Lotte84

Lotte og Sadeghs bryllups tråd 18.07.2009

64 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er ny her på siden. Mig og min kæreste 6 år har besluttet os for at blive gift, næste år den 18.07.2009. Det er på vores årsdag, så vi blev ret hurtigt enige om at det måtte være den helt rigitige dag, også falder den på en lørdag :loveboard: Vi har været forlovet i hele 3 år. Af flere forskelige grunde er vi blevet ved med at udsætte bryllupet, man nu skal det ske :loveboard: Vi har sammen en søn på 20 mdr, og har boet sammen i 3 år. Jeg glæder mig rigitg meget til at komme igang med plænlægningen, selvom min kommende mand synes det er alt for tideligt (han ved vidst ikke hvor hurtigt de forskellige steder bliver lejet ud...) Det var lidt om mig/os. Håber at få meget glæde af dette forum, og glæder mig til at følge med i jer andres planægninger... :thumbsupsmileyanim:

Mvh

Lotte

Kirken: klik

Fest stedet: klik

Kjolen: klik

Bryllupsrejsen: Klik

Invitationer Klik

Redigeret af Lotte84
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Lotte,

Hermed et STORT velkommen til et forum, hvor vi næsten allesammen er i GOD tid. Man kan da ikke være i for god tid, når det drejer sig om Livets Fest! :loveboard::loveboard:

Som du kan se, ved at luske lidt rundt, er dette forum fyldt med gode ideer og herlig inspiration til alt, der har med bryllupper at gøre.

Endnu en gang: HJERTELIG VELKOMMEN PÅ BK.DK

Mange venlige hilsner fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen :loveboard:

Du har helt ret i at det er godt at være tidligt ude, da diverse steder hurtigt bliver "udsolgt".

Selvom vi "først" skal giftes den 8/8 09, havde jeg sat mig for så hurtigt som muligt at få bestilt de "store" ting, som kirke, feststed, mad og musik. Er næsten lige blevet færdig med dette....så nu er der de lidt mindre ting at tænke på. DEJLIGT :loveboard:

Glæder mig til at følge din planlægning!

Knus

Kristina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak til jer alle :loveboard:

Øv har lige fået mail om at det sted vi evt gerne ville have holdt det er optaget... Rigitig surt! :loveboard: Kan så se at det er en herinde fra (BiancaNavne) der har booket det, bare af ren nysgerrighed hvad har i givet for det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv har lige fået mail om at det sted vi evt gerne ville have holdt det er optaget... Rigitig surt! :loveboard: Kan så se at det er en herinde fra (BiancaNavne) der har booket det, bare af ren nysgerrighed hvad har i givet for det?

nå det er derfor de begynder at skifte mening... for mange om buddet...

vi har lavet aftalen med en anden end den I har snakket med og nu blander hun sig i vores aftale og vil ikke gå med til den pris vi oprindeligt har aftalt... det er mega træls... så lige nu kan jeg ikke lige give dig besked om prisen, da vi er ved at diskutere med dem, da vi selvfølgelig vil have den lovede pris...

0

Del dette indlæg

Øv har lige fået mail om at det sted vi evt gerne ville have holdt det er optaget... Rigitig surt! :thumbsupsmileyanim: Kan så se at det er en herinde fra (BiancaNavne) der har booket det, bare af ren nysgerrighed hvad har i givet for det?

vi har lavet aftalen med en anden end den I har snakket med og nu blander hun sig i vores aftale og vil ikke gå med til den pris vi oprindeligt har aftalt... det er mega træls... så lige nu kan jeg ikke lige give dig besked om prisen, da vi er ved at diskutere med dem, da vi selvfølgelig vil have den lovede pris...

Ej hvor træls det kan de da ikke være bekendt! :loveboard: Det ser altså også bare rigitig flot ud! Vi ville sikkert ikke have råd til det alligevel, men synes nu lige jeg ville forhøre mig, det ville jo have været ærgeligt hvis man faktisk havde råd og det havde været ledigt.

0

Del dette indlæg

Øv har lige fået mail om at det sted vi evt gerne ville have holdt det er optaget... Rigitig surt! :thumbsupsmileyanim: Kan så se at det er en herinde fra (BiancaNavne) der har booket det, bare af ren nysgerrighed hvad har i givet for det?

Ej hvor træls det kan de da ikke være bekendt! :loveboard: Det ser altså også bare rigitig flot ud! Vi ville sikkert ikke have råd til det alligevel, men synes nu lige jeg ville forhøre mig, det ville jo have været ærgeligt hvis man faktisk havde råd og det havde været ledigt.

Kan jeg godt forstå... man er vel nysgerrig... ;)

Kæresten min er lige ved at se om han kan fange dem til en snak nu, da jeg bare ender med at blive hidsig.. har bare været så glad for den del var på plads og så er det pludselig ikke fordi ham vi har lavet aftalen med ikke har skrevet det ned... altså...

Men ja stedet er super flot, så håber da vi finder en løsning... vi har skam også kun råd til det fordi vi får en masse af de andre områder billigere, da vi kender en masse der kan hjælpe...

Kan regne ud du er fra Odense... hvor henne? Så skal du da med den 25. okt når vi mødes...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Så har jeg lige snakket med Vor frelsers kirke, som er den kirke vi høre til. :) Jeg kunne vælge frit på alle hylder, så det bliver 18.07.2009 kl.15 :bestwishes: Så er der da lidt på plads, og som min mor sagde så kan man jo ikke booke et sted før man er sikker på at man også har en præst, og det har vi nu :bestwishes:

Hilsen Lotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer