Guest thea1980

Hvordan laver man bordplan på computeren?

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Man kan downloade programmet, perfect tableplan. Den gratis udgave har dog det men at man kun kan lave bordplan til 30 personer, men det passer vist meget godt i jeres tilfælde.

Du kan finde programmet her http://www.perfecttableplan.com/html/download.html

0

Del dette indlæg

Man kan downloade programmet, perfect tableplan. Den gratis udgave har dog det men at man kun kan lave bordplan til 30 personer, men det passer vist meget godt i jeres tilfælde.

Du kan finde programmet her http://www.perfecttableplan.com/html/download.html

Et ganske udmærket program :denmarkflag: -og man kan bare lave bordene enkeltvis og så kopiere dem over i et billedbehandlings-/tegne-program og så samle dem der... Så kan man sagtens lave bordplan til flere end 30 mennesker... :denmarkflag:

Eller hvis man ikke vil bruge flere programmer, kan man printe bordene og så sætte dem sammen med tape, nåle osv... Dette fungerer selvfølgelig bedst, hvis man har lavet en skabelon af bordplanen på forhånd -jeg har fx brugt Excel til dette formål...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lavet udkast til vores i PowerPoint. Det synes jeg blev fint - men bedøm selv:)

post-34226-1218220950.jpg

Hej sangfugl,

jeg synes din bordplan er rigtig flot hvordan har du lavet den i powerpoint? kan du guide mig igennem?

Du kan sende mig din mailadresse, så kan jeg sende en skabelon, jeg har lavet. Der kan du selv ændre farver, navne osv. Måske får du brug for at ændre på antallet af pladser også, men det er nu ikke så svært:)

0

Del dette indlæg

Jeg har lavet udkast til vores i PowerPoint. Det synes jeg blev fint - men bedøm selv:)

Hej sangfugl,

jeg synes din bordplan er rigtig flot hvordan har du lavet den i powerpoint? kan du guide mig igennem?

Du kan sende mig din mailadresse, så kan jeg sende en skabelon, jeg har lavet. Der kan du selv ændre farver, navne osv. Måske får du brug for at ændre på antallet af pladser også, men det er nu ikke så svært:)

Hei sangfulen.

Har du lyst til å dele skabelonen med en norsk brud som har forvillet seg herinde også?

0

Del dette indlæg

Hej sangfugl,

vill du hjælpe mig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej sangfugl,

vill du hjælpe mig?

Selvfølgelig vil jeg hjælpe - bare send din mailadresse i en pm til mig:) hvis du skal bruge et andet antal pladser, farver osv., vil jeg gerne hjælpe med det også...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har bare brugt denne skabalon billede et, og indsat den i word, og så påsat tekstbokse, hvori jeg har skrevet navnet på pågældende person, og så har jeg ændret tekstboksen til hvid farve, så man ikke kan se selve boksen

post-34886-1248452443.jpg

post-34886-1248452461.jpg

0

Del dette indlæg

jeg har bare brugt denne skabalon billede et, og indsat den i word, og så påsat tekstbokse, hvori jeg har skrevet navnet på pågældende person, og så har jeg ændret tekstboksen til hvid farve, så man ikke kan se selve boksen

Hey Vanni :pokey:

Hvor har du fundet skabelonerne henne. Jeg skal bruge 8-10 personers borde.??

Mvh. Dorthe

0

Del dette indlæg

Hey Vanni :pokey:

Hvor har du fundet skabelonerne henne. Jeg skal bruge 8-10 personers borde.??

Mvh. Dorthe

Hej Dorthe

jeg har selv haft lavet en tråd, hvor jeg spurgte efter selv samme. Og hvis du kigger i bunden af min tråd, så finder du dem fra 6 personers borde til 10 personers lige her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hentede billeder af 8+9+10 mands borde herinde fra. Åbnede billederne i word og med tekstbokse fik jeg sat tal på billedet. Derefter kopierede jeg det hele over i paint så det blev til et samlet billede.

Åbnede et nyt worddokument og fik sat alle billederne ind samt skrevet tekst over til højre hvem de forskellige nr. repræsentere og i menukortene er der også en miniudgave af bordplanen med nr. hvor vi har udarbejdet en hvem er hvem liste.

Her er et billeder af hvordan vores bordplan ca. kommer til at se ud.

post-36664-1248637009.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer