minimize-me

MiniMize planlægger

204 indlæg i dette emne

Invitationsudkast nr. 2

Denne invitation er designet af mig selv, men leveret af en trykker.

Jeg er ikke selv heeeelt tilfreds og det bliver nok ikke den, men I skal have lov at se den alligevel.

På midtersiden indeni (der hvor der er ønskeseddel trykt) skal der være ekstra sider sat fast med hul-nitter ligesom i første invitationsudkast.

Og ja så er vores afsender-labels også kommet hehe...

post-35917-1234963155.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også fået en kuglepen hjem...

Den var gratis og derfor passer designet på den ikke til resten af vores ting... Men vi (læs: jeg *fnis*) har en plan om at få den lavet så de passer og så lægge en i gaveæskerne...

post-35917-1234963928.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået lavet et udkast til en vandflaske etiket...

3277507658_df8af9b533.jpg?v=0

Hej og et forsinket velkommen til:-) Fedt at du er så meget foran ville ønske jeg kunne have mere tid:-)

Må jeg høre hvordan du laver de der etiketter? Synes det er en sød ide:-)

Er vild med den døm af en kjole:-)

0

Del dette indlæg

Hvor er du sej - hold da op.. jeg vil ikke turde og tage det skridt. Men ja da jeg overvejede det i sin tid fik jeg os pænt afvide at jeg var for lille :wacko: Øhm okay her føler jeg mig fed og kæmpe.. og så er man for "tynd" til sådan en operation. Jeg vendte det nu til det positive og blev endnu bedre til at se godt på mig selv.

Jeg er selv en str 50/48 - og er vildt ked af det. Men pga hormonsygdom og en rigtig dum krop - krydret med dumme vaner - så vil vægten IKKE det samme som mig. DESVÆRRE.

Selvfølgelig er du smuk... men ja helbredet er ikke altid ligeså godt som vores kønne anisigt. Og ja de mange smerter jeg er begyndt og få "pludseligt" i hjertet skræmmer mig fra vid og sans. Endnu en gang - syntes du er super sej. Og glæder mig til at følge dig i kampen og planlægninger :griner:-

Kæmpe kram til dig

Hehe mange tak...

Jeg var et helt år om at tage beslutningen om operationen. Brugte et helt år på at researche om dette indgreb og den livsændring der ligger sammen med det og beslutningen var ikke nem for jeg så det i lang tid som en falliterklæring, men det har jeg indset at det ikke er. Tværtimod så er det en sejr i sig selv.

Jeg har altid været overvægtig. før jeg blev gravid var jeg også str. 48/50, men efter er vægten bare steget og steget og steget.... og min søn er snart 7 år...

Så i november 08 gik jeg til min egen læge, 10. dec. 08 var jeg til forundersøgelse på hosp. og i januar har jeg været ved en klinisk diætist. Næste skridt er at kontakte kirurgen når jeg har tabt 13 kg.

Kan godt forstå at div. smerter skræmmer dig, det var også en af de ting der gjorde at jeg MÅ have gjort noget nu.

Her i januar fik min far pludselig en blodprop i hjernen (han er heldigvis så småt ovenpå igen) og det skræmte også mig fra vid og sans... han bliver kun 56 år og er mit et og alt. VIL ikke miste ham - men han vil jo heller ikke miste mig, men fortsætter jeg med vægtøgning i stedet for vægttab så er det den vej det går...

Jeg synes, I begge to er fantastiske...I har da viljestyrke om nogen.

Jeg har stor respekt for jer og jeres stærke beslutninger. :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

hehe gid jeg overdrev...

men faktum er at jeg er igang med et forløb der indebærer fedme operation, og det kommer man ikke igennem hvis ikke man er massivt overvægtig...

Men pyt - jeg ved godt jeg er en smuk pige, mit helbred er desværre bare ikke så smukt mere og derfor skal der gøres noget - dette betyder så også at jeg ikke har lyst til at købe en kjole i str. cirkustelt når jeg nu VED jeg kommer langt ned i str. ;)

Hvad str. er hende model-dåsen mon hehe? str. 34?? Jeg er str. 58.... så der er lidt vej igen hehe

Sender lige et heppe kor!

:cheerleader3::cheerleader3:

Jeg er selv opereret i November sidste år og selvom livet her på den anden side er anderledes, tiltider besværligt, så er det også fyldt med en masse glæde, vægttab og genvundene sider af mig selv. Så jeg vil bare sige U GO GIRL!!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået lavet et udkast til en vandflaske etiket...

3277507658_df8af9b533.jpg?v=0

Hej og et forsinket velkommen til:-) Fedt at du er så meget foran ville ønske jeg kunne have mere tid:-)

Må jeg høre hvordan du laver de der etiketter? Synes det er en sød ide:-)

Er vild med den døm af en kjole:-)

Vandflaske etiketterne har jeg lavet ved at tage det billede som vi bruger som rød tråd, lavet det i de mål som etiketterne på de ønskede vandflasker har og så påført teksten...

Faktisk ret enkelt hehe.... men præcis hvilket materiale det bliver printet ud på ved jeg ikke endnu...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu en kjole til samlingen...

Jeg gik og troede at jeg var til det helt enkle, men enkelte blonder... Men så dukkede der lige en drøm af en prinsessekjole op... :cheerleader3:

Jeg kan lige så godt indrømme det... jeg er faldet 120 % for denne kjole!! Må bare eje den!!

3244179531_879b880a38_o.jpg

Den fåes også med halterneck, men jeg synes bare denne udskæring er så fin og elegant at det bare lige er sagen.

*suuuuuuuuk*

WOOOOOOWWW

Hvor er den lækker!!!!!

Hvor har du fundet den???

Og ikke mindst, forstod jeg rigtigt i din tråd da du skrev noget om at hvis du ikke kom til at passe den, var de 1700 bare væk............................ Koster den KUN 1700???

Så vil jeg have to :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg har bestemt mig for noget helterneck, men den her er godt nok skøn. har du et billede med helternecken på???

Det er en "kina-kjole" forstået på den måde at den er fundet hos et af de firmaer i kina der laver billige brudekjoler - derfor prisen er så lav.

De 1700 kr er en tilbudspris - deres normalpris er ca 2500 kr men det er jo også temmelig billigt...

Jeg kan ligenu ikke huske hvad det var for et firma, men kan finde det senere når jeg kommer hjem...

Ja jeg har også et billede af den med halterneck, desværre er det ikke så godt men det kommer her...

I´m in lååve :loveflag:

Den er bare vidunderlig..

Er du en sveske og sende mig et link til hvor jeg kan købe den?????

Please...

Jeg skal godt nok ud og prøve kjoler d. 12 marts, men siden jeg så denne - har jeg været svævende.

Og jeg må bare forhøre mig om den :)

Her kan du se de 3 kjoler jeg har planlagt at prøve (+ hvad hun ellers vil foreslå) Men jeg tænker stadig på din....

Og nu fandt jeg endlig din tråd igen og har kopieret billederne over i min mappe :)

Kjole 1

post-36281-1235471449.jpg post-36281-1235471487.jpg

Kjole 2

post-36281-1235471501.jpg post-36281-1235471469.jpg

Kjole 3

post-36281-1235471521.jpg post-36281-1235471531.jpg

Hva´siger du???

Men jeg er bare SÅ meget i tvivl, da jeg slet ikke troede jeg var til det overdådige, men jeg er vild med din..... Har du bestilt/købt/gjort noget??????

0

Del dette indlæg

Det er en "kina-kjole" forstået på den måde at den er fundet hos et af de firmaer i kina der laver billige brudekjoler - derfor prisen er så lav.

De 1700 kr er en tilbudspris - deres normalpris er ca 2500 kr men det er jo også temmelig billigt...

Jeg kan ligenu ikke huske hvad det var for et firma, men kan finde det senere når jeg kommer hjem...

Ja jeg har også et billede af den med halterneck, desværre er det ikke så godt men det kommer her...

I´m in lååve :)

Please...

Jeg skal godt nok ud og prøve kjoler d. 12 marts, men siden jeg så denne - har jeg været svævende.

Og jeg må bare forhøre mig om den :thumbsupsmileyanim:

Her kan du se de 3 kjoler jeg har planlagt at prøve (+ hvad hun ellers vil foreslå) Men jeg tænker stadig på din....

Og nu fandt jeg endlig din tråd igen og har kopieret billederne over i min mappe :cheerleader3:

Kjole 1

Kjole 2

Kjole 3

Hva´siger du???

Men jeg er bare SÅ meget i tvivl, da jeg slet ikke troede jeg var til det overdådige, men jeg er vild med din..... Har du bestilt/købt/gjort noget??????

Den kan købes lige her

http://www.vponsale.com/index.php?main_pag...products_id=412

Er da heeelt pjattet med nr. 2 du har lagt ind her... den er da helt fantastisk :) WAAUW!!!!!

Har ikke gjort noget endnu for vi har virkelig ikke pengene og jeg ved med 100 % sikkerhed at Peter ville blive vred hvis jeg allerede nu købte kjolen, men jeg er noget nær overbevist om at det skal være den...bliver i hvert fald nød til at få den hjem når jeg skal til at prøve kjoler, om det skal være den eller ej... ellers kan jeg jo ikke prøve den haha :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

I´m in lååve :balloons:

Please...

Og jeg må bare forhøre mig om den :thumbsupsmileyanim:

Og nu fandt jeg endlig din tråd igen og har kopieret billederne over i min mappe :cheerleader3:

Kjole 1

Kjole 2

Kjole 3

Hva´siger du???

Den kan købes lige her

http://www.vponsale.com/index.php?main_pag...products_id=412

Er da heeelt pjattet med nr. 2 du har lagt ind her... den er da helt fantastisk :) WAAUW!!!!!

Har ikke gjort noget endnu for vi har virkelig ikke pengene og jeg ved med 100 % sikkerhed at Peter ville blive vred hvis jeg allerede nu købte kjolen, men jeg er noget nær overbevist om at det skal være den...bliver i hvert fald nød til at få den hjem når jeg skal til at prøve kjoler, om det skal være den eller ej... ellers kan jeg jo ikke prøve den haha :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for linket :):loveflag::cheerleader3:

Nu vil jeg sidde og savle lidt, måske lige sende billedet til min veninde og mor, det er dem som skal med ud og prøve kjoler d. 12. marts :balloons:

Uhhhh jeg glæder mig så meget. Også fordi jeg ikke synes jeg kan komme videre inden kjolen er på plads..... Du ved med undertøj, make-up, taske, sko osv.. Dét skal jo altså ligesom det hele skal passe til kjolen, ik??

Jeg kan godt forstå at du skal vente - dit bryllup er jo også længere ude i fremtiden end mit...

Knus - og jeg følger med i din planlægning :balloons:

0

Del dette indlæg

Altså nu har Peter blandet sig igen (fyyy hvad bilder han sig ind hihi :loveboard: ) og nu er vi begyndt at overveje at holde festen i et telt i haven...

Hmm vi bor i en 3-værelses lejlighed i en beton-ghetto... :thumbsupsmileyanim: Ej vi har planer om at måke min fars eller mors have op og se om en af de haver er en mulighed for sådan et telt.

Men mon det vil blive for koldt med sådan et telt?

Vi har selvfølgelig tænkt os at det skal være med trægulv og der skal selvfølgelig varme-dimser op - men er det nok til at 65 mennesker kan holde varmen til spisning, kaffedrikning og dans en hel dag/aften i starten af december måned eller starten af februar måned (ja vi overvejer en ny dato hehe)????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh.. nu ved jeg ikke, hvad man kan få af telte.. men hvis det er alm partytelte, så ville jeg ikke turde løbe an på det.. Bl.a. pga det kan være PÆNT koldt, men også taget i betragtning til efterårs/vinterstorme..

0

Del dette indlæg

Jeg må tilslutte mig Helle; selv de varmeste måneder i Danmark, ville jeg være bekymret for at holde en fest i et telt (pga. risiko for styrtende regnvejr osv.), og jeg tror, at I risikerer, at folk vil sidde og klumpe sammen under terrassevarmerne og måske sidde med jakker på. Det er jo mange timer, hvor de skal sidde forholdsvis stille på en stol...

Nu har jeg slet ikke set ordentligt i din tråd, så aner ikke, hvad jeres budget er. Men da jeg undersøgte muligheden for leje (og udbringning + opsætning) af telt med trægulv, som vist er et must, var det overraskende dyrt. Og hvis I også skal have varmere, bliver det jo endnu dyrere. Samtidig skal I måske ud og leje stole og borde, hvilket man jo slipper for med festlokale, hvor der allerede er stole og borde (og hvad med toiletforhold...?)... så alt i alt kommer i måske på den forkerte side af 10.000 kr. i leje... (uden at jeg dog er ekspert...).

Redigeret af Forår2009
0

Del dette indlæg

Jeg må tilslutte mig Helle; selv de varmeste måneder i Danmark, ville jeg være bekymret for at holde en fest i et telt (pga. risiko for styrtende regnvejr osv.), og jeg tror, at I risikerer, at folk vil sidde og klumpe sammen under terrassevarmerne og måske sidde med jakker på. Det er jo mange timer, hvor de skal sidde forholdsvis stille på en stol...

Nu har jeg slet ikke set ordentligt i din tråd, så aner ikke, hvad jeres budget er. Men da jeg undersøgte muligheden for leje (og udbringning + opsætning) af telt med trægulv, som vist er et must, var det overraskende dyrt. Og hvis I også skal have varmere, bliver det jo endnu dyrere. Samtidig skal I måske ud og leje stole og borde, hvilket man jo slipper for med festlokale, hvor der allerede er stole og borde (og hvad med toiletforhold...?)... så alt i alt kommer i måske på den forkerte side af 10.000 kr. i leje... (uden at jeg dog er ekspert...).

Rent prismæssigt har vi fået et ganske fint tilbud som ligger mere end 50% under hvad vi skal give for det festlokale vi ellers har sat os på så. Maden ville min storebror der er kok gerne sørge for (en kokke-ven) så vi får det til råvare-pris.

Toiletforhold er ikke noget problem da der er 2 toiletter i huset.

Borde og stole følger med teltet.

Det eneste der bekymrer mig er vejret.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har været til bryllup i telt med gulv og varmeblæsere i slutningen af august og jeg var gennemkold efter maden, så jeg vil bestemt ikke anbefale jer at holde fest i telt hverken i december eller februar.

Beklager.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op søde du er nået langt...og er du da gal det er en fed lå farve...

den store drøm af en kjole kunne jeg ski godt se dig i....

vender tilbage og kigger med i din planlægning...

og lige til sidst vil det nok blive koldt i telt men man kan jo få sådan nogle telt varmere...måske det er nok...ellers spørg der hvor man lejer talte de ved sikkert om det bliver for koldt....

knuzz :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har været til bryllup i telt med gulv og varmeblæsere i slutningen af august og jeg var gennemkold efter maden, så jeg vil bestemt ikke anbefale jer at holde fest i telt hverken i december eller februar.

Beklager.

Jeg har også været til den slags sommerbryllupper - dog uden at være gennemkold, men absolut heller ikke lun sidst på dagen ... Jeg tror faktisk jeg ville gå så langt som at takke nej tak til et bryllup holdt i telt i dec-feb - jeg ville være overbevist om at blive bundfrosen og syg bagefter. Så skal det være teltmetoden, tror jeg I skal til at overveje et bryllup i August istedet ;)

August er udelukket af flere forskellige årsager - primært fordi risikoen for 30 graders varme er høj... og jeg skal IKKE stå i stor kjole i hedebølge - jeg hader i forvejen varme...

Tror jeg har fået overtalt Peter til at telt i haven er en skidt idé.... lidt surt når nu det er et af de få input han er kommet med... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op søde du er nået langt...og er du da gal det er en fed lå farve...

den store drøm af en kjole kunne jeg ski godt se dig i....

vender tilbage og kigger med i din planlægning...

og lige til sidst vil det nok blive koldt i telt men man kan jo få sådan nogle telt varmere...måske det er nok...ellers spørg der hvor man lejer talte de ved sikkert om det bliver for koldt....

knuzz :thumbsupsmileyanim:

hihi ja jeg er nået lidt langt... men får sikkert også nok at se til når dagen nærmer sig - desuden er vi ved at overveje at ændre datoen og da det giver næsten et helt års forskel (fra dec. 2011 til feb. 2011) er det rart at være lidt på forkant med tingene....

0

Del dette indlæg

Fra en der skal have fest i et telt i haven, så syntes jeg nok også at i dec. måned er det en anelse riski -jeg ville ikke turde - men når det er sagt så ved jeg at man kan leje "telte" som i virkeligheden er huse, altså med rigtige vægge,gulv og tag - og som er til at opvarme. Vi har et vennepar der gjorde det for et par år siden til en konfirmation i marts måned. Men jeg tror altså også at det er en pebre udgave af "fest i et telt i haven" :thumbsupsmileyanim: og så er pointen jo lidt væk :loveboard:

0

Del dette indlæg

Brudepige

Så har jeg sgisme fået mig en brudepige... :unsure:

Min veninde Linda har sagt ja :cheerleader3:

Jeg var ellers meget i tvivl da Lindas forlovede er min eksmand og min søns bio-far og jeg ikke har snakket med ham i 7½ år, men jeg snakkede med Linda om det og hun vil meget gerne.

Ligenu er hendes forlovede, C, helt ok med det og det er jo dejligt - skulle han dog ændre mening kommer hun alene - det har hun selv sagt. Hun er altså bare en dejlig veninde :biggrin: . :rolleyes:

Så skal vi bare finde ud af hvad hun skal have på, for jeg havde jo egentligt forliget mig med at jeg ikke skulle have nogen brudepiger og derfor har jeg ikke tænkt i brudepigekjole-baner...

Weeee endnu en undskyldning for mere shopping!!! :biggrin:

Redigeret af minimize-me
0

Del dette indlæg

En kage til farmand...

Jeg skal have spurgt min far om han vil føre mig op ad kirkegulvet. Dette vil jeg gerne gøre på en lidt anderledes måde og da han snart har fødselsdag, vil jeg spørge ham på en kage.

Har lavet et digt som er skrevet på den baggrund der kommer til at gå igen i vores tema og dette bliver printet ud på sukkerpapir og lagt over en kage...

Det endelige resultat skulle gerne blive nogenlunde som nedenstående billede.

(billedet er ikke en kage jeg har bagt, men fundet på nettet og "lettere" manipuleret i photoshop)

post-35917-1238463716.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer