Sign in to follow this  
Followers 0
Kicha

Pris på tilretning

14 posts in this topic

KOm til at tænke på hvad har i givet for tilretningen af jeres kjoler(det er vist noget med at det ikke er inkl. i kjoleprisen)

0

Annonce ♥

Jeg kom af med 3100 kr. for at få lagt min kjole 1½ cm ind i hver side. afkortet nakkestroppen, få sat bh-holdere ind i, lavet dansestrop og en anordning så kjolen kan hægtes op...

Her er billeder af før og efter... Der er nok ikke så meget at se, men forskellen er helt fantastisk.

post-20969-1219521379.jpg

post-20969-1219521399.jpg

0

Priserne på tilretning er meget forskellige. Hos Lilly fik jeg tilretningen med i prisen ... kjolen skulle lægges op ... og ellers passede den fint. Men det kunne være en god ide at spørge lidt ind til priserne FØR der prøves kjoler, for nogle steder er det enormt dyrt ... kan dog ikke huske forretningens navn, men det har været nævnt nogle gange herinde. Der har de så gået til en skrædder og fået foretaget ændringerne.

0

Hold da op 3100 det syns jeg er mange penge.. Det må jeg vist lige undersøge nærmere hvad det koster der hvor jeg skal prøve:-)

0

Annonce ♥

Hvis du bor i Københavns området eller ikke har noget imod at tage en tur til Østerbro Så kan Esther fra Esthers Skrædderi helt klart anbefales (google Esthers Skrædderi) og der er flere herinde fra som har fået hjælå af hende.

Jeg fik syet min kjole ind, lagt op, syet dansestrop, plus nogle andre stropper som jeg kunne bruge til at afkorte mit slæb, samt fastsyet noget pynt som sad lidt løst! Det gav jeg 700kr for. Og så er hun bare supersød

0

Hvis du bor i Københavns området eller ikke har noget imod at tage en tur til Østerbro Så kan Esther fra Esthers Skrædderi helt klart anbefales (google Esthers Skrædderi) og der er flere herinde fra som har fået hjælå af hende.

Jeg fik syet min kjole ind, lagt op, syet dansestrop, plus nogle andre stropper som jeg kunne bruge til at afkorte mit slæb, samt fastsyet noget pynt som sad lidt løst! Det gav jeg 700kr for. Og så er hun bare supersød

0

Hejsa.

Jeg har købt kjole hos Lilly og jeg fik det ikke med i prisen.

Jeg gav 400 kr. for at få lagt den op, lagt den ind og få lavet noget ved skulderne og lagt en snor ind til bh stroppen.

Syntes faktisk ikke det er galt.

Hilsen Malene

0

Jamen der bor jeg tæt på:-) Men altså så har du bare fået bestilt kjolen hjem i din str også alt tilretning osv er blevet lavet der???

0

Annonce ♥

Har en bekendt som er syerske, så det blir helt sikkert hende som kommer til at rette min til :cheerleader3:

0

Der hvor jeg har købt min kjole, koster det 200 kr/time for tilretning. Så prisen er meget individuel alt efter hvor meget der skal rettes til.

Har endnu ikke været til tilretning.

Regner ikke med at min kjole skal lægges op, da den er blevet bestilt hjem 10 cm kortere end standard modellen.

Måske havde syet stopper i, det har jeg ikke besluttet mig for endnu. Skal have lavet sådan, så min slæb kan blive sat op.

Spændt på hvad det kommer til at koste :cheerleader3:

0

Hos Kennedys har de fast pris på forskellige tilretninger - typist 150 eller 200 kr for et "indgreb". Jo flere tilretninger der skal til - jo dyrere. Jeg skulle af med ialt 1100 for diverse tilretninger på min kjole. Længden passede perfekt, så det skulle der ikke gøres noget ved, men der skulle syes ind og rettes til i ærmer og laves indsnit, BH-stropper og ophæng og vist også syes op i skuldrene.

0

Jeg fik et tilbud hos HOB på 3325 kr for at lægge kjolen op, sy den ind i siden samt dansestrop.

selvsamme tilretning skal jeg give omkring 800 kr for hos esther

0

Annonce ♥

Jamen der bor jeg tæt på:-) Men altså så har du bare fået bestilt kjolen hjem i din str også alt tilretning osv er blevet lavet der???

Jepper...så hentede min kjole og aftalte en tid hos Esther

0

Jeg var ude med min niece i går for at se på brudekjole og fik oplyst at det skrædderi som "Nicolai" bruger tager ca 400/timen. I Bride fashion sagde de det kostede alt fra 1500,kr til 4000,-kr alt efter hvad der skal laves.

0