Guest Tina1981

Tina & Rene´s Bryllup. d. 6/6-09

32 indlæg i dette emne

Hejsa Allesammen

Så Blev det endelig muligt for mig, at oprette en profil på Bryllupsklar. :thumbsupsmileyanim:

Min kæreste faldt på knæ i sommerferien. Vi havde lånt et sommehus i Ålbæk. En aften da vi sad på terrassen og spiste, vores meget mislykkedes mad, faldt René på knæ. Ih jeg blev bare så glad, for at han endelig fik friet på "den rigtige" måde. Han har spurgt et par gange i en ordentlig brandert :) Men jeg har forklaret ham, at det ikke gælder :cheerleader3:

Nå men vi har bestemt, at vi skal giftes den 6/6- 09 :blink: Jeg glæder mig bare så meget. Det bliver så stort.

Lidt om os:

Vi har været sammen i 7½ år. Vi har et par dejlige tvillinger, Alexander og Victoria, fra september 07.

Jeg er 27 og René er 28. Vi købte vores hus sammen for 6 år siden.

Jeg er stadig på barsel indtil oktober. Jeg arbejder som pædagog på et bofællesskab for voksne udviklingshæmmede.

René er uddannet smed, men arbejder som montør på en fabrik, hvor de laver lifte.

Bryllupet

Vielsen skal foregå i Grindsted kirke d. 6/6-09 kl 15:00

Festen skal holdes på Vorbasse kro

Musiker: Peter Vejlgård

Kjolen, som den eventuelt skal se ud HER

En næsten færdig indbydelse HER

Jeg skal huske at anvende Disse bånd til invitationer mm

Redigeret af Tina1981
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for jeres fine velkomst :cheerleader3: Jeg tror også, at det er et forum man kan blive afhængig af, for sikke en masse spændende ting og inspiration man kan finde herinde.

Jeg er også på babyklar og det er jeg meget afhængig af. Så nu bliver vasketøjsbunkerne nok endnu større :cheerleader3: :haha:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå så fik jeg købt en kjole. Var i LILLY i lørdags og kigge på kjoler. Der var også nogle stykker som jeg syntes var rigtig flotte. Den ene var bla. en model fra sidste år. Det var den sidste hun havde og eg kunne få den til 3900 (før 6500) Men så skulle jeg slå til med det samme, for hun kunne ikke garantere, at den ikke ville være solgt dagen efter. Jeg var lidt i syv sind, for jeg var jo også lidt vild med den jeg viste billede af sidst + en mere jeg prøvede ved LILLY.

Men beslutningen blev, at jeg tog den til 3900. Det var noget billigere end de andre kjoler, så det var jo bare dejligt :thumbsupsmileyanim: Måske det var meget godt, at jeg blev nødt til at tage beslutningen her og nu, for ellers tror jeg stadig, at jeg ville have været i tvivl :cheerleader3:

Her er den så KJOLEN..... Det er dog ikke det bedste billede og jeg ser også lidt bøvet ud :thumbsupsmileyanim:

Men kjolen har rimeligt langt perlebesat slæb på, som jeg desværre ikke fik taget et billede af :thumbsupsmileyanim:

345d6yu.jpg

Kan ikke helt beslutte mig for, om den skal være med eller uden stropper bag halsen. Her er et billede mer stropperne siddene meget løst på :thumbsupsmileyanim: og jeg skulle åbenbart se bøvet ud den dag ;)

211kk5w.jpg

Redigeret af Tina1981
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer