Guest Pantufinha

Pantufinha og Hr. Pantu siger ja!

17 indlæg i dette emne

Ja, så er det vist på tide, at jeg opretter min egen tråd her. Jeg er ikke så supertjekket omkring detaljerne som mange af jer andre herinde, men det er så hyggeligt med sådan en tråd. Jeg begynder med at skrive ind, hvad jeg kan huske, og så må mere komme til.

Dato: 13. juni 2009

Sted: Rosenfeldt Gods i Vordingborg

Vielse: Vordingborgs borgmester kommer ud til godset og vier os

Mad: står kokken på mit arbejde for - både middag, natmad og brunch dagen efter. Vi skal mødes med ham og aftale den præcise menu.

Bryllupskage: står en bekendt for

Blomster: står min mor for

Fotograf: Vi har en bekendt, der er både film- og "almindelig" fotograf og superdygtig, så vi spørger ham

Brudens tøj: Brudekjolen skal syes. Har fundet et billede på nettet og har lavet aftale med en design-studerende (ven af familien), som skal sy den. Men inden jeg mødes med hende første gang, tager jeg en dag i Bride Fashion i Holte med min mo + veninde og prøver kjoler. Tænk, hvis man nu lige faldt over den helt rette? :cheerleader3:

Skoene er allerede købt (jeg sætter billeder ind af både kjole og sko i de kommende indlæg). Jeg har købt et par i råhvid satin fra Christian Louboutin, og så har jeg faktisk også et ekstra par - mine ultimative drømmesko fra Manolo Blahnik. Jeg regner med at have begge par med til selve dagen - det er sikkert meget rart at kunne skifte i løbet af dagen!

Gommens tøj: Håber vi på at finde på en kommende weekendtur til Amsterdam. Han går efter et fedt jakkesæt.

Smykker: Jeg skal selvfølgelig have min forlovelsesring på. Derudover leder jeg efter et par helt enkle ørestikkere med brillanter. Men de virkelig dyre, så jeg prøver at holde øje på Lauritz.com. ;)

Vielsesringe: Vi lurer lidt på nettet, men har ikke besluttet os. Jeg sætter lige et billede ind af et par, vi begge rigtig godt kan lide. Dog er jeg ret vild med tanken om at have fuldstændig ens ringe (altså så der ikke er nogen sten i min) - jeg synes, der er noget ret romantisk ved, at de er helt ens.

Hår og makeup: regner jeg med, at min frisør står for

Musik: Vi hyrer et band til middagen, og så regner vi med at køre noget iPod-spillelister til festen

Bryllupsrejse: kommer ret sikker ttil at gå til Borneo, hvor vi var sidste år og vi elskede det virkelig. Vi er begge vilde med at dykke og natur i det hele taget, og Borneo var simpelthen Paradis for os. Vi vidste, at vi ville tilbage, og det her er jo den bedste anledning.

Hmm, det er vist ikke sådan videre struktureret listet, det her. :thumbsupsmileyanim: Men jeg vil prøve at samle både tanker, overvejelser og konkrete fremskridt så godt jeg kan i tråden her. Og I må selvfølgelig meget gerne komme med spørgsmål eller input, hvis I vil!

Én af mine største bekymringer er at få klaret opsætningen af det udendørs vielsesarrangement på selve dagen. Jeg har ikke tænkt mig at skulle gå og være praktisk gris (får sikkert også travlt i frisørstolen! :boohoo: ), så vi skal have aftalt med nogle venner, om de vil stå for opsætning af pavillon, stole osv. Det skal jo ikke være noget stort; der skal bare være fint som rammen for selve vielsen.

Og så skal vi have hyret nogle opryddere til festen. 2-3 personer, som kan gå og rydde lidt op under festen, men endnu vigtigere: som kan komme tidligt søndag morgen og rydde op inden brunchen. Hvor finder man den slags??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, så her er den kjole, jeg regner med at skulle have syet. Jeg så den for et års tid siden (altså inden jeg vidste at jeg skulle giftes) og tænkte bare, at når jeg engang skulle giftes, så skulle det være i DEN! Og sådan har jeg det stadig. Jeg synes, den er så smuk, og jeg tror, den vil passe godt til min kropsform.

post-34575-1224790795.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med din egen tråd :cheerleader3:

Hvor spændende, jeg synes da du har gjort dig mange gode overvejelser, og kan sagtens følge dig i romantikken ved at have ens ringe. Thorbjørn og mig har næsten lige købt vores og de er helt ens :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Milena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor spændende, jeg synes da du har gjort dig mange gode overvejelser, og kan sagtens følge dig i romantikken ved at have ens ringe. Thorbjørn og mig har næsten lige købt vores og de er helt ens :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Milena

Ja, jeg synes, det er så fint. Jeg talte med en tidligere kollega om det forlden, og hun sagde, at hun syntes det var så rart, når hun og hendes mand fx sad over for hinanden ved et bord og lagde den ene hånd på den andens; at ringene så var helt ens. Og det kunne jeg virkelig godt følge hende i. :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hilsen Milena

Ja, jeg synes, det er så fint. Jeg talte med en tidligere kollega om det forlden, og hun sagde, at hun syntes det var så rart, når hun og hendes mand fx sad over for hinanden ved et bord og lagde den ene hånd på den andens; at ringene så var helt ens. Og det kunne jeg virkelig godt følge hende i. :boohoo:

Ja lige præcis. Det vil vi også have :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg er ikke voldsomt god til at få opdateret min tråd jævnligt, men det er virkelig ikke manglende vilje! Der er bare ikke sket så meget på planlægningsfronten på det seneste. Men i weekenden fik vi lavet den endelige gæsteliste og endte på 84 inkl os selv. Vi skulle meget gerne ende på 80 i sidste ende, men vi er ret sikre på i hvert fald 3 afbud, og hvis det sidste så ikke kommer, mon vi så ikke godt kan få klemt vedkommende ind et sted? ;) Vi har så også lavet en "back up"-liste, så vi kan invitere nogle af de "frasorterde" (ej, hvor lyder det strengt... Sådan er det jo ikke ment!) i tilfælde af andre afbud.

Jeg har også snakket med det vandrerhjem, der ligger i nærheden og pre-booket værelser tli det antal, vi forestiller os kunne være interesserede i at sove dér. Og det viser sig, at de så får deres helt egen fløj med egen dagligstue og køkken! Sweet.

Og så er der kun godt halvanden uge til min store kjoleprøvningsdag i Bride Fashion! Jeg glæææææde rmig helt vildt. Også slevom jeg jo regner med at skulle have syet privat i sidste ende. Jeg glæder mig bare til for første gang i mit liv at prøve en brudekjole og se mig selv i den - det bliver så sjovt. Og tænk nu, HVIS jeg alligevel lige faldt over den rette derude? ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer