Sign in to follow this  
Followers 0
Lotte84

Maidor

12 posts in this topic

Kan se en del af jer bestiller ringe hos maidor. Har været inde på deres hjemmeside og kigge, og der er jo ingen priser eller noget (synes jeg ville være rart) :rolleyes: . Men hvordan gør i så? Har i sendt mail til dem med de ringe i ønskede eller hvordan? :rolleyes: Og er det meget billigere end her hjemme?

Mvh

Lotte

0

Annonce ♥

Hejsa

Vi skal også bestille fra Maidor og sendte dem bare en mail med vores ønsker.

Jeg har fået priser på 5 forskellige ringe, da jeg ikke rigtig kan bestemme mig.

Så har du en ide om hvad du vil have eller et billede, så skriver du bare til dem og forklare hvad du gerne vil have og at du ønsker en pris.

De er super søde og venlige og det virker til at være meget professionelt.

Held og lykke.

Du skriver bare hvis der er noget vi skal hjælpe med. :rolleyes:

0

Altså jeg skrev til deres mail og beskrev de ringe vi ville have og hvilke størrelser vi skulle have dem i, og så gav Julie, som hun hedder, mig et tilbud... Herhjemme koster de ringe vi gerne ville have næsten 19.000kr, og mit tilbud blev på cirka 6100-6300 alt efter hvad canadiske dollars lige står i den dag jeg skal betale... Og det var endda med ekstra ændringer på ringen oveni...

De er helt klart det værd og servicen er skide god!

Xaksia

Edited by Xaksia
0

Okay, det var godt nok en stor besparelse! Det foregår vel på engelsk? Hvordan beskriver man lige en ring... :rolleyes:

0

Annonce ♥

Hvis du kan finde et billede, der minder om, så skriver du bare evt. ændringer. Det er altid lidt lettere hvis man kan finde et billede der minder lidt om stilen.

Vil gerne hjælpe med formulering, hvis det bliver et problem.....

0

Tak for alle jeres svar :rolleyes: Jeg tror jeg først vil undersøge hvad en guldsmed vil have for at lave vores ringe når vi kommer med materialerne selv. Og hvis det ikke kan betale sig, ja så er maidor da helt sikkert en mulighed :rolleyes:

0

Jeg fatter ikke, hvordan I får fat i dem. Jeg prøvede at maile til dem, men den kunne ikke leveres.

0

Jeg fatter ikke, hvordan I får fat i dem. Jeg prøvede at maile til dem, men den kunne ikke leveres.

du skal skrive til den mail, der hedder info@maidor.com

0

Annonce ♥

Kan klart anbefale maidor! alt kommunikation var med den søde søde julie - god service god pris - fantastisk!!! :thumbsupsmileyanim:

og I LOOOOOOOVE MIN RING!

0

Lige en kort bemærkning.

Jeg har slettet et indlæg herinde fra, hvor en bruger havde loadet en anden guldsmeds ringe op for at vise,

at hun ville bestille noget hos Maidor, som minder derom.

Det er IKKE tilladt at benytte andre guldsmedes billeder på den måde - det vil jeg ikke se her i vores forum.

Håber I kan se fornuften i dette.

Dette er ikke til diskussion, det er blot til orientering :thumbsupsmileyanim:

:denmarkflag:

0

Er der nogen der ved om man kan bruge en eksisterende ring til at få lavet en ny hos Maidor?

0

Jeg vil så komme med modstykket til den en sælger siger :ilovebryllupsklar:

Vi har bestilt vores ringe hos Maidor. Vi har sparet ca. 15.000 kr i forhold til dansk pris.

Jeg har senere fået vurderet vores ringe ved en guldsmed inde på gågaden her i Horsens. De har eget værksted og smykkefremstilling så er helt fortrolig med at de ved hvad de gør.

De vurderede vores ringe til ca 30.000 dkr. dvs ringene blev vurderet til det som de egentligt skulle have kostet her i Danmark.

Så personligt fra vores ringe (og ved andre herinde fra også har fået deres vurderet) vil jeg sige det er noget fis, at ringene ikke er det samme værd.

Siger ikke dette for, at fornærme dig men synes ikke det er helt fair i et åbent forum at fremstille det som om, at man kun får ordentlige smykker hos en dansk forhandler.

Maidor er en rigtig dygtig guldsmed og vil til hver en tid anbefale dem på det varmeste til alle jer andre. Smykkerne derfra er så flotte og af en rigtig god tung og solid kvalitet :0)

0

Annonce ♥