rapunzel

Min kjole

30 indlæg i dette emne

Annonce ♥

For en i H**vede vi mangler seriøst en smiley der taber kæben...... hvor er din kjolen bare fantastisk - ja og du med.

Wauw hvor er du bare smuk....ryggen er så flot og lækker udskæring.

Gommen må have dånet ved synet af dig.... Du er virkelig smuk :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

For en i H**vede vi mangler seriøst en smiley der taber kæben...... hvor er din kjolen bare fantastisk - ja og du med.

Wauw hvor er du bare smuk....ryggen er så flot og lækker udskæring.

Gommen må have dånet ved synet af dig.... Du er virkelig smuk :thumbsupsmileyanim:

:ditto: + smiley der taber munden :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er du sindsyg hvor er du LÆKKER i den kjole!!!! :loveflag:

Den kjole er så smuk og fantastisk....wauw wauw wauw. Og du ser da helt perfekt ud :cheerleader3:

Hvis jeg bare ser halvt så freaking godt ud på min bryllupsdag, vil jeg blive fuldt ud tilfreds =o)

Tillykke med dagen :balloons:

0

Del dette indlæg

Tak allesammen.... Er helt sikker på at I alle bliver fantastisk smukke :loveflag: Det gør altså noget ved en når man får sin kjole på :cheerleader3: Glæd jer til dagen og husk at nyde det - den flyver afsted....

Lige lidt detaljer... nederdelen og rynkerne under bryster og de snoede stropper :balloons:

post-24951-1219090278.jpg

post-24951-1219090292.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nødt til lige at tilslutte mig koret - faktisk troede jeg seriøst at det var model-billeder da jeg lige så dem. Men det lyder jo som om det virkelig er dig. Er du gal du ser smuk ud i kjolen. Og hold da op nogle gode billeder der er blevet taget.

0

Del dette indlæg

Tak :loveflag: Fotografen var også en af de rigtig gode investeringer - han var med hele dagen og vi har fået 946 super gode billeder. Det er virkelig dejligt at have dem som minde :cheerleader3: Jeg var SÅ overrasket da jeg så dem!! Han har virkelig forstået at fange situationer og følelser på billederne og samtidig ser folk bare super godt ud :balloons: og så lagde man ikke mærke til ham i løbet af dagen han passede perfekt ind. Kan klart anbefales!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer