Sign in to follow this  
Followers 0
Kicha

Jer der har prøvet kjoler

8 posts in this topic

Kom til at tænke på har de bare alle str af alle kjoler hængede i butikken?? Mit gæt er nej men hvilken str. er der så mest af??? Tænker bare umiddelbart at det er svært at forestille sig hvordan en kjole er hvis den fx er flere nummer for stor?? Hvad er jeres erfaringer??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der hvor jeg prøvede kjoler, havde de ikke et eksemplar i hver størrelse af alt. Jeg blev også trukket i en kjole, der havde en forkert størrelse, da de mente at snittet var det rigtige. Hm..... det kunne jeg sgu ikke så, når kjolen ikke kunne lukkes bagpå.

Derfor skal du nok vælge en stor butik med mange kjoler, så du får det maksimale udvalg.

mvh

goodbyehansen

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kom til at tænke på har de bare alle str af alle kjoler hængede i butikken?? Mit gæt er nej men hvilken str. er der så mest af??? Tænker bare umiddelbart at det er svært at forestille sig hvordan en kjole er hvis den fx er flere nummer for stor?? Hvad er jeres erfaringer??

Hos Scott i Rold, hvor jeg købte min kjole, havde de rigtig mange kjoler i alle mulige størrelser. Nok mest i 40 og 42 ? Men de havde ikke de samme modeller i alle størrelser, mange var der kun en af i en bestemt størrelse.

Du kan starte med at prøve en tilfældig kjole i en størrelse, så du ved hvad størrelse du skal kigge igennem, så undgår du at forelske dig i en kjole, som ikke findes i din størrelse i butikken. Hvis du er i god tid kan du sagtens forelske dig i en kjole i den forkerte størrelse, for så kan den jo nå at blive bestilt hjem. Det ville jeg bare ikke, da jeg ville vide om den sad godt inden jeg købte den. :cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Der hvor jeg prøvede min kjole havde mange forskellige str. de havde dog ikke den jeg gerne vil have i min str. så der blev taget mål og så bestilt hjem. Det var en lille butik.

Var så nede i mandags og prøve den, og vau det var sku fantastisk den var lige som jeg havde forstillet mig. Der var lidt tilretning for min skræder, men det er der som regl.

God fornøjelse

Knus Ris

:cheerleader3: GIFTES DEN 30. AUGUST 2008

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til at tænke på har de bare alle str af alle kjoler hængede i butikken?? Mit gæt er nej men hvilken str. er der så mest af??? Tænker bare umiddelbart at det er svært at forestille sig hvordan en kjole er hvis den fx er flere nummer for stor?? Hvad er jeres erfaringer??

Hos Scott i Rold, hvor jeg købte min kjole, havde de rigtig mange kjoler i alle mulige størrelser. Nok mest i 40 og 42 ? Men de havde ikke de samme modeller i alle størrelser, mange var der kun en af i en bestemt størrelse.

Du kan starte med at prøve en tilfældig kjole i en størrelse, så du ved hvad størrelse du skal kigge igennem, så undgår du at forelske dig i en kjole, som ikke findes i din størrelse i butikken. Hvis du er i god tid kan du sagtens forelske dig i en kjole i den forkerte størrelse, for så kan den jo nå at blive bestilt hjem. Det ville jeg bare ikke, da jeg ville vide om den sad godt inden jeg købte den. :cheerleader3:

Jeg tænker også at jeg vil vide hvordan kjolen sidder på mig inden jeg bestiller den hjem men det er jo svært hvis den er mange nr for stor.. Nu er jeg en lille 34 og mit gæt er da at det måske ikke er den str de har flest af rundt omkring i butikkerne

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejsa...

Jeg skal have en 36, og har haft stor besvær med at prøve kjoler i denne str. da butikkerne ikke har ret mange hjemme i netop denne str. Jeg fik af vide at jeg var lidt sent ude, selvom det var 5 mdr før... så mit råd er, vær i god tid...

god fornøjelse med kjoleprøvningen - det er en oplevelse :cheerleader3:

mvh. september08

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Da jeg ringede og bestilte tid, der spurgte hun hvad jeg ca brugte i bluse og bukser. og så fandt hun størrelsen på den måde :cheerleader3: så kigger hun om hun har den størrelse, men ja de har flere størrelser af kjolen.

og ja den sad perfekt da jeg var over og prøve kjole.

knus Tina gamst

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥


Annoncer