag for at vi kunne være sammen torsdag aften... så det var bare øv dag til os...

Men nu er jeg hos min søster... og igår havde vi kusine aften... super skægt... og så står den ellers på hygge resten af weekenden... sover dog rimelig meget, da jeg tar noget meget stærkt smertestillende... men det går...

Og så er det jo idag du skal giftes! Håber dagen bliver helt fantastisk!!! :thumbsupsmileyanim:

Knus

Edited by BiancaNavne
0

:thumbsupsmileyanim::denmarkflag::denmarkflag:Wuhuuu 2 MÅNEDER!!!!!!!!! :):):cheerleader3:

Jaaaaaah, 2 måneder!

:):cheerleader3:

Kram Heidi

Jubii.. Tillykke..

2 Måneder til den store dag..

Det er jo lige om snart..

:cheerleader3: JUBIIIIII 2 MÅNEDER :cheerleader3:

Tillykke med milepælen.

Og stor ros og respekt for de flotte gaveæsker.

Kram

Anja

:cheerleader3: Forsinket tillykke med de :cheerleader3:

2 måneder i går søde.

Tak piger!

Syns det er vildt at det er lige om snart... + jeg slet ikke kan fatte jeg har været sammen med kæresten i 5 år lige om snart... det er jo helt vildt lang tid...

:cheerleader3:

0

Der sker ikke rigtigt noget på bryllupsfronten i øjeblikket... Nåede ingenting af min to-do i sidste uge...

Slås desværre stadig med smerter i ryggen og har nu fået en henvisning til en fysioterapeut... Så håber jeg godt nok de kan gøre noget ved det, for kan slet ikke holde mig selv ud...

Har brugt Kristi Himmelfart ferien på Falster hos søs, eller næsten.... Torsdag havde jeg lige 9 timers arbejde, hvilket ikke er nemt når man har ondt... Så var sikker på jeg skulle dø da jeg kom hjem...

Troede så jeg rigtig skulle hjem og plejes, men næ nej... Manden min der havde været på arb fra 5-14 kunne fortælle mig at han var på vej retur på arb, da der var en af hans deltidsansatte der var taget på ferie med forældrene selvom han havde en vagt... Så sur var jeg og træt var manden, så det var bare ikke særlig fedt... Han skulle så møde igen fredag morgen kl 5.30... Så det blev ikke til meget ro for ham... Syns bare det er mega træls for skulle jo til Falster... og havde valgt at vente til fredag med at tage afsted, så vi kunne nå at ses torsdag aften... Snydt igen... Så der er en gut der ikke er særlig populær hos mig!

Fredag tog jeg så til Falster og havde kusine aften... Rigtig hyggeligt...

Og så har det ellers bare været søster hygge hele weekenden...

Så trods smerter har det været ganske hyggeligt...

Men må hellere få kigget på min to-do når jeg kommer hjem...

Nåe nej... der er faktisk lavet en bryllupsting... Vil nemlig lave en fotomontage til manden i stedet for tale... han tror jeg slet ikke laver noget, så er spændt på at se hvad han siger... Men har lavet den i powerpoint, da det er det eneste jeg kender til og så hjalp min svoger mig med at sætte lyd på... Nu skal jeg så bare have tilpasset tiden på den, så det passer til musikken... Den er nemlig blevet alt for lang... Men hva... når det jo nok...

0

Annonce ♥

det er da træls søde, du skal bøvle med ondt i ryggen. :(

og rigtig træls manden blev kaldt på arbejde igen. øv øv.

Har du fået post søde hehe :boohoo: lørdag eller i dag :cheerleader3:

kram

Hej søde!

Tak... Jep har jo været på weekend, så der lå da et dejligt kort fra jer da jeg kom hjem! Dejligt!! Tak! ()()

:boohoo:

Tak for en dejlig weekend :bearhug:

Selv tak... Det har bare været super! :boohoo:

0

Så fik jeg da endelig taget mig sammen og fik lagt billede af min taske ind, så den skal I da lige se!

Det er ikke et super godt billede, men tasken er cremefarvet med lyserøde blomster... Den passer ikke specielt til min kjole, men det er min mors taske fra hendes bryllup, så den er jeg super glad for at jeg må låne!

post-34654-1243283687.jpg

Edited by BiancaNavne
0

Annonce ♥

Ej hvor er den sød! :cheerleader3:

Det må også gøre dig super stolt at du må låne den... det ville betyde meget for mig hvis jeg havde mulighed for det!

Det kan du tro jeg er... Men har også et rimelig tæt forhold til min mor, da der kun er 20 år mellem os, så hun låner mig gerne tøj osv...

Skal også have hendes strømpebånd på...

0

Håber fyssen kan give dig nogle øvelser til at styrke ryggen, hvis det er det, der skal til. Ja eller sende dig til røngten, så de kan hitte ud af, hvad der er galt.

Smerter er ikke sjovt og smerter i ryggen gør det svært at være nogen steder. Rigtig god bedring :cheerleader3::boohoo:

0

Annonce ♥

Jeg synes også din taske er SÅÅÅÅ fin, og jeg kan godt forstå, du er glad, fordi du har fået lov at låne din mors bryllupstaske - det er da bare SUPER dejligt :cheerleader3:.

Knus fra Anja

0

Annonce ♥

Håber fyssen kan give dig nogle øvelser til at styrke ryggen, hvis det er det, der skal til. Ja eller sende dig til røngten, så de kan hitte ud af, hvad der er galt.

Smerter er ikke sjovt og smerter i ryggen gør det svært at være nogen steder. Rigtig god bedring :bearhug::boohoo:

Tak... Håber også det kan hjælpe for er ved at blive skør...

hvor er den bare sød den taske søde. :cheerleader3::boohoo:

hehe, det var godt du havde fået kortet :boohoo:

nååårh hvor er den søøød den misser ()()

Tak søde...

Ja dejligt at komme hjem til sådan et dejligt kort...

0

Yndig yndig yndig taske!!

:boohoo:()():bearhug:

Jeg kan godt lide at den virkelig bryder traditionen for brudetaske og samtidig er et 'arve stykke', de lyserøde blomster giver et super pift!

Lækkert!!!

:cheerleader3:

Takker! Er også rigtig glad for jeg må låne...

Jeg synes også din taske er SÅÅÅÅ fin, og jeg kan godt forstå, du er glad, fordi du har fået lov at låne din mors bryllupstaske - det er da bare SUPER dejligt :boohoo:.

Knus fra Anja

Takker... nemlig...

0

Så er jeg hjemme fra en rigtig hyggelig weekend og måtte jo derfor lige kigge på min to-do... Er vist lidt bagud, men det gør heldigvis ingenting, for har jo rimelig meget tid alligevel...

Men sidste uges to-do så sådan ud:

Uge 21:

Mødes med skovkanten tirsdag

Lave engangskamera

CD-rom lomme til gæsterne

Nåede at lave 1 engangskamera og mødes med Skovkanten...

Så mangler stadig en del herfra...

Denne uge:

Uge 22:

Købe hovedpinepiller

Lave teposer

og er slet slet ikke gået igang og det er allerede tirsdag... men hva... regner faktisk ikke med at nå det... har desværre så ondt i ryggen, så det er umuligt for mig at holde mig igang hele tiden...

Så tror jeg hellere må revidere min plan og sige...

Denne uge:

Lave engangskamera

Ringe til præsten

Så nu har jeg lidt overblik og så må jeg hellere igang...

Edited by BiancaNavne
0

Annonce ♥

er så glad for at jeg hoppede ind i din tråd :boohoo:

vi leger med tanken om et Tatty Teddy tema med grøn og eller lilla....var meget i tvivl om det ville fungere og om det var en god ide

kigger så i din tråd.....FEDT at se en anden med nogen af de samme ideer... :cheerleader3:

gik virkelig og tænkte om jeg kunne det....efter at have set dit JA! det kan man

dine ting er bare super flotte ()()

0

Tak for din søde besked, og jeg er også bare så glad for at vi kan komme til Mexico som planlagt.

Uhh... elsker at snuse i din tråd, der er så mange fine ting ()()

Selv tak... !

:boohoo:

er så glad for at jeg hoppede ind i din tråd :bearhug:

vi leger med tanken om et Tatty Teddy tema med grøn og eller lilla....var meget i tvivl om det ville fungere og om det var en god ide

kigger så i din tråd.....FEDT at se en anden med nogen af de samme ideer... :cheerleader3:

gik virkelig og tænkte om jeg kunne det....efter at have set dit JA! det kan man

dine ting er bare super flotte :boohoo:

Det kan du tro du kan... Sig bare til hvis du skal bruge billeder osv... har samlet mig en del...

og tak for ros! Dejligt!!

Kan se du er fra Fyn... Hvor henne på fyn?

0

Okay takker :cheerleader3: det vil jeg da huske har samlet lidt over 200 billeder men en del af dem er i dårlig kvalitet

Jeg bor i nyborg...er godt nok sjællænder men flyttede hertil for 4 år siden

Ej hvor skægt...

Jeg er fra Falster og flyttede til Odense for 4½ år siden...

Det er heller ikke alle billederne jeg har der er super gode, men syns det går indtil nu... men bare at finde lige det billede man gerne vil bruge kan godt drille lidt... hehe..

0