signe og stig

Brudebuket

45 posts in this topic

:cheerleader3:

Er kommet med ønsker, men intet andet.

Han skal absolut bestemme hvad jeg skal have og farverne osse.

Han ved hvad jeg kan lide og ved hvad jeg hader.

Synes der er noget bridezilla over at skulle bestemme alt, og derfor synes jeg han skal have lige præcis det ansvar.

Madamen

Edited by MadamSkrald
0

Annonce ♥

Her har wonderkæreste udbedt sig skriftlig støtte i form af en liste med blomster jeg kan lide og farver jeg vil synes om - der ud over har jeg vidst intet at skulle have sagt på den front, og jeg NYDER det!

0

Vi har valgt en lidt utraditionel brudebuket. I indbydelsen har vi bedt hvert par om at medbringe en afskåret (vild)blomst. Disse vil så i våbenhuset blive integreret i den basisbuket vores blomsterveninde har lavet på forhånd. Der vil så ved festen være en lille bog, hvor man kan skrive hvilken blomst, man har med og evt. hvor den er plukket og hvorfor lige den osv. På den måde repræsentere buketten vores gæster og den tanke kan vi godt lide...

Glædelig jul og godt bryllupsår til alle :jul10:

0

her er det helt og andeles min kommende mand der bestemmer jeg viser ham hvad jeg godt kunne tænke mig samt evt farver og så er reste op til ham han skal så både bestemme brudepigernes buketter knaphulsblomsterne og min buket, har dog sagt til ham han ikke skal komme med en orange, brun eller sort buket så får han nej og det fordi jeg ikke bryder mig om buketter i de farver så vil blive utrolig ked af det men stoler på ham han ved hvad mine ynglingsfarver er så er ikke rigtig urolig

0

Annonce ♥

Her bliver det også manden der står for projekt brudebuket. Faktisk har han allerede talt med blomsterhandleren, om hvad han skulle tænke over!! Jeg blev lidt paf, da han en dag sagde at jeg ikke skulle spekulere over det for han havde helt styr på det. Tag den!! Jeg havde ikke lige tænkt at han allerede havde tænkt i de baner, der er jo stadig ret lang tid til. Men jeg synes det er superdejligt, at han så gerne vil stå for dette projekt. Jeg er helt sikker på at den bliver vidunderlig, for jeg får altid superfine blomster af ham, og blomsterhandleren er rigtig dygtig.

Karin

0

Min mand bestemte fuldstændig hvordan min buket skulle se ud.

jeg havde fundet nogle billleder som jeg viste ham, og kommenterede hver gang vi så en flot buket.

jeg havde også fortalt hvilke blomster der bestemt ikke måtte være i.

resultatet var den smukkeste buket jeg har set, så jeg var bare rigtig glad

det var aldrig en mulighed at jeg selv skule sørge for det.

0

Annonce ♥

Der er mange af bryllupstraditionerne jeg personligt synes er fjollede, denne er en af dem. Jeg synes det ville være virkelig ærgerligt at min kæreste kom med en buket der bare var helt forkert til min kjole, så denne tradition tager vi (heller) ikke så seriøst :ilovebryllupsklar:

0

Jeg skal lave min venindes buket, og hun har vist billeder af buketter hun synes om, og hvilke blomster hun synes om.. men i sidste ende blir det en sag mellem gommen og jeg, når jeg har set kjolen. Men vil selvfølgelig ha i baghovedet hvad hun kan li'.

Har tidligere arbejdet med blomster, men det er første gang jeg helt selv skal lave en brudebuket, så jeg er vildt spændt :boohoo: men har heldigvis en tidligere kollega til at hjælpe :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes det er helt op til den enkelte om man vil gi' manden ansvaret for buketten eller om man vil helt elle delvist vil ta' over. Buketten kommer trods alt ligeså meget i centrum som kjolen.

Da min bror og svigerinde blev gift, fik min bror lov at vælge både buketten og dekorationerne. Min bror har ikke givet min svigerinde mange blomster gennem deres forhold, så hun syntes at han skulle vælge den dag. Og han gjorde det godt (sammen med blomsterhandleren), så da min svigerinde så sin buket i våbenhuset, begyndte hun at stortude over hans valg var så flot.. :td:

0

Her er det også en af de traditioner der bliver hoppet op og ned på :boohoo:

Af flere grunde, hvis Kim skulle stå for buketten ville jeg få en potteplante, da han nægter at bruge penge på afskårne blomster :td: og to det er min svigermors veninde der skal binde min buket, og hun har spurgt om jeg har nogle bestemte farver jeg gerne ville have - plus form så jeg ikke blev ked af det hvis jeg f.eks fik et vandfald og ville have en rokokobuket.

Faktisk er alle farverne til brylluppet valgt ud fra den buket jeg har forelsket mig i, farverne til invitationen og til dekorationerne på bordet.

Dette er ""min" buket - eller noget der ligner :thumbsupsmileyanim:

rhr8mx.jpg

0

Annonce ♥

vi snakkede brudebuket igår og kom frem til den konklusion at jeg skulle stå for den for det er jo mig der ved havd kjole jeg skal have på, dog skal hans blomst passe til hans tøj og min buket.

Der er også flere andre traditioner som vi bryder da vi også har et lille barn.

0

Hos os kommer gommen til at stå for bukketen helt for sig selv. Jeg har valgt ikke at blande mig. Jeg har dog sagt at hvis han vil have råd kan han jo spørge de to veninder jeg havde med ude og købe kjolen. De ved jo hvordan den ser ud og hvad der vil passe til.

0

Der er mange af bryllupstraditionerne jeg personligt synes er fjollede, denne er en af dem. Jeg synes det ville være virkelig ærgerligt at min kæreste kom med en buket der bare var helt forkert til min kjole, så denne tradition tager vi (heller) ikke så seriøst :loveflag:

Kan faktisk godt følge dig, selvom jeg normalt er af den meget traditionelle type...

Jeg har også vist nogle buketter til min kommende mand, og de er meget ens, så har sagt han ikke må afvige for meget fra disse når dagen oprinder - om 10000000000 år..... Men lad os nu se, der kan ske meget endnu...

0

Annonce ♥

jeg kikker tråde, og syntes der er rigtig mange der snakker om at de skal have en sådan eller sådan buket.

Jeg havde intet at sige da min buket skulle bestilles, jo kom med ønsker, men det var ene og alene min mand der bestemte på det punkt.

er der andre hvor det også er gemalen der står får brudebuketten, som traditionen byder det.

Min kommende mand bestemmer helt selv, hvordan brudebuketten skal være. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg skal lave min venindes buket, og hun har vist billeder af buketter hun synes om, og hvilke blomster hun synes om.. men i sidste ende blir det en sag mellem gommen og jeg, når jeg har set kjolen. Men vil selvfølgelig ha i baghovedet hvad hun kan li'.

Har tidligere arbejdet med blomster, men det er første gang jeg helt selv skal lave en brudebuket, så jeg er vildt spændt :thumbsupsmileyanim: men har heldigvis en tidligere kollega til at hjælpe :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes det er helt op til den enkelte om man vil gi' manden ansvaret for buketten eller om man vil helt elle delvist vil ta' over. Buketten kommer trods alt ligeså meget i centrum som kjolen.

Da min bror og svigerinde blev gift, fik min bror lov at vælge både buketten og dekorationerne. Min bror har ikke givet min svigerinde mange blomster gennem deres forhold, så hun syntes at han skulle vælge den dag. Og han gjorde det godt (sammen med blomsterhandleren), så da min svigerinde så sin buket i våbenhuset, begyndte hun at stortude over hans valg var så flot.. :cheerleader3:

Mon ikke de fleste mænd kan klare det "ansvar". :)

0

Jeg går MEGET op i blomsterne, og der er kun en der får lov at sige noget om min buket, og det er min gode veninde

Hun er blomsterdekoratør, laver de smukkeste brudebuketter, og kender min smag.

Og skal selvfølgelig også stå for alle dekorationer til dagen ;)

0

Annonce ♥