Ebes

Hvor meget skal I give for en brudeopsætning?

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal ikke give noget for jeg er så heldig at min veninde er frisør og bestyrer af en salon. Hun har sagt ja til at klippe, farve og sætte mit hår på dagen. Hun er en engel. :griner:-

Hun får selvfølgelig en gave så helt gratis bliver det ikke men hun skal samtidig være min brudehjælpepige så hun slipper ikke hun med håret :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal give 1147 kr for opsætning inkl prøveopsætning og 1700 kr, hvis jeg også skal have lagt make up. Og det er faktisk en elev pris - dvs med 25% rabat.. Jeg synes egentlig det er fuldstændigt sindsygt dyrt, men med under 3 uger til brylluppet og ingen anelse om, hvor jeg ellers skal gå hen, så må jeg nok bare affinde mig med at skulle give så meget..

0

Del dette indlæg

Jeg skal give 2100 kr. for hår, makeup, bryn&vipper og negle... Og dette er inkl. prøveopsætning/samtale om hår og makeup...

Jeg syntes også først, at det var dyrt, men hun kommer hjem til mig på dagen, og det giver mig en dejlig ro ikke at skulle køre til frisøren. Der kommer måske noget kørsels-tillæg på, da der er ca. 70 km. fra hendes salon til vores hjem...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal kun give 475 kr for en brudeopsætning...

Jeg giver 250 kr for makeuppen ved siden af.

Men synes stadig de 475 kr inkl. samtale er billigt for opsætningen :kiss:

Det synes jeg også.... :griner:-

Jeg er en af de heldige, der ikke skal give en rød øre.. Min mor er nemmelig frisør, så det er meget nærliggende at få hende til at lægge det...

Men hmm... ved faktisk ikke engang hvad hun tager, men tror altså det er mellem 500-1000 kr., inkl. prøve opsætning...

0

Del dette indlæg

Jeg skal gi 2800 for hår og makeup incl en prøvemakeup og en snak om håret. Jeg synes det er lidt dyrt, men jeg har fået hende anbefalet af en veninde og det betød en del for mig at finde en jeg havde tillid til. Hun tager også morgengavebilleder, som bliver taget den dag jeg skal til prøvemakeup (IDAG !) og den samlede pris incl morgengavebilleder bliver 4000 kr.

0

Del dette indlæg

TAK for jeres svar piger :bearhug:

PYH, der er godt nok nogle vilde priser imellem... måske skulle jeg gå igang med at undersøge priser de forskellige steder, så det ikke ender i millionklassen :bearhug:

Kender godt nok en frisør, men hun gider ikke sætte brudehår- hvorfor ved jeg ikke. Min søster fik godt nok lokket hende, men det var kun fordi hun kom med som gæst og det tror jeg ikke hun skal til vores....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg spurte min frisør, sidst jeg var der og det vil koste ca. 850 for mit hår. Det kom jo også an på hvorlangt ens hår er og om hvorlang tid det tager :cheerleader3:

Jeg syndes at det er rigemeligt, jeg har fået sat hår, hos hende en gang før da jeg selv skulle til et bryllup og de er bare rigtig dygtige og hået sad hele aften, så jeg er ikke nervøs for om det evt. skulle falde ned eller noget :loveflag:

0

Del dette indlæg

Jeg fik at vide, det ville koster fra 800 kr. og opefter - alt efter hvor krævende frisuren ville ende med at blive. Da jeg skulle betale lød regningen på 575 kr. :lol: Opsætningen tog 2 timer.

Normalt giver jeg 400 kr. for at blive klippet i samme salon...

Redigeret af MC-pigen
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer